Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A ro?no kej uporablja??

 

zelo malo. Parkiram vedno na ravnem. Saj sem vzel ven v?er plo??ice pa mal pregledu zadeve, nisem sicer nek expert ampak sem pa opazil ,da je glavni cilinder precej te?ko zlezu notr ko sem ga rinil.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Najbr? zadnji? Ma jaz jo vsak dan mal po?latam ro?no. Je pa res, da mi ob?asno pri nizkih brzinah mal cvilijo bremze...

Napisano

Najbr? zadnji? Ma jaz jo vsak dan mal po?latam ro?no. Je pa res, da mi ob?asno pri nizkih brzinah mal cvilijo bremze...

 

Jao, sej sm vse napisu :P zadnja leva ?eljust mi je v?eraj dr?ala na poti nekih 80 km in dodobra pregrela disk in vse skupaj. Ko sem zve?er podrl zadevo sem videl, da je precej te?ko blo potegnit ?eljust nazaj oziroma bat notr porinit. Sicer vem da je normalno da gre bat te?ko notr sam tok pa tud ne. V soboto grem k mehaniku pa naj pove kaj je. Da mi ne bokje v makarski ?ez teden dni disk za?tekal....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

:blush::blush::blush: ups :)

 

Glej, da napi?e? kaj bo mehanik reku :)

 

ja ja...... kaj bo reku.... reku bo neki med 150 in 300 verjetn. Pa ? bo na konc. Tak je ?ivot.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

:-)bo ajvar pogledu oz. povedu. Zihr se da kej spalamudit ..

 

Ajvar je legenda ampak za tak ga ne bom sekiral. Itak ra?unam na ceno za plo??ice plus pir dva tri za delo, to ni neke panike. Edin ?e bo treba celo ?eljust odpret pa vse pre?istit in preluftat bo pa mal ve? dela.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Meni se je zgodilo isto, na isti ?eljusti.

Kot prvo poglej ?e ti vzvod ro?ne povra?a nazaj do omejivca.

Poglej pod ??itno gumico bati?a, ?e je kaj rjasto je edina trajna re?itev demonta?a ?eljusti.

Potem samo parkrat potegne? vzvod ro?ne dokler bati? ne pade vn.

Bati? spolira?, notranjost ?eljusti o?isti? rje, vse dobro podma?e? in sestavi?.

Bati? je potrebno VRTET V DESNO, ker ga ubistvu za?ravfamo v mehanizem ro?ne.

?eljust na avto, odzra?it in to je to.

 

Zaenkrat mam mir :bravo:

Napisano

LC4 je vse povedal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Razdrli smo ?eljust, vse zarjaveno, po??etkano z biaxom, nova gumica cilindra, podrejani diski, nove plo??ice, dela. Bemti japonca k je vse tok nesramno prerustano, kar ni pleh karoserije. ?eljuge so en sam spomenik rje, prav tako nosilne roke... mah kaj bi govoru. :) Menda mam mir encajt.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Razdrli smo ?eljust, vse zarjaveno, po??etkano z biaxom, nova gumica cilindra, podrejani diski, nove plo??ice, dela. Bemti japonca k je vse tok nesramno prerustano, kar ni pleh karoserije. ?eljuge so en sam spomenik rje, prav tako nosilne roke... mah kaj bi govoru. :) Menda mam mir encajt.

 

Mene vedno vpra?ajo na tehni?nem,ko pogledajo spodaj,?e je kupljena v Ljubljani?

Tako zaruznjena in niti stara ni!Res je vse in "rugine" spodaj. <_<

 

 

Napisano

Tok tok za italijanke..... :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jap,sej moja je samo je tudi ruzna. :(

 

Pol je siciljanka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A si ti tvojo sploh pogledal spodaj? :P

 

Veckrat.:. :P

Bom slikal ob priloznosti za primerjavo, res je nekosmata

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

moja je tudi italijanka, grem pogledat iz katerega mesta je, kupljena pri 121.000 km, pa nisem zasledil neke rjavine.

 

Moja Brescia 174000

 

P.S. zanimiv je ta svet mazde 6, stalno neke teme.... :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Moja Brescia 174000

 

P.S. zanimiv je ta svet mazde 6, stalno neke teme.... :P

 

Moja Bologna,117000km.

 

 

Napisano

Moja pa je iz okolice Firenz. Ker je na primorskem ?e vedno vro?e in strokovnjaki pravijo da se je v teh dneh za zadr?evat v temnih in hladnih prostorih, je ?as za slikat in odgovarjat na teme po forumu :D:D

post-6207-1314029442_thumb.jpg

post-6207-1314029549_thumb.jpg

post-6207-1314029577_thumb.jpg

post-6207-1314029665_thumb.jpg

Napisano

Moja pa je iz okolice Firenz. Ker je na primorskem ?e vedno vro?e in strokovnjaki pravijo da se je v teh dneh za zadr?evat v temnih in hladnih prostorih, je ?as za slikat in odgovarjat na teme po forumu :D:D

 

zelo ohranjena... ker letnik je?

Napisano

To so pa? na?e vrle slane avtoceste.... nima? kej na primorskem tega skoraj ni, pri nas, skandinavcih pa skoraj 5 mesecev letno...... Bi se spla?alo ?e ob nakupu imet v postavki dodatna oprema za??ita podvozja. Problem pa je v tem ,da ?e bi taka postavka dejansko ko?tala 200? bi jo dilerji prodajal vsaj za jurja.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

letnik je 2007, kupil pa sem jo konec oktobra lani. ?ez zimo sem vozil 2x tedensko v lj, samo imam navado da operem podvozje 1x na teden pozimi. Tako sem delal s hjundajem letnik 1992, pa ni bilo sledu o rji.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi jaz sem na limitu tistih 4 mm in ni več varna za zimo, je za stran... in sm reku dejmo probat.. isto jo trga po koščkih ja  
    • Od česa je odvisna lastna frekvenca avtomobilskega motorja? MS Copilot: Lastna frekvenca avtomobilskega motorja je odvisna od več dejavnikov, ki vplivajo na vibracije in nihanja motorja: Materiali in konstrukcija – Različni materiali in zasnova motorja določajo njegovo togost in maso, kar vpliva na naravno frekvenco nihanja. Geometrija motorja – Oblika in razporeditev sestavnih delov (blok motorja, glava cilindrov, ročična gred) vplivajo na način, kako vibracije potujejo skozi motor. Vztrajnostna masa – Teža gibljivih delov, kot so bata, ojnice in ročična gred, vpliva na nihanje celotnega sistema. Togost nosilcev – Motor je pritrjen na vozilo preko nosilcev, katerih elastične lastnosti določajo prenos vibracij na karoserijo. Delovna hitrost – Pri različnih vrtljajih motorja se lahko pojavijo resonančni pojavi, kjer frekvenca motorja sovpada z naravno frekvenco, kar poveča vibracije.   Ali ima lahko stvar več lastnih frekvenc? MS Copilot: Da, stvar lahko ima več lastnih frekvenc! Vsak objekt ali sistem ima več načinov nihanja, od katerih ima vsak svojo lastno frekvenco. To je odvisno od oblike, mase, togosti in načina pritrditve ali podpore. Primeri več lastnih frekvenc: Glasbeni instrumenti – Strune na kitari ali violini imajo več resonančnih frekvenc, kar omogoča različne tone. Zgradbe in mostovi – Strukture imajo več načinov nihanja (horizontalno, vertikalno, torzijsko), kar vpliva na odpornost proti potresom. Mehanski sistemi – Avtomobilski motor ima različne lastne frekvence za posamezne komponente, kot so bati, ojnice in okvir motorja. Elektronska vezja – Nihanja v električnih komponentah povzročajo več frekvenc, ki vplivajo na delovanje sistemov. Če frekvenca prisiljenega nihanja sovpada z eno od lastnih frekvenc, lahko pride do resonance, kar lahko povzroči povečane vibracije ali celo poškodbe. To je razlog, zakaj se pri inženiringu in oblikovanju struktur upošteva več lastnih frekvenc, da se preprečijo neželeni učinki.    
    • Danes prestal svojo 1. operacijo v lajfu in sicer dentalne narave, zaenkrat kar OK. Moram pa pohvalit hči, ki je včeraj z ocenami zaključila OŠ in njen rezultat je idealen oz. maksimalen
    • Po zgledu mojih sodelavcev sem tudi sam, prvič v življenju, poizkusil varianto, da zimske zvozim do konca čez poletje - goodyear, 4,5 mm profila. Pa so se sredi julija začele luščit - po površini je cca dober milimeter na debelo začel odpadat profil. Takoj sem dal gor letne.  
    • Ti, sam nadzor pa imamo!   Pravkar so na radiju rekli: - "Poslušate radio Robin."   Kako za vraga vedo, kateri radio poslušam?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.