Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

Pri mo?u na?li ledvi?ne kamne.

 

Sem mu namignila, da se meni kaj takega gotovo ne bo zgodilo, ker on ves ?as "?tema" tam okoli, pa razbije ves kamen in da bi mogo?e tudi njemu pomagalo kaj podobnega, pa nekako ni bil preve? navdu?en...

Sem poročena že petnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V kristalki sirena za pozarno vajo jaz pa na skretu smuk vozim......

 

Sem se spomnil zdaj enkrat pri stranki. Ravno stopim v njihov objekt pa alarm za po?ar, lifti utripal, jaz gledam kaj se dogaja, ljudje pa mirno v lift pa gor v pisarne. :D

Jaz sem ?el potem vseeno raje po ?tengah. :rolleyes:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V kristalki sirena za pozarno vajo jaz pa na skretu smuk vozim......

Ne sekiraj se... po dobrem sranju je ob?utek mnogo bolj?i kot po ?e tako glasnem alarmu - verjemi ni? nisi zamudil :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hi?ni sesalnik mi je guznu oz. mu takoj pri?ne rde?a lu?ka svetit, ki se sicer sme le ob?asno pri?gat (jebemti komuniste)!  :hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jebemti srake pri nas mecejo z dalnjovoda pred avto orehe da jih stres, ena je pa mal zamudila in pok v ?ajbo....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spet na slabem glasu.Je kar te?ko mal manj govorit:)

Za vse je zdravilo, zate ga ima tvoj mo? med nogami, najprej zrahlja pol pa ?e sve? sirup in sta na koncu OBA zadovoljna. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes po sili razmer vozil Golf 1,2 TSI.

 

?tirivaljni bencinar.

110 konjev, ki pa o?ivijo ?ele, ko na?ge? motor preko 3000 obratov (ali ?e bolje ?ez 4000 obratov).

Za navor pa nisem prepri?an, ?e ga sploh ima... Mislim, vajen sem Mazdinih turbo-dizlskih 330 Nm, pa ?e to pri malo manj kot 2000 obratih, tale pa kar nekako ni dal ?utiti nekega navora... Sploh, ker smo bili ?tirje v avtu, pa ?e vsak svoj nahrbtnik...

Avto naj bi porabil 4,2 litra na 100 km (vsaj tako se je lastnik hvalil in zatrjeval), a je ra?un na koncu pokazal presenetljivih 18 litrov (skoraj pol rezervoarja!) za 204 km (od Kr?kega do Nove Gorice) oz. 8,8 litrov na 100 km. Pa ni bila neka divja?ka vo?nja. Tuj avto vseeno vsak vozi z malo ve?jo rezervo, da se res celega pripelje nazaj... Res mi ni jasno, kako je sploh pre?rpal toliko goriva skozi tako majhen motor?ek... In kaj bi bilo, ?e bi ga res "?gal"? Saj bi pokuril ve? kot moja BTjka.

 

Vedno bolj sem navdu?en nad turbo-dizli, pa naj govorijo, kar ho?ejo o bencinarjih, plina?ih, elektriki in ne vem ?e ?em...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Slivka, naj le to navdu?enje in ne mine niti takrat, ko bo? imel kak?en "tapravi dizelski" servis oz. kot Pelko re?e; "?e Mazda ne bi imela dizlov, bi lahko ?e zdavnaj zaprl delavnico, ker na bencincih nimam kaj menjati, razen olja, filtrov in sve?k"  :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Slivka, naj le to navdu?enje in ne mine niti takrat, ko bo? imel kak?en "tapravi dizelski" servis oz. kot Pelko re?e; "?e Mazda ne bi imela dizlov, bi lahko ?e zdavnaj zaprl delavnico, ker na bencincih nimam kaj menjati, razen olja, filtrov in sve?k"  :cheers:

 

 

Vsi avto potrebujejo vzdrzevanje... pa ni vazno ali jih poganja bencin, dizel, plin, elektrika... in starejsi, kot je avto, vec dela imajo serviserji... sploh ce so lastniki bolj take sorte, da pridejo na servis sele takrat ko avto ne vzge vec ali ko se noce vec nikamor premaknit... :P

 

Jaz osebno se tudi raje vozim z dizlom... pa v zadnjem casu ne delam vec tako veliko kilometrov, kot sem jih vcasih... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.