To bomo pa še videli Lahko da sem prva žrtev, jutri gre mazda na pregled
Ja v ameriki so tega meli največ (kjer je tudi največ teh 2.5 motorjev imho), sem v zadnjem tednu tut prebral polno težav z puščanjem olja, tega obstaja pa več varjant: 1. tesnilo glave, 2. pokjena glava pri cilindru 2/3, 3. puščanje pokrova verige.
Sam sem si želel 3., vendar sem dobil ali 1. ali 2. ali pa X. o čemer še ne vem, vse boste zvedl ko uredim.
Na M2 je smrdelo iz klime.
Sem kupil Sonax bombico. Prebral navodila, dal na notranje kroženje in ventilacijo na max, aktiviral....
Zadeva je bla zrihtana. Potem sem še menjal filter.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.