Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Alex napisal:

Obe hitro pobira. Katera je boljša je druga pesem. 

Tudi pilot sport mi je pobralo v dveh sezonah. Ampak je držala ko pjanc plota.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je FuManchu napisal:

Tudi pilot sport mi je pobralo v dveh sezonah. Ampak je držala ko pjanc plota.

Moje GY F1 pa začuda ne pobira hitro, čeprav držijo kot pribite na cesto. 

Ravno danes sem gledal, da imajo po treh sezonah še veliko profila. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da se bolje razumemo: Unirojal zdrži dve sezoni tako, na silo (na koncu druge sezone že vprašanje, če sploh imajo še tisti zakonski minimum), Nexen zdrži eno sezono. 

 

Pri meni ena sezona pomeni okoli 25.000 km zmerno do pretežno hribovskih ovinkastih cest. Kaj pa pri tebi pomeni ena sezona?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Slivka napisal:

Da se bolje razumemo: Unirojal zdrži dve sezoni tako, na silo (na koncu druge sezone že vprašanje, če sploh imajo še tisti zakonski minimum), Nexen zdrži eno sezono. 

 

Pri meni ena sezona pomeni okoli 25.000 km zmerno do pretežno hribovskih ovinkastih cest. Kaj pa pri tebi pomeni ena sezona?

Recimo 17000 km, odpeljanih večinoma precej hitro, po urejenih asfaltnih cestah. Gume imajo 3 leta. Res pa je, da je letos 6-ka od julija bolj zapostavljena. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, "precej hitro" je precej relativen pojem. Po teh naših ovinkih je 80 km/h že precej hitro. Za primerjavo: zmagovalci na rejliju dosegajo povprečno hitrost malo čez 100 km/h...

 

 

Ja, bistveno sem pa skoraj pozabil: vplačal avans za nov dvokolesnik. Dobava v marcu.

Popravljeno od Slivka
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bini, ju3 pa menda na najlepši jesenski sprehod; Slemenovo špico, a brez podmladka, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kolega ima novega mercedesa in ima interval na 40Kkm. Sam ga naredi še enkrat vmes in potem na uradnega po servisnem protokolu. Edino prav. 
    • Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km. Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok. Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.   Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.   Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.   Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
    • Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 
    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.