Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 23 urami je Alex napisal:

Oba s scanio imava v menjalniku Redline mtl 75w80 gl4. Res super olje, zelo pomaga pri gladkem prestavljanju tudi, ko je olje še mrzlo. 

Kje pa sta ga nabavila?

Napisano
pred 11 minutami je Janez007 napisal:

Kje pa sta ga nabavila?

Meni ga je scania dostavil takrat. 😊

 

 

 

Napisano
pred 6 minutami je Alex napisal:

Meni ga je scania dostavil takrat. 😊

Alex hvala. Na spletu nič pametnega ne najdem ... Torej @scania, kje se to nabavi? Če prav berem, gre v menjalnik 1,7 litra, za 2 Mazdi bo 4 litre dovolj. :) 

 

image.png

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Alex hvala. Na spletu nič pametnega ne najdem ... Torej @scania, kje se to nabavi? Če prav berem, gre v menjalnik 1,7 litra, za 2 Mazdi bo 4 litre dovolj. :) 

 

image.png

Jaz naročam tukaj

AIRNSHOX.COM

MTL 75W80 GL-4 GEAR OLJE RL50204, RL50209 1-Quart je 0.9463 L

ampak ker ga ni na zalogi traja okoli 1mesec da dobijo in pošljejo naprej.

Janez če ti ni nujno počakaj da dobim, nazadnje so me klicali da so dobili samo veliko piksno in mi je ostalo tako da če se zgodba ponovi ti dam razliko za sindikalno ceno.

Popravljeno od scania
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)
pred 40 minutami je scania napisal:

Jaz naročam tukaj

AIRNSHOX.COM

MTL 75W80 GL-4 GEAR OLJE RL50204, RL50209 1-Quart je 0.9463 L

ampak ker ga ni na zalogi traja okoli 1mesec da dobijo in pošljejo naprej.

Janez če ti ni nujno počakaj da dobim, nazadnje so me klicali da so dobili samo veliko piksno in mi je ostalo tako da če se zgodba ponovi ti dam razliko za sindikalno ceno.

Scania hvala za link in ponudbo. Smo na zvezi. Se ne mudi, na avtih nimam še niti 80.000 km. Ker ga tolk hvalite, ga bom dal zamenjat v obeh Mazdah. Se pa 6-ka po moji oceni prestavlja slabše kot 3-ka, pri kateri mi je že sedaj super. :)

 

Je poleg olja potreben še kakšen material, kakšna podložka?

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Scania hvala za link in ponudbo. Smo na zvezi. Se ne mudi, na avtih nimam še niti 80.000 km. Ker ga tolk hvalite, ga bom dal zamenjat v obeh Mazdah. Se pa 6-ka po moji oceni prestavlja slabše kot 3-ka, pri kateri mi je že sedaj super. :)

 

 

Tudi pri moji 6-ki ni menjalnik tako dober kot pri cx30. Pri cx30 je res menjavanje tekoče in mehko kot puter. 👍

Je pa po menjavi olja v 6-ki tudi tam veliko bolj tekoče. Definitivno se splača menjava. 

 

 

Napisano
pred 38 minutami je Janez007 napisal:

Scania hvala za link in ponudbo. Smo na zvezi. Se ne mudi, na avtih nimam še niti 80.000 km. Ker ga tolk hvalite, ga bom dal zamenjat v obeh Mazdah. Se pa 6-ka po moji oceni prestavlja slabše kot 3-ka, pri kateri mi je že sedaj super. :)

 

Je poleg olja potreben še kakšen material, kakšna podložka?

 

Ok, rabis se dve alu podložki notranji premer 18 zunanji 24.

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je scania napisal:

Ok, rabis se dve alu podložki notranji premer 18 zunanji 24.

Kje pa se kupuje podložke, ... v trgovinah z avtodeli ali Bauhausih?

 

1 minuto kasneje: sem že našel: :) 

WWW.EUROGARDEN.EU

Tesnilna podložka aluminij, debelina 1,5mm, različnih dimenzije. Cena za 1 kos. 6x10, 6x12, 8x12, 10x16, 12x18, 13x19, 14x20, ...

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 12 minutami je Janez007 napisal:

Kje pa se kupuje podložke, ... v trgovinah z avtodeli ali Bauhausih?

 

1 minuto kasneje: sem že našel: :) 

WWW.EUROGARDEN.EU

Tesnilna podložka aluminij, debelina 1,5mm, različnih dimenzije. Cena za 1 kos. 6x10, 6x12, 8x12, 10x16, 12x18, 13x19, 14x20, ...

 

Na uradnem servisu? 

 

 

Napisano

CX-5 so pa vecino cene se vedno take, kot pred pol leta… mobile.de

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ni lahko prodati suv-a bencinarja z 2,5l motorjem za 25K€ pomoje...

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Za avte nimam informacij, za nepremičnine v Sloveniji jih imam. In Alex ima prav, kar se tiče prodaj nepremičnin na njegovem koncu.

 

Je tako, da prodajalci do konca držijo cene, prodaja pada, dokler prodajalci ne ugotovijo, da ne bo šlo. Potem pa je samo vprašanje, do kolk bo treba spustit, da bodo kupci zagrabili. 

 

Tole šestko 2017 z zamenjano mašino prodajajo že najmanj pol leta, pred mesecem so za 1k spustili ceno, pa jo bo treba še za kakšnih 5-7k, če mene vprašate. :)

https://www.mazda-si.net/topic/13905-zanimivi-oglasi/?do=findComment&comment=489795

 

image.png

image.png

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18076740&display=Mazda Mazda6

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 12 minutami je Janez007 napisal:

Za avte nimam informacij, za nepremičnine v Sloveniji jih imam. In Alex ima prav, kar se tiče prodaj nepremičnin na njegovem koncu.

 

Je tako, da prodajalci do konca držijo cene, prodaja pada, dokler prodajalci ne ugotovijo, da ne bo šlo. Potem pa je samo vprašanje, do kolk bo treba spustit, da bodo kupci zagrabili. 

 

Tole šestko 2017 z zamenjano mašino prodajajo že najmanj pol leta, pred mesecem so za 1k spustili ceno, pa jo bo treba še za kakšnih 5-7k, če mene vprašate. :)

 

https://www.mazda-si.net/topic/13905-zanimivi-oglasi/?do=findComment&comment=489795

 

image.png

image.png

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18076740&display=Mazda Mazda6

 

 

Normalno, da se ne proda...ko je pa rdeča in diesel...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

No, jaz imam točno tako. In tudi vlečno kljuko, ker so bili taki paketi.

 

Sepravi 18 tisoč, pa 2 jurčka da jo domov spraviš in registriraš, pa si na 20k

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

 pa 2 jurčka da jo domov spraviš in registriraš

Jaz ne vem, od kje vam take številke?

 

A to so vas tile, ki avtomobile uvažali, nahecali, da je treba dati dva jurja, da pride v Slovenijo?

 

DMV je za tak avto manj kot 200€, homologacija 96€, ostalo pa odvisno od tega, kako ga boš dol spravil - ga greš iskat s prikolico, komu plačaš, da ga pripelje, ali pa ga sam pripelješ z začasnimi tablicami.

 

V tem konkretnem primeru lahko v Dusseldorf tudi letiš iz Benetk ali Graza (direkt) ali pa greš z vlakom.

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Jaz ne vem, od kje vam take številke?

 

A to so vas tile, ki avtomobile uvažali, nahecali, da je treba dati dva jurja, da pride v Slovenijo?

 

DMV je za tak avto manj kot 200€, homologacija 96€, ostalo pa odvisno od tega, kako ga boš dol spravil - ga greš iskat s prikolico, komu plačaš, da ga pripelje, ali pa ga sam pripelješ z začasnimi tablicami.

 

V tem konkretnem primeru lahko v Dusseldorf tudi letiš iz Benetk ali Graza (direkt) ali pa greš z vlakom.

Da vložim DMV moram sprocesirat vse papirje - da grem homologirat morm sprocesirat vse papirje - da ga grem iskat morm naročit transport al se pa zapelat gor...vse to košta. Mogoče ne 2 jurja, je pa jurja ziher. :)

Napisano
pred 2 urama je FuManchu napisal:

Nič ni zastonj.

Drži in nihče ne sili, da se lotiš takega projekta.

33112_1.png

Napisano
pred 11 urami je NevLado napisal:

Da vložim DMV moram sprocesirat vse papirje - da grem homologirat morm sprocesirat vse papirje - da ga grem iskat morm naročit transport al se pa zapelat gor...vse to košta. Mogoče ne 2 jurja, je pa jurja ziher. :)

Kaj pa je za "sprocesirati papirje"?

 

Ko pride avto (ali ti z njim) v Slovenijo, greš na AMZS in rečeš "avto bi homologiral" ter jim daš vse papirje na mizo. Odvisno od tega, kako zgodaj si šel to delat, lahko dobiš sken homologacije po e-pošti še isti ali naslednji dan (original v vsakem primeru dobiš po pošti). Nato v eDavkih poklikaš par okenc v obrazcu za odmero DMV in počakaš e-pošto z odločbo s FURS-a, kjer ti piše, koliko cekinov in kam jih nakažeš.

 

Potem pa že lahko skočiš po tablice.

 

Pri vsej stvari je logistika - v primeru "ti po avto" - še najzahtevnejša stvar, če ti izleti v tujino ne dišijo. V tem primeru daš kakega stotaka več človeku, ki se ukvarja s prevozi in ti ga dostavi ali pred tvoja vrata ali na parking od AMZS (kar je bolj priporočljivo).

 

PS: AMZS v tem zapisu seveda lahko zamenjate s katerokoli organizacijo, ki v Republiki Sloveniji opravlja dejavnost homologacije motornih vozil, da me ne bo kdo obtožil reklame.

Napisano

In se vmes se kaksen mesec vozis s preskusnimi tablicami ali ti avto stoji, ker odmera DMV traja in traja in traja ... :D Edino, ce to pocnes veckrat in imas kaksne "veze", da mogoce malo pospesijo in tako dobis par dni prej :) ... Sicer sam tega se nisem pocel, so pa to poceli ze kolegi ali znanci... Birokracije je cel kup... no pa saj sam vidis, kako je, ko avto pripeljes iz tujine in ga ne spravis cez homolgacijo :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 11 minutami je Jest napisal:

In se vmes se kaksen mesec vozis s preskusnimi tablicami ali ti avto stoji, ker odmera DMV traja in traja in traja ... :D Edino, ce to pocnes veckrat in imas kaksne "veze", da mogoce malo pospesijo in tako dobis par dni prej :) ... Sicer sam tega se nisem pocel, so pa to poceli ze kolegi ali znanci... Birokracije je cel kup... no pa saj sam vidis, kako je, ko avto pripeljes iz tujine in ga ne spravis cez homolgacijo :D ... 

Res je. Če imaš srečo ti papirje uredijo v mesecu dni, lahko pa  traja še več. Tako je bilo tudi v mojem primeru. 

 

 

Napisano

Imate še "stare podatke" oziroma informacije.

 

Drži, včasih si moral za odmero DMV na lokalni finančni urad, kjer so imeli 30 dni časa za obdelavo vloge. In ja, v LJ so si kar vzeli 30 dni (ne pa več). Zdaj pa ta dokument oddaš elektronsko in ga pač lahko obdela katerikola izpostava FURS v Sloveniji (sicer še vedno lahko izbereš, da ga pošljejo na ta ali oni urad), zato je bistveno hitreje.

 

Vem, ker sem to delal januarja letos. Homologacija - isti dan, FURS naslednji dan, po dveh dneh od prihoda vozila v SLO je že imelo slovenske tablice (še preden bi se najkrajše nemške sploh iztekle).

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 16 minutami je dvorjan napisal:

Imate še "stare podatke" oziroma informacije.

 

Drži, včasih si moral za odmero DMV na lokalni finančni urad, kjer so imeli 30 dni časa za obdelavo vloge. In ja, v LJ so si kar vzeli 30 dni (ne pa več). Zdaj pa ta dokument oddaš elektronsko in ga pač lahko obdela katerikola izpostava FURS v Sloveniji (sicer še vedno lahko izbereš, da ga pošljejo na ta ali oni urad), zato je bistveno hitreje.

 

Vem, ker sem to delal januarja letos. Homologacija - isti dan, FURS naslednji dan, po dveh dneh od prihoda vozila v SLO je že imelo slovenske tablice (še preden bi se najkrajše nemške sploh iztekle).

Se pravi, da je to  vse sedaj poteka izredno hitro? Vsaj nekaj so izboljšali.👍

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.