Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,
Sem novi lastnik Mazde6 2.2 175 KM. 215.000 km Avto je bil do sedaj servisiran le na pooblaščenih servisih na Štajerskem koncu. Ker se iz Primorske me zanima mnenje lastnikov Mazd na podlagi vaših izkušenj z servisiranjem kateri pooblaščen Mazdin servis priporočate. Za enkrat se nagibam k Avtotehni VIS ali pa Interclass v LJ. Slednji ponuja za rabljena vozila stara nad 9 let 30 % popusta na delo in 15% popusta na rezervne dele. Kako je z tem drugje ne vem. Hvala tudi za vse sugestije.

 

Matej

Napisano

Glede na starost vozila in pretečeno garancijsko obdobje, dvomim da je smiselno z njim hoditi na pooblaščen servis. Stroškovno vsekakor ne, kar se pa strokovnosti tiče, sem pa tudi nekoliko v dvomih, saj na večjih servisih lahko kakšni vajenci "trenirajo" na vašem vozilu, medtem ko če najdeš ustreznega "popoldanca" bo zadeva bistveno drugačna. Verjetno je na Primorskem kak dober serviser tudi za mazde in da ni oderuh, k takšnemu bi šel jaz. Če te zanimajo izključno pooblaščeni servisi, bodo pa drugi svetovali, ki imajo izkušnje z njimi.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Lp..obstaja tudi na obali mojster za Mazde .

Je delal prej na Mazda servis kp. če rabiš imam kontakt lp

Napisano
pred 2 urama je Gelipter napisal:

Lp..obstaja tudi na obali mojster za Mazde .

Je delal prej na Mazda servis kp. če rabiš imam kontakt lp

Res je.Bil je mehanik na pooblaščenem servisu za Mazde (avto plus) Hvala bogu, da je šel na svoje v najmodernejšo delavnico s tremi dvižnimi mizami. Drugače je pa tudi  dirkač. Vozi Mitsubishi Evo z

560 KM,katerega si šraufa sam. 

 

 

Napisano

Dokler so redni servisi, torej filtri in olje, to lahko naredi vsak. Ko pa bo kaj večjega, boš pa iskal izkušenega serviserja ... Pa glede na to, da si čez 200.000 km, si naredi uslugo in skrajšaj servisni interval na 10.000 km pa na olju ne šparat.

Napisano
pred 2 minutama je Mazda6 Top Revolution napisal:

Hvala za informacije. Se zelo priporočam, če mi lahko posredujete njegov kontakt.

Ok..sem ti poslal na ZS kontakt mojstra😉😁😁

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Torej kot je že nekdo napisal, za redne servise kdorkoli. Priporočam Jernej Samec, Ajdovščina.

 

Nazadnje mi je računal 20€ za menjavo olja in filtrov (material sem sam kupil).

 

Za kaj večjega pa imaš v Biljah sledečega mojstra Avtomehanične storitve Miran Bizjak s.p.

 

Za zelo velike stvari pa priporočam vožnjo na dolenjsko k našemu soforumašu miha20 :)

Napisano (urejeno)

Uradni servis pomeni samo to, da delajo po alinejah, tako kot piše v uradnih manualih. Uradni manuali pa so napisani za servisiranje avtomobila znotraj njegove življenjske dobe - kar je za proizvajalca nekje 6 let ali 150.000 km.  Zato so (po mojih izkušnjah) na uradnih servisih lahko precej "bumbarji", ki še olja ne znajo do konca ven spustit ko menjajo, potem ga pa nalijejo not (kot piše v alineji za menjavo olja) in imaš pol centi čez MAX olja (bencin motor) - (Pooblaščeni servis Mazda v BTC).

V uradnem manualu, sigurno ne piše, da je hiba D2.2 odmična gred, ki crkne vsakih 200k + par kosov se še zamenja ko je ravno odprt (vakumska...). Pripravi 1,5K€... pri nepooblaščenem 😉. Kaka turbina lahko tudi že gre pri takih km.

Upam da je bilo to vračunano v ceni vozila.

 

Popravljeno od jumii
  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 2. 9. 2024 ob 21:01 je Mazda6 Top Revolution napisal:

Hvala za informacije. Se zelo priporočam, če mi lahko posredujete njegov kontakt.

Pozdravljen, lahko še meni kontakt tega Mazda serviserja prosim? Hvala v naprej. Lena

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano
dne 1. 9. 2024 ob 12:41 je Gelipter napisal:

Lp..obstaja tudi na obali mojster za Mazde .

Je delal prej na Mazda servis kp. če rabiš imam kontakt lp

Te lahko prosim za kontakt tega mehanika, prosim?

Napisano

Ok...ti pošljem na zs 😉😁

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj ni fora v tem, komu je vsec ali komu ni vsec ... Dejstvo je, da "baby dino" ni tako slab, kot ga nekateri zelijo prikazati... in je po mojem mnenju, trenutno boljsa izbira... predvsem je bolj "future proof" ... Ker X motor izgleda, da je na koncu svoje razvojne poti... in ga bo verjetno doletela podobna usoda, kot Wankel motor... Sama tehnologija je OK... ima pa svoje hibe ...   
    • No, končno en realen zapis. Vzrok za to, da ga ne bodo več proizvajali je- predraga proizvodnja. In, ker vsi proizvajalci samo še seštevajo dobiček, so se pač odločili, da bo proizvodnja čim cenejša in so izbrali dinota, saj je dobiček na koncu večji.  Poglej, občutek med vožnjo pri treh ljudeh ne more bit napačen.  Saj smo napisali prednosti enega in drugega. Ni vse slabo pri dinotu.  A če se odločiš za enega, ki nekomu drugemu ni všeč, kaj je s tem narobe? 
    • Zanimive razlike v barih,, jat vozim moje Mezcal-ke na 1,8bar(po posvetovanju). Sem tudi na 2bar testiral pa je človek počasnejši na makadamu
    • In vsi trije popolnoma nepristranski - imajo sami avto z X motorjem. Točno tako, kot se je zgodilo z Mitsibushijevim GDI motorjem, se je zgodilo z Mazdinim X motorjem. Obda dokaj v redu motorja, a kompliciranost in posledično višji stroški izdelave in vzdrževanja ni bilo ekonomsko vzdržno - ne za proizvajalca kot tudi ne za kupca. In GDI je dobro vlekel že pri nižjih obratih medtem ko X motor šele pri visokih, ki jih vsaj jaz uporabljam zelo redko. 99,9% časa vozim pod 4.000 obratov. Zakaj bi pri zdravi pameti danes nekdo doplačeval 2.000€ za navit, kompliciran X motor z GPF filtrom, motor, ki zahteva še enkrat pogostejše menjavanjem svečk (si mislim zakaj) - z dražjim vzdrževanjem, ko je na razpolago cenejši klasičen G140, ki ima pri najbolj uporabljenih obratih opazno boljši navor? Razumljivo, da ste revolucionarne X motorje kupovali nekaj let nazaj - Mazda je v njihovo reklamo vlagala skoraj toliko, kot v reklamo vlaga CocaCola. 😃     https://siol.net/avtomoto/testi/mazda-cx-30-se-vedno-odlicen-vsaj-malo-tudi-premijski-in-po-meri-voznikov-stare-sole-669097  
    • Tezko je realno ocenit avto, ki ga imas na testni voznji  nekaj ur. Dejstvo pa je, da ce si ze v startu nenaklonjen nekemu izdelku, je se vezje realno oceniti dejansko stanje. Seveda pa imas lahko svoje mnenje ... ki pa ni nujno enako kot mnenje drugih...     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.