Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

Pre?iveli krasno nedeljo v - tehni?nem muzeju v Bistri.

 

Sicer se je poznala velika razlika v letih otrok in smo bili pravzaprav dve skupini, a vseeno je trajalo tri ure in pol, preden smo spet pri?li ven. So otroci (no, razen najmlaj?ega, ki ima komaj dve leti) kar precej spra?evali in jim je bilo potrebno kar precej razlagat, kako in kaj.

 

Je bilo pa tudi zame zanimivo. Katrco smo imeli mi doma, ko sem bila ?e otrok. Zdaj je pa ta avto v muzeju. Pa Rogov Pony tudi, kolo, na katerem sem se pravzaprav u?ila vozit. Pa fi?kota in soenko in podobne stvari iz mojega otro?tva so zdaj eksponati v muzeju. Se po?utim prav muzejsko staro...

 

 

?e tole: za dru?ino je vstopnica 12?, ?e ?e koga zanima.

Sem poročena že petnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tok sem vesel, da je zdele Hamilton KON?NO zmagal VN Brazilije v F1, ker to je imel prov nekak?en kompleks na tej stezi. Pred tem je motoGP zmagal Lorenzo danes.  :ouje:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem si vzel malo cajta... po ene pol urce na mrazu na balkonu... je nastalo tole :)

 

post-10-0-12773800-1479234671_thumb.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto Pelko mojstre moram pohvalit za zelo hiter redni servis na Hyundaijcu :)

 

A3 se mi je pa kot kaze v domaci garazi kar sam postimal. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes opravil svoj prvi pogovor preko Skype-a in sem zdej pripravljen na nek resen pogovor, ki me ?aka v par dneh. (ja, ja, sem pa? tehnolo?ko v Kameni dobi in doslej ni bilo potrebe po teh zadevah, tako pa? je, ?e nisi ljubitelj pametnih napravic in na to sem ponosen).  :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...

Je bilo pa tudi zame zanimivo. Katrco smo imeli mi doma, ko sem bila ?e otrok. Zdaj je pa ta avto v muzeju. Pa Rogov Pony tudi, kolo, na katerem sem se pravzaprav u?ila vozit. Pa fi?kota in soenko in podobne stvari iz mojega otro?tva so zdaj eksponati v muzeju. Se po?utim prav muzejsko staro...

...

 

Nekaj podobnega smo do?iveli pred leti v istem muzeju. ?ena se ustavi pred Tomosovim dostavnim triciklom, pokli?e otroke in pove, da je njo in njene bratrance in sestri?ne v takem triciklu v?asih za zabavo vozil naokoli njen dedek (bil je sicer eden zadnjih postre??kov v Ljubljani).

Jaz nekoliko natan?neje pogledam napis in ji povem, da se ni vozila v takem triciklu, ampak to?no v tem. Po dedkovi smrti je njena teta tricikel namre? podarila muzeju.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.