Skoči na vsebino

Imajo novejši AdBlue diesel motorji 2.2 še vedno iste probleme?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri porabi se vsaka dodatna obremenitev pozna. Recimo, kupil sem terenca, kjer je prejšnji lastnik pedantno vodil dnevnik. Porabe je imel tam okoli 8,5 v povprečju, čeprav je tisto ogromno kišto (Pathfinder) držal na 140 na tempomatu. Pri meni je takoj narasla za 1 liter, ker imam drugačno relacijo. Potem sem vzel 2 dimenziji večje gume, torej širše in po obsegu večje, kar pomeni tudi težje in več kotalnega upora, poraba še 1 liter višja. Pa namesto v 2WD sem se vozil v 4WD, kar pomeni več pogonskih delov za obračat, poraba seveda spet liter gor. In pa v pretljažniku sem stalno vozil kup orodja, rezervno kolo pa, ker je bilo seveda večje in ni šlo v original prostor pod avtom, sem poknil na strešni prtljažnik, tako da sem iz začetnih 8,5 pristal na 12,5 litrih porabe.

Hočem reči, včasih je toliko spremenljivk, da primerjamo že jabolka in hruške.

Napisano
pred 42 minutami je skritikrt napisal:

Da ne bo kdo rekel,da lažem...trenutna poraba pri tripu dobrih 1300km,samo Lj. v čemer je ena relacija Lj.-Podčetrtek-Lj. in dve Lj.-Žiri-Lj. (3x čez Vrhniko,1x čez Šk.Loko).

Skratka samo mesto je prec 10L,relacija lahko tudi do 2L manj...ostalo je pa nekje vmes...pač odvisno od stila vožnje.

Skupno mi trenutno kaže 10,3L

 

 

Potem sem imel na CX-5 G194 odlicno porabo, ko sem po cca. 5 letih imel povprecno porabo 8,62 l/100 km :) ... ceprav tudi ne vozim ravno varcno ... Sedanja lastnica ima cca. 1 liter nizjo povprecno porabo... 

 

Sem sedajle primerjal, koliko sem imel stroskov z gorivom v slabih 11 mesecih, odkar vozim CX-60... Pri CX-5 sem vzel enako obdobje, le eno leto prej... Cene goriva v obdobju pomoje ne vplivajo prav veliko... 

 

Mazda - CX-60 - PHEV327 AWD AT Homura

Obdobje: od 30.03.2023 do 26.02.2024

Prevozenih km: 12.936 km

Porabljeno gorivo: 554,00 litrov bencina in 2.386,00 kWh elektrike

Strosek goriva: 1.080,00 €

 

Ce primerjam podobno obdobje pri CX-5 G194...

 

Mazda - CX-5 - G194 AWD AT Revolution Top

Obdobje: od 30.03.2022 do 26.02.2023

Prevozenih km: 11.384 km

Porabljeno gorivo: 981,00 litrov bencina 

Strosek goriva: 1.434,00 €

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 25 minutami je Jest napisal:

 

Potem sem imel na CX-5 G194 odlicno porabo, ko sem po cca. 5 letih imel povprecno porabo 8,62 l/100 km :) ... ceprav tudi ne vozim ravno varcno ... Sedanja lastnica ima cca. 1 liter nizjo povprecno porabo... 

 

Sem sedajle primerjal, koliko sem imel stroskov z gorivom v slabih 11 mesecih, odkar vozim CX-60... Pri CX-5 sem vzel enako obdobje, le eno leto prej... Cene goriva v obdobju pomoje ne vplivajo prav veliko... 

 

Mazda - CX-60 - PHEV327 AWD AT Homura

Obdobje: od 30.03.2023 do 26.02.2024

Prevozenih km: 12.936 km

Porabljeno gorivo: 554,00 litrov bencina in 2.386,00 kWh elektrike

Strosek goriva: 1.080,00 €

 

Ce primerjam podobno obdobje pri CX-5 G194...

 

Mazda - CX-5 - G194 AWD AT Revolution Top

Obdobje: od 30.03.2022 do 26.02.2023

Prevozenih km: 11.384 km

Porabljeno gorivo: 981,00 litrov bencina 

Strosek goriva: 1.434,00 €

 

Kam se pa voziš na šiht...jaz praktično stalno v "največji drek v Lj." na glavno žel. postajo...k relacija je čist nekaj drugega kot "stoječi promet".

Popravljeno od skritikrt
Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Logično, nova lastnica je lažja.... 😁🫣😉

 

To je res... pa tudi vozi verjetno bolj "nezno"... saj je neznejsi spol" :D 

 

 

 

pred 53 minutami je skritikrt napisal:

Kam se pa voziš na šiht...jaz praktično stalno v "največji drek v Lj." na glavno žel. postajo...k relacija je čist nekaj drugega kot "stoječi promet".

 

Naceloma iz Medvod v Kranj... vendar ze kar nekaj casa delam od doma in grem le sem in tja do kaksne stranke (zato tudi letno naredim precej manj km kot vcasih)... vecino v Ljubljani in vsaj enkrat tedensko v Kranj, na vsake toliko casa do Kopra ... Vecinoma pa so to kratke relacije (zeno peljem na siht in jo grem iskat - nekaj km dnevno) in po kaksnih opravkih do Ljubljane, Vrhnike, proti Dolenjski... sem in tja kaksen izlet ... Edino ko greva na dopust, je kaksna bolj relacijska voznja ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
dne 21. 2. 2024 ob 21:23 je Z M A J napisal:

Če smem uporabiti besede dr. Pelka, našega mačka za Mazde, kot je rekel; "Skyactive bencinci, so praktično brez napak, medtem ko imam z dizli ogromno dela, če bi popravljal le bencince, bi lahko zaprl delavnico, ker ne bi bilo dovolj zaslužka"

 

Napisal sem torej mnenje strokovnjaka, ki Mazde odlično pozna, z njimi dnevno rokuje in ve o čem govori, ni to mnenje nekoga, ki je slišal od svojega soseda, da ima sodelavca, od katerega ima sestrična nekega znanca, kateri je v časopisu prebral, da menda ...

Kako pa se kaj obnesejo novi šest cilindrski dizli? Predvsem glede zanesljivosti, je že kaj znanega?

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

@Jest z dizlom CX-60 pa bi mel strošek tam nekje na okroglo jurja :D

 

 

Ampak ne bi bil tak uzitek pri voznji :) ... sploh takrat, ko laufa na strom... Ko pa hoces pohodit, pa 500 NM navora tudi nekaj da od sebe :) ... 

 

Sicer sem pa iz statistike potegnil se za dizelsko sestico... Je bilo v tistem obdobju vec km ... 

 

 

Mazda - 6 - Sport Combi CD175 AT Revolution

Obdobje: od 30.03.2017 do 26.02.2018

Prevozenih km: 16.958 km

Porabljeno gorivo: 1.269,00 litrov dizla

Strosek goriva: 1.517,00 €

  • Začuden 1
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 9 minutami je gregor2137 napisal:

Kako pa se kaj obnesejo novi šest cilindrski dizli? Predvsem glede zanesljivosti, je že kaj znanega?

Dvomim, da ima Simon že kaj izkušenj z njimi, ker so še konkretno v garanciji. Na forumu jih tudi ni nič kaj tule gor.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 52 minutami je Z M A J napisal:

Dvomim, da ima Simon že kaj izkušenj z njimi, ker so še konkretno v garanciji. Na forumu jih tudi ni nič kaj tule gor.

 

Eden je ... tadrugi, ki ima tudi CX-60 :)  ...

 

Borcix

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 57 minutami je Jest napisal:

 

 

Ampak ne bi bil tak uzitek pri voznji :) ... sploh takrat, ko laufa na strom... Ko pa hoces pohodit, pa 500 NM navora tudi nekaj da od sebe :) ... 

 

Sicer sem pa iz statistike potegnil se za dizelsko sestico... Je bilo v tistem obdobju vec km ... 

 

 

 

Mazda - 6 - Sport Combi CD175 AT Revolution

Obdobje: od 30.03.2017 do 26.02.2018

Prevozenih km: 16.958 km

Porabljeno gorivo: 1.269,00 litrov bencina 

Strosek goriva: 1.517,00 €

 

7,5l/100km?, ampak če maš 200KM CX-60, ki je mild hybrid bo poraba pod 6 litrov. un močnejši z AWD pa cca 6,5. Ta 6-cilindrski dizel je fenomenalen in presenetljivo varčen.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano


7,ez sem imel povprecno porabo pri dizelskimsestici po cca. 5 letih… pri mojem stilu voznje…

 

Saj verjamem, da je dizelska CX-60 varcna… ampak imam raje dinozaverskega zastarelega bencinarja ;) … Skoda samo, ker baterija ni za vec km ;) … Naslednji avto bo verjetno EV… in verjetno ne bo Mazda, edino ce nas oresenetijo v naslednjih letih s kaksnim EV ;) ki bi bil kaj bolj uporaben kot MX-30…

 

CX-5 EV bi bil idealen zame… ;) …

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 13 minutami je Boss napisal:

 

7,5l/100km?, ampak če maš 200KM CX-60, ki je mild hybrid bo poraba pod 6 litrov. un močnejši z AWD pa cca 6,5. Ta 6-cilindrski dizel je fenomenalen in presenetljivo varčen.

Res je. V primerjavi je bil boljši od bmw-jevega dizla, ki slovi kot šparoven in dober dizel  motor. 

 

 

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano
dne 23. 2. 2024 ob 15:08 je Alex napisal:

Pismo, ko pišete o porabi teh famoznih 2,5 benzinarjih, imate porabo kot Porsheji. Recimo 911 carrera ima kombinirano porabo 10,7/100.😊

A to veste iz lastnih izkušenj ali po podatki specifikacij ki jih poda proizvajalec? Oni so med testom že lahko dosegli take številke. Mogoče. Ne vem kako je s tem ali dejansko to potem hranijo in je nad tem kak zunanji nadzor in kontrola procesa testiranje in pregled zapisnikov in vsega tega kar spada zraven in če je kako pogosto in natančno ter strogo se to izvaja in se približa temu kar piše v zakonodaji v kateri predvidevam ampak ne trdim da vem ker se nisem spuščal v raziskovanje tega piše natančno kako naj bi testiranje potekalo da je koncu rezultat resnično kaže pravo stanje in ne nekega prirejenega enkratnega dogodka s katerim so nekako vplivali na to da so številke nižje kot je realno. In tudi če je test izveden pravilno to dejansko nima veze z realnostjo ki je na vsakdanjih vožnjah po pravi cesti. Če sem prav razumel potek testiranja, avto poženejo do določenih različnih hitrosti in ga nekaj časa na njih držijo. Najbrž so previdni in gledajo na to da je pospeševanje enakomerno, menjava prestav pri točnih obratih pri katerih ni še povišane porabe in hitrost samega prestavljanja menjalnika. Malenkosti ampak na koncu to vse vpliva na trenutno najbolj in tudi na kratkoročno povprečno porabo. In bogve koliko poizkusov naredijo da pridejo do čim nižje vrednosti ki se potem zapiše in potrdi vse prejšnje pa se zavržejo in po možnosti ni o njih nobenih shranjenih datotek. Na cesti pa pač stanje ni tako. Naglo pospešiš, ne gledaš na obrate tako natančno, včasih se zamisliš in prestaviš prepozno ko že dejansko slišil konkretno motor kako vpije nate da se zbudi, čez 50 metrov upočasniš ali ustaviš ker je na cesti ovira... In vse to vpliva na porabo konkretno. In test v nadzorovanem zaprtem prostoru kjer ni nobenih zunanjih vplivov še recimo upora vetra ki piha čelno v vozilo in s tem povečuje potrebo po bolj pohojenem plinu če hočeš ohraniti enako hitrost se ne more nikakor primerjati z realnostjo in je iskreno povedano vsaj zame narobe če ne celo sramotno da se to dopušča in ljudi prenaša okoli da so potem razočarani. Čeprav bi vsak če bi le malo pomislil moral vse to vedeti ampak pač ne pomisli na to. Vidi da je poraba nizka kar je za njega dobro in je zadovoljen. Potem ko pa vidi kako je dejansko stanje je pa hudo. Pošteno bi bilo dati vozila za določen čas v uporabo v vsakdanjem prometu večim ljudem z različnimi potrebami in relacijami in iz tega na koncu izračunati povprečje. Čeprav bi bila številka občutno višja kot pa je sedaj bi bilo vsaj pošteno in bi ljudje vedeli kaj lahko pričakujejo in to sprejeli če bi se odločili za nakup. Mislim da bi to večina nas cenila, čeprav bi bile številke večja ampak bi pa proizvajalci vsaj pokazali da so pošteni in da pač je to najboljše kar so lahko dosegli. In prepričan sem da za večina ljudi, če ni poraba res nek ekstrem glede na kako drugo vozilo, to ni odločilni faktor za nakup vozila. Če je vse drugo ok kar se tiče izpravnosti, delovanja vseh funkcij kar jih je na voljo, udobnosti in dobrega počutja v vozilu je poraba tudi če je malo ali zmerno višja kot mogoče pri katerem drugem vozilu ki pa človeku ni tako všeč kot to ki je pred njim, ne bo vplivala na odločitev kupca in mu nakup preprečila. Tako da kot se večkrat reče in sliši. Papir vse prenese brez problema. Ko pa pride do tega da je to potrebno spremeniti in uvesti v prakso in fizični obstoj pa lahko nastane problem če nisi prej premislil malo kaj si si v pisanju zadal oziroma kake podatke podal. Zaupanje stranke boš izgubil samo enkrat če bo zelo razočarana ker se dejansko stanje ne ujema s tem kar je pisalo na veliko na reklamah in ponudbah. In izgubiš nekoga ki bi mogoče pri tebi kupil v toku življenja 3 avtomobile ali več. In tudi drugim bo odsvetoval nakup in kmalu se lahko zgodi da izgubiš kar nekaj posla zaradi take na videz malenkosti ki v bistvu niti ni goljufija ali laž ampak samo narobe zastavljena sicer bolj ali manj namensko in z dovoljenjem zakonodaje. In to te na dolgi rok lahko stane več kot pa si mogoče mislil da boš zaradi tega pridobil ker so bile številke nižje in bolj dopadljive za pogled. Avtov in drugih vozil in proizvajalcev je ogromno. In ljudje bodo z lahkoto našli druge možnosti in se obrnili stran od tebe ker je ponudne več kot dovolj in je lahko dostopna v večini sveta.

  

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • V tovarniških podatkih za vilico piše, koliko je maksimalno dovoljen premer rotorja. Stavim, da si presegel. Nič bat, ne bo se odlomila.  Problem vibracij pri zaviranju ni samo v bremzah, če je vilica prešvoh, lahko gor natakneš katerekoli bremze, pa bo vibriral (podobno je bilo tudi na moji mazdi v času 300+ Kkm sem sprobal in nataknil gor katerekoli neoriginal diske in ploščice, pa je vseeno treslo)  Ampak zadnja zavora na tvojem biciklu bi bila pa komot 203mm če že poizkušaš povečati hladilno površino.   Poleg tega bi lahko šel na pregrešno drage diske z alu sredico ki se podaljšuje proti centru kot hladilno rebro. Zraven seveda pašejo ne prav poceni zavorne obloge s hladilnimi rebri. Pazi, dobro sem se šolal na lastnih izkušnjah. Točno to sem naredil na tastarem biciklu - s 180 sem šel 203 in na vsa mogoča hladilna rebra tako na diskih kot na zavornih oblogah. Pomagalo je pa kurckej. Pri tanvem biciklu ni nobenih hladilnih reber ne na diskih ne na oblogah. So pa zato zavore 4batne in vilice so ornk. Ne trese ko je vroče.    S TBA - jem se absolutno strinjam,da bi 4bati močno pomagali, ker bremze res lepše delajo pa ne zaradi večje zavorne moči.    Upam, da ti nadgradnja popravi stanje.    Če si bil kdaj lastnik mazde ti tresenje bremz pri zaviranju res nebi smelo motit.   
    • Se strinjam, jaz tega obvestila na števcu sploh ne gledam ampak na cesti.... 👍😉
    • Ne bit tako negativni .  Serviser je videl kolesa in rekel da se nimam kaj bat.    Pogresam sam tist plehek ki ga das na disk, preden zategnes batke, da centriras batke pa disk. Bom jutri sam nekaj pogruntal.
    • Najbolj so pa nevarni tisti, ki vozijo 130+ km na uro. 
    • Nemci in ostali narodi so postali umirjeni in  normalni vozniki. Za razliko od naših, ki na naših avtocestah delajo piz.. arije. Najbolj me je strah vozit ravno pri nas. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.