Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

Fuuul sem vesel, no poglejte si zakaj;

 

http://tvslo.si/predvajaj/superveleslaloms...ava2.155698277/

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S trenutno po?iljko snega u?ival 6 ur ko sam vrag :hudicek:

 

 

Aja pa v kratkem bo eno leto odkar vozim zadnji pogon in sm z njim tud zasvojen :bravo:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S trenutno po?iljko snega u?ival 6 ur ko sam vrag :hudicek:

Aja pa v kratkem bo eno leto odkar vozim zadnji pogon in sm z njim tud zasvojen :bravo:

 

Ma brezveze ta rwd, to se sam vrti skos.... torque steer he bol? :P

 

 

Ravnokar ponovno skidal celo ulico, da bojo o?a lahko ?li v slu?bo :)

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zdej mam pa poln k**** tega angle?a, za?el sm z brezpla?no reklamo za njegovo trgovino :rolleyes:http://www.fordprobestore.co.uk/store/ u glavnem batne obro?ke mi po?ilja ?e skoraj leto dni :vskalo: ko sm mu za?el pisat o vrnitvi denarja na maile sploh odgovarju ni ve?, tak da NE KUPUJTE prek te strani!

 

o?itno se neki dogaja :bravo: model ma za svojo trgovino posebej odprt podforum na 323fclub.com in sm ga kontaktiru tam. Prav, da je bil moj mail avtomatsko dodan na belo listo. Zdej mo?no, da res ker sm mu kr naprej po?ilju maile, al pa se je tolk ustra?u.

 

U glavnem u pondelk, ko bo v pisarni bo zadevo preveru :aaaaa:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

o?itno se neki dogaja :bravo: model ma za svojo trgovino posebej odprt podforum na 323fclub.com in sm ga kontaktiru tam. Prav, da je bil moj mail avtomatsko dodan na belo listo. Zdej mo?no, da res ker sm mu kr naprej po?ilju maile, al pa se je tolk ustra?u.

 

U glavnem u pondelk, ko bo v pisarni bo zadevo preveru :aaaaa:

 

 

Verjetno je bil tvoj mail dodan na crno listo (blacklist) :cheers: , ker ce bi bil na beli listi (whitelist), bi sel skozi brez kaksne spam kontrole :D

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno je bil tvoj mail dodan na crno listo (blacklist) :cheers: , ker ce bi bil na beli listi (whitelist), bi sel skozi brez kaksne spam kontrole :D

 

nvem, reku mi je whitelist :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer bolj redko uporabljen terminus- bi pa tvoj mail dobil, ?e bi bil na whitelist, ker to pomen da te je sam administrator, odkljukal da nisi problemati?en, tko da al te vle?e za nos :hudicek: ali si pa bil na blacklisti.

 

bomo vidl kaj bo u pondelek reku, v nasprotnem primeru se bo brezpla?na reklama kot rja ?irla naprej...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Popoldan sem z eno fajno gospodi?no zmenjen, ki bi jo g. F1 Ali?i? garant komentiru; uuuuu, ulala. :cheers::rozico::D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e v kratkem dobimo novega Mazda?a (je samo ?e vpra?anje dokon?ne cene) in sicer se gre za tole vozilo http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6804424&show=1

 

Kaj je pa najbolj pomembno je to da se osebo prepri?a da gre iz Seata DIZL na Mazdo bencinarja :jupiii::hohoho:

 

Ja pa naj zamenja z uklopkom....?e bo seveda pripravljen dopustiti, da ego vozi S in ne VW

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe...ma kupuje ta napol kombi, da nalo?i robo za firmo notri...dobr so cene padle. Sam ?e mal so mu?ke, zase?en na leasingu, ni enega klju?a, je pa na gami servisiran (sem kolegu vse povedal kako naj preveri)....zdej sem mu pa ?e rekel naj zbije ceno za toliko kolikor staneta nova klju?a in preprograminranje in vsaj ?e ceno za servis (je bilo decembra eno leto od servisa-avto stoji)...zdej pa ?aka odgovor leasing slu?be, ?eprav pravijo da je bil avto ?e ocenjen kot z enim klju?em...kr neki.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe...ma kupuje ta napol kombi, da nalo?i robo za firmo notri...dobr so cene padle. Sam ?e mal so mu?ke, zase?en na leasingu, ni enega klju?a, je pa na gami servisiran (sem kolegu vse povedal kako naj preveri)....zdej sem mu pa ?e rekel naj zbije ceno za toliko kolikor staneta nova klju?a in preprograminranje in vsaj ?e ceno za servis (je bilo decembra eno leto od servisa-avto stoji)...zdej pa ?aka odgovor leasing slu?be, ?eprav pravijo da je bil avto ?e ocenjen kot z enim klju?em...kr neki.

 

no sam pol naj ve, da ?e je 7 sede?na je ful manj prtlja?nika, kot 5 vratna, ker zica, ki se jih ne da odstraniti pobereta kar nekaj litrov proti 5 vratni

 

Klju? pa stane 300? plus....in ne vem ?e se ga da kodirat - MX5 vajper se ni dal.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Podrejo se vsi zici, sam en bi ostal ko se gre v nabavo, dost pomeni tud vi?ina ker vre?e se da nabasati tudi v vi?ino :).....smo do zdej smo avto rental za nabavo, se je pa odlo?il da bi kar tega vzel, ?e bodo s ceno skupaj pri?li....meni je ?e vedno bolj?a opcija rentanje dobloja za 40 eur brez omejitve kilometrov...ampak tako se je odlo?il tale kolega...je pa res da za tistih 10-15t km na leto ne rabi dizla...tako da tisti ki bo tega Seata v roke dobil mu bo zadeva ?pilala v nulo ker avto je tip top in SLO porekla.

Glede klju?a sem mu rekel naj vpra?a koliko pride, in je res toliko kot si napisal, in se ga da prekodirati.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Podrejo se vsi zici, sam en bi ostal ko se gre v nabavo, dost pomeni tud vi?ina ker vre?e se da nabasati tudi v vi?ino :).....smo do zdej smo avto rental za nabavo, se je pa odlo?il da bi kar tega vzel, ?e bodo s ceno skupaj pri?li....meni je ?e vedno bolj?a opcija rentanje dobloja za 40 eur brez omejitve kilometrov...ampak tako se je odlo?il tale kolega...je pa res da za tistih 10-15t km na leto ne rabi dizla...tako da tisti ki bo tega Seata v roke dobil mu bo zadeva ?pilala v nulo ker avto je tip top in SLO porekla.

Glede klju?a sem mu rekel naj vpra?a koliko pride, in je res toliko kot si napisal, in se ga da prekodirati.

 

v tej ceni je nov klju?, mislil sem pri klju?avni?arju da ne gre....

 

V mislih imam ne to da se ne podrejo ampak 5 vratna nima zicov zadaj spljoh - in je veliko globji prtljaznik

5:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6642278&show=1

vidi se globok rob - ki je pomemben ?e vozi? kake visoke zadeve

 

7:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6862837&show=1

 

Te sem jaz skozi s sabo vozil :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.