Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Se poslikal stare plo??ice. Sem malo pobrskal po ?tevilkah in sem ugotovil da so znamke AKEBONO BRAKE INDUSTRY CO., LTD :blink: Je poznana znamka? So pa res o?itno trde ker kot vidite so ?e dobre, samo so ?kripale po malo ve? klanca navzdol. Nove pa

?e po 50 km doosti bolje primejo (Textar).

post-6207-1375282577_thumb.jpg

post-6207-1375282601_thumb.jpg

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Pozdravljeni!

 

Sem na?el ta post z "akebono" noter...

Na moji mazdi 6 nameravam zamenjat komplet sprednje in zadnje diske+ plo??ice in bom naro?eval preko ATP autoteile in me zanima za ATE komplet diskov + plo??ic ki gledam, pi?e, da so samo za akebono zavorni sistem:

https://www.atp-autoteile.de/group/1020802/product/16865/609477/details 

 

 
Druga?e je avto letnik 2007 (stari model, motor GG 2.0 dizel, 121 KM).
Spra?eval sem prodajalce tam in so mi rekli, da pa? moram preverit, kateri sistem je, vendar ne vem kako naj o preverim oziroma na ?em se vidi. Kaj moram sploh pogledat?
 
Hvala za nasvete sramezljiv
Napisano

Jaz sem ravno danes montiral nove diske znamke delphi in prav tako njihove plo??ice. So bili stari diski ?e na 18,5mm debeline.

Mam pa vpra?anje. Kolk ?asa traja da se plo??ice ule?ejo na novih diskih? Ker trenutno so kar vro?i.

Napisano

Jaz sem ravno danes montiral nove diske znamke delphi in prav tako njihove plo??ice. So bili stari diski ?e na 18,5mm debeline.

Mam pa vpra?anje. Kolk ?asa traja da se plo??ice ule?ejo na novih diskih? Ker trenutno so kar vro?i.

?e so  vro?i po mo?nem zaviranju ni ni? hudega,rabijo cca 300km da se ule?ejo. samo delphija pa  ne bi dal gor - upam da ima? garancijo

Napisano

?e so vro?i po mo?nem zaviranju ni ni? hudega,rabijo cca 300km da se ule?ejo. samo delphija pa ne bi dal gor - upam da ima? garancijo

Kaj je z delfijem narobe?

Napisano

jest jih ne dam gor razen ?e jih stranka prinese ,pri vsakem tretjem primeru za?nejo trest diski

Zdej so pac ze gor... Verjetno bojo boljsi kot prejsnji ko so meli ze 160kkm. ;-)

Napisano

Rocna ne prime in bo treba menjat ?eljusti, zanima me katere priporocate? Nasel sem te in te

Bodo ok ali se bo treba bolj ske?irat?

Druge sem jaz kupil letos.Edino vzmeti od ro?ne so slabe,pre?voh.

Ena je za?tekala slabo vra?a nazaj, nato sem menjal od starih,zdaj je ok.

Napisano

Rocna ne prime in bo treba menjat ?eljusti, zanima me katere priporocate? Nasel sem te in te

Bodo ok ali se bo treba bolj ske?irat?

Se mehaniku ne da dol vzet, prepucat in namazat?

Napisano

Druge sem jaz kupil letos.Edino vzmeti od ro?ne so slabe,pre?voh.

Ena je za?tekala slabo vra?a nazaj, nato sem menjal od starih,zdaj je ok.

kje si narocil vzmeti?

Se mehaniku ne da dol vzet, prepucat in namazat?

Nevem meni je rekel, da rabim nove. Rocna mi zajebava ze odkar sem kupil avto. Predlani  mi je zategnil zajlo pa je blo ok par mesecev, pol sem pa enkrat slisal mocan pok, kot da bi se en feder utrgal oz. nekaj podobnega in od takrat mi rocna sploh ne prime.

Napisano

kje si narocil vzmeti?

 

Nevem meni je rekel, da rabim nove. Rocna mi zajebava ze odkar sem kupil avto. Predlani mi je zategnil zajlo pa je blo ok par mesecev, pol sem pa enkrat slisal mocan pok, kot da bi se en feder utrgal oz. nekaj podobnega in od takrat mi rocna sploh ne prime.

Da nima? ti zajlo za ro?no po?eno?

Napisano

Sem malo nerodno napisal.Kupil sem ?eljusti z drugega linka in pri novih ?eljustih so bile vzmeti pre?voh.(ko si zategnil ro?no ni vaki? vrnilo nazaj).

Potem sem premontiral vzmeti s starih ?elljusti in je ok.

Napisano

Sem malo nerodno napisal.Kupil sem ?eljusti z drugega linka in pri novih ?eljustih so bile vzmeti pre?voh.(ko si zategnil ro?no ni vaki? vrnilo nazaj).

Potem sem premontiral vzmeti s starih ?elljusti in je ok.

Aja pol jih ne priporocas? Se bo treba mal bolj skesirat

Napisano

Jest sm jih kupu (par) prek ebay.co.uk za 90 funtov pa ene 20 funtov je bila se postnina pa delujejo brezhibno ze dve leti :). Pri nas so pa za enega hoteli 150e oz. 130e v primeru da jim das starega (nedelujocega) nazaj.

Napisano

Aja pol jih ne priporocas? Se bo treba mal bolj skesirat

?eljusti so vredu,zdaj so gor pol leta brez problema.?e bo? nabavil te bodi pozoren na vzmeti,?e vsaki? vrne ro?no nazaj.

 

Meni samo pri eni ?eljusti takoj po monta?i pri potegu ro?ne ni vrnilo nazaj.Primerjal sem s starimi vzmetmi in opazil da so original mo?nej?e.Potem sem samo pri novih ?eljustih zamenjal vzmeti s starimi.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Torej pribli?uje se cas, ko bom moral menjati komplet diske in ploscice (spredaj in zadaj). Osebno nisem nikoli imel nikakrsnih problemov glede tresenja in bi rad, da tako tudi ostane ! :). Je mozno nabaviti take diske, da tisti okrogli del ne zarjavi, ker me to kar kontrektno moti. Sem ze pri stevilnih drugih znamkah videl, da s tem nimajo problemov in se dobesedno omenjeni del sveti kaj sele, da bi bil rjast. Zanima me tudi katero znamko diskov in ploscic ponavadi pelko vgrajuje in ce zadeva "stima", da nic ne trese. Kdo mogoce ve koliko je vse skupaj stroska pri nasemu doktorju ? Okvirno si nekako predstavljam, da diski (par) pridejo okoli 50-60?, ploscice pa 30-40? odvisno od firme seveda.

 

Glede rje sem imel v mislih nekaj takega :)

 

post-7623-0-63897500-1470266610_thumb.jpg

 

 

Napisano

Za diske bo? odkartal verjetno malo ve? kot si napisal ;-)

Plo??ic pa ne jemlji prepoceni, ene se niti po 5 jurjih ne ule?ejo.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Je tu kdo k je imel ali pa ima montirane komplet diske in ploscice spredi in zadi od znamke ATE. Po pogovoru s Simonom mi je svetoval naj vzamem od ATEja, da je to najboljsa vrjanta. Ko sem na bartogu malo spraseval glede ATEja so rekli, da so imeli dosti reklamacij glede te znamke in da trenutno samo direktno iz nemcije narocajo. Rad bi menjal komplet spredaj&zadaj s kvalitetno zadevo in poleg tega so se kao rust proof. Trenutno imam ze kar znucane diske pa mi do sedaj se nikoli ni nic treslo. Nazadnje kar si zelim je to da dam 300e za komplet pa mi potem zacnejo diski tresti. Pa ne mi rect da je bila to kao hiba prve generacije, ce mi do sedaj nikoli ni treslo :)

Napisano

Jaz imam montirane ATE in plo??ice Woking, sicer na Paraolimpijskem A3, ampak prav tako mi je Pelko zrihtal, za odli?no ceno.  :ouje:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.