Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Na mazdi 6 omogočen I-DM lahko se omogoči tudi na ostalih.

omogočena nastavitev odzivnosti senzorja za dolge luči

find my car ( ko pritisneš tipko 2x za zaklenit avto potrobi )

Applications - Vehicle Telemetry Transfer = računa kako lepo voziš meri G pospešek

Applications - Driver Selection = izbira voznika

Applications - i-DM računa kako lepo voziš glede na gas, premzo

Door Lock - Unlock Mode sub-menu = dodatne možnosti zaklepanja 

Lighting - Headlight Off Timer

Lighting - Interior Light

TMPS off

I-stop off

I-elop off

370592595_361973749583404_3513804560187455187_n.jpg

370064735_854588036362085_587002082887786015_n.jpg

Popravljeno od miha20
  • Všeč 4
  • Hvala 1

Če rabiš pomoč piši zs

  • miha20 je spremenil naslov v Dodajanje in izklapljanje funkcij
Napisano (urejeno)

2007+ nekaj fukcij

za 2014+ imam use funcije za on off odvisno od opreme vozila

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
pred 10 urami je SpEkTr napisal:

Fino bi bilo večeri kaj se sploh da, jaz imam 2017 letnik, oprema vsa emoji3526.png

Sent from my SM-S916B using Tapatalk
 

Daj ViN pa ti povem kaj se da.

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano

A se da nastimat, da ob vklopljenih dnevnih luceh svetijo tudi zadnje luci?

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 33 minutami je SpEkTr napisal:

Evo JMZGL692801513861

Sent from my SM-S916B using Tapatalk
 

Applications - Vehicle Telemetry Transfer

 

Applications - Driver Selection

Applications - i-DM

Applications - i-DM - Ending Screen

Horn on Lock (Find My Car)

 

tole se da omogočit

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
pred 8 urami je Jest napisal:

A se da nastimat, da ob vklopljenih dnevnih luceh svetijo tudi zadnje luci?

 

Zakaj pa to rabiš?

33112_1.png

Napisano

Vcasih se zgodi, da je recimo megleno… pa avtomatika se ne vklopi luci, ker je dovolj svetlo… Takrat jih sicer rocno prizgem, ker je drugace avto od zadaj neosvetljen…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zato maš pa nastavitve v meniju za osvetlitev, kjer nastaviš občutljivost senzorjev oziroma kako hitro se prižgejo luči. Pozimi si jih nastavi na več, da se vklapljajo tudi pri boljši osvetlitvi a slabši vidljivosti (megla dež, sneg), poleti pa spustiš občutljivost.

33112_1.png

Napisano

Vem za nastavitve… in imam ze sedaj nastavljeno na najmanjo stopnjo , da se prizgejo ob mraku…Se zgodi, da jaz recimo raje preventivno prizgem luci, ker se mi zdi, da je vidljivost vseeno preslaba, da ne bi bil osvetljen tudi od zadaj… avtomatika pa je mnenja, da ni potrebno ;) … Nevem zakaj niso tudi zadnje luci (vsaj neke ledice) prizgane skupaj s prednjimi dnevnimi… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mene bolj motijo tisti, ki nimajo avtomatskih luči in imajo dnevne luči, potem pa v tunelih niso zadaj osvetljeni, ravno tako ne v megli in hudem nalivu... :nevem:

Napisano
Zato maš pa nastavitve v meniju za osvetlitev, kjer nastaviš občutljivost senzorjev oziroma kako hitro se prižgejo luči. Pozimi si jih nastavi na več, da se vklapljajo tudi pri boljši osvetlitvi a slabši vidljivosti (megla dež, sneg), poleti pa spustiš občutljivost.
Imaš, ampak v primeru megle to ne deluje. Vsaj v vseh primerih ne. Takrat mora bit voznik zbran in to narediti ročno
Napisano
pred 30 minutami je SpEkTr napisal:

Imaš, ampak v primeru megle to ne deluje. Vsaj v vseh primerih ne. Takrat mora bit voznik zbran in to narediti ročno emoji106.png


In tocno v takih primerih, bi bilo bolje, da svetijo “dnevne” luci tudi zadaj… ce sofer “pozabi” rocno vklopit luci…

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 8 urami je Bini napisal:

Mene bolj motijo tisti, ki nimajo avtomatskih luči in imajo dnevne luči, potem pa v tunelih niso zadaj osvetljeni, ravno tako ne v megli in hudem nalivu... :nevem:

Vsi avti, ki imajo dnevne luči, imajo tudi funkcionalnost avtomatskih.

Žal pa ljudje nimajo na “avto” ampak obrnejo na “0”. Take vidis tudi zvecer v temi in imajo samo spredaj luči. Pač eni nimajo očitno znanja oz želje sistem razumet, pa potem prižigajo po svoje.

Napisano
pred 13 minutami je NevLado napisal:

Vsi avti, ki imajo dnevne luči, imajo tudi funkcionalnost avtomatskih.

Žal pa ljudje nimajo na “avto” ampak obrnejo na “0”. Take vidis tudi zvecer v temi in imajo samo spredaj luči. Pač eni nimajo očitno znanja oz želje sistem razumet, pa potem prižigajo po svoje.

 

Tole pomoje ne drzi... vsaj ne za par let stara vozila... Renault in Citroen sta imela v najnizjih paketih opreme samo dnevne luci brez senzorja za samodejno delovanje luci ... V tunelih najveckrat vidim ravno razne Cliote in Megane, ki imajo prizgane samo dnevne luci... Lahko da so v zadnjih letih to anomalijo odpravili... vseeno pa je na cesti se ogromno vozil iz tistega casa :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 minuto je Shrek napisal:

Ampak novejši imajo dnevne spredaj in zadaj. Renoji mislim 

 

To je tudi res... Se mi zdi, da je bil Megane pred letom ali dvema eden izmed prvih, ki je imel dnevne luci tudi zadaj ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:

 

Tole pomoje ne drzi... vsaj ne za par let stara vozila... Renault in Citroen sta imela v najnizjih paketih opreme samo dnevne luci brez senzorja za samodejno delovanje luci ... V tunelih najveckrat vidim ravno razne Cliote in Megane, ki imajo prizgane samo dnevne luci... Lahko da so v zadnjih letih to anomalijo odpravili... vseeno pa je na cesti se ogromno vozil iz tistega casa :) ... 

Točno tako je kot si napisal, tudi Citrončki so imeli tako in si moral na roke prižgat, če si to sploh vedel... :nevem:zato pa je v tunelih in zvečer v mestih toliko takih, ki nimajo prižganih zadnjih luči! To bi moralo biti že serijsko, da so prednje in zadnje prižgane hkrati sa ne porabijo skoraj nič energije. 😊😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.