Skoči na vsebino

Bencin OMV ali Petrol

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ze nekaj casa tankam hrvasko Ino in poraba pada :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Ok, moji sedajle pozimi definitivno bolj pa?e OMV, zadnji 3je tanki brez pardona, novi Petrolov pa cukanje pri 1500....

 

o?itno ?obam ne pa?e - aditivi?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mam M6 2004, SW 136 kw, cerka 3 leta. Tankam na vseh pumpah, razen-PETROL!!!!. :(

To je moj tretji dizl, k na PETROLOVO nafto slabo reagira. Znamke ki sem jih imel (IBIZA-nova, Nissan Primera in zdaj M6). Dosledno se dr?im tega pravila. Ibiza je imela SDI motor pa ?e nova iz trgovine. ?e zmer je M6 :punk:

Napisano

Predsodki... :ne vem:

 

Tankam ve?ino na Petrolu.. slu?beni avti pa skoz na Petrolu in nikoli nisem opazil, da bi bilo kaj narobe.

33112_1.png

Napisano

Predsodki... :ne vem:

 

Tankam ve?ino na Petrolu.. slu?beni avti pa skoz na Petrolu in nikoli nisem opazil, da bi bilo kaj narobe.

 

Boss pozablja? da dodaja? skoraj vsak tank siruiusa

 

jaz ko sem dal antigrippante od Spektra je predel ko puter na petrol, vedno ko pa je ?isit petrol cuka, na ?isti OMV ne....to ni predsodek...

 

P.S. Naj plina?i povedo koliko problemoj je s plinom petrola pozimi, zaradi njihove mrazu prilagojene me?anice :vskalo::vskalo::vskalo: , boj?, ajvar, jaz vsi smo imeli - imajo probleme

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Za plin ni? ne re?em, ker ga nimam... za diesel v slu?benega ne dajem nobenga aditiva pa gre presenetljivo dobro, ?eprav je TDI 2.0 (tist motor, k naj bi mel najve? te?av pri VAG-u).

 

V svojega pa vsak drugi al pa tretji tank ruknem 10ml (en zama?ek) tko, da ne vem :ne vem: Sicer je pa res, da sem enkrat (en tank) mel rahlo pocukavanje na Petrolu ampak sem ga me en tankl tud na OMV-ju in na Agipu. Edin pri MOL-u ni blo nikol ni? nepredvidenega. Zdej pa nej bo ?lovek pameten, ?e je lohka. :closedeyes:

33112_1.png

Napisano

Za plin ni? ne re?em, ker ga nimam... za diesel v slu?benega ne dajem nobenga aditiva pa gre presenetljivo dobro, ?eprav je TDI 2.0 (tist motor, k naj bi mel najve? te?av pri VAG-u).

 

V svojega pa vsak drugi al pa tretji tank ruknem 10ml (en zama?ek) tko, da ne vem :ne vem: Sicer je pa res, da sem enkrat (en tank) mel rahlo pocukavanje na Petrolu ampak sem ga me en tankl tud na OMV-ju in na Agipu. Edin pri MOL-u ni blo nikol ni? nepredvidenega. Zdej pa nej bo ?lovek pameten, ?e je lohka. :closedeyes:

 

moji TDIji tudi niso bili ob?utljivi....no sem vedel da ga tvoja pije na skrivaj :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tale 'ob?utljivost' teh mzr-cd , gre meni tudi na organ. Jures, a bo? antigrippante vzel? :-) Jaz imam sedajle tudi petrol + antigripante, do sedaj sem vedno ?e kako leto hodil na omv. zaenkrat nisem ?e ni? takega opazil. :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Mene petrol ne vidi ve? z japoncem!

 

Skuril tank petrola na samih relacijah in 1200-1300 nekje je cukal kot konj, kljub petrolovem dodatnem aditivu, sedaj tankal OMV in avto vle?e od 1000 naprej brez kakr?negakoli pardona ali kihanja.

 

Ne predstavljam si kako bi bilo na petrol zjutraj brez webasta.

 

Teta na OMV je rekla da imajo v OMV Alpin polno aditivov, in da zato tudi ne prodajajo nobenih na polici extra... :huh:

 

V glavnem, razlika je ogromna, ampak samo pozimi, o?itno ima Petrol res problem, ne sam na plinu...

 

OMV Alpin Desel vsebuje aditiv za izbolj?anje pretoka filtra za gorivo (flowimprover), ki vpliva na to?ko zama?itve filtra. Ta to?ka se ugotavlja z laboratorijskim testom, ki dolo?a zmo?nost filtriranja goriva v mrzlih pogojih. Aditiv spremeni strukturo parafinov v gorivu tako, da prepre?uje tvorjenje ve?jih parafinskih kristalov, zato se gorivo pri nizkih temperaturah brez te?av filtrira skozi filter za gorivo.

 

Poleg tega je gorivu OMV Alpin Diesel dodan tudi aditiv Wax Anti Settling Additive (WASA), ki upo?asni umirjanje kristalov in tako izbolj?a delovanje vozila v mrzlih pogojih.

 

Zaradi tega postopka je OMV Alpin Diesel eno najzanesljivej?ih zimskih dizelskih goriv in zagotavlja zagon vozila celo pri zelo nizkih temperaturah.

 

PETROL

Petrol Diesel ? filtrirnost goriva (CFPP)

 

Filtrirnost PETROL Diesla v prodaji v zimskem obdobju se obi?ajno giblje med -21 in -28°C.

 

Filtrirnost goriva se razlikuje glede na letno obdobje in mora biti vsaj:

 

Letno obdobje

 

Temperatura filtrirnosti (CFPP)

 

od 15. aprila do 30. septembra (poletno obdobje)

 

najve? 0°C

 

od 1. oktobra do 15. novembra (jesensko obdobje)

 

najve? -10°C

 

od 16. novembra do 29. februarja (zimsko obdobje)

 

najve? -20°C

 

od 1. marca do 14. aprila (pomladansko obdobje)

 

najve? -10°C

 

 

 

Uporaba nizkotemperaturnih dodatkov za dizelsko gorivo

 

V primeru napovedi ekstremno nizkih temperatur (pod -18°C) in parkiranju vozila na vremensko zelo izpostavljenih lokacijah ali v primeru, ko se skladi??enju goriva na prostem nikakor ne moremo izogniti (delovi??a, terensko delo ipd.), lahko filtrirnost goriva ?e nekoliko izbolj?amo z uporaba ustreznega nizkotemperaturnega dodatka (aditiva).

 

UPO?TEVAJ:

 

dodatki u?inkujejo PREVENTIVNO, torej le ob pravo?asni uporabi, ko je gorivo ?e bistro,

v primeru ?e izlo?enega parafina dodatki NE U?INKUJE(!) (parafin se »raztopi« le z ustreznim segrevanjem goriva),

zagotoviti moramo dobro ME?ANJE dodatka z gorivom (dodajanje pred ali med novim polnjenjem rezervoarja),

tudi ob upo?tevanju vseh zgornjih zahtev u?inka uporabljenega dodatka ?al ni mogo?e natan?no predvideti.

 

 

Koristni nasveti

 

Priprava vozila na zimo: ta naj vklju?uje servisni pregled napajalnega sistema pred zimo (izpust vode iz filtra goriva, po potrebi tudi zamenjava filtra), pregled elektri?ne napeljave ter odpravo vseh med letom zaznanih motenj ali napak.

 

Za??ita izpostavljenih delov: najbolj izpostavljene dele rezervoarja in cevovodov, kjer je to mo?no, dodatno za??ititi pred mrazom. V dnevih, ko se pri?akujejo zelo nizke zunanje temperature se izogibajmo parkiranju vozila, kot tudi skladi??enju goriva (sodi, kontejnerji, avto in druge cisterne ipd.) na vremensko zelo izpostavljenih lokacijah.

Skladi??enje goriva: pred zimo zalogo goriva obvezno obnoviti z »zimskim« gorivom. Pred nalitjem novega ? zimskega goriva, rezervoar izprazniti v celoti, po potrebi pa tudi o?istiti. Gorivo v rezervoarjih naj se pozimi menjuje (obra?a) pogosteje. Ob dalj?em mirovanju in izpostavljenosti mrazu lahko pride do odsedanja izlo?enega parafina, kar ekstremno poslab?a preto?nost goriva prav na dnu rezervoarja, kjer je obi?ajno mesto odvzema.

 

 

 

Petrolovi NIZKOTEMPERATURNI DODATKI ZA GORIVA (aditivi)

 

Priporo?amo uporabo tovrstnih dodatkov blagovne znamke Petrol in sicer:

 

PETROL aditiv DIESEL WINTER PROTECT (za dieselsko gorivo)

PETROL aditiv DIESEL WINTER PROTECT K (za KO EL).

 

Ko berem OMV in Petrol je razvidno, da je OMV diesel Alpin nadgradnja njihovega standardnega dizla z aditivi, medtem ko je Petrol Diesel standardno gorivo, ki se uporablja ?ez celo leto - spreminjajo mu pa filtrirnost, torej me?anico....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zanimivo,

 

jaz tankam izklju?no petrol( ni drugih bencinskih v poso?ju) in nimam nobenih te?av s cukanjem ali v?iganjem v mrazu....

 

no ja, ma pa 196.000km.....

 

no pa zadnji 3je tanki so - petrol Se?ana, Gorica in zadnji v medvodah :) sedaj pa omv kranj, grem pa testirat hra?ki omv/petrol in ?G jugpetrol al kaj je ?e.

 

Danes mi je tudi icemannrekel da z jugo nafto nobenega problema v slo pa.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tudi pri meni ni problema... tretji zaporedni tank petrola pa je avto skoz zuni parkiran in v ponedeljek je kazala temperatura -17°C pa je kresnil v prvo brez te?av in kakr?negakoli cukanja. :D

 

Kaj pa ?e bi ti Jures dal enkrat mal ?obe nastavt/sprogramirat - mrbit ti zarad tega cuka. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Tudi pri meni ni problema... tretji zaporedni tank petrola pa je avto skoz zuni parkiran in v ponedeljek je kazala temperatura -17°C pa je kresnil v prvo brez te?av in kakr?negakoli cukanja. :D

 

Kaj pa ?e bi ti Jures dal enkrat mal ?obe nastavt/sprogramirat - mrbit ti zarad tega cuka. :ne vem:

 

benz je....?telanje ni? ne pomaga, oziroma zadostuje za par 100km

 

Boss ti nisi referenca, ker dodaja? redno aditiv za ?obe :)

 

Jo?a - so Vinetu potrdili, da je res zarad nafte s petrola crknila na cesti?

 

Nimam ni? proti Petrolu sploj, enostavno pa o?itno ne pa?e temu avtu, Seat je redno tankal Petrol, res da je TDI zvok zjutraj res traktorski ampak med vo?njo bp :ne vem:

 

Nekateri so na primer tudi servisirali in to?ili OMV, Mol...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Saj bo kmalu dal 4 nove ?obe notri, pol bomo pa vidl, ?e bo ?e cukal a ne Jure :-)

 

kr ma?ino 2.2 CD180 :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Boss ti nisi referenca, ker dodaja? redno aditiv za ?obe :)

 

 

?e dela 15 mililitrov kot jo dam na tank tolk razlike pol je tale Vinkova bond me?anica res zlata vredna in da nisem Mega(o)sel, ker jo uporabljam :bravo:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.