Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

Res da treba do konca prebrat, kjer ?ele pi?e, da naj bi ?lo za ukrajino..mi je pa vseen mislt dal, glede na to, da je blo ?e skoraj predv?eraj?nim (zame) 30 stopinj :unsure:

 

Pomoje gre za to, da ?e kar podzavestno mraz povezujem s koncem leta :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, zbiram naro?ila... kdaj rabte sneg? Za novo leto al ?e kej prej? :jezicek:

 

 

ene dva dni pred bo?i?em,..naj ga napade ene pol metra, zdr?i nej pa tm nekje do polovice januarja, potem pa otoplitve :)

 

 

Hvalaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :rozico:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No potem naj pa kar na obali mede zard mene,...mi ga ne rabimo :harhar:

 

He,he, pa ga bostevseeno dobili...in to veliko.Sem bral malo po tujih forumih, ki se bavijo z temi "vra?arijami" - napovedovanja vremena in veliko jih napoveduje zeloooo mrzlo zimo z velikooooo snega. :harhar:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

He,he, pa ga bostevseeno dobili...in to veliko.Sem bral malo po tujih forumih, ki se bavijo z temi "vra?arijami" - napovedovanja vremena in veliko jih napoveduje zeloooo mrzlo zimo z velikooooo snega. :harhar:

 

tudi za poletje so rekli da bo milo......pa potem 3x vmes spremenili, da bo, ne bo, ja bo ?e indijansko....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, zbiram naro?ila... kdaj rabte sneg? Za novo leto al ?e kej prej? :jezicek:

 

Cao

 

Dej Boss narci ga cimprej pa cimvec pa cimdlje,.... sit sem ze te vrocine :wacko:

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kje ma? ti vro?ino? Kr k nam jo po?l,..jaz mam ?e ?ez glavo te megle in de?ja :vskalo:

 

+1

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj sem imel pa ta rde?o. No, jo imam ?e vedno. In sem bil precej razdra?ljiv zaradi tega. Saj sem ?e danes. Za dobro jutro sem ?e dva nadrl. Mogo?e bolj?e, ?e se nekam pospravim, da bo mir, dokler se ne uredi. Bom probal med malico sko?it do vulkanizerja, da ta pravo spet uredi pa ta rde?o vrne v prtlja?nik.

 

Allyssa, lopata je ve?namenska, kar pomeni, da lahko ve? oseb prelopatam. Zato s kak?nimi ?eljami o snegu na obali lepo previdno...

 

Boss Almighty, bolj?e, da kar takoj vzame? krpo in se loti? pomivati po tleh...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj sem imel pa ta rde?o. No, jo imam ?e vedno. In sem bil precej razdra?ljiv zaradi tega. Saj sem ?e danes. Za dobro jutro sem ?e dva nadrl. Mogo?e bolj?e, ?e se nekam pospravim, da bo mir, dokler se ne uredi. Bom probal med malico sko?it do vulkanizerja, da ta pravo spet uredi pa ta rde?o vrne v prtlja?nik.

 

Allyssa, lopata je ve?namenska, kar pomeni, da lahko ve? oseb prelopatam. Zato s kak?nimi ?eljami o snegu na obali lepo previdno...

 

Boss Almighty, bolj?e, da kar takoj vzame? krpo in se loti? pomivati po tleh...

 

 

Od kdaj si pa ti na obali? A ni obala samo od ?rnega Kala naprej mi?ljena? No vsaj moja sestrica me tko u?i :ne vem:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od kdaj si pa ti na obali? A ni obala samo od ?rnega Kala naprej mi?ljena? No vsaj moja sestrica me tko u?i :ne vem:

 

No, obalo vidim z dvori??a...

 

Je pa res, da je do obale kak?nih 40 km zra?ne linije. Ja, da ne bo pomote, ne do Slovenske obale, ampak do Tr?a?kega zaliva (San Giovanni al Timavo).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj se sekirate mi2 sva v nedelo pri?la iz 28 stopinj plusa + sonce na 7 stopinj plusa + de?, pa js seveda v kratkih hla?ah in kratkih rokavih-klasika. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazdo kmalu predelal na elektriko...

 

Pono?i se je sesedel drog od elektrike in so bile ?ice nizko nad cesto. V temi jih nisem dovolj hitro opazil in sem s prtlja?nikom (na strehi) zahakljal te ?ice. Neverjetno, kako hitro se je Mazda ustavila... Pa pedala sploh nisem pritisnil...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Predstavi? ji uno drugo polovico, ki ni pol sestra ampak je pol nesestra... pov?e?ka? jo na FB-ju, v stilu "lets be friends" pol ji pa po?asi razkriva? ?e tisto drugo polovico sestre. Simpl a ne? :harhar::hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako pove? polsestri, ki o?itno ?e nikol v lajfu ni sli?ala za tvoj obstoj, da no...je tvoja pol sestra?

 

Cao

 

Najboljs je da si kar direktna, brez ovinkov, dobis se na kavi in ji poves kako se stvarem streze,...

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kako pove? polsestri, ki o?itno ?e nikol v lajfu ni sli?ala za tvoj obstoj, da no...je tvoja pol sestra?

 

prpeljes jim otroke, re?e? tole s otvoji pol bratranci, rabim varstvo za pol ure in gre? :cheers:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.