Skoči na vsebino

Imajo novejši AdBlue diesel motorji 2.2 še vedno iste probleme?


Labsy

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

mogoče bom postal lastnik CX-5 letnika 2022 ali 2023, vendar res močno niham med dizlom in bencinarjem. Prebral sem ogromno o problemih z 2.2 dizlaši, DPF, saje v sesalnem kolektorju, oljno sito, veriga oljne črpalke, pa potem tesnila injektorjev in še kaj. 90 procentov vozim dnevno 2-6 relacij, vsaka po 20km približno, kar ni zadosti, da se DPF spiha, zato že kljukam bencinarja....ampak me je danes en "kvazi" poznavalec MAzd prepričeval, da so bili to stari problemi letnikov pred AdBlue dobo, sedaj pa ni več teh problemov. Pa da je tudi tesnilo injektorjev drugačno, pa veriga oljne črpalke tudi. Pa... skratka, prepričeval me je na polno, da dizlaši 2022 in 2023 absolutno nimajo več teh problemov.

 

Vem, avto bo imel še 4-5 let garancije, kar me nekako pomirja, ampak kljub temu raje vzamem nekaj, kar bo trajalo, kot pa da mi sklepeta še v garanciji.

In predvsem ker mi je dizelska poraba okoli 5-6 še vedno bolj privlačna, kot bencinskih 7-9, sem se odločil tule povprašat. Mogoče se bom lažje odločil.

 

Hvala!

Popravljeno od Labsy
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,
 
mogoče bom postal lastnik CX-5 letnika 2022 ali 2023, vendar res močno niham med dizlom in bencinarjem. Prebral sem ogromno o problemih z 2.2 dizlaši, DPF, saje v sesalnem kolektorju, oljno sito, veriga oljne črpalke, pa potem tesnila injektorjev in še kaj. 90 procentov vozim dnevno 2-6 relacij, vsaka po 20km približno, kar ni zadosti, da se DPF spiha, zato že kljukam bencinarja....ampak me je danes en "kvazi" poznavalec MAzd prepričeval, da so bili to stari problemi letnikov pred AdBlue dobo, sedaj pa ni več teh problemov. Pa da je tudi tesnilo injektorjev drugačno, pa veriga oljne črpalke tudi. Pa... skratka, prepričeval me je na polno, da dizlaši 2022 in 2023 absolutno nimajo več teh problemov.
 
Vem, avto bo imel še 4-5 let garancije, kar me nekako pomirja, ampak kljub temu raje vzamem nekaj, kar bo trajalo, kot pa da mi sklepeta še v garanciji.
In predvsem ker mi je dizelska poraba okoli 5-6 še vedno bolj privlačna, kot bencinskih 7-9, sem se odločil tule povprašat. Mogoče se bom lažje odločil.
 
Hvala!

Npr. Skritikrt, pa Jest ti lahko kej pametnega povesta glede bencinarja pa svetujeta, k imata izkušnje s cx-5 bencinarjem.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja, pa še dva centa glede AdBlue - je ni znamke in avtomobila, ki s tem ne bi imela težav. Tudi Mazde niso izjema, le da jih večina še nima visoke kilometrine. Ne slepite se.

 

Če misliš imeti tak avto par let, super, kupi dizla, če ga misliš imeti dlje časa, kupi bencinarja. Boš veliko mirneje spal.

  • Všeč 7
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ste brali zadnji VIP? V njem so najbolj zanesljive znamke in hkrati najzadoviljnejši lastniki. In zanimivo, na tretjem mestu je Mazda cx5. In pazi to, ne z zgodovinskim benzinarjem, ampak z 2,2, 175 dizlom. 😊

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je ignacij napisal:

Nimaš kaj razmišljat, vzem 2,5l bencinarja, poraba bo liter višja, sam boš pa lažje spal.

Tudi mi, ki imamo 2,2 dizle zelo lepo spimo. Nobenih problemov, samo tankaj  in vozi. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če smem uporabiti besede dr. Pelka, našega mačka za Mazde, kot je rekel; "Skyactive bencinci, so praktično brez napak, medtem ko imam z dizli ogromno dela, če bi popravljal le bencince, bi lahko zaprl delavnico, ker ne bi bilo dovolj zaslužka"

 

Napisal sem torej mnenje strokovnjaka, ki Mazde odlično pozna, z njimi dnevno rokuje in ve o čem govori, ni to mnenje nekoga, ki je slišal od svojega soseda, da ima sodelavca, od katerega ima sestrična nekega znanca, kateri je v časopisu prebral, da menda ...

  • Všeč 8
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo. Meni je pa rekel bivši šef delavnic (mazda servis) v avto plus v kopru, ki je sadaj moj avtomehanik, da ni temu glih tako. Da največ so služili z rednimi, predragimi servisi. In to vseh mazd. Vedeti moramo, da mehaniki s svojimi napihnjenimi zgodbicami malce pretiravajo. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je Labsy napisal:

Pozdravljeni,

 

mogoče bom postal lastnik CX-5 letnika 2022 ali 2023, vendar res močno niham med dizlom in bencinarjem. Prebral sem ogromno o problemih z 2.2 dizlaši, DPF, saje v sesalnem kolektorju, oljno sito, veriga oljne črpalke, pa potem tesnila injektorjev in še kaj. 90 procentov vozim dnevno 2-6 relacij, vsaka po 20km približno, kar ni zadosti, da se DPF spiha, zato že kljukam bencinarja....ampak me je danes en "kvazi" poznavalec MAzd prepričeval, da so bili to stari problemi letnikov pred AdBlue dobo, sedaj pa ni več teh problemov. Pa da je tudi tesnilo injektorjev drugačno, pa veriga oljne črpalke tudi. Pa... skratka, prepričeval me je na polno, da dizlaši 2022 in 2023 absolutno nimajo več teh problemov.

 

Vem, avto bo imel še 4-5 let garancije, kar me nekako pomirja, ampak kljub temu raje vzamem nekaj, kar bo trajalo, kot pa da mi sklepeta še v garanciji.

In predvsem ker mi je dizelska poraba okoli 5-6 še vedno bolj privlačna, kot bencinskih 7-9, sem se odločil tule povprašat. Mogoče se bom lažje odločil.

 

Hvala!

Zdravo, več kot očitno si v dilemi in si prišel po par osebnih mnenj.

 

Realnost je taka, da ti bodo:

- vozniki dizlov, ki nimajo nobenih problemov, svetovali dizla;

- lastniki dizlov, ki so se opekli, odsvetovali mazdo na sploh;

- lastniki bencinarjev bodo pa predlagali bencinarja.

 

Jaz bi ti dizla odsvetoval, če delaš manj kot 50km na dan, so pa CD184 dizli krepko drugačni kot prejšnji. Zate nekih drastičnih problemov ne bi smelo bit glede na povedano, boš pa moral skrajšati servisni interval pod 15kkm.

 

Po drugi strani bi priporočal bencinarja, če ne rabiš prevažanja nekih hudih tovorov (zaradi večjega navora). 2.5 je preverjen motor in je povsem neproblematičen.

 

Če boš avto uvažal, tam znajo bit težave z dizli z veliko km, ker so servisni intervali predolgi, o tem smo se tudi na tem forumu veliko pogovarjal.

 

Aja pa še glede porabe? Ne verjamem, da boš imel pod 6 litrov porabe s CX-5 CD184

 

Šestica s tem motorjem je imela na testu 6,9 porabe (https://www.amzs.si/motorevija/avtomobili/test/2019-06-07-kratek-test-mazda-6-karavan-cd-184-avt-takumi-plus, CX-5 pa 5,8 na testnem krogu (https://avto-magazin.metropolitan.si/avtomobilski-testi/na-zgornjem-robu-razreda/) oziroma z AWD celo 8 (https://avto-sport.net/test-mazda-cx-5-cd184-at-awd-takumi-plus/)

 

Citat

K odlični vozni izkušnji v veliki meri pripomore tudi izjemen pogonski sklop. Tega tvori 2,2-litrski turbo dizel, ki je s prenovo prejel nekoliko več moči, 184 KM ponuja in 445 Nm navora, ki se prenašajo preko samodejnega 6-stopenjskega menjalnika na vsa štiri kolesa. Kombinacija je za ta model odlična, menjalnik prestavlja hitro in neopazno, v povprečju pa pije med 7 in 8,5 litri dizla, odvisno, kako težko nogo ima voznik in pa predvsem od tega, na kakšnem terenu prevozi večino kilometrov. Pri mestni vožnji skorajda ne gre računati na manj kot 9 litrov.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je Matick napisal:

Mors tud racunat, da AdBlu majo samo pri CD184 masini kukr jest vem. Mislm da svojhnejsi nimajo

Sem se pogovarjal pred dnevi s sosedom, ki je nabavil 5 let staro dizelsko Mazdo 6 karavan (zadnji model) s 150 KM in ima AdBlue. Nad Mazdo je nekoliko razočaran (prej je imel Toyoto karavan), zaradi majhnega prtljažnika in predvsem ker v prtljažnik ni mogel vgraditi rezervne gume, ker je na njenem mestu rezervoar za AdBlue. Presenetila ga je tudi visoka cena originalne kljuke (okoli 1.000 €), kar je potem rešil z neko nadomestno za pol te cene.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Alex napisal:

Zanimivo. Meni je pa rekel bivši šef delavnic (mazda servis) v avto plus v kopru, ki je sadaj moj avtomehanik, da ni temu glih tako. Da največ so služili z rednimi, predragimi servisi. In to vseh mazd. Vedeti moramo, da mehaniki s svojimi napihnjenimi zgodbicami malce pretiravajo. 😉

 

Sj to vemo, da največ služijo z rednimi servisi, samo to ne pomeni da so dizli BP.
Tako kot Biniju, je tud meni na servisu reku, ko sem ga vprašov če dizel ali bencin, da naj kar bencinarja vzamem. Mislim, če moram skrajšat servisni interval da bo avto delov tako kot more, pol nekaj ni vredu. Če piše v navodilih na 20k km, pol pričakujem da bo pri tem intervalu brez težav, ne pa da bom na 10k km delov extra servis da bo avto vesel.

Drugače pa, dizli so imeli/imajo težave zaradi DPFja, s ščavnco se DPF mal drugače regenerira kot brez tega, tako da bi znali biti boljši. Na spritmonitor imajo pa CD184 povprečno pod 7, kar je kr vredu pomoje

pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Sem se pogovarjal pred dnevi s sosedom, ki je nabavil 5 let staro dizelsko Mazdo 6 karavan (zadnji model) s 150 KM in ima AdBlue. Nad Mazdo je nekoliko razočaran (prej je imel Toyoto karavan), zaradi majhnega prtljažnika in predvsem ker v prtljažnik ni mogel vgraditi rezervne gume, ker je na njenem mestu rezervoar za AdBlue.

 

Zanimivo, kar sem jest gledov, so imeli samo CD184 mašine to. Dobr vedt :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Janez007 napisal:

Sem se pogovarjal pred dnevi s sosedom, ki je nabavil 5 let staro dizelsko Mazdo 6 karavan (zadnji model) s 150 KM in ima AdBlue. Nad Mazdo je nekoliko razočaran (prej je imel Toyoto karavan), zaradi majhnega prtljažnika in predvsem ker v prtljažnik ni mogel vgraditi rezervne gume, ker je na njenem mestu rezervoar za AdBlue. Presenetila ga je tudi visoka cena originalne kljuke (okoli 1.000 €), kar je potem rešil z neko nadomestno za pol te cene.

Toyota Avensis?

 

Ja sej Corolla se je mal povečala, glih zaradi tega ker so Avensisa ukinl - ampak je manjša kot M6.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Matick napisal:

Zanimivo, kar sem jest gledov, so imeli samo CD184 mašine to. Dobr vedt :)

Upam, da je sosed vedel, kaj govori. 

 

Sicer pa glede boljšega izgorevanja v DPF filtru, če je v to vključen še AdBlue je moje mnenje to, da težave, ki nastajajo pred tem, verjetno ostajajo. Začnejo se pri injektorjih  (pri prejšnji generaciji dizlov so jih kar nekaj zamenjali že v garanciji ... slišal sem pri Selmarju) ali njihovimi podložkami, EGR ventili, ... posledica pa nabiranje saj v kanalih in vedno slabše izgorevanje, ... Ali so kaj naredili pri izboljšanju aluminijastih glav motorjev, ki so bile kolikor vem vsaj pri CD 175 problematične, pri turbinah ... tega ne vem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem na hitro poguglov, in ma fant kar prov. 
Medtem guglanjem sem tudi to najdu, zanimiva zadeva
Diesel engines in Mazda cars don't need AdBlue. It's installed just in case (essanews.com)
 

 

Verjetno če so se zavedali težav, so jih tudi popravili. Sploh glede na to da se še kr prodajajo zadeve, pa valjda niso taki gumpci da bi kar pustil ... :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Matick napisal:

Mal offtopic, danes sem eno toyoto camry prehitu, limuzina se mi kar dopade

Hud je, ampak obstaja samo hibrid z cvt motorjem, ga pa dobiš novega z hudo opremo že za ene 45 jurčkov

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men je zelo všeč taka tema, ko imajo nelastniki dizlov največ za povedat čez njih. Sploh pri navajanju netočnih informacij.

 

Dizli zadnje generacije imajo vsi AdBlue in zato je spremenjen način čiščenja NOx (Natrijevi Oksidi). Brez Ad Blue namreč vračaš izpušne pline nazaj skozi sesalni kolektor kar pomeni, da se bo ta precej svinjal saj še niso šli preko DPF-ja. Pri AdBlue pa čiščenje dušikovih Oksidov izvedeš s pomočjo vbrizgavanja sečnine AdBlue v SCR katalizatorju in ne rabiš vračat toliko izpušne pline v ponovno obdelavo. S tem se bistveno zmanjša svinjanje sesalnega kolektorja.

 

Zato je Mazda šla na AdBlue čeprav za doseganje emisijskih standardov bi lahko še vedno bil sistem vračanja izpušnih plinov nazaj skozi sesalni kolektor. Ni za brezveze AdBlue notri, saj za isti efekt ne rabiš več take količin svinjarije vračat v motor, da se znebiš NOx-ov.

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Alex napisal:

Zanimivo. Meni je pa rekel bivši šef delavnic (mazda servis) v avto plus v kopru, ki je sadaj moj avtomehanik, da ni temu glih tako. Da največ so služili z rednimi, predragimi servisi. In to vseh mazd. Vedeti moramo, da mehaniki s svojimi napihnjenimi zgodbicami malce pretiravajo. 😉

Če ni skrivnost in je dizel tako super specialna izbira pri Mazdi, me zanima kako si potem prišel do nakupa CX30 z bencinskim motorjem? Ne gre za zbadanje oz. podjeb, le radoveden sem.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ad blu je problem. Ko pride do regeneracije in jo prekineš in se to ponavlja, je auspuh za zamenjat. Na tovornjaku je kar draga zadeva to. Za osebni avto nimam izkušenj, za tovornjak pa. Ko gori lučka, da se dela regeneracija, se raje peljem mimo parkinga in se vozim, dokler se lučka ne ugasne. Včasih tudi pol ure...in 30 km... 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Z M A J napisal:

Če ni skrivnost in je dizel tako super specialna izbira pri Mazdi, me zanima kako si potem prišel do nakupa CX30 z bencinskim motorjem? Ne gre za zbadanje oz. podjeb, le radoveden sem.

Hmmm, kakšna pa je izbira pri dizlih pri CX-30. To je bolj za maz(d)ohiste, kot pa resna alternativa. 1.6 s 116kljuseti. Vidim kako je to bogo pri službeni Octaviji in moraš bit res bolj upokojenec, da ti je to dovolj. Če bi bil notri 2.2 dizel s 150KM ali bohnedaj s 184KM bi mela pa Mazda velike probleme s prodajo X motorja in tega si nikakor niso smeli privoščiti.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.