Skoči na vsebino

Anketa  

11 uporabnikov je glasovalo

  1. 1. Katera od platišč se najbolj podajo k avtu? (možno je izbrati več odgovorov)

    • Platišča A
      0
    • Platišča B
      1
    • Platišča C
      0
    • Platišča Č
      3
    • Platišča D
      7
    • Platišča E
      0
    • Platišča F
      0
    • Platišča G
      4


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Z večjimi (ali manjšimi) kolesi od originalnih se napačno štejejo kilometri in hitrost.

Popravljeno od etcho
Napisano
pred 24 minutami je etcho napisal:

Z večjimi kolesi se napačno štejejo kilometri in hitrost.

Kaj pa z manjšimi? Prav? 😁

 

Poznam enega, ki je imel na Mazdi 3 namesto 16 samo 15 colska platišča za zimske gume 🙃 ... 

Napisano

Sej pri prvi generaciji trojke in šestke so bile homologirane tudi 15 colske. Če jih rabiš mam ene viška, oziroma bodo spomladi, ko gredo dol s šestke od fotra.

  • Haha 1
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Boss napisal:

Sej pri prvi generaciji trojke in šestke so bile homologirane tudi 15 colske. Če jih rabiš mam ene viška, oziroma bodo spomladi, ko gredo dol s šestke od fotra.

Veš kaj @Boss. Ne vem če ne bodo naslednjič kar Continental celoletne na večjih (letnih) platiščih. 2x na leto toliko dela okrog te premontaže in stroškov + 2. kompleta delata ves čas napoto. Pa potem pri 6-ih letih so za stran, profil pa še OK.

Popravljeno od Janez007
Napisano
dne 10. 11. 2024 ob 15:05 je godlike napisal:

Liderpnevmatik smatra do 3 leta stare gume, kot nove.

 

Nemčija smatra po zakonodaji, do 2 leti stare gume, kot nove.

 

Tudi novegume.si smatrajo do 2 leti kot nove, če dobijo starejše od dobavitelja zavrnejo.

 

Namenoma čakam , da bo 15. proč, na starih gumah, da potem naročim nove. Upam, da se bo kako starejšo robo prej prodalo.

Ko smo 2023 naročali na liderju 2022 letnik, je eksplicitno pisalo da so iz stare zaloge in so letnik 2022, še celo na računu piše stocks lasts

 

Tako da lider ima poštiman sistem z pripisi, je pa to še zmer borza in je včasih teksas

 

null

 

 

image.png

Napisano

Evo odgovor njihovega centra za podporo:

Screenshot_20241111_165759_Gmail.jpg

 

Zdaj ne vem kakšno je tvoje znanje angleščine, ampak stocks last, ne pomeni to kar si misliš.

Sem ti vzel iz liderpnevmatik.si, da ne bom nebuloz klestil:

Screenshot_20241111_170134_Firefox.jpg

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

Sej pri prvi generaciji trojke in šestke so bile homologirane tudi 15 colske. Če jih rabiš mam ene viška, oziroma bodo spomladi, ko gredo dol s šestke od fotra.

Vzamem takoj.... 😁🫣😉

Napisano
pred 8 urami je Janez007 napisal:

Veš kaj @Boss. Ne vem če ne bodo naslednjič kar Continental celoletne na večjih (letnih) platiščih. 2x na leto toliko dela okrog te premontaže in stroškov + 2. kompleta delata ves čas napoto. Pa potem pri 6-ih letih so za stran, profil pa še OK.

 

Sej to mam idejo za fotra... 4-5kkm dela na leto in jaz se 2x letno jebenm kolesa dol in druga gor. Če bo sneg sploh ne rabi it ven tko, da bodo 16 colarke ostale in gredo gor celoletne. 15 pa v simbolično prodajo.

pred 2 urama je Bini napisal:

Vzamem takoj.... 😁🫣😉

Kaj pa če te bom držal za besedo? 😜

33112_1.png

Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

 

Sej to mam idejo za fotra... 4-5kkm dela na leto in jaz se 2x letno jebenm kolesa dol in druga gor. Če bo sneg sploh ne rabi it ven tko, da bodo 16 colarke ostale in gredo gor celoletne. 15 pa v simbolično prodajo.

Kaj pa če te bom držal za besedo? 😜

Ni strahu, saj vem, da veš, da so meni všeč lepe, svetle in visoke...🤗😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi danes en mini trening, me je pa prepihalo ko budalo.   project_20250617_2103411-01 (1).mp4  
    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.