Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

....1.8 in 2.5 motor pa jo imata oba v rezdelilcu.

 

Kar je slab?e. Zato pa crkujejo - zaradi vro?ine. Na ebay-u je firma distributor king, kjer pi?e:

We have our own ignition modules manufactured to exceed OEM specifications. In fact, OEM ignition modules tend to fail when exposed to temperatures greater than ± 250°F. Distributor King Ltd.'s engineers have developed series of ignition modules that are certified to function at ± 350°F, this eliminates the risk of an ignitor failure.

Imajo pa LIFETIME LIMITED WARRANTY *

Ko ugotovim, kateri mi pa?e bom novega naro?il.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Dj probaj ti to orng pre?mirglat pa tak naprej pa ni? kontakt sprej so mene u?il, ampak kr WD!

 

Za tisto robo, kdaj jo bo fotr vzel se pa itak enkrat sli?ma :P Se ne mudi :P

:)
Napisano

Dj probaj ti to orng pre?mirglat pa tak naprej pa ni? kontakt sprej so mene u?il, ampak kr WD!

 

Za tisto robo, kdaj jo bo fotr vzel se pa itak enkrat sli?ma :P Se ne mudi :P

 

Ej stari jaz sem svojega ?e dvakrat razstavil in sem vse kontakte pre?mirglal - se kr svetijo.

Sem pa v nedeljo posprejal (kontakt sprej) konektorja na frtajlerju in ne more? verjet -

od takrat ?e ni cuknil (cca 100 km) :ouje: Se ?e ni zgodilo, da bi tolko ?asa zdr?al brez cukanja.

Bi blo skoraj prelepo, da je bila to napaka - slab stik konektorja na frtajlerju :ne vem:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Evo peti dan po uporabi kontakt spreja na konektorjih na frtajlerju avto NE cuka :ouje:

Upajmo, da tako ostane :danzoman:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Eh beda, zgleda ma vouk tut Si?ijev V6 sindrom, k mi je u?eri za?eu neki cukat, kokr da trokira, pa sm se mau ustavu ob cest, pa ga mal nabije po gasu, kokr da je saje vn spihu, pol pa je zalaufu normalno, ?eprou mam slab filing za nprej! :ne vem: :P

Dobrodo?li na forumu!

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Kon?no porihtal. Problem se je pojavljal precej naklju?no zadnje ?ase in precej manj v bistvu.

Poraba je tudi precej narastla v tem ?asu.

 

Zgleda, da se Mazda po dolo?enem ?asu sama popravi... :blink:

 

Menjane so bile sve?ke, zra?ni in bencinski filter. Zgleda, da bo sedaj ok,

za porabo bomo pa ?e videli... :danzoman:

 

IPB Image

Napisano

Kon?no porihtal. Problem se je pojavljal precej naklju?no zadnje ?ase in precej manj v bistvu.

Poraba je tudi precej narastla v tem ?asu.

 

Zgleda, da se Mazda po dolo?enem ?asu sama popravi... :blink:

 

Menjane so bile sve?ke, zra?ni in bencinski filter. Zgleda, da bo sedaj ok,

za porabo bomo pa ?e videli... :danzoman:

 

:rispekt::jupiii::ouje:

If in doubt, flat out... 

  • 11 let kasneje...
Napisano

Na?a Mazda3 1.6 dizel spet zeza ... Obup

Dela lepo.. recmo par dni .. pol pa se kr spomne in za?ne na mestu ?udno laufat,obrati nihajo oz. Padejo in ?e ne da? hitro mal gasa crkne...

Pol kdaj ko se lepo peles recmo 100, za?ne kr malo cukat kot bi dal in odvzel gas ...

Vse se dogaja naklju?no, najbolj sumim maf senzor...nov je bil dan noter pred pol leta saj je kadil in poraba je bila ogromna..., in do sedaj je bilo vse ok, zdej pa spet jebe... Je mo?no da je ?e spet zani??

Gledu sm da je cev zraka kr mastna,saj gre ena cev iz pokrova ventilov kjer sesa oljne hlape...zdej sm cev spucu in jo odstranu da ne bo vleklo to noter ker zihr ne deluje dobro na maf ?e je umazan... Nevem a naj kupim sprej za pucanje maf al ?koda gnara in zapeljem raj kr u grabn.... jajca

Napisano

Po moje je tudi maf. Drugace cev od hlapov ni dobro blindirat ker se ti bo kondenz zacel nabirat na pokrovu ventilov in potem posledicno se tvori snov ki zgleda kot neka mast (znan problem vag grupe z bencin motorji)

Napisano

Zna bit Maf senzor, ?eprav je ?udno da bi po pol leta spet crknil, si kupil original Maf ali vsaj Denso???

Glede blindiranja cevi oljnih hlapov pa se strinjam ne je blindirat, raje kupi oil catch can (s tem se izogne? kondenzu in ne bo ti mastilo cevi).

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Maf je original nov ...bil skor 150?.. vgrajen na Bosch servisu kjer so menjali oz obnovili vse ?obe...ker je ?e vedno kadil so menjali ?e to in je bilo pol ok.... Sem placu skor Jurja....

Zdej glede cevi.... Blindirav sem samo cev oz. Priklop ki gre iz filtra .... tist priklju?ek iz pokrova pa ni zaprt, nanj sem montiral cev in jo speljal iz avta...tako je tudi na motorjih narjeno,pomoje neb smel bit te?av...ker ?e se ustvari pritisk bi se vedno loh ?el ven,do mafa pa ne more... Nevem, zaenkt bom tko pustu da vidim kaj bo... ?e vse skp zaru?i pa naj... Ne mislim ve? vlagati veliko.. ve? smo dal vanjo kot je vredna kurc jo gleda :D

Napisano

Aha. Ja lahko proba? s?istit Maf, sprej za ?i??enje te stane 5?.

Pa Egr vzami dol pa spucaj, ?e ga ne zapira do konca ti isto lahko jebe da avto cuka ker grejo plini mimo, ecu pa misli da je egr zaprt.

Glede cevi pa ?e si jo speljal v ozra?je je ok, ne bi smelo biti ni? narobe, edino EkoTeroristi te bodo li?ali.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Na?a Mazda3 1.6 dizel spet zeza ... Obup

Dela lepo.. recmo par dni .. pol pa se kr spomne in za?ne na mestu ?udno laufat,obrati nihajo oz. Padejo in ?e ne da? hitro mal gasa crkne...

Pol kdaj ko se lepo peles recmo 100, za?ne kr malo cukat kot bi dal in odvzel gas ...

Vse se dogaja naklju?no, najbolj sumim maf senzor...nov je bil dan noter pred pol leta saj je kadil in poraba je bila ogromna..., in do sedaj je bilo vse ok, zdej pa spet jebe... Je mo?no da je ?e spet zani??

Gledu sm da je cev zraka kr mastna,saj gre ena cev iz pokrova ventilov kjer sesa oljne hlape...zdej sm cev spucu in jo odstranu da ne bo vleklo to noter ker zihr ne deluje dobro na maf ?e je umazan... Nevem a naj kupim sprej za pucanje maf al ?koda gnara in zapeljem raj kr u grabn.... jajca

 

Glede na vse kar je blo napisan v tej temi in na podlagi mojga znanja bi se jst zadeve lotu bolj pragmati?no, za za?etek bi za?eu pr glupih stvareh.

 

Prva stvar, ali je zra?ni filter ok?

 

Druga stvar, ne vem kater 1.6 dizel motor je to ampak nekje mora imet filter goriva? Kdaj je bil nazadnje menjan, je bil pred menjavo ?ob pregledan? Lahko da je notr cel kup smeti oz. se ti ?e nabira voda, pa so potem posledi?no ?le ?obe zaradi tega, zdaj ko so nove pa vseeno zafrkava, ker ni ok dovod nafte? Mogo?e tudi pumpa v rezervoarju heca? 

 

Tretja stvar, ki bi jo preveru, je lahko lambda senzor na izpustu, verjetno je ta 1.6 motor v starej?i mazdi pred 2014 ane, torej povezava s fordom in to, pa sem ?e ve?krat sli?al da je na kakem fordu crknu lambda senzor - mogo?e lih tok izgublja signal, da ti ne vr?e lu?ke na armaturko, motorju pa lahko sporo?a napa?ne podatke in ta narobe prilagaja vnos zraka/nafte. Najbolj?e da dobi? koga z obd in ti preveri live podatke senzorja, pa potem primerja? s kakimi drugimi iz interneta (ziher se da dobit te podatke).

 

?etrta stvar bi lahko bil zabit/uni?en katalizator sploh ?e si imel do sedaj probleme se je loh prekomerno znucou in tut ta zadeva zna vplivat na delovanje motorja.

 

Se opravi?ujem, ?e ste te stvari ?e sprobali, sem danes prvi? sli?al za tvoj primer. :)

Popravljeno od NevLado
Napisano

Lambdo bi morala imet... vsaj vsi PSA 1.6 HDI motorji jo imajo  :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Ja tak motor... 1.6 109 konjev...pe?o citroen majo take tud kokr vem ...

 

Filter nafte je bil menjan leto nazaj ko so se za?ele te?ave...preden je bil na servisu kjer so obnovil sobe... Ko so se menjale ?obe je bil pa ?e nov zra?ni filter in nov maf... Pol leta je ?pilalo sedaj pa rahlo cukanje in ob?asno nihanje obratov na mestu...

Danes spucam maf pa da vidim...

Lambda sonda pa nevem...nisem gledu a mo?no je da to heca tud ...

Napisano

Ja tak motor... 1.6 109 konjev...pe?o citroen majo take tud kokr vem ...

 

Filter nafte je bil menjan leto nazaj ko so se za?ele te?ave...preden je bil na servisu kjer so obnovil sobe... Ko so se menjale ?obe je bil pa ?e nov zra?ni filter in nov maf... Pol leta je ?pilalo sedaj pa rahlo cukanje in ob?asno nihanje obratov na mestu...

Danes spucam maf pa da vidim...

Lambda sonda pa nevem...nisem gledu a mo?no je da to heca tud ...

 

Koliko km ima? prevo?enih? Ali ve?, ?e ima ta motor ketno al zobati jermen (tudi tega ne najdem nikjer na wiki :vskalo:)?  ?e ima jermen, ali si ga ?e menjal? Zna bit tudi kej v tej smeri.  -_-

Napisano

V?eraj sem snel dol maf... Znamke je sensata... wtf? Pozna kdo to firmo? Verjetno original bi moglu bit pierburg?

O?istil sem ga in dal nazaj... Avto je ?el lepo 10km...

Danes pa spet v Koloni crknu... In ni v?gal...?ele po 5 min ko je avtovleka bila na poti... Kaj me zeza ta avto...fak

Peljem na tester dons.., sam zihr ne bo ni? pokazalo kot ?e ve?krat ni pa je bilo vse hin... Jajca

Napisano (urejeno)

V?eraj sem snel dol maf... Znamke je sensata... wtf? Pozna kdo to firmo? Verjetno original bi moglu bit pierburg?

O?istil sem ga in dal nazaj... Avto je ?el lepo 10km...

Danes pa spet v Koloni crknu... In ni v?gal...?ele po 5 min ko je avtovleka bila na poti... Kaj me zeza ta avto...fak

Peljem na tester dons.., sam zihr ne bo ni? pokazalo kot ?e ve?krat ni pa je bilo vse hin... Jajca

 

Podoben problem je imel kolega na oplu z druga?nim motorjem, potem se je ugotovilo, da so ?obe slabe - ampak to si ti ?e zamenjal.

 

To po moje 100% ni maf, nekaj je narobe z dovodom goriva, vpra?anje je samo ali je problem nekje v ma?ineriji ali pa ra?unalnik softwarsko blokira dovod zaradi ostalih te?av, kot sem ?e zgoraj omenil (lambda, katalizator, dovod goriva,...). 

 

A si ugotovil glede jermena/ketne? Prosim poro?aj, ko izve? kaj novega, ker me zanima. Dr?im pesti, da zrihtate.

Popravljeno od NevLado
Napisano

Na?a Mazda3 1.6 dizel spet zeza ... Obup

Dela lepo.. recmo par dni .. pol pa se kr spomne in za?ne na mestu ?udno laufat,obrati nihajo oz. Padejo in ?e ne da? hitro mal gasa crkne...

Pol kdaj ko se lepo peles recmo 100, za?ne kr malo cukat kot bi dal in odvzel gas ...

Vse se dogaja naklju?no, najbolj sumim maf senzor...nov je bil dan noter pred pol leta saj je kadil in poraba je bila ogromna..., in do sedaj je bilo vse ok, zdej pa spet jebe... Je mo?no da je ?e spet zani??

Gledu sm da je cev zraka kr mastna,saj gre ena cev iz pokrova ventilov kjer sesa oljne hlape...zdej sm cev spucu in jo odstranu da ne bo vleklo to noter ker zihr ne deluje dobro na maf ?e je umazan... Nevem a naj kupim sprej za pucanje maf al ?koda gnara in zapeljem raj kr u grabn.... jajca

Tisto zadnje bo vredu in najbolj siguno.....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.