Jamralnik v2
Ustvari kratki URL
-
Zadnja sporočila
-
Podobno kot petrol: požrešnost in pohlep. Slučajno vem, da so bili stroški za proizvodnjo Clio Storia (leta 2009) okoli 4200€ na koncu tekočega traku, tik preden je zapustil proizvodno halo v Novem Mestu. V salonu so jih takrat prodajali po 9000€ (osnovni model). Ja, razumem, stroški transporta, stroški salona, ... ... ..., ampak vseeno so ga prodajali z velikim dobičkom. Očitno še vedno ne z dovolj velikim, da bi potešil pohlep...
-
Že že, pa sej bomo mi to plačal. Ne vem kdo bo rekel: "ne bom kupil ker namesto 40.000€, stane 40.100 eur."
-
EF serijo. Gre na mesto, kjer ne rabim tipala za izmikanje smeri pihanja.
-
Če predpostavimo, da je izvedba brez fizičnih gumbov cenejša samo za 10-50 EUR, je to pri milijonu prodanih vozil 10-50 milijonov EUR. In takšnih varčevanj je pri celem avtu kar nekaj, zato je prihranek za proizvajalca kar oprijemljiv. Mogoče je razlika celo višja. Nekaj je sam strošek fizičnih gumbov, več je drobnarij, več je dela (pri izdelavi je vse optimizirano na sekunde, ne na minute), potrebujejo več partnerjev (kar je spet strošek in višje potencialno tveganje za težave/izpad) ... Skratka - cena je eden glavnih razlogov, da tako tiščijo zaslone namesto gumbov. Vsekakor pa bi sam pri izbiri vozila zelo težko izbral takšnega, ki nima fizičnih gumbov. Glasujemo z denarnico.
-
Pa smo spet nazaj. Komentar o novih bajkih. Novi GS1300 mali in adv so katastrofa s kvaliteto. Res groza. To je treba vsak drug dan šravfat da o novih plastičnih kufrih ne izgubljam besed ....BMW ogromen minus. Nova Multistrada V4....😍. Mislim da bo to moj naslednji bajk...izjemen motor.
-
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.