Skoči na vsebino

Koristni nasveti

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Deaktivacija pametnega ključa

 

Ključ, ki ga ne uporabljamo redno, npr. rezervni ključ, lahko deaktiviramo, tako da ne porablja baterije.

 

To naredimo, tako da na ključu v treh sekundah štirikrat pritisnemo gumb z oznako zaklenjene ključavnice (nad gumbom se nato prižge in stalno sveti rdeča lučka), nakar ponovno pritisnemo in držimo isti gumb tako dolgo, da rdeča lučka ugasne. Ključ je deaktiviran, kar vidimo po tem, da ob pritisku na kateri koli gumb ne zasveti rdeča lučka nad gumbom z zaklenjeno ključavnico.

 

Ključ znova aktiviramo na isti način, kot je opisan zgoraj. Če je ključ aktiviran, se ob pritisku na kateri koli gumb zasveti rdeča lučka nad gumbom z zaklenjeno ključavnico.

 

Nasvet sem našel v videu od Schusterja za CX-30. Domnevam, da je isto pri drugih mazdinih modelih s pametnim ključem.

1568864.png

Napisano (urejeno)
pred 17 minutami je Agerg napisal:

Ko smo že ravno pri ključu in bateriji, kako vam pa kaj zdržijo baterije v ključih?

Leto dni. Pri tem, da uporabljam avtomatsko zaklepanje pri izstopu iz avta.

Popravljeno od 50keda
Napisano
Pred eno uro je 50keda napisal:

Leto dni. Pri tem, da uporabljam avtomatsko zaklepanje pri izstopu iz avta.

Enako. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je 50keda napisal:

Leto dni. Pri tem, da uporabljam avtomatsko zaklepanje pri izstopu iz avta.

Isto, ravno menjujem 2gič....😉

Napisano

2017 m6, menjal 2krat v 3 letih - ko mi je na armaturki pač napisal da je battery low

 

avtomatskega zaklepanja NE uporabljam

Napisano
pred 4 urami je Agerg napisal:

Ko smo že ravno pri ključu in bateriji, kako vam pa kaj zdržijo baterije v ključih?

Focus.

Ena šla zdaj. Torej 4.75Y.

Ženina pa 3Y, ker ga ima vedno v torbici.

In Forodov ključ ne oddaja, če par minut miruje, tako da ga ona dosti bolj prazni kot jaz.

Napisano

Menjal po 4 letih in pol in to na obeh, tudi rezervnem, čeprav ga ne uporabljam.

 

Je pa nekaj, na daljinca ne odpiram in ne zapiram skoraj nikoli. Vedno pridem do kljuke in samo pritisnem gumb v postopku potega kljuke, kar je treba itak naredit, da se vrata odprejo in ni dodatnega dela.

33112_1.png

Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

Menjal po 4 letih in pol in to na obeh, tudi rezervnem, čeprav ga ne uporabljam.

 

Je pa nekaj, na daljinca ne odpiram in ne zapiram skoraj nikoli. Vedno pridem do kljuke in samo pritisnem gumb v postopku potega kljuke, kar je treba itak naredit, da se vrata odprejo in ni dodatnega dela.

Pa vrjetno ne uporabljaš avtomatskega zaklepanja?

Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

Menjal po 4 letih in pol in to na obeh, tudi rezervnem, čeprav ga ne uporabljam.

 

Je pa nekaj, na daljinca ne odpiram in ne zapiram skoraj nikoli. Vedno pridem do kljuke in samo pritisnem gumb v postopku potega kljuke, kar je treba itak naredit, da se vrata odprejo in ni dodatnega dela.

Pa menda ja ne šparaš na bateriji v ključu.... :aaaaa:

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Deaktivacija električne ročne zavore

 

Če npr. peljete vozilo v avtopralnico z avtomatsko stezo, je treba motor ugasniti, prestavno ročico prestaviti v prosti tek (N) ter odtegniti ročno zavoro. Pri mazdah z električno ročno zavoro, se ta samodejno vklopi, ko ugasnemo motor. Kako jo torej izklopiti?

 

Preden izklopimo motor, z nogo pritisnemo na nožno zavoro, tipko za vklop/izklop električne ročne zavore pritisnemo navzdol in jo v tem položaju držimo ter nato izklopimo motor s pritiskom na gumb za vklop/izklop motorja. Rumeno-oranžna lučka na tipki za električno ročno zavoro začne hitro utripati. Opisan postopek deluje tudi, če je sistem za zagon vozila vključen, a motor ne teče (v ugasnjenem vozilu dvakrat zaporedoma pritisnemo na gumb za zagon, ne da bi pritisnili na sklopko). Ročna zavora je odtegnjena in ostane odtegnjena do naslednjega vklopa motorja, nastavitev ročne zavore pa se povrne v prejšnje stanje.

 

Podroben prikaz je v videu (na voljo so angleški podnapisi).

1568864.png

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Pa menda ja ne šparaš na bateriji v ključu.... :aaaaa:

 

Hmmm, zakaj bi pa uporabljal daljinca, če moram itak prijeti za kljuko pa zraven samo še prst dam na gumb za odklep, ki je itak na kljuki? Tudi zadaj na prtljažniku je tak uporaben gumb, ki zaklene vse in je tolk pameten, da pa pri odklepanju odklene samo prtljažnik.

 

Tudi, ko zapiram vrata držim za kljuko in s palcem samo pritisnem še na gumb.

 

To ni varčevanje z baterijo ampak čisto praktična uporaba. Pred 25 leti ali več nazaj je bilo daljinsko zapiranje celo en tak statusni simbol in marsikdo je na daleč čez cel parkirišče prisotnim razkazoval kako ima daljinsko odklepanje in zaklepanje. Danes ma jo to vsi avti serijsko in izgleda prej butasto k ne, če čez cel parkirišče zaklepaš avto. 🤣

33112_1.png

Napisano

Ja...od daleč zaklepali avto in roko iztegnili proti avtu...da je bilo bliže... 😂

Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

 

Hmmm, zakaj bi pa uporabljal daljinca, če moram itak prijeti za kljuko pa zraven samo še prst dam na gumb za odklep, ki je itak na kljuki? Tudi zadaj na prtljažniku je tak uporaben gumb, ki zaklene vse in je tolk pameten, da pa pri odklepanju odklene samo prtljažnik.

 

Tudi, ko zapiram vrata držim za kljuko in s palcem samo pritisnem še na gumb.

 

To ni varčevanje z baterijo ampak čisto praktična uporaba. Pred 25 leti ali več nazaj je bilo daljinsko zapiranje celo en tak statusni simbol in marsikdo je na daleč čez cel parkirišče prisotnim razkazoval kako ima daljinsko odklepanje in zaklepanje. Danes ma jo to vsi avti serijsko in izgleda prej butasto k ne, če čez cel parkirišče zaklepaš avto. 🤣

Zato ima gubke a veš.... 😁Hec😉

Tudi jaz delam isto le zadnja 5.vrata odprem in zaprem z daljincem, da se avto že zlufta poleti ko pridem do avta in tudi zaprem jih včasih.... 😉

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Boss napisal:

 

Hmmm, zakaj bi pa uporabljal daljinca, če moram itak prijeti za kljuko pa zraven samo še prst dam na gumb za odklep, ki je itak na kljuki? Tudi zadaj na prtljažniku je tak uporaben gumb, ki zaklene vse in je tolk pameten, da pa pri odklepanju odklene samo prtljažnik.

 

Tudi, ko zapiram vrata držim za kljuko in s palcem samo pritisnem še na gumb.

 

To ni varčevanje z baterijo ampak čisto praktična uporaba. Pred 25 leti ali več nazaj je bilo daljinsko zapiranje celo en tak statusni simbol in marsikdo je na daleč čez cel parkirišče prisotnim razkazoval kako ima daljinsko odklepanje in zaklepanje. Danes ma jo to vsi avti serijsko in izgleda prej butasto k ne, če čez cel parkirišče zaklepaš avto. 🤣

Imam nadomestno garo.

 

Zmes 3x pospravim iz roke ključ v tašno. Odklenem spet dam v tašno.

Mater, ja vžgat, spet rabim ključ. Dobim skoraj živčnega, predn se dan začne.

Popravljeno od godlike
Napisano

Pa to je to, kakšen daljinc neki. Ta je skos v žepu in to je to. Nobenega brskanja in iskanja, sploh k maš polne roke je super še po žepih stikat. Tist gumb pa itak najdeš kakšen del telesa, da pritisneš nanj. Ja tud s tičem se da, če je kdo na to pomislil. Kljuka z gumbom je glih v pravi višini.

  • Všeč 1
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano
pred 30 minutami je Boss napisal:

Pa to je to, kakšen daljinc neki. Ta je skos v žepu in to je to. Nobenega brskanja in iskanja, sploh k maš polne roke je super še po žepih stikat. Tist gumb pa itak najdeš kakšen del telesa, da pritisneš nanj. Ja tud s tičem se da, če je kdo na to pomislil. Kljuka z gumbom je glih v pravi višini.

Zdaj pri novih je senzor namesto gumba, da lako tudi ženske odprejo avto..... :nevem:

Napisano
pred 11 urami je Bini napisal:

Zdaj pri novih je senzor namesto gumba, da lako tudi ženske odprejo avto..... :nevem:

 

Kere? A une "transženske" s tičem? Ok, bom nehal, ker tole ratuje weird. sramezljiv

  • Haha 2
  • Zmeden 1

33112_1.png

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

Schuster je objavil video, na kaj je potrebno paziti pri utekanju novega avtomobila ... Video je sicer v nemščini... se pa da nastavit podnapise za tiste, ki jim je nemščina preveč tuja ...

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kako pravilno uvoziti nov avto?

 

Schuster to dobro razloži na primeru mazdinih vozil, ampak nasveti veljajo tudi za avte drugih znamk. Kdor ne razume nemščine, lahko vklopi angleške podnapise.

 

 

1568864.png

Napisano
dne 28. 8. 2024 ob 12:52 je Justus napisal:

Deaktivacija pametnega ključa

 

 

...

 

Če ne želiš pametnega ključa (stalnega oddajanja signala in iskanja avta...), lahko uporabljaš ključ za vožnjo tudi kot klasični. Kot zgoraj opisano najprej deaktiviraš ključ, ki ga lahko potem uporabljaš kot klasični ključ za vožnjo. Odklepaš in zaklepaš potem z gumbi na ključu (kot nekoč....). Avto pa zaženeš tako kot običajno, le da pred pritiskom tipke za zagon, najprej prisloniš ključ, z zgornjim delom kjer je mazda znak, k tipki za zagon in ko neha utripati zelena lučka na tipki (stalno zasveti), prižgeš avto kot običajno. Zaenkrat še Mazda to omogoča za vse, ki ne pogrešate pametnih funkcij, nočete stalnega oddajanja signala ključa, ljubite klasiko in v kolikor želite dodatno zaščito pred krajo vozila (ključ ne oddaja stalnega signala in predvidoma ni možno skopirati na daljavo signala od ključa). 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.