Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

ja v pristini bom od jutr do torka zvecer, in potem se naslednji vikend

ce bos kaj v PR: +37744821792

 

aja kaalman, ze vnaprej sozalje, ker bos sel v pec (cesta ki se gradi, oz. necesta) OBUP!!!

 

Kupi se drugi lezaj :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja v pristini bom od jutr do torka zvecer, in potem se naslednji vikend

ce bos kaj v PR: +37744821792

 

aja kaalman, ze vnaprej sozalje, ker bos sel v pec (cesta ki se gradi, oz. necesta) OBUP!!!

 

ah... jaz komaj v sredo pridem... pa v soboto grem nazaj... :s

 

hebat ga...

 

cesta je pa taka itak ?e 2 leti...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kdaj si bil nazadnje :P

 

lani pozno v jeseni...

 

so mi rekli kolegi, ki so bili prej?nji teden, da se je pot od PR do Pe?i podalj?ala za vsaj eno uro :P ...

 

pa ?e lani smo meli voznike v A8 neke divje, je bil non-stop na troblji :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lani pozno v jeseni...

 

so mi rekli kolegi, ki so bili prej?nji teden, da se je pot od PR do Pe?i podalj?ala za vsaj eno uro :P ...

 

pa ?e lani smo meli voznike v A8 neke divje, je bil non-stop na troblji :D

 

ja tako je, od poletja je pot v pec, pot v pekel :D

najboljs je ce mas kaksen dzip...unim kar dogaja, drugace pa jaz ne grem v pec dokler ne zrihtajo ceste

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vsi iz mitrovice so rokerji...ocitno je nekaj na tem

jaz sem se tam rodil (ker je bla porodisnica boljsa kot v pristini)

 

Res je,tam se je takrat vrtel sam rock. :bravo: Pa mesto mi je bilo ful v?e?.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dons sem dobil tole, pa morm rect, da je vredn vsakega penija:

 

http://www.bose.co.uk/GB/en/home-and-perso...mobile-headset/

 

Eni nimajo tolk vrednga telefona. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne gre za ceno, pac pa kvaliteto... :harhar:

 

Enim se gre tudi za ceno. :)

 

Jaz sem pa danes malo po?raufal (beri: turbino dol pa nazaj gor) in vozil svojega biv?ega 200SX. :vesel: Ne re?em, da je hitrej?i kot Clio ?zmeden? ampak ko za?ne turbina vle?i, ko zakopljejo zadnja kolesa, pre?alta? naredi pssssst je pa to nekaj najbolj?ega. :danzoman:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Enim se gre tudi za ceno. :)

 

Jaz sem pa danes malo po?raufal (beri: turbino dol pa nazaj gor) in vozil svojega biv?ega 200SX. :vesel: Ne re?em, da je hitrej?i kot Clio ?zmeden? ampak ko za?ne turbina vle?i, ko zakopljejo zadnja kolesa, pre?alta? naredi pssssst je pa to nekaj najbolj?ega. :danzoman:

 

:bravo: Wellcome back to JAP :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.