Skoči na vsebino

Kon?ne hitrosti va?ih mazdic?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mo?no sem se u?tel z oceno 215km/h.

 

JozaGulikoza 245 km/h ?e ?tevec ka?e prav. To sem probal dons in zdej nekej ?asa ne bom :D

 

?tevec pri vseh mojih mazda je vsaj 10-15 lagal na koncu, PRobaj GPS...?ez nekaj ?asa ...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 566
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

pri novi 6-ki sem danes testiral kok laze:

 

do cca. 140km/h je priden in skor nc ne laze

od 140 naprej pa laze okoli cca. 5%

 

pa tudi BC pri porabi laze...mi je kazalo 5.6, potem tankam in racunam in pride 5.8l/100km

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Men moja la?e ves ?as za cca +7 km/h, ?e je kaj za verjet unim fle?i tablam pri stane?i?ah pa pred tunelom ?entvid.

 

une la?ejo tut po GPS, mislim da majo toleranco od?teto. :)
Napisano

?it jaz pa vedno tempomat na 150 na?timam pa re?em saj mi itak la?e pa sem v toleranci ?e not :blush:

 

Qurac si not, js sem zadnj? peljal, pa AC, 150 s tempomatom, pa so hotl moje podatke, o?itno ne la?e tolk kot bi ?lovek mislil. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Qurac si not, js sem zadnj? peljal, pa AC, 150 s tempomatom, pa so hotl moje podatke, o?itno ne la?e tolk kot bi ?lovek mislil. :hudicek:

 

Sej mi?ljen je da zanikam a ve? (pa si re?em). Odzdaj si ne bom ve? reku :bravo: . In kolik si dubu nagrade od plavih prjatlov :hudicek:

Napisano

?koda je da avto la?e o hitrosti, ker sem bil kar vesel kar mi je pokazal ?tevec :glare:

 

ja vcasih resnica boli.. :D

www.trziskisladoled.si

Napisano

Sej mi?ljen je da zanikam a ve? (pa si re?em). Odzdaj si ne bom ve? reku :bravo: . In kolik si dubu nagrade od plavih prjatlov :hudicek:

 

V bistvu n?, samo da naj sporo?im podatke, kdo je vozil da bodo tistega ociganili. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V bistvu n?, samo da naj sporo?im podatke, kdo je vozil da bodo tistega ociganili. :angry2:

 

kje so te to dobil?tristo kosmatih medvedov morem tudi js merkat pocas...

www.trziskisladoled.si

Napisano

kje so te to dobil?tristo kosmatih medvedov morem tudi js merkat pocas...

 

AC mimo Lopate, sem mel telefon(uporbljam papigo !) in sem pozabu izklopit tempomat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

AC mimo Lopate, sem mel telefon(uporbljam papigo !) in sem pozabu izklopit tempomat.

 

aja tam je itak stacionarc,tko da kr merkam..sm mislu da so te kje tko slikal..

www.trziskisladoled.si

Napisano

aja tam je itak stacionarc,tko da kr merkam..sm mislu da so te kje tko slikal..

 

Kr tko pa je malo bolj zaj.... :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Eni pravjo da so radarji na?timani na + 10% tolerance, se pravi po tej logiki na 143 kmh, a to dr?i? :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Po pravilniku o meritvah hitrosti je tolerance 7% kar pomeni 139,8km/h

33112_1.png

Napisano

Po pravilniku o meritvah hitrosti je tolerance 7% kar pomeni 139,8km/h

 

Jebenti pol pa ode knji?ca(nimam ?e kartice :blush: )

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

No v?eraj sem naredil malo raziskave katera hitrost je prava:

 

- po ?tevcu od avta je bila hotrost: 105km/h

- po GPS-ju: 100 km/h

- na opozorilni tabli, ki meri hitrost pa je pokazalo: 97 km/h

 

Po teh podatkih sem sedaj ?e bolj zmeden :blush:

Napisano

Pri prenizki hitrosti si testiral. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ja toliko je omejitev skozi trojanske predore :angry:

 

?e gre? hitreje tud poka?e. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

gps tud laze, je pa se najbolj tocen v primerjavi z drugimi

 

Na ravni cesti je izredno to?en a takoj, ko gre cesta v ovinek ka?e premalo oziroma bolj kot je oster ovinek bolj se zla?e.

 

Hitrost meri namre? na intervale in na odseku loka ovinka med eno in drugo meritvijo vzame samo tetivo se pravi le hitrost, ki jo izra?una po najkraj?i poti med dvema to?kama na kro?nici namesto obodne hitrosti (tangencialna hitrost), kot bi bilo normalno za pri?akovat.

 

Z drugimi besedami avto po ovinku v istem ?asu prevozi ve? poti, kot ?e bi ovinek sekal in s tem skraj?al pot in GPS meri kot da bi avto ovinek sekal ne pa da ga lepo zvozi. Se pravi ve? prevo?ene poti po kro?nici ovinka v istem ?asu pomeni vi?jo oziroma resni?no hitrost napram tisti, ki jo zra?una GPS zgolj s prera?unom najkraj?e razdalje med dvema meritvama ulomljeno s ?asom, ki jo porabi.

 

 

 

Na, pa sem zakompliciral tako lepo temo :(

33112_1.png

Napisano

Samo divjate :) Jaz se z mojo ?e nisem peljal ve? kot nekaj ?ez 150. To pa zato ne, ker ?e nisva bila na AC in imamo precej ovinkaste in slabe ceste :P Taglavn je itak adrenalin ;)

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

Na ravni cesti je izredno to?en a takoj, ko gre cesta v ovinek ka?e premalo oziroma bolj kot je oster ovinek bolj se zla?e.

 

Hitrost meri namre? na intervale in na odseku loka ovinka med eno in drugo meritvijo vzame samo tetivo se pravi le hitrost, ki jo izra?una po najkraj?i poti med dvema to?kama na kro?nici namesto obodne hitrosti (tangencialna hitrost), kot bi bilo normalno za pri?akovat.

 

Z drugimi besedami avto po ovinku v istem ?asu prevozi ve? poti, kot ?e bi ovinek sekal in s tem skraj?al pot in GPS meri kot da bi avto ovinek sekal ne pa da ga lepo zvozi. Se pravi ve? prevo?ene poti po kro?nici ovinka v istem ?asu pomeni vi?jo oziroma resni?no hitrost napram tisti, ki jo zra?una GPS zgolj s prera?unom najkraj?e razdalje med dvema meritvama ulomljeno s ?asom, ki jo porabi.

Na, pa sem zakompliciral tako lepo temo :(

 

v pragi laze povsod....ker se vozis pod mrezo kablov za trolebuse.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.