Skoči na vsebino

Mazda 6 akumulator!


Priporočeno sporočilo

2 minutes ago, Scr3am said:

Premalo za dizla. To je se za bencinarja premalo :P

Še vedno imam dve 6 - ici in obe se veselo vozita.Moram obe vozit okoli, da ne bi katera zamerila. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

52 minutes ago, Boss said:

Pa si ziher, da acu umira? Kaj pa če bi ga poskusil napolniti čez polnilec?

Mah, bom videl sedaj par dni. Če bo še kašljal gre ven in nov noter. Ni trte mrte. Ne maram, da me avto heca in nikoli ne vem, kakšne muhe bo imel ta dan. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 11 mesecev kasneje...

Zdravo pobje,

 

 

Oz kaj priporočate, da bo "dobro kresnilo" :) 
 

Gre pa za 2.2d 170km različico motorja.

Hvala!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2 minutes ago, TiEn said:

Notri lahko daš Bosch 85AH AGM :)  pa bo kresnilo

Jaz imam trenutno notri  70Ah pa tudi nimam težav zdej že 3leta +

Daš linke :D res ne bi rad zajebal pri naročilu :D 

 

pole praviš 70 je tudi ok? 

Hvala že vnaprej :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Hixxy napisal:

Daš linke :D res ne bi rad zajebal pri naročilu :D 

 

pole praviš 70 je tudi ok? 

Hvala že vnaprej :)

Mere akumulatorja za 6-ko dizel , če bo kdo potreboval, so:

D 300 x Š 170 x V 190.Mora pa bit EFB ali AGM. Original je v Mazdi  EFB akumulator. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 48 minutami je Hixxy napisal:

Zdravo pobje,

 

 

Oz kaj priporočate, da bo "dobro kresnilo" :) 
 

Gre pa za 2.2d 170km različico motorja.

Hvala!

Ta akumulator je navaden,brez start-stop, poglej kaj imaš notri- saj piše na vrhu akumulatorja

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ah ja se opravičujem, seveda start-stop itak, nisem bil pozoren.

 

Ok pole je to to:

image.ashx?id=A1%2013%20070&size=400&fil
WWW.AKUMULATOR.SI

Start&stop akumulator 70Ah VARTA AGM je kvaliteten nemški proizvod. V prvi vgradnji pri vodilnih proizvajalcih avtomobilov ...

 

oziroma 
 

image.ashx?id=A1%2013%20070%20E&size=400
WWW.AKUMULATOR.SI

Start&stop akumulator 70Ah EFB Varta je baterija z najvišjimi startnimi sposobnostmi. Tudi ciklične lastnosti. Pri zamenjavi akumulatorja v ...

 

ali pa
 

 

Popravljeno od Hixxy
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je Hixxy napisal:

Ah ja se opravičujem, seveda start-stop itak, nisem bil pozoren.

 

Ok pole je to to:

image.ashx?id=A1%2013%20070&size=400&fil
WWW.AKUMULATOR.SI

Start&stop akumulator 70Ah VARTA AGM je kvaliteten nemški proizvod. V prvi vgradnji pri vodilnih proizvajalcih avtomobilov ...

 

oziroma 
 

image.ashx?id=A1%2013%20070%20E&size=400
WWW.AKUMULATOR.SI

Start&stop akumulator 70Ah EFB Varta je baterija z najvišjimi startnimi sposobnostmi. Tudi ciklične lastnosti. Pri zamenjavi akumulatorja v ...

 

ali pa
 

 

Oba sta prava. A dolžina obeh je samo 278mm. Ne vem, če ne bo opletal, ker je ležišče dolgo 300mm.Jaz sem dal noter 95Ah, ki je dolg nekje 302 mm. In paše točno v luknjo pa še moči ima več kot preveč. Ne pozabit, naši avti so dizli s ful porabnikov. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Shrek napisal:

Nikoli ni preveč...

V dieselu imam 100A aku... 

Pravilno. Jaz sem vedno dajal  95Ah v dizel mazdo. Tudi v stari imam tako baterijo. Seveda brez start-stopa. 😁

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najboljše je dati predpisano moč akomulatorja,če daš močnejšega ga na kratkih razdaljah ne dopolni dovolj in je tako vedno na pol napolnjen to pa skrajšuje življenjsko dobo akomulatorja. Tako je iz strokovnega vidika,kako je pa v praksi pa ne vem.👍

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Boss napisal:

Zakaj bi bila razlika al maš močnejšega al šibkejšega pri kratkih razdaljah? Če ne bo napolnilo močnejšega ne bo napolnilo tudi šibkejšega.

 

U bistvu je res, ce pogledam iz svojega foha iz stromarskega vidika.... 

To je isto, ko mobitel, mocnejso ko ma baterijo dlje se polni. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja valda da nima veze. Edini minus je da bos vec placal za mocnejsi akumulator, katerega pa ne potrebujes oz. ti ne pride do izraza. Nekako tako, kot da imas 32Gb rama racunalnik pa uporabljas samo za internet. Bolj pomemben podatek je A oz. zagonski tok. Ta naj bo cim visji...sploh ce govorimo o dizlu k ni garanžiran oz. stoji uzuni na mrazu.

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Deeyan napisal:

 

U bistvu je res, ce pogledam iz svojega foha iz stromarskega vidika.... 

To je isto, ko mobitel, mocnejso ko ma baterijo dlje se polni. 

 

Že že, če sta obe bateriji prazni in seveda pol močnejšo dlje časa polniš. Ampak če pa štartaš oba mobitela polna in odpiraš enake aplikacije recimo 30 minut boš za napolnitev baterije rabil enako časa ne glede kakšno kapaciteto imata. Tko je pa tud pri avtomobilskem akuju, saj je večino časa poln al pa skoraj poln. PRi tistem z večjo kapaciteto imaš nekolikoveč manevrskega prostora in načeloma po teoriji je dlje časa uporaben saj tudi, če bo imel po nekaj letih uporabe še samo 80% kapacitete 95Ah, bo še vedno enako dober, kot tisti nov, ki ima max recimo kapaciteto 75Ah.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po moji logiki imaš z močnejšo baterijo več zagonov motorja. 

Primer...zjutraj pri minus 10 zaradi spleta okoliščin veliko vžigov avta, da se ne napolni aku...pa še webasto zraven, pol pa vsake toliko časa daljša vožnja, da se napolni aku. Mislim, da tu pride do izraza tak aku... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 urami je Boss napisal:

Zakaj bi bila razlika al maš močnejšega al šibkejšega pri kratkih razdaljah? Če ne bo napolnilo močnejšega ne bo napolnilo tudi šibkejšega.

To je zaradi omejene sposobnosti polnjenja pri alternatorju in preveliki kapaciteti baterije, ki jo zaradi tega nikoli ne napolne do konca, to pa se večinoma dogaja pri kratkih razdaljah in veliko vžigih. Malo pogooglajte, če mi ne verjamete pa se slišimo ali pa kakega mehanika vprašajte, zdajle nimam časa iskat, da bi prilepil gor. 👍

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.