Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

Moja najljub?a sodelavka me je danes zignorirala za najino vsakodnevno jutranjo kavo, ueeeeeeeeeeeeeee :(:hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem mogu celo no? sexat... zdej sem pa zaspan.... :unsure:

:aaaaa:

 

 

Ja ti reve? bogi... Prav smili? se mi... ?e tako je grozno delat te ostudne in ogabne gibe, ampak celo no?...? :( Bogi!!! :D

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Grega... saj bo samo se zna zgodit, da bo trajal kar nekaj let, da se bodo vrnile na stanje pred to krizo. ?e nujno ne rabi? nikar ne prodajaj pa odmisli ta denar za nekaj let. Bo? pol tolk bolj zadovoljen, ko se bo spet vse vrnilo v normalno stanje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In si ?e zmer ?iv?! ?zmeden?:aaaaa:

 

:hohoho:

 

 

Ubistvu ne vem ?isto zagotovo ?e sem.... mislim da sem.... :hohoho:

 

Pogledam stanje delnic po dolgem ?asu (sem zbiral pogum) in imam 660 EUR minusa, sam ?akam kdaj bo konc krize.

 

 

?e te kaj potola?i... sem trenutno z delnicami nekje na 3200? minusa.... glavnica te "bule" pa seveda predstavlja zloglasna Krka....

 

Ampak par let se ne bom obremenjeval spljoh..... sej bodo ?e nazaj gor.... :bravo:

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Optimist :whatever:

 

Hudi?a je mrzlo zuni! Ho?em poletje! :(

 

 

Pejt na Jamajko. Kolega je sedaj tam in pravi da je ouuuujeeeeeeeeeeee :D

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, delnice pustim notri, se ne spla?a prodajat sploh. ?e teh bi se moral znebiti ko je biu ?e plus. Itak je pa zadeva dolgoro?na tako da.

David, jah tole je pa tud nekaj minusa, sam najbolj? je po?akat, sej skor ni?je kot je ?e ne more it.

NKBM je bila dobra zadeva ?e si kupil ?e pa ?e in prodal v prvem tednu, zdej je pa itak bolj ?voh tudi to.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"... sej skor ni?je kot je ?e ne more it...."

 

 

 

O seveda gre lahko..... in to ?e kar precej.... Trend SBI-ja zna odletet pod 6000 to?k... ampak to so samo grooozni scenariji... va?no da pol posko?i nazaj na 12000+.... :aaaaa:

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O seveda gre lahko..... in to ?e kar precej.... Trend SBI-ja zna odletet pod 6000 to?k... ampak to so samo grooozni scenariji... va?no da pol posko?i nazaj na 12000+.... :aaaaa:

 

Verjem, da bo? vmes vsaj 1 avto zamenjal... <_<

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Trajal bo, samo enkrat bo ?e ?lo gor. Me prav zanima kaj bo z drugo najve?jo ameri?ko zavarovalnico, ?e bo ?la ?e ta v bankrot bo ?e padl, pol se bo ameri?anom zrolal bo 3. svetovna vojna in bo vse poru?eno in evo nato sledi ogromna gospodarska rast ko bo treba vse na noge spet postavt. ?eprav ne mislim resno,je pa zlo velka kriza na trgu.

Tole se z mojimi delnicami dogaja: :whatever:

post-288-1221564895_thumb.jpg

post-288-1221564903_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pismo rosno, u?asih bi ?e prevajalca rabla v slu?bi za dolo?ene stranke <_<

 

 

Kaj to je isto kot tisto pismo ki ga v lepem pomladanskem jutru pusti? na mizi pred hi?o, da ga rosa pobo?a??? :ne vem:

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.