Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...
  • Odgovori 117
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

hmm.... webasto se je meni zdaj po jiutrih tudi vklju?eval, ko je blo tam okoli 4,5, pa tja do 8, v?asih celo do 10 stopinj... ?ez dan, ko se je ogrelo pa seveda ne.... tak da s tem pa? ni ni? narobe....

 

vpra?anje je, kaj kateri od vas razume kot ?uden zvok, ali pa ?uden cvile? zvok

pri 6kah je rad zacvilil zunanji jermen, se pravi jermen klime.... ampak to se nama?e pa je OK.... so meni ravno to uredili zadnji? na servisu.... (nama?e oz. na?prica se s posebnim sprejem za jermene :) )

 

pa Yavarja vpra?ajte... ?e ho?te met avto brez posebnih zvo?nih efektov, kupte bencinca :D

 

 

Pozdravljeni,

 

Tale isti problem z istim zvokom, kot da bi bil motor od?rawfan pri nizkih obratih imam tudi jaz pri svoji 6ki. Z Javarjem sva ugotovila da je problem v natezalcu pri jermenu od alternatorja. Kajti ta je ?e iztro?en.

 

Lep dan,

 

 

No, pa smo ?e ...kolk nas je? :D

Sm tud razmi?lju, da bi kr lager napenjalca in jermen zameju... :ne vem: na sti?i??u (na ?ivih) zgleda jermen ?e rahlo "nacefran" :whatever:

Ampak, kot zaklet, vendno ko pridem k serviserjem, jajca no?ejo cvilt, sam ko se po mestu furam me jeb... :P

 

ducky, jaz imam isti problem, pri natanko 1250 obratih, ne glede na prestavo (konec 1., za?etek 2., tudi 3. ?e gre? po jajcih), sploh kadar zelo po?asi speljem.. Nek kovinski zvok, ki ob pospe?evanju izgine. Torej, peljal na servis, so povedal da je nemogo?e, da ugotovijo kaj bi to blo, ker je verjetnost 1:100000 da odkrijejo. Evo, to je moja zgodba, mam pa M3 diesel in ja, BLAZNO ME MOT!

 

 

Vzemi ono zadevo, k jo majo dohtarji za poslu?at "dihanje" pri prehladu, gripi.... jebat ga, ?e se ne spomnem imena :P in snami dol slu?alko, da ostne samo cev

...uglavnem, enga posadi za volan, pa nej da v prestavo, pa ro?no zategne, pa dodaja gas ob spu??anju sklopke, ti pa uno zadevo na uhe in se idi doktorja ma?ine... :lol:

 

Tk sm jst diagnosticiral toti jermen?ponar, ko tud ni hotu cvilt takrat, ko bi men pasal, sam ob specifi?nih pogojih, ustrezni klimi in mno?ici "poslu?alcev" oz. publike okoli avtomobila... o?itno je hotu met ustrezno pozornost :hohoho:

Lp,

D

Napisano

Jaz pa sem pred dnevi opazil,da ko menjam ali pa ko obrnem volan,na volanu ?utim,kot da ima nekaj spredaj luft-naredi nekaj kot TOK.

Tudi,?e vozim po?asi in dodam gas se pojavi ta zvok in to tudi ?utim na volanu.

?e pa obrnem volan na mestu,pa tega ni-samo med vo?njo. :whatever:

Ali je imel kdo kaj podobnega?

 

 

Napisano

Jaz pa sem pred dnevi opazil,da ko menjam ali pa ko obrnem volan,na volanu ?utim,kot da ima nekaj spredaj luft-naredi nekaj kot TOK.

Tudi,?e vozim po?asi in dodam gas se pojavi ta zvok in to tudi ?utim na volanu.

?e pa obrnem volan na mestu,pa tega ni-samo med vo?njo. :whatever:

Ali je imel kdo kaj podobnega?

 

A se to najbolj ?uti, ko malo bremza?, pa potem spusti?, pa spet bremza? - spusti?, ali pa potem takoj malo pospesi??

?e ja, potem je roka hin. Bo treba menjat to roko.

Napisano

Vilce oz. kon?niki dobivajo luft ...pel na optiko /servis, pa ?e bo? rihtu, rihti obe strani hkrati! ;)

Lp,

D

Napisano

Vilce oz. kon?niki dobivajo luft ...pel na optiko /servis, pa ?e bo? rihtu, rihti obe strani hkrati! ;)

 

...grazie,bo treba zapeljat k mehaniku-sam je tenutno tudi on na zasu?enem dopustu.

 

 

Napisano

Alex je pa ?e ena mo?nost in sicer v volanu je en feder, ki ob?asno dela take zvoke. Sicer ti pa naj na servisu povejo kaj je to pa ne pol pozabt napisat re?itve :D

33112_1.png

Napisano

Alex je pa ?e ena mo?nost in sicer v volanu je en feder, ki ob?asno dela take zvoke. Sicer ti pa naj na servisu povejo kaj je to pa ne pol pozabt napisat re?itve :D

 

samo meni se to dogaja med vo?njo-ko recimo spustim gas pa ga naenkrat dodam.No tudi,ko obrnem-v obe smeri. <_<

bom pa javil,ko re?im stvar,kaj je bilo.

 

 

Napisano

meni ?isto isto samo kot sem jaz dobil informacijo da imam luft na gredi pomoje in da ni ?e kriti?na je pa nadle?na.

 

Mene tudi take "malenkosti" stra?no motijo.

 

 

Napisano

meni ?isto isto samo kot sem jaz dobil informacijo da imam luft na gredi pomoje in da ni ?e kriti?na je pa nadle?na.

 

Si to "gred" imel v mislih polosovino , os ki gre iz menjalnika do kolesa ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Si to "gred" imel v mislih polosovino , os ki gre iz menjalnika do kolesa ?

 

a misli?,da bi lahko bio to narobe? :whatever:

 

 

Napisano

a misli?,da bi lahko bio to narobe? :whatever:

 

Gred ne dela te?av, lahko pa homokineti?ni zglob ki je na koncu. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Gred ne dela te?av, lahko pa homokineti?ni zglob ki je na koncu. :ne vem:

 

...alora se ponavlja zgodba od 101-ke vse naprej na vseh avtih,ki sem jih imel-vedno isti problemi. :dudek::whatever:

 

 

  • 1 leto kasneje...
Napisano

?e dolgo noben ni pisal :) Matr, zadnjih par mesecev tut moja ?estka spu??a ene take kovinske tolkajo?e zvoke ob speljevanju do ene 1700 obratov, pa tudi recimo ?e je v prostem teku pa pri?gem klimo. Ko je motor zgleda mal bolj obremenjen, takrat se isto sli?i ta zvok. Striktno kovinski.

 

No par dni nazaj je bil menjan mikro jermen, ker ga je vtrgalo na avtocesti. Ampak ropotalo je itak ?e pred tem. Kako ste ostali re?ili to?

Napisano

?e dolgo noben ni pisal :) Matr, zadnjih par mesecev tut moja ?estka spu??a ene take kovinske tolkajo?e zvoke ob speljevanju do ene 1700 obratov, pa tudi recimo ?e je v prostem teku pa pri?gem klimo. Ko je motor zgleda mal bolj obremenjen, takrat se isto sli?i ta zvok. Striktno kovinski.

 

No par dni nazaj je bil menjan mikro jermen, ker ga je vtrgalo na avtocesti. Ampak ropotalo je itak ?e pred tem. Kako ste ostali re?ili to?

 

A spet ti!! :P Pa kaj te zadne cajte neki jebe zverina?? :huh:

 

Zadni? ko sma se dobla se mi je zdel da ti lepo laufa ma?ina??ni mi jasno..a se ti dogaja ko je ma?ina hladna..ker je tud na moji ma?ina mal bol glasna ko je hladna(nekak tak zvok: tok, tok, tok..pri speljevanju)..sam ko se ogreje je pa ql

Napisano

Ma takrat je blo polno prometa zraven tko da, se niti ni sli?alo. Bi moralo okolje bit malce bolj mirno, da bi to sli?al :)

Napisano

Hidravli?ni ?ponar mikro jemena ti je izdahnil.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

1. Hm, a to lahko spet na cesti ostanem, ?e izdahne?

2. A se to menja en le?aj, nekaj sem bral na forumu. Tisto je najbr? drugo?

 

Ne bo izdahnu, samo skozi bolj bo mote?e, zapel se do jureta.

Kos je kr konkreten in cena tud.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma za ceno vem j. Sj zato me pa zanima, ?e je varianta, da se kak del zamenja, ne pa ?e pol kile ?elezja :)

 

?e je 100% to to, se menja ve? kot kila ?elezja. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Je pa res, ravno prej sem opazil, da ko v?gem ko je motor hladen se nekak tega zvoka en sli?i. Ko se pa ogreje vse skup, pa se. Je to najbr? res kaka fora z le?ajem potem?

Napisano

Tudi jaz imam podoben primer. Zvok se sli?i pri hladnem motorju iz predela mikro jermena oz. njegovega napenjalca pri ?tand gasu. Ko je motor ogret, zvok izgine in pa tudi pri mrzlem motorju nad 1300 obrati ga ni sli?ati. Mikro jermen je bil zamenjan pri 105000km, sedaj pa imam 140000km. Napenjalec takrat ni bil menjan. Ali bo tudi pri meni napenjalec potreben menjave? Kak?na je pa kaj cena?

 

LP Mitja

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.