Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Baje ima (domnevni) Mazda klub SLO ?e sponzorja, DejanPavlovi?Mx5 je neki danes rihtal! :cheers::D

 

Pa bo kdaj ta klub za?ivel? :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lani sem sicer prodal ve?je bremze ampak se mi je pa letos usralo in sem dobil dober komplet (?eljusti, diski, plo??ice) za sme?nih 80?. :ouje: ?eljusti laufajo kot ?us, diski minimalni rob (jutri jih poravnajo), plo??ice ogromno mase. ?e neko no-name 5,1 zavorno imam na zalogi tako, da za v nedeljo za na Grobnik bi moglo biti kar OK. :aaaaa:

 

EDIT: U pizdo naj gre vse skup, de? je napovedan! :vskalo:

Napisano

Lani sem sicer prodal ve?je bremze ampak se mi je pa letos usralo in sem dobil dober komplet (?eljusti, diski, plo??ice) za sme?nih 80?. :ouje: ?eljusti laufajo kot ?us, diski minimalni rob (jutri jih poravnajo), plo??ice ogromno mase. ?e neko no-name 5,1 zavorno imam na zalogi tako, da za v nedeljo za na Grobnik bi moglo biti kar OK. :aaaaa:

 

EDIT: U pizdo naj gre vse skup, de? je napovedan! :vskalo:

 

V nedeljo bo ok

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Iz tvojih ust v Bo?ja u?esa. Objavljena slika

 

In na motor

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dobrih 1300km z enim tankom...2 rekorda (poraba pa doseg)... :rispekt::rulam:

 

Kir avto?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ferrari testarossa cd129

 

Misli?.. Ferrari testanera (?rna) cd129 :prstgor:

 

 

Je pa pohvalna poraba tole, ?e js moje 6ke nism nikol na tok spravu, tut ?e je bil cel tank samo avtocesta..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Prejel odgovor MMS (uvoznika) - beri na temo bodo?ega kluba. :jupiii::cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Za pohvalite se je, da sm danes pokonci bil ?e pred 12. uro kar je glede na pozno uro prihoda (pono?njaki) kul, ajga :bravo:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

62l/1312km

 

OK, 4,7 ampak a si se full matral, da si stisnil 62 litrov v tank :ne vem:

33112_1.png

Napisano

ne zakaj bi se matral, das pumpo noter stisnes in ko naredi klik ven pa je...

pri stari sestki ponavadi sem tankal okol 50l (ko se je prizgala lucka), tukaj pa okol 60l...tako da so izboljsali lucko za rezervo

mi je pa ostalo od zastave 128, vedno resetirat stevc ko tankam, ker pri zastavi sem mel pokvarjen kazalc bencina in tako sem vedno racunal na priblizne kilometre se za kok mam bencina...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ne zakaj bi se matral, das pumpo noter stisnes in ko naredi klik ven pa je...

pri stari sestki ponavadi sem tankal okol 50l (ko se je prizgala lucka), tukaj pa okol 60l...tako da so izboljsali lucko za rezervo

mi je pa ostalo od zastave 128, vedno resetirat stevc ko tankam, ker pri zastavi sem mel pokvarjen kazalc bencina in tako sem vedno racunal na priblizne kilometre se za kok mam bencina...

 

?ist tko sem vpra?al, ker pr men mam ?e davno cagar in domet na ni?li pa mi uspe le dobrih 58litrov notri spravt. Enkrat sem se sicer pomatral in ene 10minut po?as dolival, pa sem res spravil na dobrih 61litrov sam to je postopek za mazohiste.

33112_1.png

Napisano

ne zakaj bi se matral, das pumpo noter stisnes in ko naredi klik ven pa je...

pri stari sestki ponavadi sem tankal okol 50l (ko se je prizgala lucka), tukaj pa okol 60l...tako da so izboljsali lucko za rezervo

mi je pa ostalo od zastave 128, vedno resetirat stevc ko tankam, ker pri zastavi sem mel pokvarjen kazalc bencina in tako sem vedno racunal na priblizne kilometre se za kok mam bencina...

 

Pol si na nek na?in (pozdavestno) ?e vedno Labi Stojadinović (ups, 128-kar, hehe). :hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?ist tko sem vpra?al, ker pr men mam ?e davno cagar in domet na ni?li pa mi uspe le dobrih 58litrov notri spravt. Enkrat sem se sicer pomatral in ene 10minut po?as dolival, pa sem res spravil na dobrih 61litrov sam to je postopek za mazohiste.

 

Jaz sem ?e dosegel 59,5L, ?lo bi ?e ve? a ko pride pumpa je pa? treba zaviti

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nisem ?e re?il te?ave s prednjimi ?eljustmi ampak sem pa ?e dobil info kako oja?ati ?e zadnje bremze (ve?je ?eljusti oziroma z ve?jim zavornim batkom), obenem sem na sledi kako na Clia spraviti 2 batne ?eljusti od enega drugega Renaulta... :hudicek:

Napisano

Odkril ?e eno zakon cesto za zoom-zoomiranje z mx5 :party0035:

 

?e bi blo kej ve? ?asa bi ?e enkrat pelu obe smeri, tko je pa ?ez manj kot 6 ur odhod na 'mazdino' osmico, do takrt pa treba nahitr vsaj mal v wasservago..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

?e si ?el ?ez Gornji Grad, je to res zanimiva cesta, ?ez ?rnivec itd. :hudicek:

 

Mi smo ga pa tudi kar konkretno za?ural u?eri! :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jap, tisto je kar visoko moralna in predvsem prazna cesta; Gornji Grad, Mozirje, So?tanj, Gra?ka Gora, Slovenj Gradec :ouje:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Mi pa smo u?eri spet peglal stroje ?ez Marijo Reko (Neyko - Rumenjak pa kolegov SLK II in ?rnozmajka), spet ?li v M(j)ese?ino. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.