Jump to content

Nakup avta pred 2025

Create short link


Boss

Recommended Posts

Sem preveril :D ja je kr nekaj izbire. Celo dve sta z manj kot 5000km kar bi blo tud OK. Zdaj moram sam s sabo prit na čisto. Se sprijaznit s tem, da bo registracija vsaj 20% višja, da bo poraba namesto 5,7l/100km tole bi pa bilo verjetno tam nekje 7,7. Tko da bo še dodatnega stroška še cca 500€ na leto za gorivo pa tam nekje 200€ za registracijo.

 

 

  • Like 1

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

Samo en medklic. Kdor meni reče za selitev iz Mazde na EV, da je to poteza "iz konja na osla", mislim, da še presneto bolj to drži za selitev Mazda-Kia. Pa brez zamere.

 

Tistih 7 let garancije na Kii je pa za rit obrisat. Skoraj nič ne želijo priznati, ti pa 7 let plačuješ servis v zlatu ... Hvala lepa. Da o KMAG ne začnem - njim bi morali vsa zastopstva pobrati. Za EV-je še aplikacije ne znajo/nočejo zrihtati (ker vklop prenosa podatkov na SIM kartico v avtu stane ranga 5€ na mesec).

 

Tako da @Boss, drži se Mazde. Pač namesto dizla vzameš močnega bencinarja. Če se gre za dušo, si lahko čez pol sveta pripelješ 2.5T stroj. #EnkratSeŽivi

  • Like 5
  • Love 1
Link to comment
Share on other sites

@Boss jaz to premišljujem zadnje leto, naslednje leto bom imel 10.let star avto, ampak ko zaidem na avto.net in si dam svoje € omejitve in letnik avta ter omejitve na km oz. moč motorja (in ne dizel)....v osnovi dobim kar nekaj zadekov, ampak potem ko gledam in gledam slike raznih Hyundai ali Kie....hm, mi nekako to ne gre skupaj in potem se odločim, da bom še nekaj časa vozil Accorda :) ...(pa nimam nič proti obema znamkama, sodelavka ima Kia proceed GT in je avto zunaj res ličen, noter pa pač plastika ki nekako ni tisto kar bi pričakoval za avto 35k € in enako ima sodelavec ta novega Tuscon-a....zunaj hud stroj, ampak šaltkebl pa kot da si v traktorju....nekako mi to potem ne potegne kot celoten paket, in vsi avti 35k+ plus....), tko da dandanes ni ravno enostavno kupiti avta, ki bi imel dober motor in bi bil tudi vizualno OK.....meni sicer do 40k € je med zelo všečnimi octavia rs, hud stroj, vizualno lep.....(ampak je drug faktor ki odloča 🤣, žena....ki pravi da ji škoda ni všeč, heh)

Edited by sportman333
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je dvorjan napisal:

Tistih 7 let garancije na Kii je pa za rit obrisat. Skoraj nič ne želijo priznati, ti pa 7 let plačuješ servis v zlatu ... Hvala lepa. Da o KMAG ne začnem - njim bi morali vsa zastopstva pobrati. Za EV-je še aplikacije ne znajo/nočejo zrihtati (ker vklop prenosa podatkov na SIM kartico v avtu stane ranga 5€ na mesec).

Summit tudi na Fordu ne nudi prenosa podatkov, za wifi iz avta.

Nemci imajo. Pa bi plačal par € na mesec.

Lahko pa normalno uporabljaš aplikacijo na obeh. Krije 8 al 10 let z nakupom.

 

Z Fordovim jamstvom sem bil zadovoljen.

Hyundai ima 5 let tovarniške. Za Kio točno ne vem. Ampak pri 5 let tovarniške ne morejo bluzit.

 

pred 8 minutami je sportman333 napisal:

ampak šaltkebl pa kot da si v traktorju...

Hmmm.

Fordov je top. i20n mogoče malo bolj trd ampak tudi nor.

Do njiju je imela za mene Honda najboljši občutek na menjalniku. Takoj za Hondo pa Alfa.

 

Mazda je daleč od tega. So bili kratki hodi, ampak se je hudič redno zatikal na vzratni predstavi.

pred 3 urami je Boss napisal:

Sem preveril :D ja je kr nekaj izbire. Celo dve sta z manj kot 5000km kar bi blo tud OK. Zdaj moram sam s sabo prit na čisto. Se sprijaznit s tem, da bo registracija vsaj 20% višja, da bo poraba namesto 5,7l/100km tole bi pa bilo verjetno tam nekje 7,7. Tko da bo še dodatnega stroška še cca 500€ na leto za gorivo pa tam nekje 200€ za registracijo.

 

 

Cestnine pa manj 😉

Ja pil bo več. Konjičke je potrebno hranit.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 2 urama je Bini napisal:

@Boss,Evo tale model je kupila in ima celo še nekaj opreme več kot GT. Je pa črna.....😉

Katero opremo ima več kot GT? Ker GT je tud najvišja oprema poleg najmočnejšega motorja.

  • Like 3

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

pred 7 urami je Boss napisal:

Katero opremo ima več kot GT? Ker GT je tud najvišja oprema poleg najmočnejšega motorja.

Pomota, hotel sem napisat, da ima še nekaj več opreme kot GT line oziroma identično kot GT samo da ima manjši motor 😉

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 19 urami je Boss napisal:

Sem preveril :D ja je kr nekaj izbire. Celo dve sta z manj kot 5000km kar bi blo tud OK. Zdaj moram sam s sabo prit na čisto. Se sprijaznit s tem, da bo registracija vsaj 20% višja, da bo poraba namesto 5,7l/100km tole bi pa bilo verjetno tam nekje 7,7. Tko da bo še dodatnega stroška še cca 500€ na leto za gorivo pa tam nekje 200€ za registracijo.

 

 

A to je ta močnejši motor (200+konjev?)

Pozabi na  povprečje 7,7 litrov. Kolegu pije po mestu 9-10 litčkov, na dolge, če vozi po jajcih (resda poln avto) pa pod 8 ne pride. Redko na 7.5. Pravi, da mu ni všeč poraba. Niti notranjost. 

Je pa vozil prej  kar nekaj let rdečo mazdo 3-turbo. Kako je ta avto letel. 

Še sedaj mu je žal, da jo je prodal. 

  • Like 3

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je Alex napisal:

A to je ta močnejši motor (200+konjev?)

Pozabi na  povprečje 7,7 litrov. Kolegu pije po mestu 9-10 litčkov, na dolge, če vozi po jajcih (resda poln avto) pa pod 8 ne pride. Redko na 7.5. Pravi, da mu ni všeč poraba. Niti notranjost. 

Je pa vozil prej  kar nekaj let rdečo mazdo 3-turbo. Kako je ta avto letel. 

Še sedaj mu je žal, da jo je prodal. 

 

 

Sej to je problem, ker ta motor ni namenjen varčni vožnji, sploh k odpreš tisto loputo v izpuhu, da dobi tak športno rezek zvok, ki te kar sili, da pritiskaš. Je težko je to varčno vozit pa v bistvu tud brezveze to počenjat. Od kar letno ne delam več kot 15kkm mi pol take ideje padajo, da bi imel kej bolj za občasno peljat mal bolj na ostro po ovinkih.

 

Ja mi mal manjka tiste športnosti, ki jo je mela moja prejšnja šestka GTA. podvozje je bilo bolj športno naravnano kot pri trenutni in ja to malo pogrešam. Kljub samo TurboDizelskim 140KM je bil občutek po ovinkih, k da jih ima vsaj še pol toliko več. Trenutna ma sicer več elegance kar je super, a manj športnosti kot prejšnja.

  • Like 2

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

pred 13 minutami je NevLado napisal:

Kot da bi mi neka sila od zgoraj to omogočila, sem danes v živo srečal tega famoznega ceed-a, na parkingu

 

Groza :lol:

 

Pa si ziher, da je bil ProCeed al je bil navaden Ceed karavan. Ja ta navaden izgleda bolj tko tko ljudsko sprejemljivo in ga res ne bi imel.

 

Ceed Sportswagon

 

image.png

 

image.png

 

 

ProCeed


image.png

image.png

  • Like 2

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto je Boss napisal:

 

Pa si ziher, da je bil ProCeed al je bil navaden Ceed karavan. Ja ta navaden izgleda bolj tko tko ljudsko sprejemljivo in ga res ne bi imel.

 

Ceed Sportswagon

 

 

 

 

 

 

ProCeed

 

 

Jaja, spodaj rdeče obroba in te felge, samo en je lahko proceed

Link to comment
Share on other sites

Jaz sem se odločal med Škodo Octavio karavan, Kio Ceed SW in Hyundai-em i30 SW. Na koncu sem pa Mazdo 6 karavan vzel. 😁

 

Tule blizu mene je bila ena Ceed SW, res čisto polno opremljena s 30.000 km, letnik 2021, avtomatik, bencinar. Za cca. 20 k€. Sem že resno razmišljal, da bi jo vzel, pa je potem šla. Danes mi ni žal.

  • Like 6
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pred 2 urama je Boss napisal:

 

Pa si ziher, da je bil ProCeed al je bil navaden Ceed karavan. Ja ta navaden izgleda bolj tko tko ljudsko sprejemljivo in ga res ne bi imel.

 

Ceed Sportswagon

 

image.png

 

image.png

 

 

ProCeed


image.png

image.png

Se samo meni zdi, ali ima ta spodnja malo preveliko kabino glede na podvozje? Zadaj je kar zajeten. 😊

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro je Alex napisal:

Se samo meni zdi, ali ima ta spodnja malo preveliko kabino glede na podvozje? Zadaj je kar zajeten. 😊

Evo, dva stavka, ki ju lahko rečeš avtu, ne smeš pa nikakor ženi.

  • Haha 4
  • Wow 1

33112_1.png

Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami je Alex napisal:

Se samo meni zdi, ali ima ta spodnja malo preveliko kabino glede na podvozje? Zadaj je kar zajeten. 😊

Ja, medosna je kot pri naših cx-30, daljša je pa za 20 cm. Približno kot 3ka limuzina. 😉

Link to comment
Share on other sites

pred 7 minutami je Bini napisal:

Ja, medosna je kot pri naših cx-30, daljša je pa za 20 cm. Približno kot 3ka limuzina. 😉

Se pravi, da ima nesorazmerno prevelik prtljažnik. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Najboljše full suspension in še električen moped po vrhu. 😮‍💨 Pisal sem o hardtailu. Polnovzmeteno je za moj tip vožnje smrt. Uphill po šodru do 15% naklona.   Cene koles gledam, ko kupujem. Trenutno moje rakete letijo z rednim servisiranjem.   Drugače pa valda. Naj vsak menjava kak mu srce želi. Pa tudi če nove dele v koš meče, ne obsojam.
    • Aha...in pristopili bodo tisti,ki morajo...plačanci...fino,bomo takoj vedeli,kateri so. Mah,saj ne rečem,samo biti tako zabit...to so lahko samo levaki. Žalostno pa je,k mnogo folka po tem takim foram naseda...ovce pač...in ovce so za...."beeee means MO"😂🤣
    • Sem vedno trdil, da za njegovo uspešno infiltracijo v vsako slovensko vlado stoji KGB. Še dobro da so ga na Siolu razkrinkal. Se že tresejo hlače slo politikom bivšim partijskim funkcionarjem. S KGB so zagotovo sodelovali sicer nebi prišli do mesta vodij strank.   Je Karl Erjavec ruski plačanec? SIOL.NET Nekdanji predsednik stranke DeSUS in minister v šestih slovenskih vladah Karl Erjavec je pred časom napovedal vrnitev v politiko in že...  
    • Poglej še na bike discount....katero kaseto imaš? Sprednji verižnik ni potrebe menjat, tud menjalnik ni nuja jaz ga pač menjam zaradi sebe. Orodja pa ne potrebuješ pelješ na kak servis in bo to nekje 50 €.
    • Čakam na paketek iz bike-discount.de. Cena nekaj čez 700 ojrotov. Ni bicikl.   Menjalnika ne rabiš menjavat, ne crkne kar tako. Stvar ki jo je dobro čekirat če voziš po gmajni, ali pa če na poti iz oštarije večrat padeš, je poravnanost nosilca menjalnika. Nosilec je narejen da se takoj zvije, ker s tem ščiti menjalnik. Orodje za preverjanje/ravnanje nosilca je od 20 pa proti 200ojrom. Sam sem ga kupil za 50€ pa ni bohve kaj, ima preveč lufta.  
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.