Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

Danes po službi kolesaril v fajn klanec, kasneje pa se lotil pospravljanja Z-ja, pri tem pa pomembna najdba; neka očala, ki niso bila med cenejšimi in sem jih pogrešal že od jeseni. Pa kovanec 1 eur sem tudi našel pod sedežem. Treba bit skromen in se veselit malenkosti; dinar na dinar, itd., hehe

  • Všeč 3
  • Haha 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 24 minutami je Z M A J napisal:

Danes po službi kolesaril v fajn klanec, kasneje pa se lotil pospravljanja Z-ja, pri tem pa pomembna najdba; neka očala, ki niso bila med cenejšimi in sem jih pogrešal že od jeseni. Pa kovanec 1 eur sem tudi našel pod sedežem. Treba bit skromen in se veselit malenkosti; dinar na dinar, itd., hehe

... dinar na dinar... nova hiša. Aja, mora bit virtualni. 🤗

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je scania napisal:

Vidim da uporabljaš gm olje. Skoz uporabljaš to olje na saabu? 

Dvakrat sem Mobil 1, sedaj pa že ene četrto menjavo GM. 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je scania napisal:

Super. Saab je meni osebno super avto, skoz pogledam za saabom ko vidim 🙂

Je. Bolj malo jih je v našem koncu. Všeč mi je, ker je zanesljiv. 338Kkm samo redni servisi in gasa.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je scania napisal:

Super. Saab je meni osebno super avto, skoz pogledam za saabom ko vidim 🙂

Meni tudi. Moj sodelavec je nor na njih. S prvim je naredil 350Kkm in ga prodal in še vedno veselo vozi. Sedaj si je kupil drugega belega  9-3 aero. Res lep avto. 👍

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 urami je Nejc1986 napisal:

Meni tudi všečni avti.... Se spomnim prvega 9-5 na gospodarskem razstavišču... Ali pa 9000ko...

 

Neko foro imajo s ključem, ne? Ključavnica na sredinski konzoli, Al kako že? 

Ja ključ je pri ročni.

 

vuaEexX.jpg?1

Popravljeno od FuManchu

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Bini napisal:

Pa kolikor vem zaklene ročico menjalnika ne volana,sem nekje zasledil leta nazaj.👍

Tudi to je res. V mojem primeru, ker je avtomatski menjalnik zaklene samo volan.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Damijani napisal:

Čestitam!

Zanima pa me, kako zdržiš tako dolgo v eni službi? Vedno je želja po boljšem in nadgradnji...

Odvisno tudi koliko je človek ambiciozen, da ne rečem DRZEN in si upa pogledati še kam drugam. Kako že pravijo; najkasneje na 5 let menjat zaposlitev. No, jaz jo raje hitreje in mi je prav luštno :)

 

Še 3 urce na delovnem mestu in potem se začne odličen wikend, izkoristite ga tudi vi! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 24 minutami je Damijani napisal:

Čestitam!

Zanima pa me, kako zdržiš tako dolgo v eni službi? Vedno je želja po boljšem in nadgradnji...

Vsaka služba ima prednosti in slabosti, če si zadovoljen in jo z veseljem opravljaš je to super kombinacija. :prstgor:

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 38 minutami je Damijani napisal:

Čestitam!

Zanima pa me, kako zdržiš tako dolgo v eni službi? Vedno je želja po boljšem in nadgradnji...

Ker me pustijo na miru, ne gledajo pod prste (glavno da naredim svoje delo), delam v dvoje (nisem tip za delo v skupini), zelo dobra plača. Ob vsem tem ni težko minuse dati na stran. 

 

Boljse in nadgradnja? Meni se življenje začne ko pridem iz šihta in raje tam stremim k boljšemu in nadgrajenem življenju.  

pred 37 minutami je Z M A J napisal:

Odvisno tudi koliko je človek ambiciozen, da ne rečem DRZEN in si upa pogledati še kam drugam. Kako že pravijo; najkasneje na 5 let menjat zaposlitev. No, jaz jo raje hitreje in mi je prav luštno :)

 

Še 3 urce na delovnem mestu in potem se začne odličen wikend, izkoristite ga tudi vi! :)

Jaz sem ziheras v službi. In norc v privat času :)

pred 26 minutami je Damijani napisal:

Samo da je sprememba, četudi pri istem delodajalcu. Samo da ni stagniranje...

 

Ambicioznost ja...

Mi ni dolgčas v službi, verjemi. In spremembe niso vedno kul... Sploh v teh časih. 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.