Skoči na vsebino

Zaščita podvozja


Priporočeno sporočilo

Kam predlagate da pelem avto? Sem klical na 3 Krone kjer imamo popust pa so tako zasedeni da lahko vsaj en teden ?akam. Potem pa smo ?e pogojeni z suhim avtom.

 

Bojda pa postopek traja kako uro?

 

Jaz bi kar pri njih ?imprej vsko?il v vrsto, ni druge. Slabo urco traja "?avbanje" to je res. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne res je samo 1 urco, s tem da ti ga ?e orng opere na koncu, kar mu garant vzame ene 15 minut. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 8 let kasneje...

Evo, se tukaj napisem. Zadeva je sicer prepozna za zascito, ampak vseeno. Torej, v podvozju je zaradi prerjavenja nastala luknja. Izgleda takole

 

http://shrani.si/f/K/1A/1TvkeG9t/20201115145413.jpg

 

lokacija luknje pa je tudi neposrecena-pri nosilcu nihajne roke spredaj levo:

http://shrani.si/f/2j/138/hpgRJeG/20201115144010.jpg

 

Avto je mazda 6, 1.8, letnik 2004, jaz ga imam 7 let in z njim nisem imel problemov-razen rje. Ima 200k prevozenih kilometrov in bi masina najbrz bp delovala se vec let. Zanima me, ce se to sploh splaca popravljat?

 

Fora je, da imam probleme tudi z rocno zavoro-ena stran blokira, druga pa ne. Ce hocem narest tehnicnega, moram oboje porihtat. Pur pena in bitumen najbrz odpadeta :) vsak nasvet in izkusnje dobrodosle

 

Popravljeno od robz
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je robz napisal:

Sem tudi sam na to pomislil, vendar živim v bloku, švas oz. lot mašine pa tudi nimam, zato bi najraje nekomu plačal, da mi porihta.

To z ročno je hiba teh avtov. Rešiš pa enostavno tako, da zamenjaš zajlo in jo dobro podmažeš. Če tega ne boš storil ti lahko zašteka čeljust. Tisto rjo pa bi bilo dobro, da rešiš za prav. Kot to delajo v oddajah, kjer rešujejo stare avte. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Alex napisal:

To z ročno je hiba teh avtov. Rešiš pa enostavno tako, da zamenjaš zajlo in jo dobro podmažeš. Če tega ne boš storil ti lahko zašteka čeljust. Tisto rjo pa bi bilo dobro, da rešiš za prav. Kot to delajo v oddajah, kjer rešujejo stare avte. 😊

Zajla je bila ze enkrat menjana, celjusti, diski in ploscice prav tako...Z rocno so bili vedno problemi..Pelko je ta teden cisto zaseden, tako, da bo rocno pregledal naslednji teden, upam da diagnosticiramo kaksno poceni zadevo, upam, da je samo celjust zablokirala :D  ce rjasto podvozje zrihtamo kot se zagre bo drago kot zafran, drzalo pa bo baje max se leto 2? Ali imamo tukaj na forumu kaksnega junaka, ki bi se lotil rocne zavore ali prej omenjene luknje v podvozju?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To da ima prva generacija velike probleme z rjo je dejstvo. Prej ti ga bo rja pojedla, kot pa vse drugo. To pelji k enmu kleparju in naj ti posvasa za male pare. Kar se pa celjusti tice je pa tudi klasicna rak rana mazde. Sam sem jih cca. 3x menjal na prvi generaciji in tudi enkrat ze na drugi generaciji. Batek v celjusti zasteka in potem steka tudi rocna. Po koncani voznji malo poslati zadnje diske in bojo sigurno vroci. Jest sem takrat narocil komplet zadnje celjusti na ebayu (70€) pa so brez problema zdrzale 3 leta. Pri nas je cena cca 130-150€ na kos pa se stare jim moras vrniti, da jih potem oni veselo samo obnovijo. Obnova zadnjih celjusti se ne splaca ker je prevec zajebancije in samo drobni material je cca 30-40€.

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Boss je spremenil naslov v Zaščita podvozja
pred 18 urami je Scr3am napisal:

To da ima prva generacija velike probleme z rjo je dejstvo. Prej ti ga bo rja pojedla, kot pa vse drugo. To pelji k enmu kleparju in naj ti posvasa za male pare. Kar se pa celjusti tice je pa tudi klasicna rak rana mazde. Sam sem jih cca. 3x menjal na prvi generaciji in tudi enkrat ze na drugi generaciji. Batek v celjusti zasteka in potem steka tudi rocna. Po koncani voznji malo poslati zadnje diske in bojo sigurno vroci. Jest sem takrat narocil komplet zadnje celjusti na ebayu (70€) pa so brez problema zdrzale 3 leta. Pri nas je cena cca 130-150€ na kos pa se stare jim moras vrniti, da jih potem oni veselo samo obnovijo. Obnova zadnjih celjusti se ne splaca ker je prevec zajebancije in samo drobni material je cca 30-40€.

Ja rja je kar problem, kako je pa pri novih mazdah? Naslednje leto najbrz kupujem nov avto ampak nisem ziher ali bo to mazda :D Jaz sem celjusti menjal ravno 4 leta nazaj (iz ebaya za 120eur s postnino). Zdaj bom kupil najcenejse, nasel sem obe  za za 80eur:) Ceprav, ce bo samo ena problem bom raje samo to vzel... Ce so sploh celjusti, moram prvo pocakati na diagnozo. Za luknjo se dogovarjam s parimi svas mojstri, cena najbrz 50-100eur.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri drugi generaciji problema z rjo na karoseriji ni. Je pa podvozje tudi lepo rjasto. Zaenkrat se nic problemov pa imamo dve sestki GH pri bajti. Pri drugi generacji je pa s celjustmi problem, zato ker je zadnja celjust ista, kot pri prvi generaciji...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 minutami je robz napisal:

Šele zdaj sem se spomnil, da so Medvode svoja občina in, da reskiram kazen. če grem do Pelkota.. A ve kdo v Lj za kakega ok mehanika, da mi postavi diagnozo glede ročne in mu lahko prinesem svoje dele?

Jaz sem nekaj časa servisiral pri Hribarju na Šmartinski v lj.

 

Fer servis in fer odnos (razlog,da ne servisiram več tam je zgolj to,ker mojo priletno xsaro spet vozim na pooblaščenca).

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1. in 2.gen imata različne kataloške.

1.gen: GJ6A3361XA, GJ6A3361XB, GJ6E3361XB, GJ6E3361XC

2.gen: GSZD3398Z

 

Verjetno pa pašejo med sabo med generacijama, glede na to da mam jaz na 2.gen čeljusti od 1.gen MPS in pašejo plug&play.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tvoje kataloske so za sprednje celjusti tam je pa seveda drugacna celjust, saj je tudi disk vecji kot pa pri prvi generaciji :) . Meni najde da sta isti. Na autodocu tudi kaze da naj bi bilo isto. Zadnji disk je pa tudi isti na obeh generacijah, ce se ne motim in sicer 280 mm. Ugl pase sto posto ker sem jih menjal in na prvi generaciji (1.8) in tudi na zdajsnji  drugi generaciji (2.5) s tocno istimi celjustmi. Kar vidim je samo to da ima prva generacija po FL se eno dodatno katalosko, ampak to je vrjeno samo kaksna izboljsava in ni drugacna celjust.

mk1.jpg

 

 

 

 

mk2.jpg

 



 

fl.jpg

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Aless napisal:

Ja, sem slabo prebral, sem mislil za sprednje čeljusti;)

Je pa zanimivo, da pašejo od MPS na sprednjo os :). A ploscice pasejo iste, kot za klasicne celjusti ali so drugacne ? Vrjetno drugacne an?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Scr3am napisal:

Je pa zanimivo, da pašejo od MPS na sprednjo os :). A ploscice pasejo iste, kot za klasicne celjusti ali so drugacne ? Vrjetno drugacne an?

 

Ja, ploščice so drugačne ker so čeljusti čist drugačne,  no pa diski so večji.

BTW, pašejo tudi zadnje čeljusti in diski od MPSke, samo se nisem odločil zato ker ne pidobiš toliko kot z sprednjimi

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Aless napisal:

 

Ja, ploščice so drugačne ker so čeljusti čist drugačne,  no pa diski so večji.

BTW, pašejo tudi zadnje čeljusti in diski od MPSke, samo se nisem odločil zato ker ne pidobiš toliko kot z sprednjimi

A bi mogočei pasale od MPS-ke tudi na naše 6-ke?🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Alex grejo baje od Cliota 3 RS gor:

IMG_20180810_160814.jpg
K-SYSTEM.PRO

Big Brake Kit – 324×30 + Brembo – front axle Mazda 6 GJ/GL 2012+ – red Clio 3 RS calipers The K-SYSTEM.pro front axle Big Brake Kit for a...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.