Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Jaz sem menjal na približno 74.000 prevoženih kilometrov. Uradno :) Se pravi prva polovička :)

in s tem si mu podaljšal življenjsko dobo, sebi pa prihranil kar nekaj €€ ob morebitnim težavam ob nemenjavi.

Jaz bom enkrat nardil tečaj za avtomatske menjalnike, samo za člane tukaj na forumu, da vidite zakaj je potrebno menjat olje pa kako to zgleda znotraj pred tem pa seveda teorija da boste sploh vedeli kaj gledate.

Upam da bo od takrat naprej mir s tem prepovedanim menjavanjem olja :) 

  • Všeč 5
  • Haha 1
Napisano
Pravkar je SeekK napisal:

Komu pa dat menjat?

Pogačnik v Lescah, avtoklinika mb, al pa zrihtaj kanal, material, malico pa me pokliči.

  • Všeč 5
  • Ljubim 1
  • Hvala 2
Napisano

Men je kar moj mehanik. In sicer sem menjal olje in filter pri 150k. Mal več ksno ampak jebiga

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
22 minutes ago, NevLado said:

Na pooblaščencu?

Jes, še v BTCju, Jure je to speljal kakor se zagre. Vsaj tako se je govorilo , no pa saj on je v redu.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Jes, še v BTCju, Jure je to speljal kakor se zagre. Vsaj tako se je govorilo , no pa saj on je v redu.

A Jure je še vedno v BTC?

Napisano
pred 1 uro je scania napisal:

Olje v avtomatskih menjalnikih se menja, ni debata nobena usedlina, noben harry poter notri in nic. Dajmo enkrat nehat s temi norijami. Olje se menja in konec. Vsak proizvajalec menjalnikov predpise menjavo. A olje s friteze tudi celo zivljenje uporabljate enako? 

Malo kmecke pameti, olje se iztroši in posledično se poveča obraba, zato SE OLJE MENJA. Ko se menja se da tocno doloceno olje not in pa menja se po proceduri zato jaz mazda servisu nebi nikoli dal menjat olja v avtomatskem menjalniku, ker niso solani ker po njihovo se nerabi, saj bo menjalnik garancijsko dobo ziher zdrzal. Ce pa menjas na spol in s kar nekim oljem in filtrom pa znajo bit tezave.

Vedno me dvigne to pametovanje da se olje ne menja v avtomatskem menjalniku, dajte malo razmisljat no madona.

V tem glupem članku ki ga lahko piše vsak ki ima 5min časa pa še menjalnika videl ni piše da se menjuje kot celotna komponenta ma ne me j.... nedolgo nazaj sem vam pokazal da nikoli ni v okvari celoten menjalnik NIKOLI. pokazal sem vam da je pri dsg pocil samo zeger ki drzi sklopke zato ni sklopka prijela saj je lamele porinilo iz lezisca. Pri aisinu od volvota sem vam pokazal da je odtrgalo samo pogon na crpalki  torej dva zoba, lastnica je menjala cel menjalnok,crpalkapa pride 200€, pri bmw zf ki ni imel vzvratne prestave je zribalo oring in ni tesnilo, posledicno je olje teklo iz bata, zakaj? Ker se olje ni menjavalo. Se kak primer????

Zdaj pa nehajte s temi nebulozami, olje se menja in nikoli ni cel menjalnik za obnovit. A ce ti gre semering na glavni gredi tudi motor menjas?

 

@scania, na koliko prevoženih km bi ga ti menjal, če bi imel G194 AT?

Napisano

Kdor ima rad svoj avtomat v avtu mu bo tistih par litrov olja privoščil vsake par let.

Imaš pa res nekatere, ki še verjamejo da so olja "long life". 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 4 minutami je scania napisal:

Na vsakih 60000km

 

OK, to pomeni, da ga je fino zamenjat med 120-180.000 km. 🙂 😄

 

Tale možakar ga je zamenjal pri 270.000 km in to brez kanala. :)

 

 

Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

 

OK, to pomeni, da ga je fino zamenjat med 120-180.000 km. 🙂 😄

 

Tale možakar ga je zamenjal pri 270.000 km in to brez kanala. :)

 

 

Realno tam okoli 100000 do 120000. 

Če bi jaz imel novo g194 avtomatik bi pa na 60000km ampak pri meni je saj ves....

Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je scania napisal:

Realno tam okoli 100000 do 120000. 

Če bi jaz imel novo g194 avtomatik bi pa na 60000km ampak pri meni je saj ves....

Saj zato... sem vedel, da boš razumel, tudi nekaj heca. :) 

 

Kaj pa pri tvojem ročnem menjalniku, si ga že menjal ... na koliko?

 

¨

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 12 minutami je Janez007 napisal:

Saj zato... sem vedel, da boš razumel, tudi nekaj heca. :) 

 

Kaj pa pri tvojem ročnem menjalniku, si ga že menjal ... na koliko?

 

¨

Že dvakrat, sedaj bo tretjič :) 

Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je scania napisal:

Že dvakrat, sedaj bo tretjič :) 

In kakšno je bilo olje? Če priporočaš menjavo pri AT pri 100-120.000 km, kaj pa pri MT in katero olje konkretno(vem da si že omenjal....)?

 

V tem videu sem dobil kar nekaj odgovorov.

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

In kakšno je bilo olje? Če priporočaš menjavo pri AT pri 100-120.000 km, kaj pa pri MT?

 

V tem videu sem dobil kar nekaj odgovorov.

 

 

Pri ročnem bi dal tak normalen interval na 100000km

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)
pred 38 minutami je Janez007 napisal:

In kakšno je bilo olje? Če priporočaš menjavo pri AT pri 100-120.000 km, kaj pa pri MT in katero olje konkretno(vem da si že omenjal....)?

 

V tem videu sem dobil kar nekaj odgovorov.

 

 

Oba s scanio imava v menjalniku Redline mtl 75w80 gl4. Res super olje, zelo pomaga pri gladkem prestavljanju tudi, ko je olje še mrzlo. 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Hvala 1

 

 

Napisano

@scania a praviš, da je bolje, da midva sama menjamo olje v menjalniku sedaj na 120000 kot da ga peljem v MB na servis?

 

prvo menjavo na 60000 so mi delali tam.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Pred eno uro je mazdaman napisal:

@scania a praviš, da je bolje, da midva sama menjamo olje v menjalniku sedaj na 120000 kot da ga peljem v MB na servis?

 

prvo menjavo na 60000 so mi delali tam.

 

Kakor želiš :), zdaj če so na 60000km naredili pa še avto zdaj gre pol so ok nardili :) :) . Drugače pa koliko te jaz poznam, si ti to narediš z levo roko pa brez ene oke ;);) to je šala mala za tebe :) 

Napisano (urejeno)

Enkrat bi res lahko naredili eno kratko izobraževanje o avtomatskih menjalnikih, teorija, pa malo aisina 8speed pogledamo (je zelo podoben mazdinemu 6speedu). Združimo prijetno s koristnim :) 

Popravljeno od scania
Napisano
On 2/3/2023 at 2:04 PM, NevLado said:

Kaj pa je bilo z menjalnikom?

 

Si olje kaj menjaval pred 185k?

 

ker sem strojnik tudi po duši, sem prepričan da tako dolgi servisni intervali, kot jih predpisujejo proizvajalci, niso logični, sem pač dal menjat olje v menjalniku malo po tem ko sem avto kupil.

serviser je potrdil, da je bilo olje prežgano, ampak še vedno precej gosto... 

 

potem pa po cca 5.000 kilometrih se je iz menjalnika začelo slišati čudno cviljenje... avto smo dali na dvigalo in ga pognali, zvok je bil definitivno iz menjalnika, slišalo se je kot ležaj, torej smo se dogovorili z mojstrom za menjalnike, ta je nabavil robo (ki se je čakala skoraj 5 tednov), razdrtje je pokazalo obrabljen "wandler" torej pretvornik navora in pa zanič ležaje na 2. in 3. prestavi.

 

ker avto ostaja pri meni še vsaj 2 leti, smo ga porihtali, in zdaj spet menja kot se šika :) pa tudi zvokov ni ;) 

  • Všeč 5
  • Začuden 1

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano (urejeno)
pred 33 minutami je KAALman napisal:

 

ker sem strojnik tudi po duši, sem prepričan da tako dolgi servisni intervali, kot jih predpisujejo proizvajalci, niso logični, sem pač dal menjat olje v menjalniku malo po tem ko sem avto kupil.

serviser je potrdil, da je bilo olje prežgano, ampak še vedno precej gosto... 

 

potem pa po cca 5.000 kilometrih se je iz menjalnika začelo slišati čudno cviljenje... avto smo dali na dvigalo in ga pognali, zvok je bil definitivno iz menjalnika, slišalo se je kot ležaj, torej smo se dogovorili z mojstrom za menjalnike, ta je nabavil robo (ki se je čakala skoraj 5 tednov), razdrtje je pokazalo obrabljen "wandler" torej pretvornik navora in pa zanič ležaje na 2. in 3. prestavi.

 

ker avto ostaja pri meni še vsaj 2 leti, smo ga porihtali, in zdaj spet menja kot se šika :) pa tudi zvokov ni ;) 

Tukaj se mi zastavi več vprašanj.

Si 100%, da je imel avto samo 170.000km? Kateri letnik?

Je menjava olja povzročila poškodbe? Načeloma ne bi smela, glede na to, kar sem videl v videu, ampak naj bi mazanje nekoliko izboljšala???

Popravljeno od Janez007
Napisano

Olje je bilo prežgano zaradi wandlerja, ob hitrejši reakciji bi lahko samo wandler obnovil. Največ toplote se ustvari v wandlerju. Glede ležajev za prestave??? To ne obstaja, notri so sklopke in zavore in kombinacija teh vklopi prestavo, ni samo ena sklopka ali zavora za eno predtavo. Lezajev kot jih poznamo not ni, ampak so igličasti ležaji samo med stikom dveh gredi ali posamezniga dela planetnega gonila. 

Kje si pa obnavljal menjalnik? 

So tudi takšni primerki ki prodajajo zgodbice samo da kasirajo.

Pa se aisin se pri pregretem olju vstavi, vrze v zasilni program poveca obrate v nevtralu da olje hitreje krozi in ga ohladi. Ce mene vprasas je to bila tezava ze pred prodajo in so morali res grdo delat z avtom. Kako so pa menjali olje po tim ekart metodi ali samo s karterja?

  • Všeč 2
  • Začuden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.