Skoči na vsebino

Lepe Mazde

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes smo s prijatelji debatirali kako je MX-5 dober avto. Ker sem kar dosti usekan na Nissane z veliko konji sem med vo?njo domov dobil priblisk kako bi MX5 lahko postal ?e bolj?i. Dobil sem sicer idejo, ki je ?e zelooo pre?ve?ena. MX-5+Nissanov SR20DET motor (iz 200SX S13 JDM, S14, S15).

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Pravoverni Mazda?i bi me kri?ali jaz pa pravim, da je tu najbolj?e iz obeh znamk. :rispekt:

 

So pa norci, ki so mojo idejo nadgradili in dali RB25 motor iz Syklinea. :bravo:

Napisano

Simon, kej tacga bi pa takoj imel (sam pra?anje kok cajta bi se sre?no vozu, o fak)! :blush::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ni panike stari zrihtaj motor jaz dam avto in gas :D :PP

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Napisano

@Deeyan, vsak avto je truga v napa?nih rokah. Kdor je vozil ali bil vo?en v nekaj z SR20DE motorjem (Primera GT, 100NX GTi) to?no ve zakaj mi je v?e?. Zelo pro?en avto v vseh obratih, enakomerno vle?e, ?e je pa turbo (200SX) se ga pa da brez odpiranja ma?ine naviti do cca 380 konjev (prijatelj ima 360hp in 50Nm, spomladi gre na 380 ampak mu najbr? ne bo dovolj, bo pa treba odpirati motor in dati kovane interlanse).

 

Enej imam na zalogi dva FWD bloka en menjalnik, ki bi mogo?e pasal ampak nimam glave (mislim od motorja :hohoho: ) pa tudi sesalni kolektor bi rabil od RWD modela ali pa se naredi novega. Druga?e so bile te ideje ravno zato ker me ?e vedno mika spet kak japonski projekt ker so dosti bolj tunabilni pa ?e ve? delov se dobi. sramezljiv Potem bi bil Mazda? in Nissanovec v enem ?usu. :hohoho:

Napisano

Simon, to bi bilo res zanimivo, da kej tazga postori?, pa za osnovo jasno Lopatarco - MX5 NA! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@Deeyan, vsak avto je truga v napa?nih rokah. Kdor je vozil ali bil vo?en v nekaj z SR20DE motorjem (Primera GT, 100NX GTi) to?no ve zakaj mi je v?e?. Zelo pro?en avto v vseh obratih, enakomerno vle?e, ?e je pa turbo (200SX) se ga pa da brez odpiranja ma?ine naviti do cca 380 konjev (prijatelj ima 360hp in 50Nm, spomladi gre na 380 ampak mu najbr? ne bo dovolj, bo pa treba odpirati motor in dati kovane interlanse).

To pa itak, da ni za vsake roke, tut sam ?e vedno vztrajam na projektu Daihatsu Charade, ampak ker ne najdem original GTti ma?ine zanj, bom najbr? ubral drugo pot in sicer neki tajga :D

 

post-1139-1262013727_thumb.jpg post-1139-1262013753_thumb.jpg

Napisano

No vidi? ravno za Daihatsuja (in naprimer Swifta GTi, Civic 4 gen.) bi marsikdo rekel, da je truga ker je lahek, relativno slaba lega in oreng motor pod haubo. :blush:

Napisano

No vidi? ravno za Daihatsuja (in naprimer Swifta GTi, Civic 4 gen.) bi marsikdo rekel, da je truga ker je lahek, relativno slaba lega in oreng motor pod haubo. :blush:

 

To?no za Civica ?e za stock varianto pravjo, da je lete?a truga.

 

Druga? pa ja, ?e si umisli? tako ma?ino na takem avtu mor? najprej poskrbet za podvozje

Napisano

Danes smo s prijatelji debatirali kako je MX-5 dober avto. Ker sem kar dosti usekan na Nissane z veliko konji sem med vo?njo domov dobil priblisk kako bi MX5 lahko postal ?e bolj?i.

 

 

Ravno to mene mu?i samo jaz bi pa rad vozil miato z V6 sound!!!!!!!!

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Napisano

Dober PS. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

"tuning mania Mazda 323F"

Ljudje naj se nau?ijo razliko med tuningom in stylingom. ?zmeden?

 

ja se strinjam, to mene tut moti, da folk ta dva pojma menjuje

Napisano

Hej nekaj pa je le tuninga... menjani so fedri in amortizerji za bolj?o lego na cesti!!

panoramska.jpg
Napisano

Hej nekaj pa je le tuninga... menjani so fedri in amortizerji za bolj?o lego na cesti!!

 

 

Ne biti tolk ziher, da je to tuning :) ?e je samo bolj trda/neudobna vo?nja ?e ne pomeni da je bolj?a lega :P

Napisano

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........

 

Objavljena slika

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

to bi pa ?e jaz imel :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.