Skoči na vsebino

Lepe Mazde

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sam 2ka je pa res petarda, oriđ?inal ni nevem kaj, pa brez zamere to je samo moje skromno mnenje. :huh:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sam tole pa so plakati - ogromni! :P

 

Sicer pa lepe slikce, hudi vozi! :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ma? prov!

 

Sicer pa mi je tale Lantis zanimiv, ko ma od Kozvorta krilo zadaj! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mazda RE12

Objavljena slika

Objavljena slika

 

"Tribute to Wankel" :bravo:

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

?e nekaj za kar nisem prepri?an, ?e mi je v?e?. :unsure:

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Nova Mazdaspeed 3? Upam, da se bo obnesla tako dobro kot prej?nja Mazda 3 MPS. B)

Objavljena slika

Napisano

Ja Simon, tistale Lopatarca je kr nekak sme?na za videt! :P

 

Tale nova 3-ka mi je pa noro v?e?! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Matr bela ni ?voh za videt, mi je pa tale spojler?ek spodaj mal sme?en! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Nov teden, nove slike. :P

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Lovci na top speed. "At the 1974 Bonneville event, the little Mazda recorded a record speed of 160.3 MPH" Ameri?ani so se pa najbr? ?udili temu ?udno zvene?emu Japoncu:

Objavljena slika

"For the 1978 Bonneville event, Racing Beat developed this first generation RX7 (again with the help of Car & Driver Magazine). Thanks to the sleeker body of the RX7 and improved engine tuning, this car set a record of 183.9 MPH with Car & Driver editor Don Sherman behind the wheel. "

Objavljena slika

"With the introduction of the new FC3S model RX7 in the mid '80s, Racing Beat was at it again. At the 1986 event, this white FC set a long-standing E/BGT record of 238.4 MPH."

Objavljena slika

"In 1992, Racing Beat was back at Bonneville with their new three-rotor FD3S project. The goal was t to break the C/BMS record of 241 MPH. As you'll likely remember, this was the car that infamously flipped at 230mph with Racing Beat cofounder Jim Mederer in the cockpit."

Objavljena slika

"In 1995 Racing Beat returned to Bonneville with the FD, which was sporting a new black livery. The goal was to reach 300mph, but conditions kept the top speed to 242 MPH - which was still a C/BMS class record."

Objavljena slika

 

Ve? slik najdete pa na speedhunters. B)

Napisano

Uf - Simon, tista modra, no pa tudi ?rna (ni?je) je uuu :ouje::ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
Objavljena slika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Brez zamere, sam kaj je lepega na tem avtu? Odbija?i, in pragovi niso v liniji, feltne ne grejo k celotnem stilu, sicer ta ne obstaja a vseeno. Prtlja?nik je narejena ?klatla, na njo pa samo postavljen oja?evalec...Nosilci radiatorja so zarustani, heat shield zgleda kot bi bil pobarvan z nekim srebrnim sprejem, ki je po ve?ini ?e odpadel. Krom v maski se spet ne sklada s stilom, zadnji spojler je pa kve?jemu primeren za tole :harhar:

 

Objavljena slika

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

U lepa je tale "C", ?e posebej mi je tak?en avto v?e? od zadaj (nekolko me spominja na CRX - tm okol L.1990)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.