Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz bi se vartinih akumulatorjev ognil v ?irokem loku. 

 

Kupi karkoli drugega, ?e najbolje TAB

Ravno varto sem nabavil:) zakaj, imas slabe izkusnje?

Napisano

Pejt v lj stegne trgovina tab. Tam je skladisce akumulatorjev topla. Imas 10% mazda popust in se 10% popust ce jim starega pustis. Prides kupis in ti ga oni se brezplacno zamenjano, poleg tega ti avto se na strom priklopijo tako, da ne potrebujes nic na novo nastavljat. Jest sem ga tam pred tremi leti kupil pa sem dal 80e za 60ah pa kar 600A (zagonska moc). Mazda 6 2003 1.8

Sem dobil dober dil za tole, zamenjal sem pa sam. Nic mi ni bilo treba resetirat vse dela kot prej :)

Napisano

Ravno varto sem nabavil:) zakaj, imas slabe izkusnje?

Zadeva ni ?isto enaka, je pa razlog za moj odpor do Varte. V slu?bi uporabljamo stacionarne kislinske svin?eve akumulatorje Varta. Stari Vartini so zdr?ali tudi skoraj 20let, le redno dolivanje demi vode so potrebovali. Novi, po videzu enaki, zdr?ijo 4leta kar je 5x manj. Kako se je lahko zgodil tako drasti?en padec kvalitete? Odgovor ti?i v spremembi lastni?tva in je tipi?en primer funkcioniranja sodobnega kapitalizma: Nekdo kupi neko firmo seveda zato da bi zaslu?il. Denar za nakup "dobi" iz prihodnosti, pa? racionalizacije, odpu??anja, zni?anje kvalitete... in ra?una na to, da folk ne bo prekmalu opazil da se pod zvene?im imenom sedaj skrivajo gnila jajca.

 

TAB po kvaliteti zanesljivo nese ve?ino.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

mene zanima ?e mazda 6 katera ima I-ELOOP potrebuje kako posebno baterijo za pravilno delovanje ali lahko kupim kako standard kvalitetnej?o?

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Pozdravljeni,

 

mene zanima ?e mazda 6 katera ima I-ELOOP potrebuje kako posebno baterijo za pravilno delovanje ali lahko kupim kako standard kvalitetnej?o?

Seveda, ne ga biksat, sicer pa ?e je v garanciji kar na servis

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jest sem ravno dva dni nazaj kupil nov akumulator. Notri je bila topla 60ah 300A, sedaj je pa notri topla top 66ah 630A. Kupljeno pa seveda v skladiscu TAB :)

Napisano

Seveda, ne ga biksat, sicer pa ?e je v garanciji kar na servis

Ni v garanciji,.. sem sli?al da so te baterije precej drage,.. avto je 2014 letnik,.. v navodilih pi?e da potrebuje baterijo z oznako t-110.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Jest sem ravno dva dni nazaj kupil nov akumulator. Notri je bila topla 60ah 300A, sedaj je pa notri topla top 66ah 630A. Kupljeno pa seveda v skladiscu TAB :)

I loop rabi agm baterijo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni v garanciji,.. sem sli?al da so te baterije precej drage,.. avto je 2014 letnik,.. v navodilih pi?e da potrebuje baterijo z oznako t-110.

Saj potem je se v garanciji? AGM baterijo potrebujes predvsem zaradi Start&Stop sistema... in kolikor vem, je garancija na baterijo tudi 5 let...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Saj potem je se v garanciji? AGM baterijo potrebujes predvsem zaradi Start&Stop sistema... in kolikor vem, je garancija na baterijo tudi 5 let...

Odvisno, kje je avto kupljen. Italija, Belgija, Nem?ija =3 leta garancija.

 

 

Napisano

I loop rabi agm baterijo

 

pa to dobim samo na uradnem servisu ali tudi v kaki trgovini? avto je bil kupljen iz druge roke, ima pa notri 95ah 830a baterijo od varte, je nova vsaj po izgledu,..s pra?ujem bolj zaradi tega da pa? ne pride do kakih napak oz okvar

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

pa to dobim samo na uradnem servisu ali tudi v kaki trgovini? avto je bil kupljen iz druge roke, ima pa notri 95ah 830a baterijo od varte, je nova vsaj po izgledu,..s pra?ujem bolj zaradi tega da pa? ne pride do kakih napak oz okvar

Ni nujno, da je ravno originalni... je pa treba biti pozoren, da se uposteva navodila pri menjavi akumulatorja... ker postopek ni tak, da enostavno vzames ven stari akumulator in ga nadomestis z novim... ampak je malo bolj zapleteno... Enkrat sem na servisu dobil ta navodila... in bi jih moral se nekje imeti...

 

Edit:

Sem nasel in so prilozena...

menjava akumulatorja in inicializacija i-stop.pdf

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ni nujno, da je ravno originalni... je pa treba biti pozoren, da se uposteva navodila pri menjavi akumulatorja... ker postopek ni tak, da enostavno vzames ven stari akumulator in ga nadomestis z novim... ampak je malo bolj zapleteno... Enkrat sem na servisu dobil ta navodila... in bi jih moral se nekje imeti...

 

Edit:

Sem nasel in so prilozena...

 

Hvala,.. potem samo poiskat AGM baterijo. A priporo?ate kako firmo? Pa ?e smem ?e vpra?ati koliko mo?no ?e ne te?im preve? :)

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

AGM baterijo potrebujes predvsem zaradi Start&Stop sistema... in kolikor vem, je garancija na baterijo tudi 5 let...

Se opravi?ujem za ot

Pri povpre?nem uporabniku mora start/stop sistem prihranit cca 1,7% goriva da se pokrije razlika v ceni AGM / navaden aku. Neoriginal seveda. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Samo za info. Sem za foro klical na mazdo na oddelke za rezerve dele koliko bi bil akomulatir za mazdo 6. Mi je rekel 260?. Sem tudi vpra?al ?e je odvisno kak akumulator more notr zaradi i-eloopa je dejal, da koliko se on spozna ni odvisno. Samo toliko ?e bo kdaj koga zanimalo.

 

p.s: glede da je 260? predvidevam, da gre za neko standrard start-stop baterijo

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Samo za info. Sem za foro klical na mazdo na oddelke za rezerve dele koliko bi bil akomulatir za mazdo 6. Mi je rekel 260?. Sem tudi vpra?al ?e je odvisno kak akumulator more notr zaradi i-eloopa je dejal, da koliko se on spozna ni odvisno. Samo toliko ?e bo kdaj koga zanimalo.

 

p.s: glede da je 260? predvidevam, da gre za neko standrard start-stop baterijo

Good luck, potem bodo pa spet po?ari....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Good luck, potem bodo pa spet po?ari....

Zakaj pa pozari?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Nepravilna menjava in baterija (mislil sem na i-loop)

 

Even though the battery is 12 volt, it is specifically designed for use with the i-ELOOP system. It's designated as a Q85 type battery, and is currently only available through Mazda. When replacing an i-ELOOP equipped vehicle's battery, be sure to install the correct Q85 type battery.

 

 

https://rts.i-car.com/collision-repair-news/mazda-i-eloop-overview.html

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nepravilna menjava in baterija (mislil sem na i-loop)

 

Even though the battery is 12 volt, it is specifically designed for use with the i-ELOOP system. It's designated as a Q85 type battery, and is currently only available through Mazda. When replacing an i-ELOOP equipped vehicle's battery, be sure to install the correct Q85 type battery.

 

 

https://rts.i-car.com/collision-repair-news/mazda-i-eloop-overview.html

 

 

Samo a mislis, da bi mu na Mazda servisu dali napacen akumulator?  :blink:

 

Mazda_6_akumulator-20180319-071645.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A ne ne, berem njegove poste da je to navaden aku. Pa da mu govorijo da ni pomembno kak je

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak za tako ceno predvidevam, da ne gre za "navaden" akumulator ... ampak je AGM ... in verjetno tudi ustreza njegovemu vozilu... Vsaj ce je ob klicu na Mazdin servis povedal tocen model avta, za katerega isce akumulator ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

To sigurno. Mene je zmotilo to da pravi da gre za navaden agm. Pa ni ravno...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Fantje kolk AH mate AGM akomulatorje v va?ih mazdah 6 dizl (2013l naprej),.. sem se kon?no odlo?il da menjam i??em samo ?e pravega. Rad bi bil 100%

 

jajcadizlska.jpg

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

V moji "novi" 6-i dizl l. 2014 je 80Ah. V?eraj sem bil na uradnem Mazda servisu na pregledu avta in ga moram tudi zamenjat pred zimo. Okoli 240? z menjavo.  :ne vem:

Napisano

A Topla jih ne dela? Za mojo so mi ga zamenjali kar tam (l. 2007, 95Ah)

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.