Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

kako pa ti rata oprat podvozje? js pozimi ko sm v makedonij oper svto skoraj vsak dan na rocni. povej mi postopek pranja podvozja.

www.trziskisladoled.si

Napisano

kako pa ti rata oprat podvozje? js pozimi ko sm v makedonij oper svto skoraj vsak dan na rocni. povej mi postopek pranja podvozja.

 

V nekaterih avtopralnicah imajo opcijo pranja podvozja. Pa? nekaj ?ob ?prica navzgor. Je pa tako, eni pravjo ni? prat pozimi eni ppravjo (o?itno) ja prat... Dokler bojo deli kovinski bodo rjaveli. Sploh v na?em hiperturbo kapitalizmu, kjer je va?en zaslu?ek, ne izdelek.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

podvozje enostavno operem z baromatom. Dobro o?pricam pod blatniki, zavijem volan v levo da se na pri levi gumi naredi prostor, operem, isto za desno stran, za zadaj se pa? dam na kolena in operem, potem ?e malo o?pricam kolone od spodaj, ni ve? kot 10 min dela.

Napisano

174.000km l.2006 Brescia, Italija

 

meni se zdi kar lepa za te kmje, razen seveda auspuh....na primer ko sem gledal in slikal icemanovo 2 leti staro - nov model pri Anzetu med barvanjem, se mi je zdela bolj rjava...

post-2637-1314089301_thumb.jpg

post-2637-1314089310_thumb.jpg

post-2637-1314089321_thumb.jpg

post-2637-1314089333_thumb.jpg

post-2637-1314089343_thumb.jpg

post-2637-1314089353_thumb.jpg

post-2637-1314089369_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

174.000km l.2006 Brescia, Italija

 

meni se zdi kar lepa za te kmje, razen seveda auspuh....na primer ko sem gledal in slikal icemanovo 2 leti staro - nov model pri Anzetu med barvanjem, se mi je zdela bolj rjava...

 

ja sam moja se ni furala sam po lepih cestah in avtocestah. a

ampak je vidla vse zivo, v makedonij oz juzno od nas pozimi vrzejo kamne po cesti i ne sam fini pesek, soli je tok da nam na dvoriscu beton razzira i to je 3 leta star beton. tko da dol se ni za hecat. prezivijo edino TOMO VINKOVICI. :)

www.trziskisladoled.si

Napisano

ja sam moja se ni furala sam po lepih cestah in avtocestah. a

ampak je vidla vse zivo, v makedonij oz juzno od nas pozimi vrzejo kamne po cesti i ne sam fini pesek, soli je tok da nam na dvoriscu beton razzira i to je 3 leta star beton. tko da dol se ni za hecat. prezivijo edino TOMO VINKOVICI. :)

 

sam le ta ne pride za velik odbija? na nosilec odbija?a.... :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sam le ta ne pride za velik odbija? na nosilec odbija?a.... :blush:

 

ce ti povem da sm enkrat iz zadnjega odbijaca vn dal ene 5 kg peska. ker je zadnji odbijac kr oreng nezasciten in vse se nabira notri. tko da sol pride povsod pesek pa sam ns dolocene dele avta.

www.trziskisladoled.si

Napisano

kako pa ti rata oprat podvozje? js pozimi ko sm v makedonij oper svto skoraj vsak dan na rocni. povej mi postopek pranja podvozja.

 

Kolega vulkanizer ima superduper avtomatsko avtopralnico, ki ima super sistem za pranje komplet podvozja-podna avta. 1X sem bil tam je en "spucanga" X5 not zapeljal, in mu je samo podvozje opral, pol je blo treba z lopato pokidat svinjarijo ki jo je na podvozju vozil sabo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Tudi jaz moram po?asi menjat diske spredaj in zadaj? A kombinacija brembo diski pa ferodo plo??ice se obnesejo ?? Al mamo ?e kaj drugega bolj?ega na lagerju? :)

Napisano

Tudi jaz moram po?asi menjat diske spredaj in zadaj? A kombinacija brembo diski pa ferodo plo??ice se obnesejo ?? Al mamo ?e kaj drugega bolj?ega na lagerju? :)

 

 

Jaz imam sedaj spredaj in zadaj ATE diske in plo??ice. Zaenkrat se dobro obnesejo, pa imam kar precej zaviranja...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Nippart komplet spredaj plus zadaj diski in plo??ice pride 250?. Ne poznam pa te firem, so ok diski? Ma kdo kake izku?nje?

Napisano

Evo zavore so menjane. Vse od textar-ja. Edino, zadnji diski so bli ?e dobri tko da, ?e kdo rabi zadnje textar diske..lahko prodam.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

zanima me ?e je kdo ?e dejansko re?il t?avo s tresenje spreda pri m6 in kako?

 

Mam eno m6 2007 letnik, kjer so bili menjani diski in plo??ice. Po slabem mesecu je za?elo tresti. Reklamacija diskov in gor se je montiralo diske in plo??ice bosch. En mesec je bilo mir pol pa spet. Nato smo gor dali diske in plo??ice znamke, ABS. zdr?alo je nekje 4 mesece in spet. Smo podrejali diske dali gor bolj mehke plo??ice znamke simmer in je ok za 14 dni.

Ker to ne gre v nedogled in po tolkih menjava bi skoraj verjetno morala biti te?ava v samem zavornem sistemu. Dobro nisem ?e probal gor montirat diske zimmerman, ki so dodatno centrirani in cenovno dragi, vendar se je pri bmw E39 ki je imel podobne te?ave le z zimmermanom dalo odpraviti tresenje.

 

Ima kdo kak?en nasvet?

Napisano

jaz pa original mazda 196.000km z menjanimi diski na 130.000 + ebay plo??ice pa tud nimam problemov :D

?e smo prav zaznali, so bili glavni problem pretrde original plo??ice.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ma nevem. ABS diski so ?e najbol dolgo zdr?al. Ponavadi ?e za?ne nekaj sto ali tiso? kilometrov pri normalni vo?nji po monta?i trest je problem v plo??icah ?e so pretrde in se disk preve? pregreva. Na ve?ina uradnih servisah so rekli da je te?ava z ?uferjem :D . Ker je avto pri nas samo v popravilu in ga vozi stranka ?enskega spola se neve kako vozi.

Stranka je naro?ila menjava kolesnih le?ajev, ker naj bi bil to vzrok tresenja, in naj bi bila tovarni?ka hiba pri 2.0 modelih.

Seveda bo spet potebno diske postru?it ali jih zamenjat.

 

Pustimo se presenetit. :D

Napisano

Ma nevem. ABS diski so ?e najbol dolgo zdr?al. Ponavadi ?e za?ne nekaj sto ali tiso? kilometrov pri normalni vo?nji po monta?i trest je problem v plo??icah ?e so pretrde in se disk preve? pregreva. Na ve?ina uradnih servisah so rekli da je te?ava z ?uferjem :D . Ker je avto pri nas samo v popravilu in ga vozi stranka ?enskega spola se neve kako vozi.

Stranka je naro?ila menjava kolesnih le?ajev, ker naj bi bil to vzrok tresenja, in naj bi bila tovarni?ka hiba pri 2.0 modelih.

Seveda bo spet potebno diske postru?it ali jih zamenjat.

 

Pustimo se presenetit. :D

 

Jalovo delo !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma nevem. ABS diski so ?e najbol dolgo zdr?al. Ponavadi ?e za?ne nekaj sto ali tiso? kilometrov pri normalni vo?nji po monta?i trest je problem v plo??icah ?e so pretrde in se disk preve? pregreva. Na ve?ina uradnih servisah so rekli da je te?ava z ?uferjem :D . Ker je avto pri nas samo v popravilu in ga vozi stranka ?enskega spola se neve kako vozi.

Stranka je naro?ila menjava kolesnih le?ajev, ker naj bi bil to vzrok tresenja, in naj bi bila tovarni?ka hiba pri 2.0 modelih.

Seveda bo spet potebno diske postru?it ali jih zamenjat.

 

Pustimo se presenetit. :D

 

Tem ?lanom na servisih ,ki ti pravijo, da ne zna? vozit priporo?i, da se prekvalificirajo mogo?e v peke.

Pa ?e tam bodo ?le plombe strankam.

Probaj z Ferodo ta navadnimi plo??icami in originalnimi diski.Meni deluje vse skupaj super in je mir.

?koda, da nisem slikal originalnih plo??ic, ki so zgledale, kot da so narejene iz poliranega granita.

?im ni ?rnega praha na feltnah (in pri meni ga ni bilo , sem se hvalil s tem sramezljiv ) jih zamenjaj, ker so pretrde.

Drugi film oz. zodba so seveda "?opa?ke" plo??ice, ki cvilijo kot za stavo in seveda imajo podporo v dirka?kih diskih.

 

 

Napisano

Plo??ice, ki so mehke, grejejo (in zvijajo)diske, trde jih pa hitro rabijo. Najbolje je kompromis.

Trde plo??ice znajo biti tudi zelo glasne, ko "zastru?ijo" v diske. Mehke so nesli?ne, ampak pregrevajo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.