Skoči na vsebino

Mazda3 G120 - prodaja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V kolikor kdo išče Mazdo3 je naprodaj naslednja: 

 

Prodam osebni avtomobil Mazda3. Motor G120, atraction. Oprema: tempomat, klima, senzor mrtvih kotov, xsenon, gretje sedežev.
Je bele perla metalik barve. Vozilo je letnik april 2015. Nikoli karambolirano. Voznica ženska, velika večina voženj z eno osebo, do službe. Nekadilski. Avto je redno servisiran, vsako leto, nazadnje aprila 2024. Pri 120.000 km zamenjane svečke.

Tehnični velja do aprila 2025, registriran. Vinjeta velja do februarja 2025. Lak vozila je zaščiten s keramičnim premazom s trajnostjo 5 let. Nanešen je bil 2024, jeseni. Lani zamenjan prvi akumulator, z original Mazdinim.
Vozilo ima nameščene sprednje senzorje za parkiranje, ki so jih vgradili pri pooblaščenem prodajalcu. Zraven so zimske gume (8 mm profila) s platišči. Letne gume imajo 6-7 mm profila.
Avto je brezhiben in zelo lepo ohranjen. Prodaja se zaradi nakupa e-vozila. 
Cena: 10700 eur. 
Kontakt: 040506230, okolica MB. 

Še link: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19576425&display=Mazda Mazda3

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
26 minutes ago, Janez007 said:

Torej je avto dopolnil 9 let ... že kar star. Nov je bil po takratnih cenikih okoli 19.000 €. 

 

image.png

Glede na to koliko je vrednost denarja padla, je najbrž brezveze gledati koliko je bil takrat nov avto ali pa preračunaš koliko bi bil danes vreden nov avto upoštevajoč devetletno inflacijo.

  • Všeč 3
  • Hvala 1
Napisano

Jaz bi rekel,če hočeš imet Mazdo pa plačaj.....:nevem:

Tale je še lepa za povrhu itd.....😉

Napisano
pred 20 minutami je vzupan3 napisal:

Glede na to koliko je vrednost denarja padla, je najbrž brezveze gledati koliko je bil takrat nov avto ali pa preračunaš koliko bi bil danes vreden nov avto upoštevajoč devetletno inflacijo.

Drži. Nisem nič drugega komentiral, samo navedel starost in nabavno ceno. 😁 Me je pa zelo mikalo ... 😃

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
Pred eno uro je vzupan3 napisal:

Glede na to koliko je vrednost denarja padla, je najbrž brezveze gledati koliko je bil takrat nov avto ali pa preračunaš koliko bi bil danes vreden nov avto upoštevajoč devetletno inflacijo.

 

Tolk 24 000€

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano

Hvala za ponudbo.

Res se da kaj poglihati okoli cene, samo ne toliko. 

S prodajo se glih ne mudi, drugi avto je plačan. 

Sicer je nekaj zanimanja za Mazdo, ampak kupca še ni. 

Pa lp. 

Napisano

Če bi kake od teh m3 bile vsaj z g165 motorjem bi bile še zanimive, tko pa ti mlinčki in 2.0 motor, ne vem no....sicer pa srečno in uspešno prodajo👍

Napisano (urejeno)

@kseb , ko jo prodas, javi za koliko je sla. Mislim da bo vse to zanimalo 😊

Srecno, pa da res cimvec dobis

Popravljeno od Matick
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 10 urami je sportman333 napisal:

Če bi kake od teh m3 bile vsaj z g165 motorjem bi bile še zanimive, tko pa ti mlinčki in 2.0 motor, ne vem no....sicer pa srečno in uspešno prodajo👍

A se zajebavaš :D 

 

Pejdi probat, motor je vrhunski, sam treba je dat po gasu in ne bit kot star ata....

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano
pred 8 minutami je NevLado napisal:

A se zajebavaš :D 

 

Pejdi probat, motor je vrhunski, sam treba je dat po gasu in ne bit kot star ata....

 

Sj g165 tudi moras dat po gasu, ker se razlika v velikosto stalce pozna sele nad 4000rpm

Napisano
pred 8 minutami je Matick napisal:

 

Sj g165 tudi moras dat po gasu, ker se razlika v velikosto stalce pozna sele nad 4000rpm

In koliko časa se voziš nad 4000rpm....🤔😉

Napisano
pred 8 minutami je Bini napisal:

In koliko časa se voziš nad 4000rpm....🤔😉

 

Sj to, razen ce je res tolk pomemben un pospesek v visokih obratih

Napisano (urejeno)

Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam.

 

Tale M3 Revolution 2018, ki sem jo pripel ... za 8.900 €, me malo mika, hkrati pa imam 2 zadržka:

- prevoženi km v povezavi s povprečno menjavo olja med 20.000 in 27.000 km

- avto je bil po eni strani poškodovan, vrata, stebriček, ... blatnik ... pred kratkim popravljeno v xx delavnici

 

image.png

image.png

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Matick napisal:

 

Sj g165 tudi moras dat po gasu, ker se razlika v velikosto stalce pozna sele nad 4000rpm

Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.

Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je NevLado napisal:

Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.

 

"Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."

 

Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Se strinjam, sem imel 5 let istočasno oba pri hiši, za day to day uporabo, tudi relacijske, sem imel rajši 3ko.

 

Pač prostor za počitnice seveda pretehta v prid 6ki, samo pri meni je dnevne rabe več relacijske vožnje izven avtocest, če ne gre za kakšne počitnice. In to mi je bila 3ka vedno super.

 

Drugače men sicer noben ni slab no, da se ga zdej izogibal. Sem pa od nekdaj rad imel bencinarje in mi je všeč ko se vrtijo...je pa realno na vseh cestah takšnih šans vedno manj.

Popravljeno od SeekK
Napisano

Sorry 2.0 in 120km je no go....pa pišite kar hočte...pol je bolje vzet 0.99 turbaka , vsaj pri vseh dajatvah in zavarovanju prisparas....celo EV bi bil bolj primeren...

  • Haha 2
  • Začuden 2
Napisano
pred 11 urami je sportman333 napisal:

Sorry 2.0 in 120km je no go....pa pišite kar hočte...pol je bolje vzet 0.99 turbaka , vsaj pri vseh dajatvah in zavarovanju prisparas....celo EV bi bil bolj primeren...


Mogoce res ni, ce zelis z njim dirkat (legalno ali ilegalno)… za normalno, niti ne toliko “desusovsko” voznjo pa je cisto OK?.. Sem zadnjic imel nadomestno Mazdo 2 (skoraj novo) od Interclass-a… in v prometni pise, da ima bogih 66 kW…. Pa sem se zacuda tudi lahko cisto spodobno peljal :) … Res pa je, da ko bi rad malo bolj na hitro speljal, ne da kaj dosti od sebe ;) …

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
dne 10. 5. 2024 ob 21:29 je sportman333 napisal:

Sorry 2.0 in 120km je no go....pa pišite kar hočte...pol je bolje vzet 0.99 turbaka , vsaj pri vseh dajatvah in zavarovanju prisparas....celo EV bi bil bolj primeren...

A ni v G120 in G165 enak motor al se motim. Razlika je v menjalniku in programu. Če je tak problem v teh 35 konjih naložiš maping za 165ko. 

Napisano

jaz osebno, ampak to je zdaj čisti off-topic, če bi kupoval mazdo 3 bi gledal izključno za x186 motorjem, teh se pa skorajda ne prodaja.....(to je pomojem res odlična mašinca za tak avto...)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.