Skoči na vsebino

Pojamrajte no malo, ...


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Mam kr pravico orng pojamrat! <_<:whatever:

 

Poleg spodnjih slik, ki ka?ejo kaj se mi je z gumo zgodilo, o?itno je bila pregreta, pol pa nisva prav cajt porajtala d je prazna in je ?la ?e feltnca u 3 ...

 

To pa ?e zdale? ni vse, sem 1 dan prej dal kolegu za vozit Duhca, pa ne vem kako mu je ratal, da je nekje pri brzini cca. med 140 in 160 iz 5. v 2. pre?altu (vrjetno je hotu dat u 4.), posledica tega, kok mi je majster mehanik zdele povedu, mi je presko?u jermen, na eni od odmi?nih in to baje samo za en zob. Je pa filing tak - avto ful trese, nekak tko kot da bi po treh laufu, ko je mrzu, pol ko je topu ne trese ve? tok, je pa pol problem, ko je enak ob?utek, kot ?e ti elektrika neke prebija, ko ful cuka in rabi? dajat ve? gasa! Dost podobno obna?anje sem mel npr. pr starmu Golfu, ko sm meu 1. vergazr zasmeten! :ne vem:

 

Zdej sva z mehanikom zmenena, da nasledn pondelk prepelem stroja, do tkt da se pa loh nalahko vozim z njim, strogo brez pritiskanja mi je reku! :D

 

No tole je eno najdal?ih jamranj do zdele, sam kva ?m, ni mi ?lo lih najbol pretekla dva dneva!

 

Aja plus to da me je v eni sami no?i dvakat :policaj: ustavu, sam je biu ok in niti za homologacijo ni n? pra?u! :rozico::jupiii:

post-342-1214837789_thumb.jpg

post-342-1214837829_thumb.jpg

post-342-1214837866_thumb.jpg

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 1,4k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

@Suicidal: a to vedno ko je topel al samo ob?asno?

 

Takrat, ko sonce na avto ?ge, recimo, 8 ur (en ?iht). Takrat vedno. Nazadnje sem ?akal avto eno (1) uro! da se ohladi in v?ge. Moja mati je rekla, ?e bi ?li z njeno (mojo biv?o) ?kodo Felicijo, bi bili ?e na cilju. Kako ironi?no.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmmm... te?ko verjamem, da je pumpa... prej bi rekel, da ima? nekje slab stik na napeljavi oz. v ra?unalniku, ko je segret.

 

Kako pa to zgleda... ?tarter obrne? kaj pa pol, a ho?e v?gat pa ne more al samo vrti v prazno brez haska?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mam kr pravico orng pojamrat! <_<:whatever:

 

Poleg spodnjih slik, ki ka?ejo kaj se mi je z gumo zgodilo, o?itno je bila pregreta, pol pa nisva prav cajt porajtala d je prazna in je ?la ?e feltnca u 3 ...

 

To pa ?e zdale? ni vse, sem 1 dan prej dal kolegu za vozit Duhca, pa ne vem kako mu je ratal, da je nekje pri brzini cca. med 140 in 160 iz 5. v 2. pre?altu (vrjetno je hotu dat u 4.), posledica tega, kok mi je majster mehanik zdele povedu, mi je presko?u jermen, na eni od odmi?nih in to baje samo za en zob. Je pa filing tak - avto ful trese, nekak tko kot da bi po treh laufu, ko je mrzu, pol ko je topu ne trese ve? tok, je pa pol problem, ko je enak ob?utek, kot ?e ti elektrika neke prebija, ko ful cuka in rabi? dajat ve? gasa! Dost podobno obna?anje sem mel npr. pr starmu Golfu, ko sm meu 1. vergazr zasmeten! :ne vem:

 

Zdej sva z mehanikom zmenena, da nasledn pondelk prepelem stroja, do tkt da se pa loh nalahko vozim z njim, strogo brez pritiskanja mi je reku! :D

 

No tole je eno najdal?ih jamranj do zdele, sam kva ?m, ni mi ?lo lih najbol pretekla dva dneva!

 

Aja plus to da me je v eni sami no?i dvakat :policaj: ustavu, sam je biu ok in niti za homologacijo ni n? pra?u! :rozico::jupiii:

 

Joj no Borut... pa a ti i??es najcenej?e in kakovostno vpra?ljive gume? Pol pa ho?e? ?e ?portno vozit - te dve zadevi se izklju?ujeta.

 

Povrh ma? pa gume ?e oreng izrabljene (sploh si ne upam za letnico vpra?at) in verjetno si v preteklosti ?e kak?en robnik nabil iz notranje strani, kjer je nato naredilo bulo in s ?asoma je gumo razneslo. Mo?no je pa tudi, da je avto precej ?asa stal na istem mestu, kar je tudi "super" za tako "kvalitetne" gume.

 

Kot drugo pa je tako, ?e avto posoja? in folk nima nobenega ob?utka. ?e dobro, da mu ni ratalo dat v Rally prestavo tako, da lahko samo upa?, da je res samo zob presko?u in da zaradi tega "podviga" ni ?e kak?no ojnico ukrivilo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

<_< jeba,samo felna ni fejst dobla to se bo dalo lepo zrihtat,za motor pa upam da je res remen samo, na integri se je zasalto iz tretje v drugo in je ventile zvilo tudi samo na sreco lahko bi blo se hujse

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ?e mene kdo kaj vpra?a je tudi ?udno, da ne opazi?, ?e se vozi? po prazni gumi. OK, morda je avto res ?e tako trd ampak ko se pa po razf****i gumi vozi? mora pa tudi mal skakat al kaj? :blink:

Prijatelju pa re?i, da se sposojen avto ne goni do kraja ne pa, da ho?e nekaj turirati in ti naredi tako ?kodo. Raje upaj, da bo ma?ina ?e kdaj lepo laufala... <_<

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss - glede gum lahko ?ist use tvoje navedbe pritrdim, avto je ful ?asa stal (so gotov ratal mal kvadratne), gume so tko tko s profilom, pa hitr mi jih pobira, ker mal kvazi driftanja in uletavanja u ovinke itd, zdele pa kot da so se enostavno pregrele, pa da jo je od vro?ine razneslo. Pol se ?e ni dal takoj ustavt, (Denis pozna take situacije, ko je treba gumo menat in se mor? pelat dalje). Glede divjanja, pa jz ne ti??im niti mal ve?, sploh ko ne poznam ceste, pa? mal spremembe taktike, kolega pa je mislu da je Carlos Sainz. :danzoman::hohoho:

 

Glede tega kaj use bo na motorju narobe, mi je pa u bistvu ?ist useen, tko al tko sva zmenena, da tut ?e se generalko dela, je to njegov problem, to sm mu dau vedet! :whatever:

 

Zna bit tut ?e kak?en sinhron u menjalniku, se mi zdi da mi ru?i, glede gume pa zna bit da je ?ou tut kak le?aj u 3 lepe kosmate ... <_<

 

?e najbolj?a re?itev je glede feltn, ki jih mam ?e u ?tartu 6, no ene o?itno ne bom nikol dubu od Mazdohista, ?e usen jih mam 5, tko da sam premontiram in pa jasno neke gume morm ?e dobt! :jupiii:

 

U zahvalo za storjena dobra dela, sem reve?u posodu Seliko, ker je trenutno sam brez avto, ker ga je dal ?irit! :P

 

Sej kolega Frenk bi vrjetn reku, da mi je tablet popustu, al ga pa sploh nism uzeu, ampak kolegom se ne obra?a hrbta in to je to! B)

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako se lahko z 4. v 3. al pa2. za?alta?, kako se sploh lahko za?alta? ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmmm... te?ko verjamem, da je pumpa... prej bi rekel, da ima? nekje slab stik na napeljavi oz. v ra?unalniku, ko je segret.

 

Kako pa to zgleda... ?tarter obrne? kaj pa pol, a ho?e v?gat pa ne more al samo vrti v prazno brez haska?

 

ho?e v?gat pa ne more. vse pravilno zaropota, samo v?ge ne. avto je sicer iz servisa, ni pa ?e bilo nuje, da bi ?el na vo?njo. pa da vidimo ...

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako se lahko z 4. v 3. al pa2. za?alta?, kako se sploh lahko za?alta? ? ?zmeden?

 

:D z lahkoto ker potegnes salthebl z brzino dol in namesto ravno ga malo desno potegnes in je v drugi iz tretje,ves ko das gas in turbina zalada v tretji je vse na hitro :bravo:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:D z lahkoto ker potegnes salthebl z brzino dol in namesto ravno ga malo desno potegnes in je v drugi iz tretje,ves ko das gas in turbina zalada v tretji je vse na hitro :bravo:

 

Bla, bla, bla.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sodni dan v okolici Bre?ic...hehe!

 

Nevihta da ji ni para!!!

 

Avto varno pod streho, mene pa to?a fino zmasirala!!!

 

Spet bo slaba letina Cvi?kota!!!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

U?er smo ?li na Pop dizajn u Sodra?co, pa je blo use idealno in finofajn, pol pa za?ne de? gnojit in je nakonc ?ist use ?lo u 3 ... :ne vem: B)

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri Avtodelti so eni veliki kekci. Slu?benega Golfa smo peljali na servis, ker so tresle zavore. Budale pa zamenjajo pakne in re?ejo da je zrihtano. Grem na AC, zabremza in mi je tako metalo volan levo desno kot ?e nikoli pa imam kar nekaj izku?en z zvitimi diski pri drugih avtih.

 

Mislim a je to na?in, da napi?e? kaj je narobe oni pa tud ne sprobajo a so odpravili napako ampak se zadovoljijo zgolj z menjavo neke komponente in to je to.

 

?lamastika... ?e bi jaz tako delal bi ?e zdavnaj bil s knji?ico v roki na zavodu za zaposlovanje. :angry:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sma ?e 2!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gost
Ta tema je zdaj zaprta za nadaljnje odgovore.

  • Zadnja sporočila

    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
    • Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam.   Tale M3 Revolution 2018, ki sem jo pripel ... za 8.900 €, me malo mika, hkrati pa imam 2 zadržka: - prevoženi km v povezavi s povprečno menjavo olja med 20.000 in 27.000 km - avto je bil po eni strani poškodovan, vrata, stebriček, ... blatnik ... pred kratkim popravljeno v xx delavnici    
    • Sj to, razen ce je res tolk pomemben un pospesek v visokih obratih
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.