Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 59 minutami je Alex napisal:

Meni so Conti skakale po avtocesti, ker kot sem že napisal, napumpane na 2,6 segrele so se na 2,8 .Potem so itak pretrde in rade skačejo na naši neravno avtocesti. Tudi vsako luknjico čutiš. 

Ni to isto.

 

Jaz se pogovarjam o dokonca zamotanem volanu. Takrat, ker je naklon gume navznoter (normalni avti imajo 0, Alfa je tudi imela -) in hladno. Preskoči guma.

 

Beri:

https://n-cars.net/forums/threads/is-there-any-kind-of-tyre-that-will-stop-the-slipping-on-full-lock.12269/

Popravljeno od godlike
Napisano

Men to delajo zimske, letne pa ne.

 

 

 

 

 

pred 2 urama je Z M A J napisal:

Imate kaj izkušenj z RFT gumami? Imam na SLK Bridgestone RFT in sicer 17-colke s 45 višine, pa enih 6 let so stare, to je takooo neudobno za vožnjo. Sicer domnevno ne rabiš rezervnega kolesa, pa vseeno tako trda vožnja ni bila niti prej na Z4, pa je imel bistveno nižje pnevmatike; višine 35 pri 255 širine na 18-palčnih platiščih.

 

RFT imajo tako močne bočnice, da avto ne pade na feltno, ko se guma sprazni. S tem je žel guma trda kot sam satan in zato se prav dobro dejansko ni nikjer prijela. Jaz bi jih na tvojem mestu zmetal dol in vzel nekaj bolj normalnega in nekoliko bolj prijaznega hrbtenici. Tega žal ne moreš naredit z nobenimi RFT gumami, čeprav imajo to super lastnost, da tam pa res ne rabiš ne rezerve in ne kita za flikat.

33112_1.png

Napisano

Na tejle povezavi zgoraj lepo piše, da niso samo gume krive.... 

Jaz bi dodal, da je pomembno tudi vzmetenje! Niso za vsak avto najboljše športne gume, isto kot pri smučeh.... :nevem:

Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

Men to delajo zimske, letne pa ne.

 

 

 

 

 

 

RFT imajo tako močne bočnice, da avto ne pade na feltno, ko se guma sprazni. S tem je žel guma trda kot sam satan in zato se prav dobro dejansko ni nikjer prijela. Jaz bi jih na tvojem mestu zmetal dol in vzel nekaj bolj normalnega in nekoliko bolj prijaznega hrbtenici. Tega žal ne moreš naredit z nobenimi RFT gumami, čeprav imajo to super lastnost, da tam pa res ne rabiš ne rezerve in ne kita za flikat.

Čeprav nekaj si težko predstavljam, recimo zapelješ na konkreten vijak (imel primer pred kratkim na navadnih gumah) in prične spuščati guma, če bi ga vzel ven, še toliko bolj in hitreje, kasneje smo dali injekcijo in drži. Se pravi pri RFT pa čeprav je prazna, dejansko pelješ dalje, razen v primeru, da bi jo nekako uspel povsem "presekat"? Ne sprašujem za prjatla, ampak zase :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

RFT ne boš presekel. Če pa tako udariš, da bi RFT pnevmatiko presekal, se pa ne boš peljal dalje zaradi poškodbe podvozja ...

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Imel sem v rokah Audi A5 3.0 biturbo quatro.

 

Šel ko žival, ampak malo ga je vleklo v levo. Sem povedal lastniku. Tudi on je opažal potem, da ga vleče. Naslednji dan je šel na servis in je v RFT gumi bil vijak in je pustla.

pred 5 urami je Bini napisal:

Na tejle povezavi zgoraj lepo piše, da niso samo gume krive.... 

Jaz bi dodal, da je pomembno tudi vzmetenje! Niso za vsak avto najboljše športne gume, isto kot pri smučeh.... :nevem:

Seveda.

 

Saj sem že prej napisal, da so moje gume noter nagnjene.

Torej je podvozje nastavljeno za športnost. S tem pa pač se pojavijo drugi kompromisi.

 

Avto je športen, tako sa težko rečeš, da niso za ta avto najbolj primerne športne gume. Sploh ker so prva vgradnja.

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Šel ko žival, ampak malo ga je vleklo v levo. Sem povedal lastniku. Tudi on je opažal potem, da ga vleče. Naslednji dan je šel na servis in je v RFT gumi bil vijak in je pustla.

 

Zato pa so teli senzorji za TPMS, ki morajo sporočit, ko tlak pade in to je pri RFT skoraj nujno, da ni take situacije, kot tale z Audijem, ko ne veš, da ti je guma preluknjana.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je godlike napisal:

Imel sem v rokah Audi A5 3.0 biturbo quatro.

 

Šel ko žival, ampak malo ga je vleklo v levo. Sem povedal lastniku. Tudi on je opažal potem, da ga vleče. Naslednji dan je šel na servis in je v RFT gumi bil vijak in je pustla.

Seveda.

 

Saj sem že prej napisal, da so moje gume noter nagnjene.

Torej je podvozje nastavljeno za športnost. S tem pa pač se pojavijo drugi kompromisi.

 

Avto je športen, tako sa težko rečeš, da niso za ta avto najbolj primerne športne gume. Sploh ker so prva vgradnja.

Napisal sem, da niso za vsak avto ne pa za tvojga..... :nevem:

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je godlike napisal:

Imel sem v rokah Audi A5 3.0 biturbo quatro.

 

Šel ko žival, ampak malo ga je vleklo v levo. Sem povedal lastniku. Tudi on je opažal potem, da ga vleče. Naslednji dan je šel na servis in je v RFT gumi bil vijak in je pustla.

Seveda.

 

Saj sem že prej napisal, da so moje gume noter nagnjene.

Torej je podvozje nastavljeno za športnost. S tem pa pač se pojavijo drugi kompromisi.

 

Avto je športen, tako sa težko rečeš, da niso za ta avto najbolj primerne športne gume. Sploh ker so prva vgradnja.

Nobene gume ne smejo bit notei nagnenje razen ce si strela mkvin, to je znak slabe optike ali slabih posedenih fedrov....ce gledas od spredaj pa so gume na A, potem avto lezi na fedrih, in bo najprej pobralo notranje robove gum.

 

Ce so gume na V bo pobralo najprej zunanji rob

 

V obeh primerih je nujna optika 

Popravljeno od jures
  • Všeč 3
  • Zmeden 1

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)

Prosim poglej si list iz optike za i30n (ni moj).

lOruX9w.jpeg

 

Se lepo vidi, da je naklon -0.50° srednja, optimalna vrednost.

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)
pred 11 urami je godlike napisal:

Prosim poglej si list iz optike za i30n (ni moj).

lOruX9w.jpeg

 

Se lepo vidi, da je naklon -0.50° srednja, optimalna vrednost.

V redu, se opravicujem za nasvet. Bolje da verjames enemu primeru s tolerancam z neta. 

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)

Haha. Pa smo na aroganci? 😉

 

Bom prosil na servisu za izpis iz programa za optiko podvozja.

Mogoče pa veš več, kot proizvajalec.

 

Moj je stock it tovarne. Lahko ga peljema na optiko, če častiš. Pa da da vidimo, kaj pravi stock optika.

Popravljeno od godlike
Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Moj je stock it tovarne. Lahko ga peljema na optiko, če častiš. Pa da da vidimo, kaj pravi stock optika.

A tist, k si pa dvakrat v robnik butnil se pa ne šteje? :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Ena praska je. In še to z 0km/h. 😉

 

Parkiral sem se ob robnik in imel kolo zasukano. Ko sem jo zravnal, je samo zdrsnila ob robniku dol.

 

Tudi če sem po tvoje s tem optiko uničil na desno optiko. Je leva stock.

Pa saj program za optiko pozna tovarniške nastavitve.

Napisano (urejeno)

Ce clovek ne zna sprejet nasveta, potem kar. Pa gume bo mel po robu posnete

Ce clovek sam prav da ma eno gumo naglihano eno pa ne pa misli da je vse ok je nekaj narobe enako ce misli da je stock optika vedno 1A

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zakaj je tako težko verjet da bi N verzije Hyundaija mele negativn camber? Zadeva je narejena za na stezo, logično, da bo mela camber in ja se strinjam, če ga boš 100% vozil sam do trgovine ti bo pobiralo notranji rob, samo ta avto pač za tako rabo ni.

 

Pa še source:

image.png

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je 50keda napisal:

Zakaj je tako težko verjet da bi N verzije Hyundaija mele negativn camber?

To majo za to, ker Hyundai ni znal sprejeti dobromarnega nasveta od @jures 😉

Popravljeno od godlike
Napisano

Še za i20n:

Screenshot_20250403_124157_Firefox.jpg

 

https://rallysportmag.com/road-or-track-hyundais-i20-n-is-built-for-speed/

pred 1 uro je jures napisal:

Ce clovek sam prav da ma eno gumo naglihano eno pa ne pa misli da je vse ok

Z 1km/h sem se na robnik naslonil in volan izravnal. Če je to optiko premaknilo, pa tudi jaz ne vem. Potem je podvozje iz papirja.

 

Ko luknjo na cesti povoziš je mnogo večja sila, kot takole felno pobožat s stoječim vozilom.

Napisano
pred 3 urami je Tilen5 napisal:

Ne no tko @godlike, bo spet užaljen zapustil forum 😛 🤣

Jaz sem se vrnil. Maš post.

Ne zdržim brez @dvorjan. 😅

  • Haha 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Še za i20n:

Screenshot_20250403_124157_Firefox.jpg

 

https://rallysportmag.com/road-or-track-hyundais-i20-n-is-built-for-speed/

Z 1km/h sem se na robnik naslonil in volan izravnal. Če je to optiko premaknilo, pa tudi jaz ne vem. Potem je podvozje iz papirja.

 

Ko luknjo na cesti povoziš je mnogo večja sila, kot takole felno pobožat s stoječim vozilom.

Še enkrat se opravičujem za nasvete, imaš odgovore vedno pri roki, oz internet.....

to o čemur govoriš se imenuje Cabber angle, vsak avto ima toleranco v kateri ima lahko negativen camber angle (zgornji del na not) ali pozitiven angle (zgornji na ven), nekakšna standardna tolerance je -1,75 stopinj do +0,5 stopinj. Ko je pa kolo res na glihano se pa reče true vertical.....Oba kota sta človeku na uč nevidna, upam da se zavedaš kako majhna toleranca je pol ali 1 stopinja, človeku nemogoče vidna, lasrejem na optika pa ja, to si imel tudi na listu zgoraj. Te tolerance velajjo enako za hyundai i20n, ki je med drugim turbocharged vto, verjetno tezji in ima lahko tisto stopinjo negativno, ker je tudi tezji, ampak to ni postrani kolo....Tako da ko vidiš gumo z lastnim očesom da je guma postrani je govora od 5 stopinj naprej, manj ne boš zaznal na uč.

 

Izvoli še dokument za ta dirkalnik....

 

Pa pardon za nasvete. Niso zrasli v moji buči.

 

Še lasten primer ti dam, po menjavi amortizerjev na mojem bolidu Fiat, je avto rahlo vlekel desno. Ena os je bila neverjetne 4 stopinje off, seveda nevidna na uč...

i20N Alignment.pdf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 5 urami je 50keda napisal:

Zakaj je tako težko verjet da bi N verzije Hyundaija mele negativn camber? Zadeva je narejena za na stezo, logično, da bo mela camber in ja se strinjam, če ga boš 100% vozil sam do trgovine ti bo pobiralo notranji rob, samo ta avto pač za tako rabo ni.

 

Pa še source:

image.png

Nisem rekel da ne verjamem. Ampak a se zavedaš koliko je stopinja in pol? Misliš, da boš to videl z učom?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja, pri 225/45 R18 in -1,5° camberja to pomeni, da je zgornji rob pnevmatike 1.7 cm bolj notr, če so moji izračuni pravi ;)

Napisano

Po moji pa pol manj....diameter gume je 66cm, vzeti moraš polovico, ker kot se gleda od sredine. Preko sredine se zrcali vertikalno. Če se še spomnim geometrije je priležni kot sinus kota 1,5 stopinj nasprotna ki jo iščemo (odmik) deljeno s priležno - 33cm

 

se pravi 0,86 cm, dobri ste fantje če to vidite, pri mojih letih ne vem :)

 

Motiti se je človeško, popravi me če sem falil

null

image.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 51 minutami je jures napisal:

Izvoli še dokument za ta dirkalnik....

Sem ga tudi sam našel na uradnem forumu.

 

Kakor koli. Meni je ok, tako kot je stock.

Ko bo se kaj delalo na podvozju, se bo delala optika.

pred 52 minutami je jures napisal:

Tako da ko vidiš gumo z lastnim očesom da je guma postrani je govora od 5 stopinj naprej, manj ne boš zaznal na uč.

Nisem jaz pisal članka 😉

pred 53 minutami je jures napisal:

Še enkrat se opravičujem za nasvete, imaš odgovore vedno pri roki, oz internet.....

Tudi tvoj dokument sem našel na n-cars forumu => na imternetu.

 

Marsikaj je na internetu, tudi ta forum. Kaj bo kdo verjel ali kake nasvete upošteval, se pa vsak odloči sam.

 

Problem je, ker se na napadalen odnos odzovem s kontra argumenti in se bockamo. 😉

 

Pustima. Ni vredno in tudi težav nimam z raketo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.