Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni Mazda Mojstri,

 

NUJNO :) Izklopni ležaj mi pušča, zabava ni kaj :) Ker bo že vse razdrto bom seveda menjal komplet sklopke in tudi vztrajnik.

 

Se pogovarjam z g. Pelkom, a vem, da je pogosto zelo zaseden.

 

Imamo kakšno kvalitetno alternativo od Ljubljane do Jesenic kar se tiče mehanika in menjave sklopke, ki zahteva nekaj več ur zvijanja :)

 

Hvala za predloge v naprej.

 

Gregor M.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Tole sem moral rešiti urgentno in sem Mazdo odpelajl v BTC, delam čez cesto, vsaj priročno je. Žal se s Pelkotom nisva dobila preko telefona.

 

Strošek menjave in materiala (komplet sklopka, vztrajnik in potisni) je bil 930,00 EUR.

 

Ta vikend sem sam delal menjavo olja in opazil kar 2 neprivita vijaka. Precej divje. Prav tako se je okoli nosilva akumulatorja pojavil kabel, ki ga dosedaj tam ni bilo, na spodnji zašliti motorja pa so prav tako manjkali kar 3 vijaki. 

 

Sedaj mi je jasno zakaj avto ne naredi 500k km :) Mehaniki poskrbijo za to. 

20250509_182448.jpg

20250509_182602.jpg

  • Haha 1
  • Začuden 5
  • Žalosten 2
Napisano

O fak, pa sej niso diht. Napiši jim pritožbo, me zanima kako se bodo odzvali.

33112_1.png

Napisano

A zdaj tudi v BTCju?

 

Do zdaj sem samo za Interclass vedel, da so taki "strokovnjaki". Pa še Majesa imajo na Interclassu, da jih zagovarja s takimi pravljicami, da je prav žaljivo...

Napisano
pred 7 urami je Slivka napisal:

A zdaj tudi v BTCju?

 

Do zdaj sem samo za Interclass vedel, da so taki "strokovnjaki". Pa še Majesa imajo na Interclassu, da jih zagovarja s takimi pravljicami, da je prav žaljivo...

Ja, bo treba na Forda it v KP.... 😁🫣😉

Napisano

Da so pri Fordu taki strokovnjaki, ni nič novega, nisem si pa mislil, da gre Mazda tudi v to smer, ker do zdaj so pri Mazdi vedno ubrali neko svojo pot. Spomni se "downsizinga". Edino Mazda se ga ni šla, vsi drugi so pa sestavljali litrske trivaljnike s 75 kW... In tako naprej, kar koli so si v avtomobilizmu zamislili, vsi so šli v to smer ko čreda, edino Mazda je šla vedno svojo pot. Zdaj pa je očitno tudi Mazda popustila. Najprej so začeli s SUVi, zdaj s "strokovnjaki" na servisih, da moraš potem sam za njimi popravljati. Kaj bo naslednja reč?

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Napisano
pred 13 minutami je Slivka napisal:

Da so pri Fordu taki strokovnjaki, ni nič novega,

Pri vseh firmah.

 

Za to vozim Forda daleč na servis. Pri Hyundai-u sem pa že čez 2 servisa naredil križ.

Napisano

Torej je to dejansko praksa. Pa, da smo na jasnem jaz nisem avtomehanik, me pa veseli vse kar se tiče avtomobilov in v zadnjih letih tudi šraufanje :) Tako, da počasi širim znanje. V razširjeni žlahti imamo tudi odličnega Honda mehanika, ki upam, da si bo vzel kdaj časa in me še kaj naučil :)

 

Kar piše SLivka se strinjam. Človek težko dobi normalen avto ali pa klasičnega enoprostorca... Po Mazdi 5 bi si želel ostati na Mazdi a trenutno edini, ki pride v pošte je Mazda 6 karavan od celotne palete vozil. Jaz si zaposejm: Ko sam ja, ko sam jam da ti sudim :)

 

Kar se pa moje Mazda 5 tiče pa je cilj 500k km :) Največji sovražnik na tej poti pa bo verjetno rja.

Napisano (urejeno)
dne 11. 5. 2025 ob 23:40 je Slivka napisal:

A zdaj tudi v BTCju?

 

Do zdaj sem samo za Interclass vedel, da so taki "strokovnjaki". Pa še Majesa imajo na Interclassu, da jih zagovarja s takimi pravljicami, da je prav žaljivo...

Kako mislis sedaj? Jaz sem o BTCju pisal ze 10 let nazaj, ko je se vas bog in batina majes tam delal. Vedno sem dobil nekaj polomljeno, popraskano, manjkali so vijaki itd. Da ne govorim kako je bila notranjost umazana. Sploh strop k je na mazdi 6 GH bez barve so se jasno videli odtisi dlani.
Enkrat sem tja tudi peljal na vpoklic kjer so menjali sanke voznikovega sedeza. Vsi senzorji in kabli k so pod sedezom so tovarnisko u nulo speljani in fiksirani na sedez. Ko so menjali sanke niso niti enega kabla dali nazaj na svoje mesto in, ko si se premikal s sedezom si zapenjal v konektorje. Posledicno sm fasal lucko za airbag.
In potem mi majster pravi da imam se en vpoklic kjer morajo menjati sprozilec airbaga pri sovozniku in glede na to da mora komplet armaturko razkopat in odstraniti radio itd. sem mu samo prijazno rekel, da hvala lepa. Ker sprozilca sam nesmem zamenjati tega vpoklica tudi nisem opravil. Cirkus. Aja pa, ko sem prisel po avto sem ga dobil s cist praznim akumulatorjem in ga niti prizgati nisem mogel. Mi "vodja" pravi, da je akumulator tudi za zamenjat in da je svoh. Ko sem mu rekel, da je akumulator nov in da je bil en mesec nazaj zamenjan me je pa samo gledal. Valda 2-3 dni kar je bil avto pri njih so vrjetno "sraufal" cel cajt z odprtimi vrati in so notranje lucke skos gorele in je prislo do izpraznitve...

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Hja, @Scr3am, v našem BTjcu je notranjost skoraj bolj umazana kot zunanjost... Kaj češ, ni protokolarna limuzina, pa se umaže...

 

In naša Mazda 5 tudi ni bila dosti boljša. Pet otrok v enem avtu - ja, kaj lahko pričakuješ drugega, kot da so drobtine povsod, po drobtinah še voda polita in nato napackano, kjer je le možno (celo v zaponki varnostnega pasu), pa odtisi blatnih čeveljčkov, pa kaplje krvi (bratska ljubezen zna biti zelo krvava), ... ...

 

Zato nikoli nisem opazil, da bi bil kje odtis šmiraste dlani...

 

 

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano

Sploh ne razumem kako se lahko tako obnašajo in slabo delajo pa še vedno imajo stranke.....:whatever:  :nevem:

Napisano

Jah, star sloves.

 

Tudi v Bosni je VolksWagen še vedno pojem, ker jih spominja na "hrošče" in na Golfa II. serije - čeprav se pri današnjih že samo znak VW večkrat pokvari kot se je Golf II. ...

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Slivka napisal:

Hja, @Scr3am, v našem BTjcu je notranjost skoraj bolj umazana kot zunanjost... Kaj češ, ni protokolarna limuzina, pa se umaže...

 

In naša Mazda 5 tudi ni bila dosti boljša. Pet otrok v enem avtu - ja, kaj lahko pričakuješ drugega, kot da so drobtine povsod, po drobtinah še voda polita in nato napackano, kjer je le možno (celo v zaponki varnostnega pasu), pa odtisi blatnih čeveljčkov, pa kaplje krvi (bratska ljubezen zna biti zelo krvava), ... ...

 

Zato nikoli nisem opazil, da bi bil kje odtis šmiraste dlani...

 

 

Jah ljudje smo si razlicni. Tudi moja tamala zna lepo umazati notranjost, ampak ni to point. Point je da pripeljem avto na servis cist nazaj ga pa dobim umazanega, popraskanega pa po moznosti se s kaksnim vijakom viska. Cene imajo pa take, da mislis da bo mehanik iz same japonske prisel in ti popravil avto... koncni izdelek je pa nekako tako, kot da bi ti ga mujo pod kozolcem. Pa to ni bilo enkrat.

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 2 urama je Scr3am napisal:

Point je da pripeljem avto na servis cist nazaj ga pa dobim umazanega, popraskanega pa po moznosti se s kaksnim vijakom viska. Cene imajo pa take, da mislis da bo mehanik iz same japonske prisel in ti popravil avto... koncni izdelek je pa nekako tako, kot da bi ti ga mujo pod kozolcem. Pa to ni bilo enkrat.

 

Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo. :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 36 minutami je Boss napisal:

 

Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo. :nevem:

 

 

Enako izkusijo imam tudi sam... tudi sedaj na Interclassu je podobno ... Nikoli nisem nasel kaksnega orodja :) ... ali pa, da kaj ne bi bilo OK ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

 

Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo. :nevem:

 

Pred eno uro je Jest napisal:

 

 

Enako izkusijo imam tudi sam... tudi sedaj na Interclassu je podobno ... Nikoli nisem nasel kaksnega orodja :) ... ali pa, da kaj ne bi bilo OK ... 

Vedno se kaj najde. Pač kdo dela greši.

Veliko šteje odnos in reakcija, ko jim pokažeš ka so zaj....

 

Pri Fordu je bil odnos kot mora bit. Naročli, menjali, uredili.

 

Na Hyundai-u, pa pridi si po to miloščino, kaj smo ti 2x računali.

Napisano (urejeno)

Pa tole s temi ocenami na forumih je vedno sranje. Ponavadi vedno pridejo pisati izkušnje tisti, ki imajo slabe. Tako pač je. Že če kupuješ kakšen nov produkt, boš na forumih vedno našel tiste, ki iščejo rešitve za probleme in potem bereš samo sranje in se za nič ne odločiš. Edino prava je ocena zvezdic s kar veliko ocenami in ko je tam nekje nad 4, je že super. Nad 4,5 je pa odlično. Drugo je pa statistika. Mazda v Ljubljani ima kar visoko oceno in kar dosti podanih mnenj za velikost slovenskega trga. To mora nekaj povedati.

 

Kot sem že rekel, več ocenjujte, da se bomo drugi lažje odločali. 

 

image.png

 

nullimage.png

 

Popravljeno od Agerg
Napisano

4.5* pri 13 ocenah pri Selmarju ne pomeni nič. Jaz že hodim tja cca 20 let pa nisem niti enkrat podal te ocene. Če bi jih dajal bi imeli sedaj 5*....:nevem: ali pa tudi ne.... 😉

Napisano (urejeno)

Če je kdo kdaj delal s strankami ve, da je nemogoče 100% zadovoljiti vse.

 

V eni od mojih prejšnjih služb smo določenim nemogočim strankam rekli "pacienti". Ugotovili smo tudi, da polna luna vpliva na večje število takih pacientov. Morda ima samo slab dan, težave v zakonu, težave v službi, težave z zdravjem, ... karkoli, da je nezadovoljen s sabo in potem tudi z okolico, recimo Mazda servisom.

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Bini napisal:

4.5* pri 13 ocenah pri Selmarju ne pomeni nič. Jaz že hodim tja cca 20 let pa nisem niti enkrat podal te ocene. Če bi jih dajal bi imeli sedaj 5*....:nevem: ali pa tudi ne.... 😉

 

Se strinjam. Sem dal za primer. Pri Selmarju bi prav prišlo še ene 50 ocen, da bi bila slika bolj realna. Jaz sem zadovoljen. Drugače za oceno na Google Maps klikneš. Se mi zdi, da je še najbolj transparentno, če jih je dovolj. Pri malo ocenah so pa lahko sami domači. Tisto je za v koš. Sem pa opazil, da ponekod že odgovorijo za vsako oceno in vprašajo zakaj si dal 4 zvezdice, itd. To je tudi postopek, da v firmi ugotoviš zakaj je bila stranka nezadovoljna in kaj lahko popraviš. Je pa to pri nas še malo tuje. Po moje ni dovolj konkurence, pa malo je Balkan blizu.

Popravljeno od Agerg
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Če bi jih dajal bi imeli sedaj 5*....:nevem: ali pa tudi ne....

Če bi jaz dajal, potem že ne. 😒

Napisano
pred 48 minutami je Agerg napisal:

 

Se strinjam. Sem dal za primer. Pri Selmarju bi prav prišlo še ene 50 ocen, da bi bila slika bolj realna. Jaz sem zadovoljen. Drugače za oceno na Google Maps klikneš. Se mi zdi, da je še najbolj transparentno, če jih je dovolj. Pri malo ocenah so pa lahko sami domači. Tisto je za v koš. Sem pa opazil, da ponekod že odgovorijo za vsako oceno in vprašajo zakaj si dal 4 zvezdice, itd. To je tudi postopek, da v firmi ugotoviš zakaj je bila stranka nezadovoljna in kaj lahko popraviš. Je pa to pri nas še malo tuje. Po moje ni dovolj konkurence, pa malo je Balkan blizu.

Vem kje se dajo te ocene, ponavadi gostilne ocenim servis pa ne, ker se ne spomnim. Mi pa Mazda pošlje anketo po končanem servisu in jo vedno spomnim..... 😉

Napisano

Ja, samo drugi tistega ne vidimo. Kako jih pa Japonci za ušesa navijejo, pa tudi ne vem.

Napisano

Vidiš, za Interclass bi jim tudi jaz moral dat zvezdice, saj so mi poleg nezatisnjenih vijakov in narobe sestavljenih zavor poleg dali tudi orodje...

 

 

Ampak mislim, da sem v napačni temi za "pohvale" serviserja...

  • Všeč 1
  • Haha 4

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Grem datv Chat GPT tole in naj mi skrajša na 5 besed  
    • In kdo je Slovensko zemljo okupiral?   Spet se ne razumeva. Ker... Pred tridesetimi leti smo postali samostojni. Nismo spadali pod nikogar. In potem smo kos po kos sami prodali svojo "zemljo": Elan, Fructal, Laško, Gorenje, Lek, Mercator, Slovenska industrija jekla, ... ... ... Nihče ni tega okupiral, mi sami smo to dali tujcem - za nekaj denarja. Torej, kdor zdaj sodeluje s tujci, ni kolaborant, saj ti tujci niso okupatorji... Če smo pa mi ravnali butasto in najboljše konje prodali iz hleva za kos kruha, pa niso oni krivi...   Mogoče je pa problem, de sm kmet an s hribu doma pei te ne glih razumem...
    • Saj ne, da bi se mi dalo, še manj da imam čas, ampak naj ti bo, si utržem malo časa pa ti odgovorim.   Torej, kot prvo, ti si res pravi komunist. ker pri komunistih je veljalo: če nisi za nas, si proti nam. In tako sem zdaj dobil še domobrančke - sploh nisem vedel, da so moji. Zanimivo, kaj vse doleti človeka: pa so me imeli za pravoslavca, na tem forumu mislim da me je nekdo označil za ortodoksnega kristjana, bil sem že Janšev vernik, celo Mormon, zdaj sem dobil še domobrance. Samo še blond črnc nisem bil...   Gremo dalje. Ko že omenjaš kvizlinge: Jonsson Quisling je poskušal preprečiti, da bi vodilna mesta v norveški politiki zasedli Nemci. Kakšen način je izbral? Tak, kot se mu je zdel najprimernejši. Ja, po bitki so vsi generali in zdaj ga vsi obsojajo... Njegova vlada je trajala le 5 dni, saj ni bila deležna podpore ne s strani Norvežanov ne s strani Nemcev. Kasneje je bil predsednik vlade kraljevine Norveške. Zaradi sodelovanja z Nemci je njegov priimek postal sinonim za visokega političnega izdajalca (kvizling). Nisem vedel, da smo v Sloveniji med drugo svetovno vojno imeli toliko visokih političnih izdajalcev. Mislim, tudi tvoj ded bi si "umazal roke s krvjo visokega političnega izdajalca", če tega izdajalca ne bi krogla srečala že prej...   Običajno ti gre matematika dobro. Se niti ne čudim, kar poznam ljudi s tvojim poklicem, so vsi dobri v matematiki. Ampak matematika ti gre samo, dokler se kdo ne dotakne tvojih komunistov. Kajti tvoji komunisti so pobili okoli 24.000 ljudi - navadnih izdajalcev in kvizlingov. Vojna se je v Sloveniji začela 6.4.1941 in se je končala 8.5.1945, ko vrhovni poveljnik nemških oboroženih sil general Alfred Jodl na sedežu vrhovnega poveljstva zavezniških ekspedicijskih sil v Reimsu podpiše brezpogojno kapitulacijo nacistične Nemčije, s katerimi prizna brezpogojno predajo vseh nemških sil in pove: »Vse sile pod nemškim poveljstvom v Srednji Evropi morajo prenehati z aktivnim delovanjem do 23:01 ure 8. maja 1945«. - razen zate, @Boss in tvoje komuniste, ki ste malo za časom in se je vojna končala 9.5.1945... Torej je vojna trajala 1493 dni. Če torej 24.000 izdajalcev razdelimo na 1493 dni, dobimo 16 izdajalcev na dan - vsak dan, tudi sobote, nedelje in praznike. Kaj so Nemci imeli poseben urad za sprejem izdajalcev, da so jih lahko sprejeli toliko? Ali pa so tvoji komunisti streljali kar vsepovprek in vsi so bili označeni kot izdajalci? Prej sem že omenil napad Nemcev v Cerknem. Za ta dogodek so tvoji komunisti obtožili okoli 20 "izdajalcev" in jih 15 dejansko res aretirali in pobili - nekaj jih niso dobili takoj in so ti "izdajalci" pobegnili v Italijo in naprej. Pa še to: ko je neka ženska javno podvomila v krivdo svoje hčere in zahtevala, da ji pokažejo dokaze, so bili vsi tiho. Kasneje je ta ženska javno povedala, da je k njej prišel eden od tvojih komunistov in ji razložil, da če ne bo tiho, da bo lahko osebno vprašala svojo hčerko o krivdi. Kmalu po tem je ženska izginila neznano kam. In nihče ni upal javno vprašat, kam je izginila...   Zdaj pa malo zgodovine. Od 6.4.1941 pa do 22.6.1941, pred nemškim napadom na SZ, še ni bilo slovenskega partizanstva, bili pa so aktivni tvoji komunisti v tem obdobju veliki prijatelji, zavezniki Hitlerja, ki je septembra 1939 skupaj s Sovjeti zasedel Poljsko. Navdušenje KPS nad Hitlerjem se je izkazalo v organiziranju množične manifestacije: našuntali so kmete, ki so v Trebnjem in na pohodu proti nemški meji manifestirali za priključitev tega dela Slovenije k nemškemu Rajhu - še dobro, da se je zgodovina nato odvila, kot se je, ker če bi tvoji komunisti uspeli, bi zdaj šprehali, ne pa govorili... V tem obdobju prijateljstva z nacisti je KPJ zagovarjala kolaboracijo na celi črti. Tito je 5. maja 1941 v glasilu KPJ pozval komuniste, naj čimbolj stopajo v nemške službe. Kasnejši prvaki OF in KPJ, odvetniki dr. Aleš Stanovnik, dr. J. Pokorn in dr. J. Vilfan so v tem obdobju delali v Šetvidu pri Gestapo. Kasnejši notranji minister SFRJ Stane Dolanc in edini slovenski admiral v SFRJ Stanislav Brovet sta v Avstriji prostovoljno vstopila in bila dolgoletna člana Hitlerjugend, Brovet kar do januarja 1945.   Konec aprila je KPS ustanovila PIF, Protiimperialistično fronto, ki je kritizirala angleški, francoski in ameriški imperializem, ne pa nemškega in fašističnega. O kakem boju za osvoboditev Slovenije ni bilo govora. RS slavi 27. april 1941 kot Dan upora. To je zgodovinska laž z izgovorom, da je PIF bila predhodnica OF. Obe organizaciji sta v namenih in ciljih diametralno nasprotni. PIF – Protiimperialistična fronta je imela za cilj in nalogo kritizirati svetovne imperializme: ker so v tistem času tvoji komunisti prijateljevali z Nemčijo, so napadali samo zahodne, predvsem Anglijo. O kakšni osvoboditvi Slovenije ali Jugoslavije ni bilo niti besede. Po drugi strani je bil izključni namen OF pomoč napadenim Sovjetom in posredno, postransko osvoboditev Slovenije, Jugoslavije. Tako delovanje PIF kot OF je sledilo direktivam Kominterne. Toda Kominterna komunistom ni dala navodila, naj PIF samo spremenijo v OF. To so si komunisti izmislili v propagandne namene, kar pojasnjuje tudi zadrego z »dnevom OF«, ki so ga v komunistični Sloveniji v nekaterih obdobjih praznovali, v drugih pa spet ne. Če je torej PIF bila usmerjena proti Angliji in Franciji, se je vse spremenilo na sam dan napada Hitlerjeve Nemčije na Sovjetsko zvezo dne 22.6.1941. Sledeč povelju Kominterne je KPS še isti dan ustanovila povsem komunistično OF in prvi redki komunisti, imenovani partizani, so odšli v gozdove v ilegalo. Naslednjih 8 mesecev je bilo v Sloveniji sorazmerno mirno. Partizani so ubili enega nemškega vojaka slovenskega rodu, ki se je vračal z dopusta, izpeljali so nesmiselni diverzijski napad na nemške civiliste na Rašici nad Ljubljano in poskušali izpeljati stavko na Jesenicah. Ta »zimska revolucija«, kot jo imenujejo, je potekala tako, da so se delavci iz Jesenic zbrali na železniških postajah, kot so Bled in druge, kakor so se ponavadi, da bi se z vlakom odpeljali na delo. Toda med »revolucijo« niso stopili na vlak. Poskus stavke se je klavrno končal, potem ko so delavci nekaj dni čakali na železniških postajah od Bohinja do Jesenic.   Resno aktivnost je pokazala VOS – Varnostna obveščevalna služba, tajna komunistična politična policija. Člani so bili označeni kot partizani. Ta organizacija je izvedla prvo akcijo jeseni 1941: napadli in ranili so 3 slovenske orožnike v ljubljanski pokrajini. Stvari so postale bolj resne ko je VOS začela množično ubijati rojake civiliste. Šlo je za vplivne Slovence, ki bi mogli biti nasprotniki bodoči revoluciji. So se pa partizani (sam Boris Kidrič) že od februarja 1942 na Bledu sestajali s šefom Gestapa Rozzumeckim (sicer Čeh; Ivan Maček Matija ga v svojih spominih omenja kot Rosumeck). Rezultat: partizani so se odpovedali vsaki resni akciji proti okupatorju, predvsem so pustili pri miru glavne železniške proge in ceste. Nadaljevali so zaradi videza NOB z malimi, vojaško nepomembnimi akcijami. Partizani so poskrbeli celo za krivce teh nepomembnih akcij, te so ovadili Gestapu. Praviloma so bili ovadeni narodno zavedni Slovenci in hkrati nekomunisti. V najkrajšem času so gestapovske postojanke na Gorenjskem in Štajerskem sklepale cel kup lokalnih sporazumov s partizani. Gestapo je sprejel, da aretirane partizane, predvsem komuniste, izpusti iz svojih zaporov. Partizani so imeli prosto pot in delovanje na območju, ki je bilo primerno oddaljeno od prometnih povezav, večjih krajev in mest. Kot posebno uslugo Kidriču je Gestapo poslal v Ljubljano k Italijanom svoje agente, katerim so Italijani predali zaprto Zdenko Kidrič in Prežihovega Voranca. Ta dva so gestapovci prepeljali na Gorenjsko. Zdenko Kidrič so pustili na svobodo in Prežihovega Voranca so zaprli v taborišče, ki je bilo bivališče zadržanih sovjetskih diplomatov. Ta množična kolaboracija tvojih komunistov z nemškimi nacisti na Gorenjskem in Štajerskem je trajala bolj ali manj do konca vojne.   Za ostalo Slovenijo ne vem veliko, lahko pa malo bolj podrobno za Primorsko. Torej, vsa primorska je bila pod italijansko oblastjo do septembra 1943. Italijanom se je z vojsko in še bolj s fašistično milico posrečilo blokirati razvoj partizanstva. Zato v tem delu ni bilo vse do septembra 1943 kaj dosti partizanov. Prvi meseci po propadu Italije so bili na Primorskem usodni. Revolucija pod vodstvom tvojih komunistov je uvedla prisilno mobilizacijo, s katero so nabrali več kot 5000 novih partizanov. Večina teh je bila vojaško neizkušenih. Iz nepojmljivih razlogov se je partizanski general Lado Ambrožič Novljan, odločil za odprt, frontalen boj proti Nemcem tako na Goriškem, pred samo Gorico, kakor tudi v slovenski Istri. Nemci so bili maloštevilni in so čakali na tanke. Ko so jih dobili, so udarili. Rezultat pomeni največjo tragedijo za primorsko. Padlo je 3000 Slovencev, 1000 je bilo ujetih in odpeljanih v Nemčijo. Ta tragična bitka je tako rekoč edina velika NOB akcija. Zakaj ta provokacija, samomor? Verjetno bo držalo, da so tvoji komunisti teh 3000 fantov namenoma žrtvovali, fantje niso bili komunisti, živi in oboroženi bi bili verjetno preveliko tveganje za uspeh revolucije. Podobno je bilo s Pohorskim bataljonom: tega je revolucija žrtvovala, ker je KPS domnevala, da to niso pravi, iskreni komunisti. Še med tragiko na goriški fronti so partizani v gornji soški in kanalski dolini že sklenili premirje, ki je nacistom jamčilo varnost cestne in železniške povezave na liniji Beljak-Tržič-Videm. Po tej transportni liniji je šlo do 90 % vojaškega transporta iz Avstrije (takrat Nemčije) v Italijo. Železniška proga med Pontebbo in Vidmom je ekstremno ranljiva, ena sama bomba bi napravila dolgotrajno ogromno škodo. Dejansko so to lahko rušljivo progo zavezniki z avioni rušili šele od jeseni 1944 dalje.   Torej, nedovoljena, izdajalska kolaboracija tvojih komunistov z italijanskim in predvsem nemškim okupatorjem je bila tako intenzivna, da dokazuje, da jim sploh ni bilo do boja zoper okupatorja. Potrjuje pa obstoj komunistične revolucije. Zgodovino, ki so jo tvoji komunisti poveličevali v umetno ustvarjenem binomu mitološkega boja med dobrim in zlim – v okviru epohalnega partizanskega »NOB« in negativne izmišljene domobranske kolaboracije – bo treba napisati na novo, od začetka, na podlagi arhivskih dokumentov in dogodkov, ki so resnično tkali zgodovino. Tudi tistih zamolčanih...   In pri 24ur so lepo zapisali: "Kakor da žrtve, ki so padle na 'nepravi strani', ne smejo imeti mesta za dostojen pokop." To zdaj počnejo tvoji komunisti. Kajti po celi Evropi so pobite pokopali in jim postavili nagrobnik že pred 80timi leti, si prišli na čisto, kdo je bil kdo in kaj je delal, si odpustili, kar se je dalo in živijo naprej. Edino pri nas so glede tega dvojna merila: če so padli na "pravi strani", se še 80 let kasneje vsako leto opravi "žalna komemoracija", kamor pride vsaj kakšen bivši predsednik, če ne tudi kakšen aktualni član vlade, če pa so padli na "nepravi strani", se jih pa ne sme niti omeniti, ker je to že brskanje po starih kosteh in dajmo se raje ukvarjat s prihodnostjo...    In veš, @Boss, vesel sem, da ti in tvoji komunisti nimate več take moči, kot ste jo imeli do pred tremi desetletji - da se mi ni treba bati, v katero brezno me boste pospravili zaradi tega zapisa...   Za konec samo še to: marsikaj razumem. Vprašanje je, koliko si ti pripravljen razumeti?
    • Komi čakam da use omejio, kazen na smrdljive dizle. ICE skenslat pa omejit EV na 130konjčku.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.