Skoči na vsebino

Formula 1


M-Fan

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 4,8k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

  • 2 tedna kasneje...

Tole ratuje cedalje bolj zanimivo...

 

Seveda mi je zal, da je skoraj gotova zmaga Vettla splavala po vodi in to ob zmagi Lewisa...

 

Mislim, da se Seb ornk tolce po glavi zaradi tistega napada na Bottasa, sploh ko je videl, da je le-ta odstopil.

 

Ampak kar se tice trcenja Max-Daniel... ne prenasam Maxa,ampak a sem edini, ki vidi vsaj deljeno krivdo,ce ne ze bolj na strani Riciarda? Max pa? ni toliko cikcakal , da bi to smelo presenetiti Daniela, Daniel pa tudi kot da se nebi mogel odlociti kje bi ?el mimo... in ce ju ?aka ovinek,je logicno,da bo treba zavirati in ni se mi zdelo, da je Max kaj provociral s kakim prezgodnjim zaviranjem...

 

Mislim, da so vsi trije na stopnickah lahko zelo zelo zadovoljni z razpletom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kakor jaz vem, ne sme? 2x spremeniti smer pri branjenju pozicije v coni zaviranja... torej kdo je potem tukaj kriv. Zapiral je pa notrnajo linijo, ?eprav je idealna zunanja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?asih so rekli, da ?ele Evropa poka?e prave vrednosti dirkalnikov.

 

Gremo srebrni! :)

 

Sem prav ?el gledat razliko v ?asih, saj sem na osnovi tvojga posta mislil, da je konkurenco oplaknil vsaj za sekundo. Razlika je pa v dobri desetinki, kar pomeni en malce narobe odpeljan ovinek.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem prav ?el gledat razliko v ?asih, saj sem na osnovi tvojga posta mislil, da je konkurenco oplaknil vsaj za sekundo. Razlika je pa v dobri desetinki, kar pomeni en malce narobe odpeljan ovinek.

Ker nisem jasnoviden, ?al nisem mogel vedeti kak?no bodo izidi kvalifikacij, je pa vsaj za oba 1.startna vrsta in bo tesna dirka, pa tudi pobesneli Max je nevaren zadaj :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdaj sem sel se jaz pogledat...1,7 sekunde med prvimi 10. Vse sem zvedel, zmaga rdecih ali srebrnih v normalnih pogojih.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimiva? Nisem gledal, samo kam to pelje? Zmagovalec ima skorajda pol minute fore, sesti ima krog zaostanka, dva med 10 pa dva kroga zaostanka, pa se SC je bil...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mercedes zajoka, Pirelli zamenja pnevmatike in pridemo spet nazaj na dolgo?asne dirke. Gume bi morale biti iste razli?ice do konca sezone, ne da ko nekomu ne gre Pirelli sko?i kot ku?a.

Zame je ta zmaga vredna = 0 :D

 

p.s.: Tudi jaz nisem gledal, ker sem to?no vedel kaj bo.

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.