Skoči na vsebino

Imajo novejši AdBlue diesel motorji 2.2 še vedno iste probleme?


Labsy

Priporočeno sporočilo

pred 7 minutami je Alex napisal:

Tudi naše imajo dva rora original. 😊


Tvoja ima… tanove pa nimajo menda zato, ker je tam rezervoar za Adblue

  • Všeč 1
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 57 minutami je Jest napisal:


Tvoja ima… tanove pa nimajo menda zato, ker je tam rezervoar za Adblue

Aja, pa se ro je zame deal breaker, da ne vzamem AsBlue dizla - ker nima prostora za normalno rezervno gumo zaradi AdBlu razervoarja. Od  ekdaj imam namrec navado, da olje menjam na cca. 8000, istocasno pa se kolesa zarotiram za eno pozicijo naprej, vkljucno z rezervo. Tako imam v primeru gumi defekta na voljo enako obrabljeno rezervo, kar mi je ze veckrat prav prislo. 

To sem na terencih zacel prakticirat po tem, ko mi je na pol obrabljena guma sla rakom zvizgat, sem dal gor rezervo druge firme, pa na avtocesti ni slo vec v peto, ampak v limp mode, ker je bila taka razlika v hitrosti vrtenja koles. 

Je pa res, da terenci so imeli simetricne gume brez predpisane smeri vrtenja, tle pa ne vem, kaj bom nastudiral. Verjetno te rotacije gum ne bom pocel, mogoce samo spredaj/zadaj menjal, rezerva bo pa ostala notr. Najleps je, da predres eno gumo, potem moras pa komplet menjat, da so enake. Ali vsaj par.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je skritikrt napisal:

Največji No-go pa je,da bi jaz moral turbota cakati,kdaj se bo zavrtel...in saltaš in spet...in ta "gumijasti" odziv na pedal plina....

Moja turbo stroja sta odzivna. Ford enako kot atmosferski, i20n bolj.

Vlečeta iz nule in to divje.

i20n če ga imaš na šport, izgleda turbino drži, ker je odzivn tak da verjet ne moreš. i20n ima hibridno turbino, Focus pa Contijev Raax.

 

Seveda. Oboje bencin.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Carot napisal:

Tudi nove imajo dva rora


Potem je pa pri CX-5 mogoce tako… Nekje imam v spominu, da sem na nekem forumu to prebral…

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je MazdaBoy napisal:

@Labsy upam, da so ti fantje pomagali in svetovali, da se boš lažje odločil za nakup. 👍 Fajn kupi.

So, zelo! Hvala vsem za (dolgo) debato! 🥂

...pa veseli me, da je tole tak prijeten in konstruktiven forum, vsaj zdi se mu po debati sodec. Brez nepotrebnih zajebavanj in podobnega. Upam, da se se vrnem, ko kupim avto.

Popravljeno od Labsy
  • Všeč 5
  • Ljubim 1
  • Hvala 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je Labsy napisal:

Aja, pa se ro je zame deal breaker, da ne vzamem AsBlue dizla - ker nima prostora za normalno rezervno gumo zaradi AdBlu razervoarja. Od  ekdaj imam namrec navado, da olje menjam na cca. 8000, istocasno pa se kolesa zarotiram za eno pozicijo naprej, vkljucno z rezervo. Tako imam v primeru gumi defekta na voljo enako obrabljeno rezervo, kar mi je ze veckrat prav prislo. 

To sem na terencih zacel prakticirat po tem, ko mi je na pol obrabljena guma sla rakom zvizgat, sem dal gor rezervo druge firme, pa na avtocesti ni slo vec v peto, ampak v limp mode, ker je bila taka razlika v hitrosti vrtenja koles. 

Je pa res, da terenci so imeli simetricne gume brez predpisane smeri vrtenja, tle pa ne vem, kaj bom nastudiral. Verjetno te rotacije gum ne bom pocel, mogoce samo spredaj/zadaj menjal, rezerva bo pa ostala notr. Najleps je, da predres eno gumo, potem moras pa komplet menjat, da so enake. Ali vsaj par.

Če imaš asimetrične (kar zna biti...ni pa nujno...boljše oz. boljši kompromis) in imaš tako "leve" in "desne",ti ne preostane drugega,kot menjava spredaj/zadaj.

Sem se nekdaj pri stricu avtomehaniku naučil,da sprednje bolj radira,ker če je optika prav nastavljena sprednja prema "pluži"....pač,da je avto mirnejši in smerno stabilnejši.

Vsakič ko menjavam zimske/letne (imam dva kompletna seta) dam tiste z več profila naprej,kar je varneje,ker sprednje pnevmatike bolj trpijo pri zaviranju.

Rezerva je pa že pri starem C-Maxu 105ka-torej zasilna,pri Mazdi pa ista pesem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je skritikrt napisal:

Če imaš asimetrične (kar zna biti...ni pa nujno...boljše oz. boljši kompromis) in imaš tako "leve" in "desne",ti ne preostane drugega,kot menjava spredaj/zadaj.

Sem se nekdaj pri stricu avtomehaniku naučil,da sprednje bolj radira,ker če je optika prav nastavljena sprednja prema "pluži"....pač,da je avto mirnejši in smerno stabilnejši.

Vsakič ko menjavam zimske/letne (imam dva kompletna seta) dam tiste z več profila naprej,kar je varneje,ker sprednje pnevmatike bolj trpijo pri zaviranju.

Rezerva je pa že pri starem C-Maxu 105ka-torej zasilna,pri Mazdi pa ista pesem.

 

Tako delam tudi sam - po intuiciji. Menda pa je obratno v splošnem bolj varno.

 

DNE.ENAA.COM

Večina avtomobilov ima pogon na prednji osi. Prav tako s prednjo osjo zavijamo ter igra večjo vlogo pri zaviranju. Kljub temu strokovnjaki za...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je sportman333 napisal:

👍za tole mogoče samo še dinozavrski 2.5 bencinar, ostalo je pa prešvoh :)

Ko sem prebiral vse živo na internetu o Mazdi pred nakupom svoje,sem nekje zasledil,da je Mazdin AWD (tukaj ne govorim o bencin vs. diesel !) med boljšimi med "štirikolesno" gnanimi pogoni ki niso terenski 4WD...kar se tiče vleke prikolic.

 

Meni to ni važno,ker nimam kljuke...je pa terenska zmogljivost zelo impresivna. Sem pred kratkim preizkusil,ko sva z ženo šla v Komendo po krompir...in tam eno gradbišče pri rondoju pri cerkvi...in zavijem na stransko cesto "kar na blef"...in po enem kolovozu nekam "v tri krasne zaidem"...in med kmetijami vprašam za pot...in mi reče-saj imate terenca...tukaj v breg,in tam levo,in pridete na pravo pot...

Sveže razkopana in razrita zemlja...in blatna po dežju...in draga:..."pa ja ne misliš tu peljati😧"......jaz:..."ti samo sedi in glej...avto je pa itak že usran"

V "off road" in počasi gasa....orng strmo🧐...je lezel k gorska koza😃...žena pa ni mogla verjeti,k kolesa niso niti malo zakopala...

Zna biti,da tukaj veliko pripomore tudi Mazdin avtomatik z hidravličnim prenosnikom🧐

 

Torej,jaz bi rekel-prikolica+AWD v kombinaciji z Mazda avtomatikom...mora biti TOP👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Janez007 napisal:

 

Tako delam tudi sam - po intuiciji. Menda pa je obratno v splošnem bolj varno.

 

DNE.ENAA.COM

Večina avtomobilov ima pogon na prednji osi. Prav tako s prednjo osjo zavijamo ter igra večjo vlogo pri zaviranju. Kljub temu strokovnjaki za...

 

A je ta članek še iz časov,ko ESP ni bil obvezen del opreme...če že govorijo o "povprečnih voznikih"....po mojem mnenju članek "za bukseljne" oz. pametovanje kar v "tri dni"....samo,da se napiše nek "pametni" članek...

 

V mojem primeru imajo pnevmatike cca 1mm razlike v profilu...mogoče max. 1,5mm,kar pa se po menjavi kmalu spremeni,torej v večini vozim z enakim profilom spredaj in zadaj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je skritikrt napisal:

A je ta članek še iz časov,ko ESP ni bil obvezen del opreme...če že govorijo o "povprečnih voznikih"....po mojem mnenju članek "za bukseljne" oz. pametovanje kar v "tri dni"....samo,da se napiše nek "pametni" članek...

 

V mojem primeru imajo pnevmatike cca 1mm razlike v profilu...mogoče max. 1,5mm,kar pa se po menjavi kmalu spremeni,torej v večini vozim z enakim profilom spredaj in zadaj.

 

Neverjeten si ... mogoče te prepričata ženski 😄

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja...seveda...žensko bom poslušal😂🤣 

Je neumna,da sploh predpostavlja,da bom kupil samo dve novi pnevmatiki....in spredaj zlizal na nulo,zadaj pa prakticno nov profil....a gre še bolj neumno?!!!

To delajo samo tisti,ki "nimajo za burek"...nočem biti napačno ali žaljivo razumljen...to je nekaj najbolj neumnega,kar lahko delaš-šparaš na najvažnejsi stvari glede varnosti na avtomobilu!!!

Jaz zmeraj kupujem po štiri pnevmatike...zmeraj enak tip,zmeraj enak DOT,in zmeraj najmanj zelo dobre,če ne celo odlične...in zmeraj takšne,ki prekašajo zahteve avtomobila,na katerega jih montiram. Take polovičarske variante se lahko gredo drugi.

Popravljeno od skritikrt
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@skritikrt bolj se ne bi mogel strinjat. O tem smo že debatirali ne dolgo nazaj. Kdor redno menjava spredaj zadaj (to mislim recimo na cca 10-15kkm) je razlika v profilu minimalna in nikakor ne vpliva na to kje se določene pnevmatike nahajajo. 

 

Pri nas je tako ker imamo zakon o zimski opremi je to sploh minimalen vpliv, ker se pnevmatike 2x letno menjajo med zimskimi in letnimi. Če pa pnevmatik ne menjaš, kot to počnejo amerikanci in jih praktično ne rotiraš ter seveda izrabiš do konca pa res pride do velike razlike v profilu med paroma pnevmatik. In ja zato tam tudi menjajo samo po dve, ker dve se res izrabita, drugi dve pa bore malo.

 

In le v teh primerih je dejansko pri nakupu, dve novi dat zadaj in tisti dve, ki sta bili zadaj prestaviti naprej. Ampak pač tako počnejo le bebci in ameri, da menjajo samo dve. Vsi ostali teh problemov nimamo, ker menjamo vse štiri, zato pač so taki videi za nas popolnoma neuporabni oziroma celo škodljivi.

  • Všeč 3
  • Ljubim 2

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Shrek napisal:

Tud zadnje gume se nucajo in morajo met dost profila. Če se neb nucale, neb na prikolici nikoli treba gum menjat...

Seveda-tudi imaš prav.

 

Bom povedal drugače...sem pred leti na C-Maxu imel komplet zimskih,kjer je spredaj bilo se 4mm,zadaj pa 6mm profila.

In sem jih vulkanizerju  prodal,ker so bile stare že 6 let,in so bile samo še za poleti za "zradirati",pozimi pa "za ubiti se".

 

In,da bi tiste z 6mm dal naprej,zadaj pa nove...in bi žena pozimi na prvem ovinku letela z ceste...BRAVO šparanje!!!

Zaenkrat imam zeno še rad😄 in ima zato zimske Continrntal 570 al nekaj takega-vrhunske...letne pa Dunlop SportMaxx-RT...Y-torej delač zmogljivejše od avta...res TOP gume.

 

Bom rekel-vse gume so enako važne...tako sprednje,kot zadnje...zaradi obojih se lahko ubiješ.

Komur to ni jasno,ta enih stvari v glavi nima razčiščenih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam cx-5 cd 184 z AD blue in 170.000 in ge avto pocasi od hise. Zadaj ima 1 auspuh ker je na drugi strani rezervoar za ADBLUE. Rezervno zasilno kolo gre v prtljaznik ta malo ker je noter BOSE bas. Porabo vidis spodaj je pa res da potrebuje kar nekaj casa da se segreje motor menjalnik kombinacija in to ne mislim kdaj zacne pihati toplo, to gre kar hitro, glede na to da nima webasta. 
A ugodno porabo je mozno imeti le na daljsih voznjah nad 60 km. 
 

Meni sedaj pozimi, ko avto stoji zunaj pije tudi 8,5. Sesalni kolektor je ociscen, avto servisiran na 12~15. 000 km. Delam pa letno med 40-50.000 km.

  • Všeč 4
  • Zmeden 2

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je mazdaman napisal:

Meni sedaj pozimi, ko avto stoji zunaj pije tudi 8,5.

 

Ne vem, če to vpliva. Jaz mam avto zunaj pod milim nebom, tudi brez nadstreška. Večino vožen je okoli 20km v kosu le za vikend imam nekoliko daljše okoli 60km v kosu. Je pa tako, da najbolj ugodne vožnje po regionalkah skoraj nimam (okoli 5%), AC 60% in mestna po Ljubljani v konicah 35%. Poraba je od začetka lastništva do danes 5,8l/100km (BC kaže 5,7).

 

Je pa res da je 150KM dizel, da menjalnik je ročni, ni AWD in seveda ni oblike premikajočega cegla. Če bi bla limuzina namest karavana bi blo še vsaj dva deci manj.

 

Ampak, kakorkoli že, mene je tole tvoje oreng presenetilo, ker da je razlike skoraj 3 litre je pa faking čist preveč. :nevem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Boss napisal:

 

Ne vem, če to vpliva. Jaz mam avto zunaj pod milim nebom, tudi brez nadstreška. Večino vožen je okoli 20km v kosu le za vikend imam nekoliko daljše okoli 60km v kosu. Je pa tako, da najbolj ugodne vožnje po regionalkah skoraj nimam (okoli 5%), AC 60% in mestna po Ljubljani v konicah 35%. Poraba je od začetka lastništva do danes 5,8l/100km (BC kaže 5,7).

 

Je pa res da je 150KM dizel, da menjalnik je ročni, ni AWD in seveda ni oblike premikajočega cegla. Če bi bla limuzina namest karavana bi blo še vsaj dva deci manj.

 

Ampak, kakorkoli že, mene je tole tvoje oreng presenetilo, ker da je razlike skoraj 3 litre je pa faking čist preveč. :nevem:

Itak. Ta poraba je že rang 2,5 benzinarja.😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam zjutraj 30 km AC in potem še 12 km mestne kolone in zastojev. 
Popoldan kontra smer.

Res je sicer da imam na AC tempomat na 140, ki ga vecinoma kar drzim, ker ni guzve.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ne bo kdo rekel,da lažem...trenutna poraba pri tripu dobrih 1300km,samo Lj. v čemer je ena relacija Lj.-Podčetrtek-Lj. in dve Lj.-Žiri-Lj. (3x čez Vrhniko,1x čez Šk.Loko).

Skratka samo mesto je prec 10L,relacija lahko tudi do 2L manj...ostalo je pa nekje vmes...pač odvisno od stila vožnje.

Skupno mi trenutno kaže 10,3L

IMG_20240225_200424.jpg

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.