Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

Pa sem rekel Clio bo pa serijski. Mah k**c, nisem ozdravel od tuningitisa, sem si ?e kupil ve?je ?eljusti in posledi?no bodo ve?ji tudi diski (300mm). Manj?e ?eljusti so za prijatelja (isto bodo ve?ji diski, iz enojnih 236 gre na dvojne 240mm kar bo za 900kg ?isto dovolj), sem jih spotoma obnovil ker so se vodila zatikala. Pa pre?trihal sem vse.

Objavljena slika

Objavljena slika

Pa ?e ene feltne, ki bodo ?le na ve?je ?eljusti. 15 col ne pa?e ve? in sem kupil "zimske feltne". Ampak pomoje sploh ne bom dajal ve?jih diskov do spomladi tako, da ?e ne drugega bodo pa tole za kak trackday. :hohoho: Imajo pa 4x100 in 4x114,3.

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Varno zaustavjlanje je koristno, ampak te ?e vidim, ko bo? reko, ?e ?e pla?ujem najvi?je zavarovanje ...

 

Ne gre za zavarovanje in, da bi se mi zato kaj bolj fu?kalo za to, ?e se zaletim. Mogo?e me bolj skrbi kot nekoga, ki pla?uje 400? in upa, da bo kaj pokasiral. To, da zaradi teh dveh kW pla?ujem ve? je pa? nesre?no naklu?je s katerim sem se sprijaznil. Tako kot s porabo 8,2l/100km. Lahko bi bilo huje, gledal sem nekaj kjer bi pla?eval max registracijo pa ?e 12l+/100km porabe. :unsure:

Sem pa ravno dojel, da je to ?e tretji avto zapovrstjo pri katerem so bile bremze prva zadeva, ki sem jo po?timal. ?zmeden? Pri NXu sem obnovil ?eljusti pa dal nove plo??ice, pri SXu sem ?el iz 258mm na 280mm in ?tiribatne ?eljusti, tu grem pa ?e iz 280mm na 300mm. :D O?itno je naravna evolucija, da kupim avto z 300mm diski pa jih zamenjam za 320. :hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O?itno je naravna evolucija, da kupim avto z 300mm diski pa jih zamenjam za 320. :hohoho:

 

ti bo? po?asi na naslednjem avtu menjal felne za bremze ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne gre za zavarovanje in, da bi se mi zato kaj bolj fu?kalo za to, ?e se zaletim. Mogo?e me bolj skrbi kot nekoga, ki pla?uje 400? in upa, da bo kaj pokasiral. To, da zaradi teh dveh kW pla?ujem ve? je pa? nesre?no naklu?je s katerim sem se sprijaznil. Tako kot s porabo 8,2l/100km. Lahko bi bilo huje, gledal sem nekaj kjer bi pla?eval max registracijo pa ?e 12l+/100km porabe. :unsure:

Sem pa ravno dojel, da je to ?e tretji avto zapovrstjo pri katerem so bile bremze prva zadeva, ki sem jo po?timal. ?zmeden? Pri NXu sem obnovil ?eljusti pa dal nove plo??ice, pri SXu sem ?el iz 258mm na 280mm in ?tiribatne ?eljusti, tu grem pa ?e iz 280mm na 300mm. :D O?itno je naravna evolucija, da kupim avto z 300mm diski pa jih zamenjam za 320. :hohoho:

 

Tisto z zavarovanjem je bilo bolj sarkasti?no mi?ljeno, druga?e pa, ?e ga misli? "tjunat", je prva smer varnost, pol pa mo?.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po nasvetu siriusa sem danes dodal Meta**** GT v menjalnik in res se mehkeje in natan?neje ?alta, bomo videli zjutraj ?e - baje bo -12 ?zmeden?

 

Verjetno res v Kranju je sedajle bilo brez obla?ka sam rudi, v LJ kotlini pa jebe**** megla..

 

**** = brez reklam in opolzkosti :blush:

 

Po servisu pa se Metab*** Goldberger dodam

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mater se moram pohvalt da sem naletu na prvega garmina ki me jeb..

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po nasvetu siriusa sem danes dodal Meta**** GT v menjalnik in res se mehkeje in natan?neje ?alta, bomo videli zjutraj ?e - baje bo -12 ?zmeden?

 

 

 

To je ?ele prvi vtis. GT (in ostala dru?ina 007) delujejo na nekoliko dalj?i rok dokler ne dose?ejo max u?inka gladkosti. ?e bo? po 100.000 km vzporejal menjalnik "tvoje" in neke "druge", ki se ni spe?ala z 007, bo? videl, da je menjalnik tvoje opazno mehkej?i, pa ?e tistega efekta zatikanja 2. prestve, ki se rado po velikem ?t. km zgodi, ne bo. :rolleyes:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je ?ele prvi vtis. GT (in ostala dru?ina 007) delujejo na nekoliko dalj?i rok dokler ne dose?ejo max u?inka gladkosti. ?e bo? po 100.000 km vzporejal menjalnik "tvoje" in neke "druge", ki se ni spe?ala z 007, bo? videl, da je menjalnik tvoje opazno mehkej?i, pa ?e tistega efekta zatikanja 2. prestve, ki se rado po velikem ?t. km zgodi, ne bo. :rolleyes:

 

To je serijsko in do tega ne pride s ?asoma, v?asih je celo z ve? kilometri celo bolj?e.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je serijsko in do tega ne pride s ?asoma, v?asih je celo z ve? kilometri celo bolj?e.

 

na CX-7 je menjava predvidena 90.000, jaz sem na polovici 45.000 in tudi v ameriki z ro?nim menjalnikom (ja tudi so) imajo inteval olja v menjalniku na 45.000)

 

No razlika je o?itna, avto je stalno zunaj, in preventiva ne ?kodi, grem pa ?e v alpe kmalu + poleti kam dalj s prikolico..:) Ce seveda ne pogrnem na izpitu :)

 

No pravkar naro?u Goldoto in v petek na servisu natankam to in ?e GT noter... pa da vidmo kako ve?el bo italjan z njim.... :aaaaa:

 

Po moje ko ti bo cel avto spet zmrznu ti bo samo menjalnik se migal... :bravo:

 

Jz pa uspe?no zaklu?ujm 1. delovni dan na ?ihtu po dougm cajtu! :danzoman::bravo:

 

a si se spo?il? :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je serijsko in do tega ne pride s ?asoma, v?asih je celo z ve? kilometri celo bolj?e.

 

Ne govorimo o tem. Ta izbolj?ava "brez" traja nekje do prevo?enih 170.000 km, nato pa pretikanje postane bolj okorno. Ne govorim za vse blagovne znamke vozov, pri nekaterih, bolj?ih, je ta problem zaznaven pozneje. Z aditivom, ki smo ga omenjali pa se izbolj?ava pozna cel ?as. Interval menjave olja pa lahko podvojimo. Torej naredimo nekaj pozitivnega za sebe, svoj "voz" in tudi za okolje.

 

 

Pri tem pa je predvsem zanimiva primerjava po enih 200.000 prevo?enih km. Menjalnika z in brez delujeta opazno razli?no. Tisti z je v veliki prednosti.

 

Ne more pa 007 vplivati na napake v materialu, ki so fatalne za menjalnik npr. razpoka v zobu, ki lahko privede do loma. Gre sicer za zelo redek pojav, se pa dogaja tudi to.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po mojih (priznam, ne pretiroma bogatih) izku?njah pomaga ?e samo menjava s pravim oljem. Original pri enemu mojih avtov naj bi bil 80W90 in ko sem vlil to olje je bilo vse skupaj za en k***c. Predvsem, ko je bil mraz. Najprej sem mislil, da zato ker nisem vzel neko ble??e?e znamke olja. No in potem sem izvedel v ?em je fora. ?e original servis dajejo notri 75W80, ki je pozimi v mrazu veliko bolj?e.

Priznam pa, da me mika, da bi pri Renaultu menjal olje in dodal aditiv, ?e zato ker je francoz :jezicek: in pravijo, da nimajo najbolj mo?ne menjalnike, sploh v tretjo se baje rado zatika.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mater se moram pohvalt da sem naletu na prvega garmina ki me jeb..

 

No ja, kaj pa lahko pri garminu je..?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja, kaj pa lahko pri garminu je..?

 

 

Hehe... res je... kaj te lahko je*e pri Garminu :)

 

Sem danes nadgradil svojega Nuvija... in probal TMC... in dela zaenkrat kar OK :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dans sm se iz Kamnika, pa do Uniona prpelju s popre?no porabo 5.3L UNP-ja (upam da BC la?e mjn kot pri mazdah)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

5.3L UNP-ja (upam da BC la?e mjn kot pri mazdah)! :P

 

Za tvojega ne vem ampak pri meni ne la?e ve? kot 1 deci. Grem ravno zato vsake toliko ?asa prera?unati ker mi nih?e ne verjame, da mi pije le 8l in se (s svojimi 1,4 1,6 itd mlin?ki) tola?ijo, da to ra?unalnik la?e. :bravo:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe... res je... kaj te lahko je*e pri Garminu :)

 

Sem danes nadgradil svojega Nuvija... in probal TMC... in dela zaenkrat kar OK :) ...

 

Ne bere map z SD kartice. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne govorimo o tem. Ta izbolj?ava "brez" traja nekje do prevo?enih 170.000 km, nato pa pretikanje postane bolj okorno. Ne govorim za vse blagovne znamke vozov, pri nekaterih, bolj?ih, je ta problem zaznaven pozneje. Z aditivom, ki smo ga omenjali pa se izbolj?ava pozna cel ?as. Interval menjave olja pa lahko podvojimo. Torej naredimo nekaj pozitivnega za sebe, svoj "voz" in tudi za okolje.

Pri tem pa je predvsem zanimiva primerjava po enih 200.000 prevo?enih km. Menjalnika z in brez delujeta opazno razli?no. Tisti z je v veliki prednosti.

 

Ne more pa 007 vplivati na napake v materialu, ki so fatalne za menjalnik npr. razpoka v zobu, ki lahko privede do loma. Gre sicer za zelo redek pojav, se pa dogaja tudi to.

 

Brez zamere, ko tole berem sploh ne morem verjet da sem imel ?e 2 avta ki sta imela preko 200 kkm drugi preko 350 kkm, oba bencinarja in pri OBEH ni bil uporabljen NOBEN aditiv, in oba sta delala-?e delata BP.

 

Po tvojih zapisih sode? bi oba moral najmanj prestavljati z obema rokama, ?e ne ?e katerega zamnjat.

Moj stil vo?nje ni normalen, seveda ?e so pogoji-razmere, kar posledi?no pomeni ve?je obremenitve za menjalnik in ostalo, pa prvi avto je imel iz originalnih 75 km "malo" modificiran motor na 128 km, pa original menjalnik polosovine, samo sklopka pa je bila upgrejdana.

Drugi pa se je ZELO rad vrtel do 7500+ rpm, potem pa hop v naslednjo prestavo in to s samo 2 prsti pri 280 kkm prevo?enih.

Pa ?e zanimivost z yugotom (1.1 55 KM :danzoman: ) sem se vozil 3 leta imel je 230 kkm, brez kakr?nih koli dodatkov in je porabil cca dobre pol litra olja na 10 kkm, in pratvljal se je po ?ude?u skoz isto, malo te?je ko je bilo zunaj -10(gosto olje pa to), ko pa se je segrel pa bp, nobenga ?krtanja al o pa kiksanja menjalnika.

Zdej ali sem tako mo?an da se tega ne zavedam ?zmeden? , al ni vse ravno v teh aditivih, ki mimogrede niso napa?ni, samo ?ude?ev pa NI pri?akovati in vsi avti, (motor in menjalnik) niso enaki, tako da posplo?evanje je malo odve?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
    • In kaj si pričakoval drugega? Eno je prodaja, drugo pa je psihologija ter ostale zadeve. Danes se ego žal bilda prego značk in izdelkov, ne pa več kdo s kom in kako manipulira. Dovolj jasno? Pa danes nisi ''in'' če nisi LGBT, kardašiant, eko, bio in podobne nebuloze.
    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...   Na koncu pa, sej je samo forum, da ne bo kake zamere zaradi debate levo in desno🤣....
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.