Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Glede na to, da delajo z oljem, je boljše, če se dogovoriš za termin enkrat novembra. 

 

Ne bom nekaj na dolgo razlagal, se mi s temi Rožleti ne da več ukvarjat, zato samo na kratko:

 

bolj ko je olje toplo, bolj je tekoče - da ne bo vozilo do zime suho...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Aha, ja, seveda. In jaz sem včeraj v gozdu srečal pošast iz jezera Loch Ness. Ne verjameš? Nič hudega, saj tudi jaz tej spletni strani ne verjamem. Ker imam določene izkušnje, ko sem tja vozil BTjca - po dvakrat na leto, pa še vedno je bil čedalje bolj rejnat...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Vedno zaupaš proizvajalcu? 

Jaz ne... Včasih je povratna informacija zlata vredna. 

Napisano
pred 3 urami je Shrek napisal:

Vedno zaupaš proizvajalcu? 

Jaz ne... Včasih je povratna informacija zlata vredna. 

 

Včasih povratna informacija rada pretirava.

 

 

Napisano

Jaz sem šel kar kmalu na en makadam furat, in se je sigurno dobro zaprašilo na tisto olje. Kot sem razumel, je to neka osnova vsega. Da se naredi zaščitni film na podvozju. Tudi razne bolj obstojne mase po drugih postopkih se zasušijo šele ko jih zaprašiš z vožnjo. Podvozja se pa ne sme prati, ko je enkrat tole gor, ker samo škodo delaš, še posebej s kakšnimi čistili.

 

Edina negativna stran je zaenkrat to, da iz vseh pragov teče to olje in se šele zdaj počasi umirja. Saj ne da direktno teče, samo skozi je neka umazanija prisotna, ker se steka iz notranjih delov karoserije ven. Enkrat sem ga že opral vmes, pa ga bom moral še enkrat. Pa iz zadnjih vrat tudi, je bilo vse mastno spodaj na odbijaču pred vstopom v prtljažnik. Zdaj je počasi malo bolje. Ne vem kako bi bilo, če bi imel tlakovce doma. Bi bili sami fleki gor, ki pa nimam pojma kako so dolgoročno obstojni.

Napisano
pred 56 minutami je Agerg napisal:

Jaz sem šel kar kmalu na en makadam furat, in se je sigurno dobro zaprašilo na tisto olje. Kot sem razumel, je to neka osnova vsega. Da se naredi zaščitni film na podvozju. Tudi razne bolj obstojne mase po drugih postopkih se zasušijo šele ko jih zaprašiš z vožnjo. Podvozja se pa ne sme prati, ko je enkrat tole gor, ker samo škodo delaš, še posebej s kakšnimi čistili.

 

Edina negativna stran je zaenkrat to, da iz vseh pragov teče to olje in se šele zdaj počasi umirja. Saj ne da direktno teče, samo skozi je neka umazanija prisotna, ker se steka iz notranjih delov karoserije ven. Enkrat sem ga že opral vmes, pa ga bom moral še enkrat. Pa iz zadnjih vrat tudi, je bilo vse mastno spodaj na odbijaču pred vstopom v prtljažnik. Zdaj je počasi malo bolje. Ne vem kako bi bilo, če bi imel tlakovce doma. Bi bili sami fleki gor, ki pa nimam pojma kako so dolgoročno obstojni.

grejo dol, ker ko je šel kolega delat to, je prišel na obisk in parkiral na parkingu, potem sem jaz imel svoj avto tam in ko se je žena odpeljala zagledal cel kup madežev, sem se ustrašil wtf kje mi zdaj pušča olje :), takrat sem mislim da posul s peskom in potem je dež ščasoma spral....(imam asfalt, če bi takoj z wap-om bi šlo verjetno takoj dol....)

Napisano

Jaz ga ravno iz tega razloga ne parkiram pred bajto kjer so novi tlakovci, ampak ga parkiram pod nadstresek kjer imam ploscice.

Napisano

To je super zadeva. Na podvozju je staro jedilno olje, da ne rošta, je pa za nagrado cel hof vsran 🫣

 

Če dam to na moje avte, me domači kastrirajo, če ne obglavijo.

Napisano (urejeno)

Klasično slovenceljstvo, vse samo proti in negativno, kaj je pa potem alternativa, kaj je bolje od tega kar dela tri krone....kako vi to rešujete, kaj delate, s čim.....rešitve ?!? glede na strokovnjake na forumu pričakujem vsaj 100 alternativ :).....(eden od politikov je imel enkrat slogan "ne jamram, iščem rešitve...." no tudi tisto ni pomagalo kaj veliko :))

Popravljeno od sportman333
Napisano (urejeno)

Eh, saj ni tako hudo. Jaz sem pač rekel, da preizkusim tole pa da vidim. Je pa prejšnji lastnik bil pahnjen na pranje avta in je tudi podvozje preveč oprano. Bolje, če je to malo naoljeno.

Pa cena ni nekaj visoka, tako da zaenkrat je plus večji. Na dolgi rok pa malo ocenim, če bom tole delal.

Popravljeno od Agerg
Napisano (urejeno)

Če kupiš nov avto za par let je vse to brezveze, ker do cca 5-7let nebo nič hudga s podvozjem.... :nevem:

Popravljeno od Bini
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 5 urami je sportman333 napisal:

Klasično slovenceljstvo, vse samo proti in negativno, kaj je pa potem alternativa, kaj je bolje od tega kar dela tri krone....kako vi to rešujete, kaj delate, s čim.....rešitve ?!? glede na strokovnjake na forumu pričakujem vsaj 100 alternativ :).....(eden od politikov je imel enkrat slogan "ne jamram, iščem rešitve...." no tudi tisto ni pomagalo kaj veliko :))

13 let stara M2 je imela zelo solidno podvozje. Se je še mehanik čudil.

 

Vse kar naredim, je da po prvem dežju spomladi v avtopralnici operem avto, da se podvozje splahne.

 

13 let je pa čist ok doba, za moj avto. Potem pa pride novi.

 

Nimam nič proti temu, vsak dela po svoje. Tudi marsikdo dela keramiko, karbonit ali kar koli že naj.

Še nisem, mogoče pa bom kdaj od tega.

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Če kupiš nov avto za par let je vse to brezveze, ker do cca 5-7let nebo nič hudga s podvozjem.... :nevem:

 

Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let.

Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja.

Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.

Napisano

Ja, kakor kdo. Tudi jaz menjujem nekje od novega do 7-8let. Ne prepogosto in uživam v novem avtu dokler lahko, potem se pa tako počasi začnejo težavice itd... 

Pazim pa na avto kot, da bo moj za večno, nikoli ne veš kaj se v življenju zgodi... :nevem:

Napisano
pred 22 urami je Bini napisal:

Če kupiš nov avto za par let je vse to brezveze, ker do cca 5-7let nebo nič hudga s podvozjem.... :nevem:

 

Po moje še dlje. Moja prejšnja Mazda ni bila nikoli pacana s kakršnokoli svinjarijo, je bila skos parkirana zunaj pod milim nebom, 270kkm in 11 let pa razen rahle površinske rje ni bilo nič drugega. Edino kar je rja pojedla so bili kovinske zaščite zadnjih amortizerjev, ampak tisto ne bi zaščitila ta packarija. Tko al tko pa je pri teh letih/kilometrih skoraj to že potrošni materjal

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.