Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Zanima me ali ima še kdo podoben primer.

Imam Mazdo CX-30 skyactive - X ,179 AT letnik januar 2020. Lansko leto novembra 2023, ko se je ohladilo vreme, se je

motor ob zagonu in prestavitvi ročice menjalnika iz P v položaj D začel oglašati z ropotajočim zvokom. Ob zagonu ima motor v položaju P menjalnika, ko je hladen okoli 1200 obratov. Ko pa prestaviš v položaj D padejo obrati med 700 in 800. Na začetku je bil samo zvok, sedaj zadnje tedne, pa se je pridružilo še vibriranje v notranjosti o in pod pokrovom motorja. Tudi pri vožnji, ima motor ropotajoč zvok in tudi vibriranje. To se umiri, ko se avto ogreje. Avto imam v garaži, kjer temperatura ne pade pod 5 stopinj. Prejšnje zime tega problema ni bilo. Avto peljem na pregled v avto Močnik.
Prosim za odgovor oz. Komentar.


lp, 

 

 

Napisano

Kaj pa če posnameš ta zvok?

 

Sicer pa zgolj nasvet: ob hladnem zagonu pusti motorju tisto minuto (pozimi, poleti bistveno manj), da sam spusti obrate na 800, in šele potem prestavi ter odpelji ...

Napisano

Ja jebat ga če deluje nekako podobno kot dizel, pol se naj pa tud oglaša kot dizel, ko je hladen. :hudicek:

 

Drugač pa tole je verjetno kr normalno dokler je motor hladen. Lahko mal eksperimentiraš z boljšim več oktanskim gorivom, z različnimi vrtljaji. Recimo nad 2500 obrati, menjava olja, itd. Vseeno pa glede na način delovanja in pred vžigom zna bit tole kr normalno sploh, ker imaš prvo generacijo Skyactive X. Pri drugi so tole znatno popravili in je komaj slišno, ko se pojavi. Naj ti ostali lastniki to potrdijo.

33112_1.png

Napisano
pred 9 urami je dvorjan napisal:

Kaj pa če posnameš ta zvok?

 

Sicer pa zgolj nasvet: ob hladnem zagonu pusti motorju tisto minuto (pozimi, poleti bistveno manj), da sam spusti obrate na 800, in šele potem prestavi ter odpelji ...

Evo v priponki posnetki zvoka ki so celotni brez montaže in zato se slišijo še dodatni efekti (zapiranje vrat, pripenjanje pasu in podobno).

Bolje se sliši na slušalkah.

Napisano (urejeno)

Narediti dobre zvočne posnetke je kar problem, vem tudi iz svojih izkušenj.

 

Na splošno je znano in normalno, da mrzle Skyactiv Mazde šklopotajo. To iz izkušenj vem za dizle in bencinarke, ne vem pa zakaj bi bilo za X motorje drugače ...  Koliko tega šklopotanja je normalno, pa bo lažje presodil servis ... poročaj, kaj izveš pri Močniku. :) 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 23 minutami je Janez007 napisal:

Narediti dobre zvočne posnetke je kar problem, vem tudi iz svojih izkušenj.

 

Na splošno je znano in normalno, da mrzle Skyactiv Mazde šklopotajo. To iz izkušenj vem za dizle in bencinarke, ne vem pa zakaj bi bilo za X motorje drugače ...  Koliko tega šklopotanja je normalno, pa bo lažje presodil servis ... poročaj, kaj izveš pri Močniku. :) 

 

 

 

Bom, hvala 🙃

 

Napisano
pred 1 uro je mlinko1 napisal:

Evo v priponki posnetki zvoka ki so celotni brez montaže in zato se slišijo še dodatni efekti (zapiranje vrat, pripenjanje pasu in podobno).

 

Bolje se sliši na slušalkah.

Tole sigurno ni normalen zvok, kaj je razlog pa žal ne vem..... 🤔 Pri x186 je tudi pri - 10 vse skupaj tišje.... 😉 Poročaj kako boš uredil..... 👍

Napisano
pred 18 minutami je Bini napisal:

Tole sigurno ni normalen zvok, kaj je razlog pa žal ne vem..... 🤔 Pri x186 je tudi pri - 10 vse skupaj tišje.... 😉 Poročaj kako boš uredil..... 👍

zaenkrat še ... pri teh tvojih skromnih prevoženih km ... 😃

Napisano
pred 12 urami je Boss napisal:

Ja jebat ga če deluje nekako podobno kot dizel, pol se naj pa tud oglaša kot dizel, ko je hladen. :hudicek:

 

Drugač pa tole je verjetno kr normalno dokler je motor hladen. Lahko mal eksperimentiraš z boljšim več oktanskim gorivom, z različnimi vrtljaji. Recimo nad 2500 obrati, menjava olja, itd. Vseeno pa glede na način delovanja in pred vžigom zna bit tole kr normalno sploh, ker imaš prvo generacijo Skyactive X. Pri drugi so tole znatno popravili in je komaj slišno, ko se pojavi. Naj ti ostali lastniki to potrdijo.

A niso pri prvih letnikih menjavali kompresorja? Ker so bile neke težave? Mogoče to, ampak kompresor verjetno miruje ko avto štartaš.

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

zaenkrat še ... pri teh tvojih skromnih prevoženih km ... 😃

Bomo slišali, kak bo pri 50kkm in več....:whatever:

Napisano

Pri avto Močnika mi niso znali točno povedati kaj je vzrok. Ugibajo, da je morda loputa na izpuščen sistetmu ali kaj takega pri motorju, vendar, ker niso sigurni so poslali posnetke na Mazdo. Ker ima avto podaljšano garancijo to zahteva Mazda od njih, preden začnejo oni iskat vzrok. Tako nekako so razložili. Priznajo, da je zvok res čuden, vendar ko se motor segreje je OK. Tako da se lahko vozim dokler ne dobijo odgovora.

  • Všeč 4
  • Hvala 1
  • 2 meseca kasneje...
Napisano

zamenjali loputo na izpušnem sistemu, vendar vzroka niso odpravili. Zato so zopet poslali na Mazdo vprašanje, če vedo kaj bi bil vzrok. Upam, da ne bodo predolgo mačkali,

ker se bojim, da bi se s toplim vremenom ta zvok in vibracije zmanjšale. Avto, ko se zgreje dela normalno.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Še vendo niso odkrili pravi vzrok za vibracije, ki je tudi sedaj v poletnem času. 😒

  • Zmeden 1
  • Žalosten 2
Napisano
pred 19 urami je mlinko1 napisal:

Še vendo niso odkrili pravi vzrok za vibracije, ki je tudi sedaj v poletnem času. 😒

kaj pa pravi mazda uvoznik, ste bili direkt v kontaktu?

Napisano

Še vendo niso odkrili pravi vzrok za vibracije, ki je tudi sedaj v poletnem času. 😒

Ne nisem, ker z njimi naj bi kontaktirali avto Močnik.

Napisano

Hmm zakonski rok za odpravo napake je 45 dni. Če ni avto na leasing ali firmo, bi jaz napisal prijazen dopis prodajalcu in uvozniku.

Napisano

Odvisno koliko ima tovarniške garancije.

Hyundai jo ima 5 let.

Ford 2 + 3 leta jamstva. Na jamstvu bi moral z odvetnikom grozit, če ne bi sodelovali. In na jamstvu ni roka 45 dni. Je pa verjetno dogleden rok, kar pol leta zagotovo ni.

 

Poglej papirje, po navadi je to zapisano zraven servisne knjige v predalu.

Napisano
pred 17 urami je mlinko1 napisal:

Ali velja tudi za avto ki je star več kot 4 leta?

Na servisnem izpisku piše ali imaš še veljavno jamstvo

 

Mazda ima 3 leta + 2 leti jamstva oziroma nove z 6 let

Napisano

avto imel 2 dneva pri Močniku, da so probali mrzli zagon. Poizkusili so z novimi nastavitvami in preverili v kolikšnem času pri mirovanju izgine ta zvok in vibriranje. Ko se motor ogreje to izzveni in dela normalno. Zamenjali mi bodo, ko se vrnem z dopusta nosilca za motor, ker je prišlo do nekaj sprememb. Imam, pa malo smole, ker je moj med prvimi Skyactiv X motorji, pri novih 186 KM je kar nekaj sprememb. Toliko, sporočim kako bo po menjavi nosilcev.

  • Všeč 2
  • Hvala 1
  • 5 tednov kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.