Janez007 Napisano 11. marec Prijavi Deli Napisano 11. marec (urejeno) Sprašujem za znanca, ki ima bencinsko Mazdo 3 G100, staro 6 let, redno vzdrževano, že okoli 250.000 prevoženih km, v glavnem po avtocestah. Pri katerih km je priporočljivo pri G100 menjati krmilno verigo? Popravljeno 13. marec od Janez007 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
NevLado Napisano 11. marec Prijavi Deli Napisano 11. marec pred 49 minutami je Janez007 napisal: Sprašujem za znanca, ki ima bencinsko Mazdo 3 G100, staro 6 let, redno vzdrževano, že okoli 250.000 prevoženih km, v glavnem po avtocestah. Pri katerih km je priporočljivo pri G100 menjati pogonsko verigo? Naj gre na pooblaščenca in mu preko senzorja izmerijo koliko je veriga raztegnjena. Al pa mogoče @miha20 komot pogleda ta parameter z računalom? Neki na zalogo menjat - brez veze 3 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Z M A J Napisano 11. marec Prijavi Deli Napisano 11. marec Dvomim, da se tole menja pred pol milijona prevoženih. Od navora je pri tem mlinčku sigurno ne razteguje, heh 3 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
miha20 Napisano 12. marec Prijavi Deli Napisano 12. marec dne 11. 3. 2024 ob 11:32 je Z M A J napisal: Dvomim, da se tole menja pred pol milijona prevoženih. Od navora je pri tem mlinčku sigurno ne razteguje, heh tako nekako, se pa njade usake kvatre kakšen bedak ki počne nemogoče z avtom, usakič nasilo speluje cuka tam je pa lahko problem. 3 Citiraj Če rabiš pomoč piši zs Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Slivka Napisano 13. marec Prijavi Deli Napisano 13. marec dne 11. 3. 2024 ob 11:32 je Z M A J napisal: Dvomim, da se tole menja pred pol milijona prevoženih. Od navora je pri tem mlinčku sigurno ne razteguje, heh Use je to fajn pa krasn, sam men tuki neki ni čist jasn... Mrbit zato, k sm kmet an s hribu doma... Pogonske verige imajo ponavadi kolesa in motorna kolesa. Avtomobili imajo menjalnik - tak ali drugačen. Kakšno verigo bi vi zdaj menjali? Sem pomislil še na verigo za pogon ventilov. Ampak tista mora premagovati zgolj trenje v ležajih in silo vzmeti ventilov. Torej nima veze z velikostjo in navorom motorja, ker ne prenaša navor od motorja naprej, ampak skrbi zgolj za odpiranje ventilov. A gre za dizla z veliko navora ali pa za nedizla z malo navora, tu sploh ni pomembno... Zato me res zanima, kakšna je ta pogonska veriga, ki bi jo vi radi menjali? Ima Mazda kakšen nov menjalnik, tak kot bicikli? Ker edino pri takem načinu veriga prenaša navor motorja - in od navora je pri tem mlinčku sigurno ne razteguje... 1 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Janez007 Napisano 13. marec Avtor Prijavi Deli Napisano 13. marec (urejeno) pred 34 minutami je Slivka napisal: Use je to fajn pa krasn, sam men tuki neki ni čist jasn... Mrbit zato, k sm kmet an s hribu doma... Pogonske verige imajo ponavadi kolesa in motorna kolesa. Avtomobili imajo menjalnik - tak ali drugačen. Kakšno verigo bi vi zdaj menjali? Sem pomislil še na verigo za pogon ventilov. Ampak tista mora premagovati zgolj trenje v ležajih in silo vzmeti ventilov. Torej nima veze z velikostjo in navorom motorja, ker ne prenaša navor od motorja naprej, ampak skrbi zgolj za odpiranje ventilov. A gre za dizla z veliko navora ali pa za nedizla z malo navora, tu sploh ni pomembno... Zato me res zanima, kakšna je ta pogonska veriga, ki bi jo vi radi menjali? Ima Mazda kakšen nov menjalnik, tak kot bicikli? Ker edino pri takem načinu veriga prenaša navor motorja - in od navora je pri tem mlinčku sigurno ne razteguje... Navedi, kako je prav, namesto da pišeš roman in zafrkavaš ... Se reče tej verigi krmilna veriga? Glede navora sam razmišljam takole - večji ko so pospeški motorja (sprememba hitrosti vrtenja), večje bodo v verigi spremembe napetosti (sil, navora). Pri enakomernem vrtenju in nizkih obratih je tega bistveno manj ... tudi če se samo krmili ventile. Popravljeno 13. marec od Janez007 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Slivka Napisano 13. marec Prijavi Deli Napisano 13. marec Očitno gre za kup nesporazumov... So mi nekaj na hitro razlagali, da Honda (vozila, ne motorji) ima verigo med motorjem in kolesi in je ta veriga tudi menjalnik. Pa sem pomislil, da ima tudi Mazda kaj takega, kakšen nov menjalnik. Zato me zanima, kakšno verigo bi menjali, kje to je in kako funkcionira ta zadeva? Mah, pusti stat, da ne bo še kakšne hude krvi po nepotrebnem... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 13. marec Prijavi Deli Napisano 13. marec Ampak ravno za dizla z velik navora je značilno, da motor ne deluje sunkovito in rabi več časa, da se zavrti na določene vrtljaje, kot recimo bencinar. Tako, da nekih sunkovitih sprememb zarad navor ni za pričakovat. Je pa res, da če pa nekdo dela s sklopko k konj, ko štartuje z obrati in drsečo sklopko pol pa samo spusti in avto cukne kot na dirkah. Hja pol je pa marsikej možno. 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
godlike Napisano 13. marec Prijavi Deli Napisano 13. marec pred 4 urami je Slivka napisal: Očitno gre za kup nesporazumov... So mi nekaj na hitro razlagali, da Honda (vozila, ne motorji) ima verigo med motorjem in kolesi in je ta veriga tudi menjalnik. Pa sem pomislil, da ima tudi Mazda kaj takega, kakšen nov menjalnik. Zato me zanima, kakšno verigo bi menjali, kje to je in kako funkcionira ta zadeva? Mah, pusti stat, da ne bo še kakšne hude krvi po nepotrebnem... CVT. Bolj napreden skuter-ov variator.... 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.