Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

@Slivka, naj le to navdu?enje in ne mine niti takrat, ko bo? imel kak?en "tapravi dizelski" servis oz. kot Pelko re?e; "?e Mazda ne bi imela dizlov, bi lahko ?e zdavnaj zaprl delavnico, ker na bencincih nimam kaj menjati, razen olja, filtrov in sve?k"  :cheers:

 

Bomo videli.

 

Glede na to, da sem BTjko kupil novo torej ni "prilagojenih" kilometrov. In glede na to, da sem lastnik tega vozila ?e od prvega dne, to?no vem, kaj je BTjka dala skozi in kaj je delala ter kako se je z njo delalo ( sramezljiv ). In bomo videli, kdaj bo pri?el kak?en "tapravi dizelski" servis. Osebno mislim, da so Mazde precej trpe?ne in zanesljive in da ko bo ?as za kak?en tak servis, bo dizela? ?e toliko dizelskega dela opravil, da bo upravi?en do "tapravega dizelskega" servisa...

 

V ?estih letih do sedaj je bilo samo nekaj ?arnic, semering na sprednjem diferencialu in stikalo za pomik elektri?no nastavljivih ogledal (tu ne ?tejem faliad kvazi mojstrov iz Kromberka, ki nimajo ve? servisa). Mislim, da ni? od tega ni vezano na gorivo in bi popravljal tudi, ?e bi bil bencinar...

 

Bomo videli.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Slivka, naj le to navdu?enje in ne mine niti takrat, ko bo? imel kak?en "tapravi dizelski" servis oz. kot Pelko re?e; "?e Mazda ne bi imela dizlov, bi lahko ?e zdavnaj zaprl delavnico, ker na bencincih nimam kaj menjati, razen olja, filtrov in sve?k"  :cheers:

vse je res, samo poglej koliko dizlov je na cestah in koliko benzincev....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je zato ker prodajalci forsirajo dolocen model...zadnje case so npr spet benzinci v modi.

Sam ce ti gre kaj narobe z dizlom pride kr strosek...ce ne bi blo garancije bi bil ob slabih 3000 eur zaradi 2x menjane verige.

Benzinc pa nima tega problema npr.

 

Prva sestka pa je bla itak poglavje zase :-)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam, veliko je forsiranja s strani trgovcev. Saj je tud tista famozna veriga ki je kao bolj?a, sforsirana od strani tr?nikov. Pri zucukiju in pri macdi sem imel jermen, z vsakim avtom sem naredil prek 300Kkm. In ko se jermen zamenja naslednjih 120Kkm tud pomisli? ne nanj, medtem ko pri veri?ici ima? skos ?anse, da gre kaj narobe. Ni mazda edina firma s te?avami okol verige, vse znamke so imele te probleme. In ?e ni v garanciji, potem ? $ ? ?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo. Doma imam Fiatovo Pando z 0,9 litrskim motorjem, ki ima ravno tako verigo. Pa ima ?e preko 330.000 km in do zdaj ni bilo nobenih te?av. No, saj z motorjem ?e zdaj ni nobenih te?av. Te?ava je s plo?evino, ki je... No, pravzaprav je marsikje ni ve?...

 

Da ti pa trgovec forsira bencin ali pa dizel? No, ja, mogo?e pri kak?nih ?enskah, ki se ne spoznajo dosti na avtomobile, pa so same in nimajo koga vpra?at in pa? vpra?ajo trgovca v salonu... Druga?e pa ?lovek pride v salon pregledat ponudbo, potem se pa sam odlo?i, kaj je tisto pravo in gre kupit. Ravno, ko sem kupoval BTjko, sem prve informacije nabiral okoli Novega leta. In mi je trgovec ponujal 2000? Novoletnega popusta. Potem sem ?el gledat ?e k Nissanu, pa Toyoti in k Mitsubishiju. Pa nato malo premi?ljevanja in odlo?anja in sem se vseeno odlo?il za Mazdo. In ko sem jo konec junija ?el vpla?at, sem dobil 2000? popusta. Sicer ni bil Novoletni, imajo pa itak vedno neke akcije, tako da ni bistvene razlike, kdaj gre? po novi avto...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ti pa trgovec forsira bencin ali pa dizel? No, ja, mogo?e pri kak?nih ?enskah, ki se ne spoznajo dosti na avtomobile, pa so same in nimajo koga vpra?at in pa? vpra?ajo trgovca v salonu...

Ne samo ?enske, po moje vsaj 80% mo?kih ni glih obsedenih s spremljanjem dogajanj na podro?ju avtomobilske industrije, nimajo zadosti podatkov in njih so trgovci precej bolj veseli. Je pa vsak trgovec pa? trgovec, meni je nekdo pred kratkim pri zimskih gumah poizkusil prodajat bu?ke.

 

Zanimiv primer je bil v na?i firmi pred kratkim, ko so za nas kupovali nove avte. Kar naenkrat so bili vsi ekonomisti in pravniki glavni strokovnajki tako s podro?ja avtomobilizma, kot tudi z na?ega strokovnega podro?ja. In so kupili avte kakr?ne ne rabimo, na na?in ki bo po prevo?enem kilometru hudi?evo drag in s pogodbo ki ne omogo?a da vgradimo za na?e delo nujno opremo. In na avtih se v gara?i veselo nabira prah, ekonomisti in pravniki se pa ?e vedno hvalijo kako dober posel so naredili.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nacrtno gre trend v bencin, ker je 'cistejsi' tudi cene goriv bodo zaceli tako oblikovati

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nacrtno gre trend v bencin, ker je 'cistejsi' tudi cene goriv bodo zaceli tako oblikovati

 

 

Koliko je "cistejsi" je pomoje odvisno od tega, kdo je tisti, ki dela primerjavo :) ... 

 

Tale link glede "cistosti" novih downsize-anih bencinskih motorjev sem pomoje ze enkrat nekje nalepil  :) >> http://www.motorevija.si/si/356/2482/Tezave_z_izpustom_trdnih_delcev_najsodobnejsih_bencinskih_motorjev.aspx

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je res ... kakor komu v dolo?enem trenutku pa?e. Je pa skrajni ?as, da nekdo pa? pove da je downsizing pa? "umazan" in da se da narest ?istej?i motor pri "normalnih" prostornih, ki je lahko zelo var?en. ?e ne vejo kako se lahko tud pri Mazdinih in?enirjih pozanimajo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer nisem zihr, ?e ne bi raje v pohvalite se pisal al tukaj, da sledi napornih delavnih 8 tednov, pol se bom pa najbr? ?e navadu na tak tempo :D ra?unam na cca 500ur dela v dveh mesecih, vklju?no z novoletnim ve?erom/no?jo

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer nisem zihr, ?e ne bi raje v pohvalite se pisal al tukaj, da sledi napornih delavnih 8 tednov, pol se bom pa najbr? ?e navadu na tak tempo :D ra?unam na cca 500ur dela v dveh mesecih, vklju?no z novoletnim ve?erom/no?jo

Ej...to je pa super..samo a bo? imel potem kaj ?asa za SPAT...he he lp:-):-):-)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer nisem zihr, ?e ne bi raje v pohvalite se pisal al tukaj, da sledi napornih delavnih 8 tednov, pol se bom pa najbr? ?e navadu na tak tempo :D ra?unam na cca 500ur dela v dveh mesecih, vklju?no z novoletnim ve?erom/no?jo

In vajper bo dobil....kaj?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej...to je pa super..samo a bo? imel potem kaj ?asa za SPAT...he he lp:-):-):-)

Upajmo da bo ja :)

In vajper bo dobil....kaj?

..streho nad glavo, ker gre ob naslednjem poslab?anju vremena na zaslu?en po?itek v gara?o.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer nisem zihr, ?e ne bi raje v pohvalite se pisal al tukaj, da sledi napornih delavnih 8 tednov, pol se bom pa najbr? ?e navadu na tak tempo :D ra?unam na cca 500ur dela v dveh mesecih, vklju?no z novoletnim ve?erom/no?jo

 

To denarja...

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razmisljam da bi si kupu roadsterja.

Neki manjka v lajfu.....mam super zeno, familijo, sluzbo, videl in naredil tudi reference skorajda v celi Evropi, kurac mi se stoji....

 

Ampak nekaj manjka, praznina je....po moje bi roadster pomagal k samozavesti...

 

Kaj menite?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.