Skoči na vsebino

Aktualni dogodki!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

To kot ka?e ni samo Slovenska posebnost ampak se dogaja tudi ve?jim in to mnogo ve?jim

 

Thomas Cook

https://www.24ur.com/novice/gospodarstvo/se-bodo-potovanja-zaradi-propada-turisticnega-giganta-pocenila.html

 

600.000 ljudi je vsepovsod naokoli brez hotelov, apartmajev, brez prevoza, brez letalskih linij za vrnit. Ko tole bere? in poslu?a? je problem potnikov z Adrijo ?e zelo minoren  :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men je Adrie ?koda. Edina "na?a" letalska firma propada zaradi dolgih let napa?nih odlo?itev in nesposobnosti.

Tale Thomas Cook mi je pa zanimiv. 600.000 turistov. Ne vem za ostale ampak ker nisem navdu?enec masovnega turizma se ?udim, da Greta bolj ne laja ?e na te zadeve. Na letni ravni ?e samo ta luksuz prinese pomoje ?isto preve? nepotrebnih poletov in svinjarije v velikih turisti?nih krajih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ah Greta laja samo na druge... ona, njeni premo?ni star?i in ekipa pa lepo veselo po svetu vandrajo - turisti?no ali kako druga?e ni va?no.

 

Ampak ne problem smo mi, ki se pripeljemo v slu?bo, da tam vsak delovnik pustimo svojih 8 ur ?ivljenja, da zaslu?imo ljubi kruhek in pla?amo davke. Nato pa parkrat letno par 100km z avtom, da si privo??i? tisti ubogi dopust. Ja taki smo kriminalci in onesna?evalci ne pa tiso?e luksuznih kri?ark, trgovskih ladij s kontejnerji in pa seveda mno?ica letal v zraku. Ne to pa ne, tega se pa ne bi dotikali, ker tukaj je pa kapital in dobi?ki zraven - to je pa tabu... prste pro?.

 

Jebi ?love?ka, ki nima za EURO6d motor, in se vozi s 15 let starim Cliom z 1.2 ma?ino, ker za kaj ve? nima, bogata?u z 2xV12 s 4000KM jahti pa se globoko prikloni in bohnedej ga vpra?at, ?e je kaj ekolo?ki. Ekologija je namenjena reve?em, da se bodo bogata?i znebili gne? in da bodo lahko brez te?av svojim cestnim zverinam pretegnili noge na praznih AC-jih. V gne?i, kjer vse stoji ali pa se komaj premika je namre? Fi?ko enako hiter kot Bugatti Chiron

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej sem ze parkrat reku, Greta je tudi svojega denarja vredna. Ona laja stvari ki ji jih drugi servirajo in ona to prenasa kot resnico. Mal bi jo moral vprasat kolk je bilo CO2 proizvedenega in koliko bo strupenih snovi ob razgradnji elektricnega avta od njenega ocka, ali pa, zakaj se zavzema za solarne panele, ce vemo da proizvedejo 300krat vec strupenih in nevarnih snovi na kWh kot pa nuklearna elektrarna. Plus, veganstvo tudi terja svoj davek na okolje, npr. za liter mandljevega mleka je potrebnih priblizno 5 litrov vode....

Plus, vsi priznavajo da zemlja se je vedno ohlajala in segrevala, da ima pa kolicina CO2 zelo majhen efekt na vse to ... po nekaterih clankih priblizno 2%

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men je Adrie ?koda. Edina "na?a" letalska firma propada zaradi dolgih let napa?nih odlo?itev in nesposobnosti.

 

O?itno ne gre za nesposobnost, ampak dejansko za kriminal tujega lastnika in to tak dobro premi?ljen in organiziran. Sej ne bi rad solil Labijevih ran, ampak "we told you so". :(

 

https://www.24ur.com/novice/slovenija/razkrivamo-30-milijonov-evrov-v-adrii-airways-izginilo-neznano-kam.html

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O?itno ne gre za nesposobnost, ampak dejansko za kriminal tujega lastnika in to tak dobro premi?ljen in organiziran. Sej ne bi rad solil Labijevih ran, ampak "we told you so". :(

 

https://www.24ur.com/novice/slovenija/razkrivamo-30-milijonov-evrov-v-adrii-airways-izginilo-neznano-kam.html

 

Mislim, vsi vemo da so prodali nekomu ki ga je bolel k*** za adrio. Rok za prodajo so zamudili takrat ko je Turkish hotel kupiti, to je pa sedaj ze nekih 15 let nazaj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

30 mio je bolano velika cifra in si jih je ocitno ogromno prisklednikov, preko vec generacij krepko namastilo prste. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O?itno ne gre za nesposobnost, ampak dejansko za kriminal tujega lastnika in to tak dobro premi?ljen in organiziran. Sej ne bi rad solil Labijevih ran, ampak "we told you so". :(

 

https://www.24ur.com/novice/slovenija/razkrivamo-30-milijonov-evrov-v-adrii-airways-izginilo-neznano-kam.html

 

O fak, prodali so res najslab?emu lastniku.  :vskalo:  Pred leti smo se tega ob prodaji na?ega podjetja najbolj bali, k sre?i so "samo malo prevetrili" in prodali (z vrhunskim dobi?kom) naprej v (zaenkrat) dobre roke. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v petek sem imel LJU-PRN, zdaj so dali varianto, lju-zag avtobus, zag-vie austrian, in potem vie-prn austrian...

ce to stejes je 3 uri bus, 1 ura avion do dunaja, 2 uri do pristine, in vmesna cakanja..se pravi z avtom grem (in pridem) prej

 

zakljucek: mazda je boljsa od aviona :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O?itno ne gre za nesposobnost, ampak dejansko za kriminal tujega lastnika in to tak dobro premi?ljen in organiziran. Sej ne bi rad solil Labijevih ran, ampak "we told you so". :(

 

https://www.24ur.com/novice/slovenija/razkrivamo-30-milijonov-evrov-v-adrii-airways-izginilo-neznano-kam.html

V 10 letih pred prodajo, smo davkopla?evalci 4x dokapitalizirali Adrijo v skupni vsoti 85,5?

Organiziran kriminal, se strinjam.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem naletel na tole zanimivo zadev??ino:

 

https://www.infineuminsight.com/resources/ilsac-gf-6/why-ilsac-gf-6/

 

Torej nova oznaka za olja, namenjena modernim ma?inam, ven pridejo maja 2020

 

Je to olje mogo?e re?itev za mazdine dizle in njihove dpf-je?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O?itno ne gre za nesposobnost, ampak dejansko za kriminal tujega lastnika in to tak dobro premi?ljen in organiziran. Sej ne bi rad solil Labijevih ran, ampak "we told you so". :(

 

https://www.24ur.com/novice/slovenija/razkrivamo-30-milijonov-evrov-v-adrii-airways-izginilo-neznano-kam.html

 

?imprerj naj vse skupaj crkne. na bruhanje mi gredo vsi, ki posku?ajo igrati na neko nacionalno zavest. Ko so Adrio prodali tujcem, kje je bila takrat nacionalna zavest? Adria od dneva ko so jo prodali ni ve? nacionalni "ponos". Prekleti medijski manipulanti.

 

In prekleta apati?nost folka ki ne naredi na nobenem podro?ju ve? ni?. In kot je genij Einstin neko? ne dejal : ne skrbi me norec ki ?eli uni?iti svet, skrbijo me vsi ostali, ki ga pri tem gldajo in ne naredijo ni?.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e zato, ker je bila Adria edina letalska dru?ba, ki je iz Brnika delalal letalske povezave tudi manj ali pa celo nerentabilne. Ve? ali manj zato, da Slovenija ni ostajala izolirana. Ampak na?eloma so bila letala njena last in kljub dokapitalizacijam, ki so v letnem merilu bile cca dobrih 8 milijonov na leto je pa? Slovenija obdr?ala nacionalnega prevoznika.

 

No in kaj je trenutni lastnik naredil v treh letih? Prodal avione in jih vzel nazaj v najem tako, da adria sploh nima ve? kapitala v materialu. Denar od prodaje sploh ni pri?el na ra?un Adrie. Zdaj pa ra?unaj tisti Airbusi 319 so novi cca 80mEUR - glede na letnike so verjetno vsi trije skupaj vredni vsaj 60-90EUR. Bombardieri pa verjetno vsi skupaj vsaj 100mEUR. Saabi pa so bolj zgodovinska zadeva iz neke druge zgodbe, kjer je isti lastnik potopil ?vicarski Darwin Airlines na podoben na?in in je Adria mislim, da dobila njihove avione v uporabo/najem.

 

Poleg vsega tega se pa spra?ujejo kje je ?e 30mEUR denarja in cca 10mEUR denarja od ste?aja Darwin Airlines ozirom kasneje preimenovan Adria Airways Switzerland.

 

Se pravi je trenutnemu lastniku uspelo v treh letih "izgubiti" verjetno za nekje 100-200mEUR. To?no ?tevilko bomo verjetno ?e ?e zvedeli.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sej bi lahko pri prodaji malo preverjali komu prodajajo a ne?

sicer pa je adria pripravljena na najslabso res ze ene 10 let, ce ne se vec...

od komicnih situacij, niso dali vec sendvica, nc vec kufra za oddat, ampak je bla karta drazja....

nizkocenovniske finte, cene pa kot pri pravih prevoznikih...

pa da ne placajo zamud

kr neki

skoda za pilote in ostale izobrazene kadre

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od trenutka, ko so jo prodali ni ve? na?a ampak privat firma, ki koristi na?e letali??e.

Piloti so res dobri in najbr? bodo takoj dobili slu?bo drugje. Vi?ek pa kot v dugih velikih firmah, ki so propadle-na, zavod. Saj ?e so sposobni bodo nemudoma dobili drugje slu?bo.

Da mi ne bi o kaki dokapitalizaciji in podobnem, ker te scenarije smo videli ?e tudi pri tej firmi ?e parkrat v preteklosti. Pa? se niso prilagajali tr?i??u in jih je trg sam izlo?il. Potniki imajo dan danes toliko opcij in mo?nosti za poceni lete, da neuspe?ni pa? propadejo.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Takratna slovenska vlada je to?no so vedela komu jo prodaja - nekemu nemcu ki ?e nikoli ni videl kako se upravlja z letalsko firmo. Je pa ?vaba vedel kako se prireja bilance pa kako se cash flow od prodaje kart preusmerja. A res kdo verjame da je tako majhna firma v tako kratkem ?asu sposobna skopat tako veliko finan?no luknjo.

 

Kot drugo, ?e Adrije v polpretekli zgodovini (pred prodajo) nebi silili biti nacionalen prevoznik, bi komot splavala, obdr?ala bi pa? rentabilne linije, pa ?etudi bi se obseg letenja skr?il dajmo re?i na tretjino. Ampak ne, ?e danes sli?i? ideje o nacionalnem prevozniku pa ne vem od kod ker adria je ?e nekaj ?asa nem?ka firma. Zanimivo da so tudi nemci s tako idejo pri?li do na?e vlade z zahtevo po denarju. Zakaj niso pri?li do Merklce?


Od trenutka, ko so jo prodali ni ve? na?a ampak privat firma, ki koristi na?e letali??e.

Alex od kdaj si pa ti ?vaba  postal da adrija koristi va?e letali??e?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot drugo, ?e Adrije v polpretekli zgodovini (pred prodajo) nebi silili biti nacionalen prevoznik, bi komot splavala, obdr?ala bi pa? rentabilne linije, pa ?etudi bi se obseg letenja skr?il dajmo re?i na tretjino. Ampak ne, ?e danes sli?i? ideje o nacionalnem prevozniku pa ne vem od kod ker adria je ?e nekaj ?asa nem?ka firma. Zanimivo da so tudi nemci s tako idejo pri?li do na?e vlade z zahtevo po denarju. Zakaj niso pri?li do Merklce?

 

Ja to?no tako - in marsikatera linija za na Kosovo in Makedonijo pa drugam po balkanu bi bila ?e davno ukinjena, ?e bi se ?lo samo gledat renatabilnost. Ampak to je neka standardna zgodba, ki se nam v Slo kar naprej ponavlja - privatizacija, zahteva po privatizaciji iz EU, prodaja za vsako ceno, ker dr?ava je pa? pregovorno slab lastnik, ?paranje pa ne glede kolk nas bo to stalo...itd

 

Pol smo pa videli kako to zgleda recimo v vzor?nem primeru Toba?ne tovarne, Mercatorja, zdaj Adrie. Ampak va?no, da smo Slovenci slabi lastniki in da so tuji lastniki pa mana z neba.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.