Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

....1.8 in 2.5 motor pa jo imata oba v rezdelilcu.

 

Kar je slab?e. Zato pa crkujejo - zaradi vro?ine. Na ebay-u je firma distributor king, kjer pi?e:

We have our own ignition modules manufactured to exceed OEM specifications. In fact, OEM ignition modules tend to fail when exposed to temperatures greater than ± 250°F. Distributor King Ltd.'s engineers have developed series of ignition modules that are certified to function at ± 350°F, this eliminates the risk of an ignitor failure.

Imajo pa LIFETIME LIMITED WARRANTY *

Ko ugotovim, kateri mi pa?e bom novega naro?il.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Dj probaj ti to orng pre?mirglat pa tak naprej pa ni? kontakt sprej so mene u?il, ampak kr WD!

 

Za tisto robo, kdaj jo bo fotr vzel se pa itak enkrat sli?ma :P Se ne mudi :P

:)
Napisano

Dj probaj ti to orng pre?mirglat pa tak naprej pa ni? kontakt sprej so mene u?il, ampak kr WD!

 

Za tisto robo, kdaj jo bo fotr vzel se pa itak enkrat sli?ma :P Se ne mudi :P

 

Ej stari jaz sem svojega ?e dvakrat razstavil in sem vse kontakte pre?mirglal - se kr svetijo.

Sem pa v nedeljo posprejal (kontakt sprej) konektorja na frtajlerju in ne more? verjet -

od takrat ?e ni cuknil (cca 100 km) :ouje: Se ?e ni zgodilo, da bi tolko ?asa zdr?al brez cukanja.

Bi blo skoraj prelepo, da je bila to napaka - slab stik konektorja na frtajlerju :ne vem:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Evo peti dan po uporabi kontakt spreja na konektorjih na frtajlerju avto NE cuka :ouje:

Upajmo, da tako ostane :danzoman:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Eh beda, zgleda ma vouk tut Si?ijev V6 sindrom, k mi je u?eri za?eu neki cukat, kokr da trokira, pa sm se mau ustavu ob cest, pa ga mal nabije po gasu, kokr da je saje vn spihu, pol pa je zalaufu normalno, ?eprou mam slab filing za nprej! :ne vem: :P

Dobrodo?li na forumu!

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Kon?no porihtal. Problem se je pojavljal precej naklju?no zadnje ?ase in precej manj v bistvu.

Poraba je tudi precej narastla v tem ?asu.

 

Zgleda, da se Mazda po dolo?enem ?asu sama popravi... :blink:

 

Menjane so bile sve?ke, zra?ni in bencinski filter. Zgleda, da bo sedaj ok,

za porabo bomo pa ?e videli... :danzoman:

 

IPB Image

Napisano

Kon?no porihtal. Problem se je pojavljal precej naklju?no zadnje ?ase in precej manj v bistvu.

Poraba je tudi precej narastla v tem ?asu.

 

Zgleda, da se Mazda po dolo?enem ?asu sama popravi... :blink:

 

Menjane so bile sve?ke, zra?ni in bencinski filter. Zgleda, da bo sedaj ok,

za porabo bomo pa ?e videli... :danzoman:

 

:rispekt::jupiii::ouje:

If in doubt, flat out... 

  • 11 let kasneje...
Napisano

Na?a Mazda3 1.6 dizel spet zeza ... Obup

Dela lepo.. recmo par dni .. pol pa se kr spomne in za?ne na mestu ?udno laufat,obrati nihajo oz. Padejo in ?e ne da? hitro mal gasa crkne...

Pol kdaj ko se lepo peles recmo 100, za?ne kr malo cukat kot bi dal in odvzel gas ...

Vse se dogaja naklju?no, najbolj sumim maf senzor...nov je bil dan noter pred pol leta saj je kadil in poraba je bila ogromna..., in do sedaj je bilo vse ok, zdej pa spet jebe... Je mo?no da je ?e spet zani??

Gledu sm da je cev zraka kr mastna,saj gre ena cev iz pokrova ventilov kjer sesa oljne hlape...zdej sm cev spucu in jo odstranu da ne bo vleklo to noter ker zihr ne deluje dobro na maf ?e je umazan... Nevem a naj kupim sprej za pucanje maf al ?koda gnara in zapeljem raj kr u grabn.... jajca

Napisano

Po moje je tudi maf. Drugace cev od hlapov ni dobro blindirat ker se ti bo kondenz zacel nabirat na pokrovu ventilov in potem posledicno se tvori snov ki zgleda kot neka mast (znan problem vag grupe z bencin motorji)

Napisano

Zna bit Maf senzor, ?eprav je ?udno da bi po pol leta spet crknil, si kupil original Maf ali vsaj Denso???

Glede blindiranja cevi oljnih hlapov pa se strinjam ne je blindirat, raje kupi oil catch can (s tem se izogne? kondenzu in ne bo ti mastilo cevi).

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Maf je original nov ...bil skor 150?.. vgrajen na Bosch servisu kjer so menjali oz obnovili vse ?obe...ker je ?e vedno kadil so menjali ?e to in je bilo pol ok.... Sem placu skor Jurja....

Zdej glede cevi.... Blindirav sem samo cev oz. Priklop ki gre iz filtra .... tist priklju?ek iz pokrova pa ni zaprt, nanj sem montiral cev in jo speljal iz avta...tako je tudi na motorjih narjeno,pomoje neb smel bit te?av...ker ?e se ustvari pritisk bi se vedno loh ?el ven,do mafa pa ne more... Nevem, zaenkt bom tko pustu da vidim kaj bo... ?e vse skp zaru?i pa naj... Ne mislim ve? vlagati veliko.. ve? smo dal vanjo kot je vredna kurc jo gleda :D

Napisano

Aha. Ja lahko proba? s?istit Maf, sprej za ?i??enje te stane 5?.

Pa Egr vzami dol pa spucaj, ?e ga ne zapira do konca ti isto lahko jebe da avto cuka ker grejo plini mimo, ecu pa misli da je egr zaprt.

Glede cevi pa ?e si jo speljal v ozra?je je ok, ne bi smelo biti ni? narobe, edino EkoTeroristi te bodo li?ali.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Na?a Mazda3 1.6 dizel spet zeza ... Obup

Dela lepo.. recmo par dni .. pol pa se kr spomne in za?ne na mestu ?udno laufat,obrati nihajo oz. Padejo in ?e ne da? hitro mal gasa crkne...

Pol kdaj ko se lepo peles recmo 100, za?ne kr malo cukat kot bi dal in odvzel gas ...

Vse se dogaja naklju?no, najbolj sumim maf senzor...nov je bil dan noter pred pol leta saj je kadil in poraba je bila ogromna..., in do sedaj je bilo vse ok, zdej pa spet jebe... Je mo?no da je ?e spet zani??

Gledu sm da je cev zraka kr mastna,saj gre ena cev iz pokrova ventilov kjer sesa oljne hlape...zdej sm cev spucu in jo odstranu da ne bo vleklo to noter ker zihr ne deluje dobro na maf ?e je umazan... Nevem a naj kupim sprej za pucanje maf al ?koda gnara in zapeljem raj kr u grabn.... jajca

 

Glede na vse kar je blo napisan v tej temi in na podlagi mojga znanja bi se jst zadeve lotu bolj pragmati?no, za za?etek bi za?eu pr glupih stvareh.

 

Prva stvar, ali je zra?ni filter ok?

 

Druga stvar, ne vem kater 1.6 dizel motor je to ampak nekje mora imet filter goriva? Kdaj je bil nazadnje menjan, je bil pred menjavo ?ob pregledan? Lahko da je notr cel kup smeti oz. se ti ?e nabira voda, pa so potem posledi?no ?le ?obe zaradi tega, zdaj ko so nove pa vseeno zafrkava, ker ni ok dovod nafte? Mogo?e tudi pumpa v rezervoarju heca? 

 

Tretja stvar, ki bi jo preveru, je lahko lambda senzor na izpustu, verjetno je ta 1.6 motor v starej?i mazdi pred 2014 ane, torej povezava s fordom in to, pa sem ?e ve?krat sli?al da je na kakem fordu crknu lambda senzor - mogo?e lih tok izgublja signal, da ti ne vr?e lu?ke na armaturko, motorju pa lahko sporo?a napa?ne podatke in ta narobe prilagaja vnos zraka/nafte. Najbolj?e da dobi? koga z obd in ti preveri live podatke senzorja, pa potem primerja? s kakimi drugimi iz interneta (ziher se da dobit te podatke).

 

?etrta stvar bi lahko bil zabit/uni?en katalizator sploh ?e si imel do sedaj probleme se je loh prekomerno znucou in tut ta zadeva zna vplivat na delovanje motorja.

 

Se opravi?ujem, ?e ste te stvari ?e sprobali, sem danes prvi? sli?al za tvoj primer. :)

Popravljeno od NevLado
Napisano

Lambdo bi morala imet... vsaj vsi PSA 1.6 HDI motorji jo imajo  :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Ja tak motor... 1.6 109 konjev...pe?o citroen majo take tud kokr vem ...

 

Filter nafte je bil menjan leto nazaj ko so se za?ele te?ave...preden je bil na servisu kjer so obnovil sobe... Ko so se menjale ?obe je bil pa ?e nov zra?ni filter in nov maf... Pol leta je ?pilalo sedaj pa rahlo cukanje in ob?asno nihanje obratov na mestu...

Danes spucam maf pa da vidim...

Lambda sonda pa nevem...nisem gledu a mo?no je da to heca tud ...

Napisano

Ja tak motor... 1.6 109 konjev...pe?o citroen majo take tud kokr vem ...

 

Filter nafte je bil menjan leto nazaj ko so se za?ele te?ave...preden je bil na servisu kjer so obnovil sobe... Ko so se menjale ?obe je bil pa ?e nov zra?ni filter in nov maf... Pol leta je ?pilalo sedaj pa rahlo cukanje in ob?asno nihanje obratov na mestu...

Danes spucam maf pa da vidim...

Lambda sonda pa nevem...nisem gledu a mo?no je da to heca tud ...

 

Koliko km ima? prevo?enih? Ali ve?, ?e ima ta motor ketno al zobati jermen (tudi tega ne najdem nikjer na wiki :vskalo:)?  ?e ima jermen, ali si ga ?e menjal? Zna bit tudi kej v tej smeri.  -_-

Napisano

V?eraj sem snel dol maf... Znamke je sensata... wtf? Pozna kdo to firmo? Verjetno original bi moglu bit pierburg?

O?istil sem ga in dal nazaj... Avto je ?el lepo 10km...

Danes pa spet v Koloni crknu... In ni v?gal...?ele po 5 min ko je avtovleka bila na poti... Kaj me zeza ta avto...fak

Peljem na tester dons.., sam zihr ne bo ni? pokazalo kot ?e ve?krat ni pa je bilo vse hin... Jajca

Napisano (urejeno)

V?eraj sem snel dol maf... Znamke je sensata... wtf? Pozna kdo to firmo? Verjetno original bi moglu bit pierburg?

O?istil sem ga in dal nazaj... Avto je ?el lepo 10km...

Danes pa spet v Koloni crknu... In ni v?gal...?ele po 5 min ko je avtovleka bila na poti... Kaj me zeza ta avto...fak

Peljem na tester dons.., sam zihr ne bo ni? pokazalo kot ?e ve?krat ni pa je bilo vse hin... Jajca

 

Podoben problem je imel kolega na oplu z druga?nim motorjem, potem se je ugotovilo, da so ?obe slabe - ampak to si ti ?e zamenjal.

 

To po moje 100% ni maf, nekaj je narobe z dovodom goriva, vpra?anje je samo ali je problem nekje v ma?ineriji ali pa ra?unalnik softwarsko blokira dovod zaradi ostalih te?av, kot sem ?e zgoraj omenil (lambda, katalizator, dovod goriva,...). 

 

A si ugotovil glede jermena/ketne? Prosim poro?aj, ko izve? kaj novega, ker me zanima. Dr?im pesti, da zrihtate.

Popravljeno od NevLado
Napisano

Na?a Mazda3 1.6 dizel spet zeza ... Obup

Dela lepo.. recmo par dni .. pol pa se kr spomne in za?ne na mestu ?udno laufat,obrati nihajo oz. Padejo in ?e ne da? hitro mal gasa crkne...

Pol kdaj ko se lepo peles recmo 100, za?ne kr malo cukat kot bi dal in odvzel gas ...

Vse se dogaja naklju?no, najbolj sumim maf senzor...nov je bil dan noter pred pol leta saj je kadil in poraba je bila ogromna..., in do sedaj je bilo vse ok, zdej pa spet jebe... Je mo?no da je ?e spet zani??

Gledu sm da je cev zraka kr mastna,saj gre ena cev iz pokrova ventilov kjer sesa oljne hlape...zdej sm cev spucu in jo odstranu da ne bo vleklo to noter ker zihr ne deluje dobro na maf ?e je umazan... Nevem a naj kupim sprej za pucanje maf al ?koda gnara in zapeljem raj kr u grabn.... jajca

Tisto zadnje bo vredu in najbolj siguno.....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • 100k km je bila kupljena, naredil sem vse kar je bilo potrebno narediti, da bi avto dolgo peljal(to kar smo debatirali v temi servisi in imamo seznam). Avto je bil pregledan in je bil pri 100k km OK. Težave so se lotile pri 190k km,.. od senzorjev, turbine, glave, dpf, hladilnik počen, odročniki, odmična itd. Vsako regeneracijo sem pazil, da sem odfural do konca, servisi na 10k km, pa nič ni pomagalo.
    • Vsekakor trenutno izgleda, da se bodo stvari malenkost še pocenile, potem pa dokup in gasa dalje 
    • hvala za iskreno mnenje   pri kolliko km si jo kupil in koliko km je imela ko so se začele težave?     moj kolega, ki me je ubistvu  navdušil za šestico   ko gre kam na pot dlje kot do lj, gre raje z ženinim volvotom   kupil jo je 2015 v btc in vozil tja na redne servise vsako leto ali takoj ko je prišel na 20kkm, tako so mu svetovali v salonu na začetku  
    • Kriptodavka (še) ne bo: Svoboda prosila za umik obravnave zakona | 24ur.com WWW.24UR.COM Kot kaže, trgovanje s kriptovalutami v Sloveniji še ne bo kmalu obdavčeno. Kolegij DZ je namreč z decembrske seje umaknil odločanje o davku na dobiček kriptosredstev. Umik je predlagala poslanska...  
    • No, bravo. To je pravilen pogled. Karkoli danes kupuješ in boš iskal mnenja po spletu, boš naletel večinoma na negativna, ker tista so objavljena in brana. Zato pa pravim, da se je treba potruditi in oceniti izdelek oz. storitev, tudi ko si zadovoljen. Če nekaj kupujem in vidim 90% pet zvezdic in veliko število ocen, vseeno pa zaslediš negativne opise, potem je to to. Najbolj se nekako izogibam nakupom tistega, kar ni ocenjeno. Malo je na koncu odvisno koliko si tehnični človek, itd. Same pozitivne ocene so pa spet sumljive.   Recimo, ko sem kupoval robotsko kosilnico nisem bil čisto siguren, kaj naj pričakujem. Na koncu se je izkazala kot najboljši nakup tega leta, ki mi je odnesla ogromno dela. Treba je pa vedeti, da marketing obljublja vse in ko dobijo takšen izdelek v roke tehnično nevestni ljudje, ki ga mogoče uporabljajo na bolj zahtevnih robnih pogojih, potem dobiš slabo izkušnjo. Roboti (sesalci, koslinice, itd.) so pa sploh takšen primer. Če operirajo v okolju, ki je bolj na meji njihovih robnih pogojev, potem imaš hitro in sigurno nezadovoljnega lastnika. Še posebej, če je takšen, da ne razmišlja malo o optimiranju okolja v katerem robot deluje, s čimer lahko izdelek iz ocenjeno slabega spraviš v izredno dobro delujočega.   Letalski prevoz je naslednji takšen primer. Ogromno preletenih kilometrov, malo mrtvih. A ljudje še vedno bolj lagodno sedejo v avto. Povrhu še malo pijani, zaspani in utrujeni. S slabimi gumami, s podkupljenim tehničnim pregledom, itd.   Takle mamo...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.