Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, 

 

danes sem imel nekaj opravkov in sem se na poti domov ustavil še v bifeju na kavi in ker nisem imel v bližini prostega parkirnega mesta sem seveda na omenjeni ulici parkiral na robnik ter vklopil vse 4 smernike. Medtem ko sem spil dve kavi ter sok sem šel čez dobri 2 uri do vozila in ga normalno vžgal, a mu je zmanjkalo sapa po domače povedano. Vzrok je bil seveda izpraznjen akumulator. K sreči mi je pomagal zadevo preko kablov rešiti bližnji poštar s kombijem in zadeva je tekla naprej po parih minutah. 

Vprašal bi vas oziroma se sprašujem ali je možno da je zadeva v cca. 2 urah izpraznila akumulator ali je le ta že slab?

 

Hvala za pomoč in lep pozdrav

Napisano

Če je bil to edini porabnik energije v teh 2-eh urah, potem je ta baterija zrela za zamenjavo.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)

Čez palec ... 2 uri =>čas delovanja 1 ura x 4 smerniki x 20 W = 80 Wh = 80 V A h ... /12 V => 7 Ah ... cca 10-15 % kapacitete polnega akumulatorja.

 

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 42 minutami je Z M A J napisal:

Če je bil to edini porabnik energije v teh 2-eh urah, potem je ta baterija zrela za zamenjavo.

Ja, imel sem edino to vklopljeno za čas opravka oziroma parkiranega vozila na robniku. 

Vse ostalo se ob ugasnitvi vozila samo izklopi ter vklopi pri kontaktu oziroma štartanju ; 

luči imam nastavljene na AUTO, bralnih lučk in ostalega nisem potreboval, preko 12V vtičnic nisem nič polnil, vozilo je bilo zaklenjeno

 

pred 2 minutama je Janez007 napisal:

Čez palec ... 2 uri =>čas delovanja 1 ura x 4 smerniki x 5 W = 20 Wh = 20 V A h ... /12 V => 1,7 Ah ... cca 4 % kapacitete akumulatorja.

 

 

 

Hvala za omenjeni izračun. 

Iz njega je razbrati da je nemogoče da bi se akumulator s kapaciteto 64Ah tako hitro izpraznil.

Napisano (urejeno)
pred 9 urami je DonFelipe napisal:

Ja, imel sem edino to vklopljeno za čas opravka oziroma parkiranega vozila na robniku. 

Vse ostalo se ob ugasnitvi vozila samo izklopi ter vklopi pri kontaktu oziroma štartanju ; 

luči imam nastavljene na AUTO, bralnih lučk in ostalega nisem potreboval, preko 12V vtičnic nisem nič polnil, vozilo je bilo zaklenjeno

 

Hvala za omenjeni izračun. 

Iz njega je razbrati da je nemogoče da bi se akumulator s kapaciteto 64Ah tako hitro izpraznil.

 

Ja, sicer sem oceno vmes popravil .. moč žarnic s 5 na 20 W ... pa verjetno je še nekaj izgub, tako da je pri 64Ah akumulatorju z utripanjem odšlo dobrih 10% polne kapacitete, če bi bil akumulator nov. 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Avto jih ma ponavad 6 :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to je isto kot ljudje, ki pustijo kabinsko luč užgano čez noč

 

ni šans, da ti auto zjutrej užge, tut če je nov :)

Napisano
pred 10 urami je NevLado napisal:

to je isto kot ljudje, ki pustijo kabinsko luč užgano čez noč

 

ni šans, da ti auto zjutrej užge, tut če je nov :)

Včasih je to res veljalo, zdaj ko so "na delu" LED-sijalke pa to ni taka katastrofa. 😃

Napisano
pred 12 urami je NevLado napisal:

to je isto kot ljudje, ki pustijo kabinsko luč užgano čez noč

 

ni šans, da ti auto zjutrej užge, tut če je nov :)

Ford, Alfa sta po 1h vgasnila, tudi če so bila odprta vrata.

Ford celo vgasne, par minut po zaklepu.

Napisano
pred 37 minutami je godlike napisal:

Ford, Alfa sta po 1h vgasnila, tudi če so bila odprta vrata.

Ford celo vgasne, par minut po zaklepu.

Tudi na mazdi se samo ugasne ... ampak ni bil to moj point

Napisano
pred 15 urami je NevLado napisal:

to je isto kot ljudje, ki pustijo kabinsko luč užgano čez noč

 

ni šans, da ti auto zjutrej užge, tut če je nov :)

pustil u mazdi kake 14dni nazaj notranjo razsvetljavo spredaj prižgano, zgleda sem ruknil gor ko sem eno škatlo ven stavil(ni led), avto zjutraj bp vžgal

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 7 urami je godlike napisal:

Ford, Alfa sta po 1h vgasnila, tudi če so bila odprta vrata.

Ford celo vgasne, par minut po zaklepu.

 

Slivki celo med vožnjo.... cel avto. 🙁

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je Tilen5 napisal:

pustil u mazdi kake 14dni nazaj notranjo razsvetljavo spredaj prižgano, zgleda sem ruknil gor ko sem eno škatlo ven stavil(ni led), avto zjutraj bp vžgal

ja, ker se sama ugasne po 10 ali 30 min (odvisno od nastavitev)

Napisano
pred 2 minutama je NevLado napisal:

ja, ker se sama ugasne po 10 ali 30 min (odvisno od nastavitev)

Zjutraj sem jo jaz ugasnil :)

 


image.jpeg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.