Skoči na vsebino

Mazda3 CD150 Challenge - prenizek tlak motornega olja ali pa ne

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Mineva nekaj več kot 1 leto odkar sem kupil Mazdo 3 CD150, 2.2, dizel letnik 2014.

Zdaj jih ima prevoženih 156k, zadnji servis pa je bil delan v Belgiji na 141.688km.

 

Zadnjič se vozim po avtocesti in mi prikaže opozorilo "system vehicle malfunction". Se ustavim, ugasnem avto prižgem nazaj - opozorilo izgine.

Vse deluje se odpeljem naprej. Čez 1 teden se lučka prižge za stalno na avtu sicer še vedno vse deluje normalno.

 

Par dni nazaj pa še eno presenečenje: med vožnjo se prižge lučka za "check engine" ter rdeča lučka za olje. Se odpeljem še 2 km in avto parkiram. Kličem vlečno službo,

da mi ga odpeljejo na servis. Ko vlečna služba prispe, avto prižgem za 30 sekund, da ga spravim na kamion. 

 

Danes pa šok klic iz servisa: prenizek tlak motornega olja

 

Pravijo da bi zamenjali: tesnila pod šobam (čeprav slišim od drugega mehanika, da to tukaj nima veze), olje, filter ter potem pomerili oljni tlak.
Če je vredu se pusti, če ni - generalna. Pravijo da bi preventivno menjali tudi verigo oljne črpalke. Prvi servis naj bi bil delan 10.000km čez in jo lahko strga.

Govora je bilo tudi o novem motorju, če se stvari zakomplicirajo.

 

Stroški ocenjeni na 800€, če bi bila še veriga - dodatnih 1200€ (če ne bo dodatnih presenečenj), ker ubistvu pravijo, da še nimajo celotne slike kaj bi lahko bilo. Je imel kdo podobno izkušnjo?

Meni se zdi tole precej drago, se sploh v tem primeru splača popravljati na uradnem servisu?

 

Sicer sem zdaj naročil naj ga pustijo (dokler se ne odločim kaj storiti) in mi pošljejo izpisek napak iz računalnika. Do sedaj so opravili: diagnoza, ven vzeli injektorje ter oljno korito - strošek 160€.

 

Hvala za pomoč,

 

  • Všeč 1
  • Žalosten 2
Napisano (urejeno)

Gre za pooblaščen Mazdin servis? Sam bi plačal 160 € in ga "prestavil" k Pelkotu. V vsakem primeru je nujno čiščenje sita korita in nova oljna ketnica ... jo je že odtrgalo pri teh km  ... Srečno in naj bo naslednja Mazda bencinarka. 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 3 urami je exe napisal:

Pozdravljeni,

 

Mineva nekaj več kot 1 leto odkar sem kupil Mazdo 3 CD150, 2.2, dizel letnik 2014.

Zdaj jih ima prevoženih 156k, zadnji servis pa je bil delan v Belgiji na 141.688km.

 

Zadnjič se vozim po avtocesti in mi prikaže opozorilo "system vehicle malfunction". Se ustavim, ugasnem avto prižgem nazaj - opozorilo izgine.

Vse deluje se odpeljem naprej. Čez 1 teden se lučka prižge za stalno na avtu sicer še vedno vse deluje normalno.

 

Par dni nazaj pa še eno presenečenje: med vožnjo se prižge lučka za "check engine" ter rdeča lučka za olje. Se odpeljem še 2 km in avto parkiram. Kličem vlečno službo,

da mi ga odpeljejo na servis. Ko vlečna služba prispe, avto prižgem za 30 sekund, da ga spravim na kamion. 

 

Danes pa šok klic iz servisa: prenizek tlak motornega olja

 

Pravijo da bi zamenjali: tesnila pod šobam (čeprav slišim od drugega mehanika, da to tukaj nima veze), olje, filter ter potem pomerili oljni tlak.
Če je vredu se pusti, če ni - generalna. Pravijo da bi preventivno menjali tudi verigo oljne črpalke. Prvi servis naj bi bil delan 10.000km čez in jo lahko strga.

Govora je bilo tudi o novem motorju, če se stvari zakomplicirajo.

 

Stroški ocenjeni na 800€, če bi bila še veriga - dodatnih 1200€ (če ne bo dodatnih presenečenj), ker ubistvu pravijo, da še nimajo celotne slike kaj bi lahko bilo. Je imel kdo podobno izkušnjo?

Meni se zdi tole precej drago, se sploh v tem primeru splača popravljati na uradnem servisu?

 

Sicer sem zdaj naročil naj ga pustijo (dokler se ne odločim kaj storiti) in mi pošljejo izpisek napak iz računalnika. Do sedaj so opravili: diagnoza, ven vzeli injektorje ter oljno korito - strošek 160€.

 

Hvala za pomoč,

 

čiščenje oljnega sita je nujno

 

tesnila pod injektorji so "tovarniška napaka", in razpadajo v olje in potem pacajao oljno sito - ravno zaradi tega ti zmanjka pritiska - zadeva se počasi počasi nabira

 

ketno obvezno menjat, sicer se pa lahko s parametri preveri koliko je že raztegnjena

 

potem ko boš vse to naredu, dej še speskat sesalni kolektor in potem naprej striktno menjava olja na 15kkm

 

potem pa pelji do @miha20 da ti izklopi še egr, da se ti ne bodo nazaj basali

 

kje mam jst še drgač pomisleke - tesnilo glave zna bit pregreto, da ne bo vsak čas ucurilo, odvisno kok čase se je auto vozil brez olja... že itak ga dpf pregreva tam pri 1 cilindru, spet, tako je zasnovan motor

Napisano

Zdravo @Janez007,

 

Gre za pooblaščen servis. Iz 160€ zadnjič po telefonu je skočilo zdaj na 313€.
 

Dela:

-priklop tester
-demontaža injektorjev, pregled puščanja na tesnilih
-demontaža oljnega korita z pregledom olja
-demontaža in pregled oljnega sita 
-montaža oljnega sita (po telefonu povedal da je baje novo) in korita olja ( morali smo ponovno namestiti zaradi puščanja olja, da lahko premaknemo vozila z dvigala)

 

Sedaj bi še prišlo tesnilo pod šobami, olje, filter in pravijo da bi moralo biti (še enkrat moralo). Teh 313€ sem izvedel da je všteto v omenjenih 800€.

Veriga pravi da je sicer malo raztegnjena meni pa da še ni za menjat. Sem vprašal če je še veriga všteta v ta servis za skupno potem 1200€ pa pravi, da je to posebej (sepravi sem že na 2000€).

 

Sem klical tudi g. Pelkota (zelo prijazen) in pravi, da do konca septembra ne utegne - da pa pride veriga 650€ - sepravi je na uradnem še enkrat dražje.

Če sem ga prav razumel mi je povedal, da bi lahko glede na to, da že menjajo tesnila še verigo zamenjali pa da je mislil da je z verigo + trenutna dela 1200€.

 

Torej mi ne preostane drugega kot da plačam teh 800€ in upam na najboljše in da eventualno peljem k g. Pelkotu konec septembra na menjavo verige? Je to sploh pametno?

Ampak kaj ko se lahko vmes pojavi težava z verigo - zdaj avgusta sem pa mislil še na hrvaško...

 

Sem se zmenil, da se jutri tam osebno oglasim in dorečeva - ni pa tole malo denarja...

Sicer sem se še pri drugih mehanikih pozanimal in seveda so vsi do sredine avgusta na kolektivnemu. Pa seveda mora uradni servis vedeti kaj počne - da so določeni postopki po katerih morajo jiti?

 

 

Napisano (urejeno)

Tako je to danes s servisi, pa mislim da Mazdini niso izjema. 

 

To je dobra odločitev - osebni obisk servisa. Če je to BTG v BTC, tam je sprejemnik Brane Brožič, kar razumen, človeški, morda lahko da še kakšen popust, ... ali lastnik Grušovnik... 

 

Prvič slišim, da ocenjujejo raztegnjenost verižice oljne pumpe??? Sem mislil, da samo menjajo, pri cca 150.000 km. Ocenjujejo pa raztegnjenost glavne verige.

 

Si pa v zoprnem položaju, ... po eni strani lahko srečen, da so ti pripravljeni avto takoj zrihtat, kar pa ima na drugi strani svojo zoprno plat - (redno) ceno. Če si redna stranka, avto pri njih kupil in ves čas servisiral, imaš dobre šanse za ugodno ceno, sicer pa slabše ... in to je tvoj primer. Po mojih izkušnjah da najboljši rezultat prijazen pristop, dobrodošlica (na primer 6-pack), še najboljše popuste pa dobim, če pošljem ženo, samo ženo. 😀 Potem popusti pridejo sami od sebe ...

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
5 hours ago, exe said:

Pozdravljeni,

 

Mineva nekaj več kot 1 leto odkar sem kupil Mazdo 3 CD150, 2.2, dizel letnik 2014.

Zdaj jih ima prevoženih 156k, zadnji servis pa je bil delan v Belgiji na 141.688km.

 

Zadnjič se vozim po avtocesti in mi prikaže opozorilo "system vehicle malfunction". Se ustavim, ugasnem avto prižgem nazaj - opozorilo izgine.

Vse deluje se odpeljem naprej. Čez 1 teden se lučka prižge za stalno na avtu sicer še vedno vse deluje normalno.

 

Par dni nazaj pa še eno presenečenje: med vožnjo se prižge lučka za "check engine" ter rdeča lučka za olje. Se odpeljem še 2 km in avto parkiram. Kličem vlečno službo,

da mi ga odpeljejo na servis. Ko vlečna služba prispe, avto prižgem za 30 sekund, da ga spravim na kamion. 

 

Danes pa šok klic iz servisa: prenizek tlak motornega olja

 

Pravijo da bi zamenjali: tesnila pod šobam (čeprav slišim od drugega mehanika, da to tukaj nima veze), olje, filter ter potem pomerili oljni tlak.
Če je vredu se pusti, če ni - generalna. Pravijo da bi preventivno menjali tudi verigo oljne črpalke. Prvi servis naj bi bil delan 10.000km čez in jo lahko strga.

Govora je bilo tudi o novem motorju, če se stvari zakomplicirajo.

 

Stroški ocenjeni na 800€, če bi bila še veriga - dodatnih 1200€ (če ne bo dodatnih presenečenj), ker ubistvu pravijo, da še nimajo celotne slike kaj bi lahko bilo. Je imel kdo podobno izkušnjo?

Meni se zdi tole precej drago, se sploh v tem primeru splača popravljati na uradnem servisu?

 

Sicer sem zdaj naročil naj ga pustijo (dokler se ne odločim kaj storiti) in mi pošljejo izpisek napak iz računalnika. Do sedaj so opravili: diagnoza, ven vzeli injektorje ter oljno korito - strošek 160€.

 

Hvala za pomoč,

 

Če se hočeš malo izobrazit (pri mazdi 2.2 dizel je to kar obvezno znanje 🤪) ti priporočam tale posnetek oz. kar celoten kanal 

 

Napisano
Pred eno uro je exe napisal:

Zdravo @Janez007,

 

Gre za pooblaščen servis. Iz 160€ zadnjič po telefonu je skočilo zdaj na 313€.
 

Dela:

-priklop tester
-demontaža injektorjev, pregled puščanja na tesnilih
-demontaža oljnega korita z pregledom olja
-demontaža in pregled oljnega sita 
-montaža oljnega sita (po telefonu povedal da je baje novo) in korita olja ( morali smo ponovno namestiti zaradi puščanja olja, da lahko premaknemo vozila z dvigala)

 

Sedaj bi še prišlo tesnilo pod šobami, olje, filter in pravijo da bi moralo biti (še enkrat moralo). Teh 313€ sem izvedel da je všteto v omenjenih 800€.

Veriga pravi da je sicer malo raztegnjena meni pa da še ni za menjat. Sem vprašal če je še veriga všteta v ta servis za skupno potem 1200€ pa pravi, da je to posebej (sepravi sem že na 2000€).

 

Sem klical tudi g. Pelkota (zelo prijazen) in pravi, da do konca septembra ne utegne - da pa pride veriga 650€ - sepravi je na uradnem še enkrat dražje.

Če sem ga prav razumel mi je povedal, da bi lahko glede na to, da že menjajo tesnila še verigo zamenjali pa da je mislil da je z verigo + trenutna dela 1200€.

 

Torej mi ne preostane drugega kot da plačam teh 800€ in upam na najboljše in da eventualno peljem k g. Pelkotu konec septembra na menjavo verige? Je to sploh pametno?

Ampak kaj ko se lahko vmes pojavi težava z verigo - zdaj avgusta sem pa mislil še na hrvaško...

 

Sem se zmenil, da se jutri tam osebno oglasim in dorečeva - ni pa tole malo denarja...

Sicer sem se še pri drugih mehanikih pozanimal in seveda so vsi do sredine avgusta na kolektivnemu. Pa seveda mora uradni servis vedeti kaj počne - da so določeni postopki po katerih morajo jiti?

 

 

Če bodo že sito menjavali in imeli razdrto še ti naj ketno menjajo. Jaz bi na tvojem mestu naredil sledeče:

- menjava sita

- menjava podložk pod injektorji

- menjava ketne komplet

- glede na letnik pregled odmičnih gredi

- olje in filter tako al tako

- čiščenje sesalnih kanalov, če še ni bilo bi to obvezno

To je moj seznam za silo, tisti MOJ seznam pa boljše da ne pišem, ker tako al tako že vsi vedo da pretiravam 😂😂😂.

 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

zamenjaš s to, če si ljubitelj dizlov, to tvojo pa daš na wagon.... -> 

 sicer bi pa predlagal da upoštevaš nasvet od @Janez007 :)

Popravljeno od sportman333
Napisano

lahko pa pričakuješ še, da te bo čakala menjava Turba cca 1.600 do 2.000 EUR. Ali pa da zavarijo z malo loputico pri mali turbini in ne bo težav z njo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.