Skoči na vsebino

Bencin OMV ali Petrol

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?eprou pred ?asom ko sem klical, je rekel da nima za ?obe ?telat? Ne vem, a to ?e dr?i al ne. ?e ne greva oba v cosmos, pa se zdilava za 'popust' :)

Napisano

?eprou pred ?asom ko sem klical, je rekel da nima za ?obe ?telat? Ne vem, a to ?e dr?i al ne. ?e ne greva oba v cosmos, pa se zdilava za 'popust' :)

 

Kok ho?ejo? jaz sem interclass klical...

 

zdej smo se pa mi sestavili in gremo spet lubenico iskat.... :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

saj mi2 imava isto ma?ino sedaj :):)

jaz bom peljal na?telat tole, samo ob?utljivost pozimi na benz je neverjetna...

 

Jest nic benza sploh ne tankam :P:D Samo dizel :harhar:

 

Pri prejsnji ni bilo nikoli treba nastavljati sob... to sem moral edino enkrat takoj na zacetku pri trenutni ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Boss ho?em strokovno razlago :P :

 

moja 6ka sedaj ko se je otoplilo ne cuka niti za mmmmmmmmm ve?....in to na petrol brez aditivov.

Torej - motor ne bi smel biti ob?utljiv na temperaturo, ker ima vedno delovno temp, torej nafta???

 

Ni mi jasno pred zimo in sedaj predla ko putr?ek, sedaj spet....pozimi je pa na petrolu ka?ljala redno... :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Strokovna razlaga: ne vem :ne vem:

 

A to ti v hladnih dneh cuka skos tud ko je motor ogret? Lahko, da je kaj narobe z luftmesserjem al pa kak?ni senzorjem temperature. A tud ?e da? powerbox stran isto cuka?

33112_1.png

Napisano

Strokovna razlaga: ne vem :ne vem:

 

A to ti v hladnih dneh cuka skos tud ko je motor ogret? Lahko, da je kaj narobe z luftmesserjem al pa kak?ni senzorjem temperature. A tud ?e da? powerbox stran isto cuka?

 

stalno pod petrolom pozimi....tudi jaz :ne vem:

Ampak na OMV pa ne :whatever:

 

Sicer to ne gre za ne vem kak?no cukanje - rahlo poka?ljevanje ki je ?ist za pre?iveti. pri 1200-1300 nikoli ne vozi? konstantno.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Res, da se, ko je hladno vozim z malo ve? obrati (recimo kakih 500 ve? ali prestavo ni?je) kot poleti. Mo?no, da zato ne zaznam cukanja - bo treba sprobat ?ez teden, ko bo spet malo hladneje, ?e se kaj pozna.

33112_1.png

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Tokrat sem pa jaz nabasal eno Q gnojnico pri Lendavi :vskalo::vskalo:

 

Do meje vse ok, po BCju nulo 5,8 http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=13062

 

Za mejo pa mad?arska avtocesta - flat 300km, 130 na uro kot do sedaj, trenutna ne pade pod 7, v rahel klanec 11, po klancu navzdol !!!! 4,5 - vedno je takrat 0 ali 1,5, po ravnini 7,5....??? WTF

 

in pridem do budimpe?te s povpre?no 7,6L - pa tok sem imel ko sem prikolico vlekel, ni mi jasno ali gnojnica ali pa se cikla regeneracija.... :ne vem: ampak avto je spucan, petek do rovinja, nedelja nazaj, in takoj na pot danes....od tankanja pa tole....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz mam noter drugi (zapored) q-max, pa se mi zdi, da ima motor bolj robat zvok

 

Tudi to sem poslu?al, pa je blo nemogo?e med avti dolo?it zvok.....ampak se mi zdi da sem prvi? sli?al injektorje.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tudi to sem poslu?al, pa je blo nemogo?e med avti dolo?it zvok.....ampak se mi zdi da sem prvi? sli?al injektorje.....

 

Meni se tudi zdi,da bolj klopota med 1500 in 2000 obrati.To ?ele ko se segreje,ko dodaja? gas in ne do konca,da je na pol obremenjen.

?e ga pohodi? ni sli?at ni?.Se pravi nekje vmes ko dodaja? gas do polovice.

Kaj je mo?no,da se s?asoma kak?en ?as vbrizga raz?tela? :ne vem:

Napisano

Moje izkusnje z petrolom in omw:

tankal pri omw 10 ewr naredil 125km..

tankal pri petrolu naredil 79 km...

pri obeh sem imel enako relacijo in prbl. Enak stil voznje.

pri mojem v6 motorju pa:

petrol- tankal 20ewr(95 okt) avto komaj uzgal in nenormalno trokeral.

omw- tankal 20 ewr (100okt) avto lepo uzgal in voznja je bila spet uzitek .

tko da jas vem kje tankam zadnje leto

concept.gif

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Slede?a situacija:

Po tistem nemirnem tanku, je bila kon?na poraba 6,7, vendar izklju?no relacija, sam v avtu in to ?e v hladnem podnebju

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=13062

 

nato OMV tank do rovinja 5,6 nazaj 5,7 nato 5 dni samo kratke vo?nje po Medvodah - v hudi vro?ini in 4je notri, kon?na poraba tanka 6,3

 

Sedaj pred potjo v Rovinj dal notri spet Petrola - samo do rovinja 6,7 poraba...? Ista cesta, isti tempo....

 

O?itno ma?ini ne pa?e ve? Petrol.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dvomim, da je to zaradi petrola ali omvja...

ce bi blo tko, bi jaz mel hude razlike (zadnja 2 tedna tankal 2 krat na kosovu, 1 krat v srbiji in 1 na hrvaskem), pa na bc-ju je avg se vedno 5.9l/100km

 

petrol sem tud dal, razen bolj nemirnega teka, nisem opazil da bi naredil manj s tankom...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

dvomim, da je to zaradi petrola ali omvja...

ce bi blo tko, bi jaz mel hude razlike (zadnja 2 tedna tankal 2 krat na kosovu, 1 krat v srbiji in 1 na hrvaskem), pa na bc-ju je avg se vedno 5.9l/100km

 

petrol sem tud dal, razen bolj nemirnega teka, nisem opazil da bi naredil manj s tankom...

 

Isto je pri sakerju, na mestu laufa tako da ma? ob?utek kot da kak cilinder ne dela vedno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Isto je pri sakerju, na mestu laufa tako da ma? ob?utek kot da kak cilinder ne dela vedno.

 

active - passive.....za na mestu sta dovolj 2 :hohoho:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Slede?a situacija:

Po tistem nemirnem tanku, je bila kon?na poraba 6,7, vendar izklju?no relacija, sam v avtu in to ?e v hladnem podnebju

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=13062

 

nato OMV tank do rovinja 5,6 nazaj 5,7 nato 5 dni samo kratke vo?nje po Medvodah - v hudi vro?ini in 4je notri, kon?na poraba tanka 6,3

 

Sedaj pred potjo v Rovinj dal notri spet Petrola - samo do rovinja 6,7 poraba...? Ista cesta, isti tempo....

 

O?itno ma?ini ne pa?e ve? Petrol.

 

Kaj pa zunanje temperature, delovanje klime???

 

 

Isto je pri sakerju, na mestu laufa tako da ma? ob?utek kot da kak cilinder ne dela vedno.

 

Zato pa manj rabi: :ouje:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kaj pa zunanje temperature, delovanje klime???

Zato pa manj rabi: :ouje:

 

sem omenil..........klima je pa vedno on

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sem omenil..........klima je pa vedno on

 

?e, ?e, ampak poraba lahko varira pri vklopljeni klimi zradi razlik v zunanji temperaturi

od 0,3 - 1,5 l/100km. Kompresor ima sklopko, ki se po potrebi aktivira za vzdr?evanje pritiska hladilnega plina, ki pa je odvisen od odjema toplote iz notranjosti vozila, ta pa je povezana z zunanjo temperaturo, oziroma z jakostjo gretja sonca. Zato so lahko razlike v porabi na 100 km opazne.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Jup, pa pri uporabi avtomatske se vmes tudi ugasne. Pri meni se kar pozna zdajle ko uporabljam klimo.

 

Bom pa primerja ta vikend, OMV 100 ali Aral 102 oktana.. :hudicek: Je pa res, da 102 oktana bom skuril verjetno zelo hitro. :D

Napisano

?e, ?e, ampak poraba lahko varira pri vklopljeni klimi zradi razlik v zunanji temperaturi

od 0,3 - 1,5 l/100km. Kompresor ima sklopko, ki se po potrebi aktivira za vzdr?evanje pritiska hladilnega plina, ki pa je odvisen od odjema toplote iz notranjosti vozila, ta pa je povezana z zunanjo temperaturo, oziroma z jakostjo gretja sonca. Zato so lahko razlike v porabi na 100 km opazne.

 

?e enkrat - veliko manj?a poraba je bila dose?ena v visoki vro?ini, z ve? potniki, s kraj?imi STOP razdaljami...notranjega kro?enja ne uporabljam nikoli

Klimo imam pa vedno enako na ?ipo in noge 21C

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hofer dela tudi v Medvodah stanico, grust stoji. Madona smo eni redkih ki imamo na 500m 4 semaforje in 4 pumpe! In to za cca 1000 folka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hofer dela tudi v Medvodah stanico, grust stoji. Madona smo eni redkih ki imamo na 500m 4 semaforje in 4 pumpe! In to za cca 1000 folka

 

Res je... :)

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

 

 

 

Noja... zaenkrat so samo tri pumpe... in vse tri Petrolove ... in do prihoda Hoferja v Medvode so tudi vse stacune bile samo Mercatorjeve ... Od teh stirih semaforjev pa sta samo dva stalna... Pri Hoferju se prizge samo, ce kdo gre iz Hoferja proti LJ, tisti naprej pri "mehki curi" pa je samo za pesce in se priziga na gumb ...

 

Sicer pa je recimo v Kranju na Primskovem podobno... na radalji 500 metrov je ene pet semaforjev pa 4 crpalke (v neposredni blizini pa bo vsak cas se Hoferjeva :) ) ... S to razliko, da niso vse Petrolove... ena OMVjeva vmes "kazi" :D

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.