Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A Topla jih ne dela? Za mojo so mi ga zamenjali kar tam (l. 2007, 95Ah)

l 2007 ima ?e manualni Stop&go na klju?....:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

80 Ah AGM (torej za avte s start stop) bi moral dobiti za cca. 150 EUR. Vgradnja ni nek bavbav.

 

Ali je akumulator ?e poseben pri avtih, ki imajo i-eloop ali je vsak AGM dober?

Napisano

V moji "novi" 6-i dizl l. 2014 je 80Ah. V?eraj sem bil na uradnem Mazda servisu na pregledu avta in ga moram tudi zamenjat pred zimo. Okoli 240? z menjavo.  :ne vem:

Sporo?i mi kak?no ima? zagonsko mo?, pa ti sporo?im za kak?no ceno ti lahko zrihtam 

Napisano

80 Ah AGM (torej za avte s start stop) bi moral dobiti za cca. 150 EUR. Vgradnja ni nek bavbav.

 

Ali je akumulator ?e poseben pri avtih, ki imajo i-eloop ali je vsak AGM dober?

Jaz sem pelkota vpra?al je rekel da je za i-eloop vsak AGM after market se pravi neoriginal dober,.. jaz imam i-eloop in start&stop notri pa imam vgrajeno na novo AGM od boscha in sistemi delujejo pravilno

 


image.jpeg

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Sporo?i mi kak?no ima? zagonsko mo?, pa ti sporo?im za kak?no ceno ti lahko zrihtam 

 

Evo, mislim da je zagonska mo? 780A.

post-10359-0-08904800-1535687168_thumb.jpg

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Danes ho?em palit mojo "staro" 6-ko in glej ga zlomka, ?tevce mi zabije in-ni?. Ne pali starina. Pogledam, kdaj sem menjal akumulator in je notri malo ve? kot dve leti in tri mesece. Znamka-rocket. In je ?la raketa...Sem se malo pozanimal in je to najve?ji kr? od aku. Vgrajujejo jih prvovgradnjo v kia in ?e nekatere avte.In jih morajo na servisu lepo ppo vrsti menjavati. Sicer je garancija 3 leta a, glej ga zlomka, ta ne pokriva normalne izrabe ampak le po?kodbe.Tako,da vas opozorim, kaj ne smete kupovati. Res je, da je poceni a toliko je tudi vreden.

 

 

Napisano

Pri Topli po 25 mesecih brez vpra?anja zamenjali za novega in spet podalj?ali za 3 leta garancijo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Danes sem dobil novi Banner aku za 118?(po?tnine ni). Je pa 95AH.

?e dimenzije za tiste, ki ne veste to?no, kaj pa?e v mazdo dizel 1.gen.

D+/95Ah D=303mm, ?=173mm, V=202mm/Vi?.Skupaj=225mm.

Desni +.

 

 

Napisano

Danes sem dobil aku in ga zamenjal. Kako je super, ko z novim akumulatorjem skoraj izstreli motor skozi havbo, tako hitro v?ge... in naredil sem ?e biznis, je pri?el mimo model in vpra?al, ?e dam starega njemu za traktor?! Ja...Itak nisem vedel kam z njim. "Ti dam dva litra doma?ega olivnega olja", pravi model. Super, dober biznis. :)

 

 

Napisano

Ej..Alex ...dobro si to zrihtal..biznis..he he...lp

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Za tega pi?e, da je za sisteme kjer je potreba po hitrem polnjenju ala rekuperacija. Zato me zanima, ali gre oni drugi z linka lih tut notr

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • 1 mesec kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Moj akumulator verjetno zgublja mo?. Ker ni zaprtega tipa so mi "znanci" predlagali, da ga (po)o?ivim s polnilcem in dolitjem teko?ine. ?epki s slike se dajo odviti, ne vem pa katero teko?ino doliti, destilirano ali kislino in do katere vi?ine. Tudi to ali bi bilo potrebno med (po)o?ivljanjem ga odklopiti z avta ... samo potem ?e se ne motim je potrebno na novo nekaj nastaviti na avtu?

post-9520-0-55085500-1575712902_thumb.jpg

Napisano

Moj akumulator verjetno zgublja mo?. Ker ni zaprtega tipa so mi "znanci" predlagali, da ga (po)o?ivim s polnilcem in dolitjem teko?ine. ?epki s slike se dajo odviti, ne vem pa katero teko?ino doliti, destilirano ali kislino in do katere vi?ine. Tudi to ali bi bilo potrebno med (po)o?ivljanjem ga odklopiti z avta ... samo potem ?e se ne motim je potrebno na novo nekaj nastaviti na avtu?

Kolikor vidim gre za AGM akumulator, tako da je dolivanje teko?ine tukaj vpra?ljivo. Ravno tako je verjetno dobro imeti polnilec za AGM akumulatorje. Po odklopu iz akumulatorja ne bo potrebno nobenega posebnega nastavljanja za normalno delovanje.

Napisano

Moj akumulator verjetno zgublja mo?. Ker ni zaprtega tipa so mi "znanci" predlagali, da ga (po)o?ivim s polnilcem in dolitjem teko?ine. ?epki s slike se dajo odviti, ne vem pa katero teko?ino doliti, destilirano ali kislino in do katere vi?ine. Tudi to ali bi bilo potrebno med (po)o?ivljanjem ga odklopiti z avta ... samo potem ?e se ne motim je potrebno na novo nekaj nastaviti na avtu?

Po moje bo bolj potrebno odpreti denarnico kot "o?ivljati" odslu?eni akomulator.Sedaj prihaja zima, ve?krat bo tudi pod 10?C ali pa celo okoli 5 in vsituacija bo vedno slab?a. Ravno, ko se bo? odpravljal na smu?anje ali bog ne daj na samem smu?i??u zna totalno odpovedati. Kje bo? v nekem zakotnem kraju na?el pravi akomulator?

To je potro?ni materijal in ga je najbolje menjat. Tej akomulatorji naj bi zdr?ali 3-4 leta in to je to.

 

 

Napisano

Po moje bo bolj potrebno odpreti denarnico kot "o?ivljati" odslu?eni akomulator.Sedaj prihaja zima, ve?krat bo tudi pod 10?C ali pa celo okoli 5 in vsituacija bo vedno slab?a. Ravno, ko se bo? odpravljal na smu?anje ali bog ne daj na samem smu?i??u zna totalno odpovedati. Kje bo? v nekem zakotnem kraju na?el pravi akomulator?

To je potro?ni materijal in ga je najbolje menjat. Tej akomulatorji naj bi zdr?ali 3-4 leta in to je to.

Za za?etek je potrebno izmeriti napetost akumulatorja zjutraj (pod pogojem, da je bil dan prej avto v pogonu vsaj pol ure). ?e ka?e 12,3 V (cca. 50 %) ali ve?, menjava ?e ni potrebna. Gre za drage akumulatorje in sam ne bi hitel z menjavo. ?ivljenjska doba pa je odvisna od razli?nih dejavnikov (npr. pogostost in trajanje vo?nje) in lahko precej variira.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.