Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  je LabiGT napisal:

ja v pristini bom od jutr do torka zvecer, in potem se naslednji vikend

ce bos kaj v PR: +37744821792

 

aja kaalman, ze vnaprej sozalje, ker bos sel v pec (cesta ki se gradi, oz. necesta) OBUP!!!

 

Kupi se drugi lezaj :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je LabiGT napisal:

ja v pristini bom od jutr do torka zvecer, in potem se naslednji vikend

ce bos kaj v PR: +37744821792

 

aja kaalman, ze vnaprej sozalje, ker bos sel v pec (cesta ki se gradi, oz. necesta) OBUP!!!

 

ah... jaz komaj v sredo pridem... pa v soboto grem nazaj... :s

 

hebat ga...

 

cesta je pa taka itak ?e 2 leti...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Dans mi celo printer normalno deluje (zaenkrat)! :danzoman::bravo:<_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  je LabiGT napisal:

kdaj si bil nazadnje :P

 

lani pozno v jeseni...

 

so mi rekli kolegi, ki so bili prej?nji teden, da se je pot od PR do Pe?i podalj?ala za vsaj eno uro :P ...

 

pa ?e lani smo meli voznike v A8 neke divje, je bil non-stop na troblji :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano
  je KAALman napisal:

lani pozno v jeseni...

 

so mi rekli kolegi, ki so bili prej?nji teden, da se je pot od PR do Pe?i podalj?ala za vsaj eno uro :P ...

 

pa ?e lani smo meli voznike v A8 neke divje, je bil non-stop na troblji :D

 

ja tako je, od poletja je pot v pec, pot v pekel :D

najboljs je ce mas kaksen dzip...unim kar dogaja, drugace pa jaz ne grem v pec dokler ne zrihtajo ceste

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

A pol je to pe? z veliko za?etnco al malo? :harhar::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  je LabiGT napisal:

v bistvu mora bit Peja. tko je pravilno.

Birra e Pejës (kaalman bo ze vedu)

 

Jaz sem bil pa tam blizu v vojski-Mitrovica e titos. :jupiii:

 

 

Napisano
  je Alex napisal:

Jaz sem bil pa tam blizu v vojski-Mitrovica e titos. :jupiii:

 

vsi iz mitrovice so rokerji...ocitno je nekaj na tem

jaz sem se tam rodil (ker je bla porodisnica boljsa kot v pristini)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je LabiGT napisal:

vsi iz mitrovice so rokerji...ocitno je nekaj na tem

jaz sem se tam rodil (ker je bla porodisnica boljsa kot v pristini)

 

Res je,tam se je takrat vrtel sam rock. :bravo: Pa mesto mi je bilo ful v?e?.

 

 

Napisano
  je JozaGulikoza napisal:

Dovolj dela za ta tedn! :danzoman::harhar:

 

Jaz pa ?e ne... ?e bom do ?estih fertik se bom pohvalil, ?e ne gre pa v jamralnik :(

33112_1.png

Napisano

jaz se bom pa pohvalil, da za danes koncujem.

Najboljs je to, da jutr ne bom nc delal :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Boss, kam si se torej uvrstil? :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Videl in potipal nov pokrov motorja in vezno steno. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je JozaGulikoza napisal:

Boss, kam si se torej uvrstil? :P

 

Bom kr tuki ostal... mi je ratal ob 15 ?ez pet zapustit slu?bene prostore in it domov. :bravo:

33112_1.png

Napisano
  je Rocky napisal:

dons sem dobil tole, pa morm rect, da je vredn vsakega penija:

 

http://www.bose.co.uk/GB/en/home-and-perso...mobile-headset/

 

Eni nimajo tolk vrednga telefona. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Oujea, kon?no se naspal! :harhar::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Eni nimajo tolk vrednga telefona. <_<

 

 

ne gre za ceno, pac pa kvaliteto... :harhar:

Napisano
  je Rocky napisal:

ne gre za ceno, pac pa kvaliteto... :harhar:

 

Enim se gre tudi za ceno. :)

 

Jaz sem pa danes malo po?raufal (beri: turbino dol pa nazaj gor) in vozil svojega biv?ega 200SX. :vesel: Ne re?em, da je hitrej?i kot Clio ?zmeden? ampak ko za?ne turbina vle?i, ko zakopljejo zadnja kolesa, pre?alta? naredi pssssst je pa to nekaj najbolj?ega. :danzoman:

Napisano
  je Symon napisal:

Enim se gre tudi za ceno. :)

 

Jaz sem pa danes malo po?raufal (beri: turbino dol pa nazaj gor) in vozil svojega biv?ega 200SX. :vesel: Ne re?em, da je hitrej?i kot Clio ?zmeden? ampak ko za?ne turbina vle?i, ko zakopljejo zadnja kolesa, pre?alta? naredi pssssst je pa to nekaj najbolj?ega. :danzoman:

 

:bravo: Wellcome back to JAP :P

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Ta tema je totalna subjektivna debata, ne pričakuj tukaj nekih resnih razlag   Vsekakor kot laiku ti najlažje razložim tako: zaganjač je štarter in poskrbi, da ko obrneš ključ, z elektro motorčkom zažene glavni motor v vozilu..torej specifično za Mazdo: ko avto "vergla" ob pritisku na start gumb, takrat dela zaganjač - več si preberi na https://www.silux.si/avto-moto-novice/418/kaj-je-zaganjac-in-kako-deluje     Potem pa imaš okoli motorja mikrojermen, ki s tem ko laufa, dovaja silo ostalim komponentam, npr kompresor klime ali altenatorju   Altenator pa s pomočjo obratov mikro jermena (in te sile) generira elektriko, s čimer polni baterijo/akumulator   Ko se aktivira start/stop sistem in motor ne laufa, ne laufa niti mikrojermen, kar pomeni da kompresor klime ne stiska plina in ne hladi... prav tako ne laufa altenator, kar pomeni da se glavna baterija ne polne, se pa takrat elektrika za napajanje komponent v vozilu porablja iz ločenega kondenzatorja/baterije (odvisno kateri Mazdin motor imaš)   Da se zažene start/stop, morajo biti izpolnjeni trije pogoji - motor mora biti ravno prav topel (ne mrzel in ne prevroč), klima nesme laufat na polno in zdravje baterija/akumulatorja mora bit nad nekim procentom   Če se pripelješ poln gas po AC in ustaviš na semaforju na izvozu, bo avto še ene 10 sekund laufal, predno bo vklopil start/stop..ravno zato da malo shladi motor... sicer pa je to res robna meja, v resnici če bi tak avto takoj ugasnil, bi hitro slišal ventilator na hladilniku, ki bi se po zaklepu vozila že takoj aktiviral, da shladi motor.... tako da stvari so narejene dobro, ni pa to narejeno optimalno (za pravo hlajenje motorja je dobro, da olje še malo pokroži skozi njega in odvede ustrezen višek toplote poleg hladilne količine   Tako na kratko, in to je edina in prava resnica glede start/stopa v Mazdah, ne glede na to, kaj drugi bluzijo        
    • Tale iStop ima en kup pogojev, da se vklopi oz. bolj pravilno rečeno, da izklopi motor. Malo si v priročnikih preberite. Če je turbina v avtu je smrt recimo, ko pripelješ na izvoz iz avtoceste in tam počakaš za vstop na navadno cesto. Tam je sigurno sranje, če se motor izklopi, ko je še par sekund prej delal na obratih. Sigurno so pa zaganjači tudi dimenzionirani večji in vse ostalo kar pride zraven, saj je v teh primerih zagonov motorja veliko več kot včasih. Zelo jim pomaga pozicija batov, kot je omenil Boss, ni pa to vse.  
    • Jaz sem šel kar kmalu na en makadam furat, in se je sigurno dobro zaprašilo na tisto olje. Kot sem razumel, je to neka osnova vsega. Da se naredi zaščitni film na podvozju. Tudi razne bolj obstojne mase po drugih postopkih se zasušijo šele ko jih zaprašiš z vožnjo. Podvozja se pa ne sme prati, ko je enkrat tole gor, ker samo škodo delaš, še posebej s kakšnimi čistili.   Edina negativna stran je zaenkrat to, da iz vseh pragov teče to olje in se šele zdaj počasi umirja. Saj ne da direktno teče, samo skozi je neka umazanija prisotna, ker se steka iz notranjih delov karoserije ven. Enkrat sem ga že opral vmes, pa ga bom moral še enkrat. Pa iz zadnjih vrat tudi, je bilo vse mastno spodaj na odbijaču pred vstopom v prtljažnik. Zdaj je počasi malo bolje. Ne vem kako bi bilo, če bi imel tlakovce doma. Bi bili sami fleki gor, ki pa nimam pojma kako so dolgoročno obstojni.
    • Prav sitni ste s tem X motorjem, k v otroškem vrtcu. Še enkrat vsi Skyactive bencinarji znajo tole kombinirati s pravilnim tajmingom vžiga. Tako, da komot pustite i-Stop.   Pri dizlih pa tole ni glih, da bi non stop delovalo, ker vsak vžig obremeni zaganjač in aku. Tko, da tam bolj po pameti in res načeloma samo takrat, ko dejansko vidiš, da se bo stalo dlje in ne samo par sekund.
    • Včasih povratna informacija rada pretirava.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.